Καλά, στις φόρμες που συμπληρώνανε οι υποψήφιες δεν έλεγε ότι πρέπει να είναι extra virgin σαν το ελαιόλαδο? Ή η κυρία τάδε σκέφτηκε "'Ωχ καημένε, γράψε "ανύπαντρη" και σάμπως θα το μάθουν"? Και γιατί τη χαρακτηρίζει "άτυχη"? Ατυχία θα ήταν να αλλάζανε τους κανόνες αφού είχαν επιλεγεί οι υποψήφιες. Πού πάτε εσείς μαντάμ, παντρεμένη γυναίκα? Αν εγώ ήμουν ο σύζυγος βέβαια θα την χώριζα διότι το γεγονός ότι αν και παντρεμένη από μήνες θεωρούσε τον εαυτό της "Μις" δεν ήταν ό,τι το κολακευτικότερο για τις ικανότητές του να εκπληροί τα συζυγικά του καθήκοντα. Αυτή κάποιο μέσον θα είχε στην εφημερίδα διότι ο συντάκτης την προωθεί αναίσχυντα ας ήταν αντικανονική. Το μισό άρθρο ασχολείται μ' αυτήν.
Κατα τ' άλλα το άρθρο (που είναι τόσο κακοφτιαγμένο που σε κάποιο σημείο μπερδεύει τη σειρά των γραμμών) γράφει τη μια ανοησία μετά την άλλη και με έκανε να χάσω πάσαν ιδέαν για τον Σταμάτη Φιλιππούλη που τον είχα για σοβαρότερο (όχι πολύ). Βλακώδη στερεότυπα: Η κοσμική κυρία που έπαιζε κουμ καν 30 φορές το μήνα - τον Φεβρουάριο πώς τα κατάφερνε?), η Μισιρλού "καλλίγραμο κορίτσι της ερήμου" , η Τηνιακή που έκανε τάμα στη Μεγαλόχαρη (το τάμα δεν ήταν αρκετά γενναιόδωρο φαίνεται αφού βγήκε τρίτη), ο χαρακτηρισμός "εκλεκτός" κόσμος για τους κοσμικούς που πλήρωσαν για να παραστούν στη σεμνή τελετή κλπ.
Ώστε το γκρουπ των κριτών στο οποίο κυριαρχούσαν επιφανείς γεροξεκούτηδες (ποιοι καταλληλότεροι από Ακαδημαϊκούς να κρίνουν περιφέρεια στήθους και γοφών?) λεγόταν "Ελλανόδικος Επιτροπή"?