Ρετρό μοτοσυκλέτες που έχουμε στη κατοχή μας!

Amstrad1981

RetroActive
Joined
26 Απρ 2009
Μηνύματα
432
Αντιδράσεις
88
Έχουμε πει για τις μοτοσυκλέτες που ποθήσαμε κάποτε, δεν έχουμε πει όμως για εκείνες που περάσαμε πολλά χρόνια μαζί τους και τελικά επιβίωσαν στα χέρια μας! Για εκείνες που δεν αφήσαμε ποτέ στη τύχη τους και που ακόμα λειτουργούν για να μας θυμίζουν τα εφηβικά μας χρόνια. Για εκείνες που έχουμε κατά καιρούς αναπαλαιώσει, ή απλώς έχουμε φυλάξει σε κάποιο χώρο και μας είναι αδύνατο να τις πετάξουμε.


Και ξεκινώ εγώ με το δικό μου ρετρό ʽʼεργαλείοʼʼ!!!

 


Honda Chaly automatic 72cc! Το έχω απο το 1993!

 


Τελευταία αναπαλαίωση τον Μάιο του 2007.

 


 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
yamaha xt 225 serow 1993 / έχω να την κουνήσω περίπου δύο χρόνια.
 
Φλορέτες...

Kreidler RS του 1968. Πράσινη, πεντάρι σασμάν, γερμανικής συναρμολόγησης

Kreidler RS του 197...? Κόκκινη, τεσσάρι σασμάν, ελληνικής συναρμολόγησης

Και οι δύο στο στάδιο της αναπαλαίωσης.

Εγώ δεν το έχω ξαναποστάρει κάπου αυτό...;
 
Heinkel Tourist 103Α2, 174cc 60s (δεν θυμάμαι ακριβή χρονιά)

ενθύμιο από τον πατέρα μου, που ελπίζω κάποια στιγμή να καταφέρω να αναπαλαιώσω και κυκλοφορήσω.


για όσους δεν γνωρίζουν (κυρίως νεότεροι) πρόκειται για "βεσποειδή" μηχανή, αλλά μεγαλύτερη σε όγκο, σταθερότερη και ανετότερη (η παραπάνω σύγκριση βρίσκεται στο ακόλουθο site το οποίο και παραθέτω για να μην προκαλέσω το μένος των απανταχού φαν της βέσπας
:) http://en.wikipedia.org/wiki/Heinkel_Tourist )


 
haris_216 είπε:
Heinkel Tourist 103Α2, 174cc 60s (δεν θυμάμαι ακριβή χρονιά)ενθύμιο από τον πατέρα μου, που ελπίζω κάποια στιγμή να καταφέρω να αναπαλαιώσω και κυκλοφορήσω.
Από Wikipedia

Heinkel Flugzeugwerke was a German aircraft manufacturing company founded by and named after Ernst Heinkel.

Δηλαδή... πετάει κιόλας;

Χωρίς πλάκα, πολύ ωραία μηχανήματα και αυτά...
 
σκεφτομαι αν υπάρχει καποιος που να εχει στη κατοχη του καπα ρο και να ειναι ακομα ζωντανος,αν ναι,ας μας πει πως τα καταφερε
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Υπερβολές των κατόχων του, ήταν αυτά...

...δεν είχε και τόσα γκάζια το KR, RGV και NSR αμφότερα, ήταν πολύ καλύτερες μοτοσυκλέτες...

Αντιθέτως, εξ' αιτίας του Samurai 750, πολλές μανούλες έκλαψαν τα παιδάκια τους...
 
Εγώ εχω ΑΚΟΜΑ στην κατοχή μου ενα HONDA CM200T του 1982.

4712_1149978623584_1051157480_30434252_1288904_n.jpg
Την συγκεκριμένη μηχανή την αγόρασε ο πατερας μου το 1983 οταν είμουν 7 χρονων.

Στα 16 μου αρχισα να την χρησιμοποιώ (χωρις διπλωμα) για να πηγαίνω στο Λυκειο.

Αξεχαστη εμπειρία να παρκάρω την μηχανή στο προαυλιο του σχολείου (1ο ΤΕΛ Ιλιου). Ειχα την 2η καλυτερη μηχανή στο σχολείο (καποιος είχε ενα 250αρι 2χρονο), αλλα είχα The Absolute Respect απο τους συμμαθητές μου.

Στον στρατό το CM200T με πήγενε Αθήνα-Ναυπλιο χωρίς προβλήματα και οταν επιασα δουλεία... παλι το CM200T είταν μαζί μου.

Εχω περάσει απιστευτες διακοπες με το CM200T σε Ροδο (5ήμερη), Αμοργό, Κρήτη και άλλα μερη....

Τωρα η μηχανή είναι παρκαρισμένη στη αυλη της αδελφής μου στο Ιλιον χωρις πινακιδες. Την αντικατεστησα με ενα Honda Shadow 600.

Το CM200T ήταν και θα είναι η αγαπημένη μου μηχανή....

Η φωτογραφία είναι πρόσφατη.... Πιστευω οτι για 29 χρονών δεν δειχνει "γερασμένη"
 
Η μηχανή δείχνει καινούργια!!!!

Αν την έχεις "παροπλίσει" φρόντισε να τη σκεπάσεις με πλαστικά ή ειδική κουκούλα, μη την αφήσεις εκτεθειμένη. Είναι αμαρτία να "σκορπίσει" και να σκουριάσει.

Πόσα χιλιόμετρα έχει γράψει;
 
Είναι σκεπασμένη...

Μια φορά τον χρόνο βάζω τον κινιτηρα να δουλέψει για λίγα λεπτα για να μήν κολήσει.

