Πρωτοποριακά Παιχνίδια

Alpha Waves, το πρώτο 3d platform game. Atari ST

billy είπε:
Mike, αναφέρομαι στο θέμα του Dune II για Amiga και για pc. (αυτό για το οποίο μιλάγαμε στα τελευταία μας posts) ;)

Aν στο pc που το είχες δεί δεν είχε ομιλία, πιθανότατα ο φίλος σου να είχε κάποια απλή Adlib. (ή στην χειρότερη των περιπτώσεων να μην είχε καν κάρτα ήχου - αλλά τότε δεν θα άκουγες και μουσική). :)
Οκ αλλα ας μην ξεφυγουμε ομως απο το θεμα μας που ειναι τα πρωτοποριακα παιχνιδια.

Captain Kal είπε:
Κοίτα να δεις σύμπτωση! :) Θα το δοκιμάσω, έτσι από περιέργεια να δω τι λέει. Το είχα βάλει στα Ιαπωνικά αλλά δεν είχα καταλάβει τίποτα οπότε ήταν αδύνατο να το παίξω.

Για τα real time strategy φυσικά το Dune II είναι το πρώτο όπως τα γνωρίζουμε σήμερα. Πάντως υπάρχουν διάφορα δείγματα πιο πριν όπως το Herzog Zwei για το Mega Drive. Πηγαίνοντας πιο πίσω θα συναντήσουμε διάφορα άλλα, όπως το Stonkers για τον Spectrum. Το παιχνίδι ήταν της "θρυλικής" Imagine. Σε εισαγωγικά γιατί τη μνημονεύουμε περισσότερο για το lifestyle, τα χρήματα που ξόδευαν οι ιδιοκτήτες της, τα Megagames που δεν βγήκαν ποτέ, για τη μετεωρική της άνοδο και συντριβή παρά για τα ίδια τα παιχνίδια. Πάντως αυτό ήταν ένα πρωτοποριακό παιχνίδι (είχε παρουσιαστεί και στο Pixel). Πάντως δεν φαντάζομαι ότι το παιχνίδι είχε κάποια επιρροή στην εξέλιξη του είδους αφού αποκλείεται να το είχαν δει οι Αμερικανοί developers που ανέπτυσσαν το είδος των strategy games. Χαμένος κρίκος ή ιστορική περιέργεια που δεν είχε καμία συνέχεια, περισσότερο.

Wally είπε:
Κριμα που τοσα χρονια δεν εχει μεταφραστει το La abadia del crimen να δουμε αν αξιζε το σουσουρο.

Με την συμπλήρωση φέτος των 30 χρόνων από την κυκλοφορία του La abadia del crimen (/The abbey of crime) για CPC...

Here it is! Finally, The abbey of crime has been completely translated into English, thanks to the work of this wonderful community.
You will find in the zip the translated dsk. It's based on an original copy, so you may have trouble copying it directly on a CPC. I recommend transferring the dsk to a 3.5" floppy using a PC with 34pin floppy drive (not USB) and a dedicated software like cpcdiskxp for Windows. Or use a floppy emulator. Once the (virtual?) floppy is in the drive, the rest of the procedure is described in the accompanying instruction manual.

As a pixel art-heavy game, it is best enjoyed on a real CPC and a CRT display. Though the game works fine on emulators. I had trouble saving games on some emulators, but that's probably just me being terrible with computers.

You will also find a bunch of files, which details the extent of the alterations that have been made. Don't read them if you just want to enjoy the game, it can be pretty spoilery. If you are interested in the process however, enjoy the read! It's a pretty austere document. It should give you everything you need to know if you want to do some further modifications, or even translate the game into yet another language. I would suggest you base it on this work instead of the original Spanish version, as a significant portion of the text has been altered to be closer to the work of Umberto Eco.

The original thread, containing the contributions of the cpcwiki.eu community, can be found here. I thank all of you guys, there wouldn't be a translation today without you. Especially all the technical people, but also those who helped with the initial Spanish and with the further Englishization of the text. Thank you so much! I wouldn't have been able to do anything without you. Big kiss to Nich who had a lot of good advice.

This is the work of the whole community!
Προέλευση >>> Cpcwiki forum thread και >>> Direct D/load link

Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Επιτέλους. Υπάρχει στα Αγγλικά η enhanced έκδοση για PC αλλά το αυθεντικό διέφευγε από το μη Ισπανόφωνο κοινό.

Πίσω
Μπλουζα