Leon
RetroNuts!
- Joined
- 27 Σεπ 2008
- Μηνύματα
- 2.119
- Αντιδράσεις
- 1.054
Είναι πάρα μα πάρα πολλές. Ξεκινάμε:
Mouse & Keyboard: που πρώτη φορά εμφανίστηκε στο Marathon (1994)
Full 3D gameplay: Δεν είναι μόνο θέμα γραφικών. Το Wolfenstein είχε καθαρά 2D gameplay και το Doom σε "επίπεδα", αλλά δεν ήταν πραγματικά 3D ούτε στα γραφικά, ούτε στο gameplay.
Ανοικτά environments: Καμία σχέση με το corridor based gameplay.
Physics : Δεν χαίρεσαι μόνο με την καταστροφή του περιβάλλοντος, έχει συνεισφορά στο gameplay. Στο CoD 4 κάποια αντικείμενα προσφέρουν concealement αλλά όχι cover γιατί οι σφαίρες μπορούν να τα διαπεράσουν. Μπορείς να ανατινάξεις κάτι και να σκοτώσεις αντιπάλους ή να ρίξεις ένα δέντρο και να το χρησιμοποιήσεις ως road block.
Μη Γραμμικό Gameplay: Μπορείς να προσεγγύσεις μια κατάσταση με πολλούς τρόπους (all out attack, stealth, sniping, εκρηκτικά) ή να την αποφύγεις τελείως.
Advanced AI: Πλέον οι αντίπαλοι δεν έρχονται απλά κατά πάνω σου όπως στο Doom αλλά οργανώνουν σχέδια μάχης.
Procedural Animation: Δεν είναι μόνο ότι δείχνει καλύτερα, αλλά μπορούν οι αντίπαλοι να πάνε παντού και όχι να "κολλήσουν" αν δεν έχουν κάποιο animation που να ταιριάζει με το έδαφος συν πολλά άλλα.
Multiplayer: Πάρα πολλά multiplayer modes, όχι μόνο deathmatch, με πολύ κόσμο και πολύ αυξημένη την στρατηγική και το team play.
Οχήματα: Όχι μόνο πόδια.
Story: Πλέον είναι κινηματογραφική η απεικόνιση με μια ιστορία και όχι "μπες στο level και σάρωσέ τα όλα"
Οπλα: Secondary weapon attacks, σημάδι, sniping, grenades, ρεαλιστική αντίδραση των όπλων, κλπ.
Objective based gameplay: Πλέον ολοκληρώνεις objectives. Καμία σχέση με το gameplay του Doom: βρες το κόκκινο κλειδί τρεις ορόφους πιο πάνω για να ανοίξεις την πόρτα ή βάρα όλους τους τοίχους για να βρεις μυστικό hatch για να πάρεις τις οπλάρες.
Team Based Combat: Σε πολλά παιχνίδια δίνεις οδηγίες σε ομάδα ή είσαι μέρος της.
Dynamic Combat Scenarios: Δεν μιλάμε για prescripted μάχες αλλά για δυναμικά πεδία μάχης που όσες φορές το παίζεις τα πράγματα εξελίσσονται διαφορετικά.
Όχι πια health kits: τώρα ξεκουράζεσαι
Realistic Shooters: Δεν είσαι υπερήρωας αλλά κοινός θνητός σε ρεαλιστικό πεδίο μάχης με πραγματικά tactics. Μία σφαίρα και κάτω.
Και πολλά μα πάρα πολλά ακόμα. Απολύτως καμία σχέση.
Mouse & Keyboard: που πρώτη φορά εμφανίστηκε στο Marathon (1994)
Full 3D gameplay: Δεν είναι μόνο θέμα γραφικών. Το Wolfenstein είχε καθαρά 2D gameplay και το Doom σε "επίπεδα", αλλά δεν ήταν πραγματικά 3D ούτε στα γραφικά, ούτε στο gameplay.
Ανοικτά environments: Καμία σχέση με το corridor based gameplay.
Physics : Δεν χαίρεσαι μόνο με την καταστροφή του περιβάλλοντος, έχει συνεισφορά στο gameplay. Στο CoD 4 κάποια αντικείμενα προσφέρουν concealement αλλά όχι cover γιατί οι σφαίρες μπορούν να τα διαπεράσουν. Μπορείς να ανατινάξεις κάτι και να σκοτώσεις αντιπάλους ή να ρίξεις ένα δέντρο και να το χρησιμοποιήσεις ως road block.
Μη Γραμμικό Gameplay: Μπορείς να προσεγγύσεις μια κατάσταση με πολλούς τρόπους (all out attack, stealth, sniping, εκρηκτικά) ή να την αποφύγεις τελείως.
Advanced AI: Πλέον οι αντίπαλοι δεν έρχονται απλά κατά πάνω σου όπως στο Doom αλλά οργανώνουν σχέδια μάχης.
Procedural Animation: Δεν είναι μόνο ότι δείχνει καλύτερα, αλλά μπορούν οι αντίπαλοι να πάνε παντού και όχι να "κολλήσουν" αν δεν έχουν κάποιο animation που να ταιριάζει με το έδαφος συν πολλά άλλα.
Multiplayer: Πάρα πολλά multiplayer modes, όχι μόνο deathmatch, με πολύ κόσμο και πολύ αυξημένη την στρατηγική και το team play.
Οχήματα: Όχι μόνο πόδια.
Story: Πλέον είναι κινηματογραφική η απεικόνιση με μια ιστορία και όχι "μπες στο level και σάρωσέ τα όλα"
Οπλα: Secondary weapon attacks, σημάδι, sniping, grenades, ρεαλιστική αντίδραση των όπλων, κλπ.
Objective based gameplay: Πλέον ολοκληρώνεις objectives. Καμία σχέση με το gameplay του Doom: βρες το κόκκινο κλειδί τρεις ορόφους πιο πάνω για να ανοίξεις την πόρτα ή βάρα όλους τους τοίχους για να βρεις μυστικό hatch για να πάρεις τις οπλάρες.
Team Based Combat: Σε πολλά παιχνίδια δίνεις οδηγίες σε ομάδα ή είσαι μέρος της.
Dynamic Combat Scenarios: Δεν μιλάμε για prescripted μάχες αλλά για δυναμικά πεδία μάχης που όσες φορές το παίζεις τα πράγματα εξελίσσονται διαφορετικά.
Όχι πια health kits: τώρα ξεκουράζεσαι
Realistic Shooters: Δεν είσαι υπερήρωας αλλά κοινός θνητός σε ρεαλιστικό πεδίο μάχης με πραγματικά tactics. Μία σφαίρα και κάτω.
Και πολλά μα πάρα πολλά ακόμα. Απολύτως καμία σχέση.