Αυριο ερχομαι στην Έλλαδα. Ισως βρώ λίγο χρόνο και της κάνω κανα γερό πλύσιμο... :)
 
Εχω άπειρα ανταλλακτικά για το συγκεκριμένο μηχανάκι.....

Σκυλί αλλά επειδή σαν νέος το πήγαινα τάπα , έπεσε πολύ γρήγορα το μοτέρ. Εμένα ήταν βαμένο πορτοκαλί.

Παιδιά κανένα μηχανάκι δεν σκότωσε κανένα. Η ίδια μας η γκαβομάρα μας γκρέμιζε παλιά ......

Φανταστείτε να είχαμε τότε μηχανάκια των 150+ ίππων.... όπως η σημερινή νεολέα!

Ρετρό έχω ενα CB-400N και ένα KLR-250 που το κυκλοφορώ κάθε μέρα.

Το πρώτο θέλει σκελετό καθώς είχε κόψει στα δύο παλαιότερα. Θα το φτιάξω κάποια στιγμή...

Βασικά έχω βαρεθεί τα παλιά (με τα προβλήματα τους) και πλέον με συντροφέυει μόνιμα ένα Fazer-1000 στα ταξίδια μου.... Μέσα στην πόλη το κουλούρι και ένα σκούτερ....
 
krhtikos είπε:
Εχω άπειρα ανταλλακτικά για το συγκεκριμένο μηχανάκι.....Σκυλί αλλά επειδή σαν νέος το πήγαινα τάπα , έπεσε πολύ γρήγορα το μοτέρ. Εμένα ήταν βαμένο πορτοκαλί.

Παιδιά κανένα μηχανάκι δεν σκότωσε κανένα. Η ίδια μας η γκαβομάρα μας γκρέμιζε παλιά ......

Φανταστείτε να είχαμε τότε μηχανάκια των 150+ ίππων.... όπως η σημερινή νεολέα!

Ρετρό έχω ενα CB-400N και ένα KLR-250 που το κυκλοφορώ κάθε μέρα.

Το πρώτο θέλει σκελετό καθώς είχε κόψει στα δύο παλαιότερα. Θα το φτιάξω κάποια στιγμή...

Βασικά έχω βαρεθεί τα παλιά (με τα προβλήματα τους) και πλέον με συντροφέυει μόνιμα ένα Fazer-1000 στα ταξίδια μου.... Μέσα στην πόλη το κουλούρι και ένα σκούτερ....
Αμα τα "απειρα" ανταλλακτικά σου πιάνουν χώρο... μετα χαράς να σε βοηθήσω να καθαρίσεις...
 
Ότι χρειαστείς στην διάθεση σου. (Έχω μεγάλη αποθήκη στο χωριό)
 
150 αλογα?? Πες 180+ βλεπε R1 για να μην μιλησω για τις bousa+turbo που κυκλοφορουν!!! Αχ ειναι πολλα τα αλογατα αρηηηηηηηη!!!!
 
Πολύ ωραίες φωτογραφίες! Αθάνατα Honda!
 
βαζω και δυο φωτο απο το θρυλικο gpz που εχω χρονια τωρα,εχει 110.000χλμ δεν καει σταγονα λαδια και καθε μερα χρησιμοποιειται,φοβερα γερες κατασκευες....

και η δευερη φωτο....το μονο που δεν εχω βαλει πανω της ειναι τα φλας,εχω βρει αλλους δυο κινητηρες σε πολυ καλη κατασταση,και εχω τα παντα απο ανταλλακτικα υστερα απο μεγαλη αναζητηση.Δουλευει αριστα αλλα παντα ημουν πολυ προσεχτικος με την χρηση της. Για 11 χρονια ειχα το θρυλικο honda XL250R το στρογγυλοφαναρο, το οποιο εγραψε απο εμενα 150.000χλμ συν 25000χλμ που ειχε οταν εισηχθη απο ιαπωνια (χρυσες εποχες). Επαιρνε μπρος με την πρωτη,δουλευε αριστα, εκαιγε ελαχιστο λαδι,και δεν ειχε ανοιχτει ΠΟΤΕ....Παρεδωσε πνευμα ο σκελετος του που κοπηκε σαν φετα κατω απο το τεποζιτο,και λογω της σωληνας που κρατουσε το μοτερ δεν ξεκολησε ολο το μπροστινο συστημα. κανενα προβλημα ηλεκτροκολληθηκε με λαμες εγινε σαν καινουργιο,αλλα λογω αθλιας εξωτερικης καταστασης κατεληξε για σκραπ..το τελος ενος θρυλου!συμπερασμα για το συγκεκριμενο χοντα...πρωτα τα παιζει το πλαισιο και ο κινητηρας πολυυυυυ αργοτερα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
[h=1]Monet goyon -1928[/h]

κατασκευασμένη στην Γαλλία το 1928 (με Ελβετικό κινητήρα Mac). Σπάνιο, συλλεκτικό μοντέλο,

100_370888888 - Copy.jpg

100_3708 - Copy.jpg

100_37088 - Copy.jpg

100_3708888 - Copy.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Monet goyon -1928

67313543944.jpgκατασκευασμένη στην Γαλλία το 1928 (με Ελβετικό κινητήρα Mac). Σπάνιο, συλλεκτικό μοντέλο,

6731354394.jpg
 
Monet&Goyon του 19286731354394.jpg, κατασκευασμένη στην Γαλλία το 1928 (με Ελβετικό κινητήρα Mac). Σπάνιο, συλλεκτικό μοντέλο,
 
Πίσω
Μπλουζα