Ρετρό καλλιστεία

Οριστε; Δεν πηγαιναν παντρεμενες στα καλλιστεια για ευνοητους λογους.
Ποιο Μαϊαμι; Ουτε μεχρι την Ομονοια δεν εφτανες αν ειχες συζυγο. Ελα, Παναγια μου, τι ειναι παλι αυτο;
 
Καλά, στις φόρμες που συμπληρώνανε οι υποψήφιες δεν έλεγε ότι πρέπει να είναι extra virgin σαν το ελαιόλαδο? Ή η κυρία τάδε σκέφτηκε "'Ωχ καημένε, γράψε "ανύπαντρη" και σάμπως θα το μάθουν"? Και γιατί τη χαρακτηρίζει "άτυχη"? Ατυχία θα ήταν να αλλάζανε τους κανόνες αφού είχαν επιλεγεί οι υποψήφιες. Πού πάτε εσείς μαντάμ, παντρεμένη γυναίκα? Αν εγώ ήμουν ο σύζυγος βέβαια θα την χώριζα διότι το γεγονός ότι αν και παντρεμένη από μήνες θεωρούσε τον εαυτό της "Μις" δεν ήταν ό,τι το κολακευτικότερο για τις ικανότητές του να εκπληροί τα συζυγικά του καθήκοντα. Αυτή κάποιο μέσον θα είχε στην εφημερίδα διότι ο συντάκτης την προωθεί αναίσχυντα ας ήταν αντικανονική. Το μισό άρθρο ασχολείται μ' αυτήν.

Κατα τ' άλλα το άρθρο (που είναι τόσο κακοφτιαγμένο που σε κάποιο σημείο μπερδεύει τη σειρά των γραμμών) γράφει τη μια ανοησία μετά την άλλη και με έκανε να χάσω πάσαν ιδέαν για τον Σταμάτη Φιλιππούλη που τον είχα για σοβαρότερο (όχι πολύ). Βλακώδη στερεότυπα: Η κοσμική κυρία που έπαιζε κουμ καν 30 φορές το μήνα - τον Φεβρουάριο πώς τα κατάφερνε?), η Μισιρλού "καλλίγραμο κορίτσι της ερήμου" , η Τηνιακή που έκανε τάμα στη Μεγαλόχαρη (το τάμα δεν ήταν αρκετά γενναιόδωρο φαίνεται αφού βγήκε τρίτη), ο χαρακτηρισμός "εκλεκτός" κόσμος για τους κοσμικούς που πλήρωσαν για να παραστούν στη σεμνή τελετή κλπ.

Ώστε το γκρουπ των κριτών στο οποίο κυριαρχούσαν επιφανείς γεροξεκούτηδες (ποιοι καταλληλότεροι από Ακαδημαϊκούς να κρίνουν περιφέρεια στήθους και γοφών?) λεγόταν "Ελλανόδικος Επιτροπή"?
 
Η Γωγουλα. Ομορφη, γλυκια, προσιτη, εξυπνη και ανθρωπος με αποψη που ξερει να δινεται και να προσφερει.
Και με πολλα ταλεντα επισης, οπως αυτο της συγγραφεως. Ειχα τη χαρα να διαβασω βιβλια της, να τη δω στο θεατρο μαζι με τους γονεις μου τη δεκαετια του '80 και μετα να παω στο καμαρινι της και να της μιλησω για δυο λεπτα, μπορει και λιγοτερο....
Η αμεσοτητα που εχει αυτη η κοπελα με τον κοσμο και η γλυκυτητα που εκπεμπει οταν σου μιλαει ειναι κατι το απιστευτο.
Αγαπημενη Γωγω.
 
Και εμενα μου αρέσει η Γωγώ Αντζολετάκη (ανεξάρτητα αν την χαρακτηρίζω ως νταρντανογυναικα σε παλιότερες αναρτήσεις φωτογραφιών)

Βασικά το πρόσωπο της πέρα απο την ομορφιά της είχε κάτι πολύ γλυκό που πάντα μου άρεσε.
 
Το στέμμα πως την έφτασε να της το φορέσει, ζουμπάς άνθρωπος? Της είπε "Σκύψε ευλογημένη"?

Δεν ήξερα ότι και οι τουαλέτες ποζάρουν.

Μέχρι και τα παπούτσια της 3ης εξ αριστερών είχαν ιλαρά.
 
Σταρ Ελλας η Βανα Παπαδακη που αργοτερα εγινε κυρια Δελουδη (του γνωστου επιχειρηματια επιπλων).
Μις Ελλας, η πρωτη αριστερα οπως βλεπουμε την φωτογραφια, η Κατερινα Παπαδημητριου και μετεπειτα κυρια Ζαχου Χατζηφωτιου (αυτος δεν χρειαζεται συστασεις).
 
Αυτα ηταν και τα πρωτα επεισοδιακα ελληνικα καλλιστεια με την Μπελλα να πεταει στεμμα και κορδελα και να λεει "η Σταρ Ελλας η τιποτα". Την επομενη χρονια το σοου συνεχιστηκε με αλλα προσωπα και νεα επεισοδια. :)
 
Με αφορμή τα πρώτα μεταπολεμικά καλλιστεία, το 1952, ο δημοσιογράφος Χρίστος Χαιρόπουλος έγραψε ένα πολύ ενδιαφέρον ελληνικό αστυνομικό μυθιστόρημα με τίτλο "Τα Καλλιστεία του Θανάτου".
Δημοσιεύτηκε σε 64 συνέχειες, από τις 13 Ιουλίου έως τις 26 Σεπτεμβρίου 1952 στην εφημερίδα "Εμπρός".

Η πρώτη συνέχεια:
Συνέχεια 1η.jpg
1η Συνέχεια.jpg
 
Πίσω
Μπλουζα