Karnov είπε:
Για αυτοκίνητο που είχε 24.000? καινούργιο το 2002 ,το να δώσεις το 2009 19.000? , με 90.000χλμ είναι τουλάχιστον βλακεία.
Κανένα ΙΧΕ δεν κρατάει τόσο ψηλά τιμή.
Στα 7 χρόνια , έχει χάσει τουλάχιστον το 40% της αξίας του.
Οπότε λογική τιμή είναι μέχρι τα 15.000?.
Τα δε γρήγορα , επειδή η χρήση που μπορεί να έχει γίνει είναι ... χειρότερη
και η πιθανότητα ζημιάς μεγαλύτερη , χάνουν περισσότερο.
Και μιλάμε για αυτοκίνητα παραγωγής , σε καμία περίπτωση δεν είναι ... συλλεκτικά.
Εξαρτάται.
Απλά να σου αναφέρω ότι κατέχω το TS του 2004.
Έχει αλλαγμένη ανάρτηση (τα πάντα όχι απλά αμορτισέρ), 18άρια χαμηλού προφίλ με αλλαγμένες ζάντες προφανώς, αλλαγμένα Brembo φρένα, αλλαγμένο σύστημα διεύθυνσης, πειραγμένο κινητήρα με κιτ από Ιαπωνία, αλλαγμένα καθίσματα με αγωνιστικά bucket με ζώνες 6 σημείων, roll cage, αλλαγμένο σύστημα εξάτμισης με αγωνιστικό καταλύτη, αλλαγμένο τιμόνι, αλλαγμένο ταμπλώ, με 35000 χιλιόμετρα αυτή τη στιγμή.
Κλου: custom body paint που κάνει "μπαμ" από χιλιόμετρα.
Το TS είναι μεγάλη αγάπη!!!!!!!!!
Είναι Καλαμάτα, σε κλειστό γκαράζ και σκεπασμένο. Φυσικά δεν πωλείται ούτε για 60.000 ευρώ.
Υπάρχουν και άλλα, όμως που είναι χρέπια.
Έτσι και με τα μηχανήματα - ρετρό υπολογιστές.
-------------EDIT------------------
Νιωθω λιγο αμηχανα οταν δε καταλαβαινω το χιουμορ του αλλου και αρκετα πιο αμηχανα οταν υπαρχει περιπτωση να μην κανει χιουμορ.
Οπως και να χει... live and let live ειναι πιο κοντα στις δικες μου αντιληψεις.
Αγαπητέ Tywien, απλά βλέπουμε κάτι διαφορετικά. Δεν προσπαθώ να σε πείσω για τίποτε (άλλωστε δεν έχω σε καμία περίπτωση το δικαίωμα) ούτε να επιβάλω κάποια γνώμη. Σεβαστή η άποψή σου σε όλα όσα είπαμε, εννοείται ο καθένας ακολουθεί το δρόμο του!!!!!
Sorry δεν είχα προσέξει το post σου απάντησα στον φίλο Karnov αμέσως.....