Ρετρό μοτοσυκλέτες που έχουμε στη κατοχή μας!

Κοίτα όλα ξεκινάνε από το ότι (πια) δεν γουστάρω καν το είδος.

Το είδος το ονομάζω απλά άχρηστο. Μηχανές που η δουλειά τους είναι να γυαλίζουν, είναι βαριές, δεν στρίβουν, έχουν τεχνολογία 500ων ετών, δεν είναι τελικά άνετες και δεν είναι σε τίποτα καλές (σε μερικά πράγματα ούτε καν στο μέσο όρο), εκτός από το να είναι παρκαρισμένες έξω από το χάι μαγαζί (ειδικά τώρα πια), δεν τις καταλαβαίνω.

ΟΜΩΣ προείπα ότι δέχομαι (δεν καταλαβαίνω αλλά δέχομαι), τον πραγματικό χαρλεά που έχει την XLGHDFYYBBGJGFUFT την πανάρχαια, την έχει φτιάξει μόνος του και την ζει όσο μπορεί.

Όμως δεν έχει πολλούς τέτοιους πια. Έχει βέβαια αρκετούς που πάνε να ΔΕΙΞΟΥΝ έτσι (όταν πάνε για καφέ), αλλά αυτοί που πράγματι ζουν έτσι (αν και μου φαίνεται κιτσορετρό η ίδια η ύπαρξη τους, σαν να περπατάει cowboy στην Αθήνα και να μην είναι απόκριες), είναι λίγοι.

Εντάξει αν είσαι στην Νεβάδα να το καταλάβω ή ανήκεις στους Hell Raisers. Στον... Κολωνό (ή στην Άνω Γλυφάδα, για να πιάσω και τους "άλλους" χαρλεάδες) όχι τόσο.

Άποψη έτσι;

Στο κάτω κάτω είμαι και εγώ κάτοχος μηχανής που μια ζωή ήταν "μαρκαρισμένη" και "χαρακτηρισμένη" (με διάφορους τρόπους, ανάλογα την εποχή και την ανανέωση του μοντέλου) από όλους σχεδόν τους μη κατόχους.
 
Ξέρεις ποιο είναι το θέμα με τις μηχανές, τα αυτοκίνητα, τα gadgets κλπ? :)

Ότι πολύ σπάνια παίρνεις κάτι χρηστικό! Πάντα παίρνεις κάτι που σε φορτίζει συναισθηματικά! (βαθιά ψυχολογικός όρος προσέγγισης της γυναικείας ανάγκης για shopping! :p ). Ωστόσο φαντάζομαι ότι ισχύει και στους άντρες!

Παραδέχομαι (γελώντας με την περιγραφή σου! :D ) την ορθότητα σε όλα αυτά που λες για το συγκεκριμένο είδος, αλλά:

-Το ότι είναι "βαριά", το έχω συνδυάσει με πιο στιβαρό κράτημα στο δρόμο.

-Το ότι στρίβει δύσκολα, well θέλει μαεστρία για να πάρεις στροφή χωρίς να αφήσεις τις ποδοκνημικές σου στο χαντάκι.

-Ό,τι γυαλίζουν? Ε, όλα τα μεταλλικά αντικείμενα το κάνουν!

Αλλά ρε συ, όταν βάζεις μπρος και νιώθεις (όχι "ακούς", νιώθεις!) αυτό το "γουρ-γουρ-γουρ", να περνάει από όλο σου το σώμα, ξεχνάς όλα τα μειονεκτήματά της!....

Ορθολογιστικά? Ναι, είναι υποδεέστερης τεχνολογίας. Συναισθηματικά? Είναι ερωτεύσιμη και θα εξακολουθώ να λέω ότι αδικείται! :D

Αν είχα τα λεφτά? Οπωσδήποτε θα την αγόραζα!

Αλλά, εγώ αλλού θέλω να πάω: 2 θρεντς μας ξύπνησες αναμνήσεις και τελικά δε μας είπες πιο μασίνι έχεις!...
 
^

συμφωνώ ως προς το συναισθηματικό κομμάτι της υπόθεσης που προσεγγίζει και την αντρική ψυχολογία.

όμως

το ότι είναι βαριά δεν συνδιάζεται απαραίτητα και με καλό κράτημα. Θα μπορούσε να μειωθεί το βάρος με ταυτόχρονη μείωση του ύψους του κέντρου βάρους με αντίστοιχα αποτελέσματα.

το ότι δεν στρίβει είναι όντως μειονέκτημα. Και επειδή το θέμα "στροφή" με μηχανές το γουστάρω και το έχω σπουδάσει, το κάνει ακόμα μεγαλύτερο.

το ότι γυαλίζει δεν έχει τίποτα το αντικειμενικά μεμπτό. Υποκειμενικά όμως, είναι ακαλαίσθητο.

εν ολίγοις, η εν λόγω μηχανή για μένα περιγράφεται ως "A fool's Paradise"...

επειδή όμως ότι έχω ειρωνευτεί αργότερα το έχω "γευτεί", δεν θα έλεγα όχι σε μία μεγάλη βολτίτσα μαζί της... :D (αν και θα προτιμήσω την περιπετειώδη γερμανίδα μου)
 
Ο πατέρας μου έλεγε κάτι πολύ σωστό για τα αυτοκίνητα και τις μηχανές: είναι μια μεγάλη τρύπα στην άσφαλτο που πετάς χρήματα! :)

Αλλά, προσωπικά, τα θεωρώ έναν εθισμό, από τον οποίο δε μπορώ να ξεφύγω! #)

Και για το θέμα μας: μη γελιόμαστε, φυσικά και δεν συμφωνώ με το θέμα των στροφών και του βάρους, έτσι? Αυτό που λέω είναι πώς φροντίζει κι εξαλείφει τέτοια (σοβαρά) μειονεκτήματα η συναισθηματική προσέγγιση. Για τη δε γκλαμουριά με το Κολωνάκι, ασχολίαστο - πέραν της φιλοσοφίας της συγκεκριμένης μοτό.

Αν ήταν τόσο τέλεια τα τσοπεροειδή γενικότερα, δε θα προτιμούσα τα supersport (αν και με αυτά, μαζεύτηκα λίγο όταν μαζεύαν τα κομμάτια μου από την άσφαλτο) / street / naked κλπ. ;)

Εγώ θέλω να μπορώ να τρέξω κι όταν θα πάρω μια στροφή, να μη γίνω σαν το λαϊκό άσμα "όπως θα παίρνω τις στροφές..." :D
 
(διαβάζοντας τα post μετά το δικό μου από πάνω προς τα κάτω)

Πολύ σωστά, κάποια καταναλωτικά αγαθά εμπλέκουν μέσα και τον συναισθηματισμό.

Αλλιώς όλοι θα παίρναμε τα ίδια.

Δεν σημαίνει ότι πρέπει να είναι (προς το) άχρηστα πάντα.

Πασχίζω πραγματικά να δω πέρα από το "βλέπειν" και τη βόλτα για λίγα χλμ. (και με λίγα χλμ.) που ανέχεσαι το ντουπ ντουπ ντουπ, τι άλλο χρήσιμο κάνει το είδος (και η μάρκα - αν δεν μιλάμε για τα γιαλατζί τσοπεροειδή που δεν έχουν ούτε αυτό).

Υπόψη ξαναθυμίζω ότι πέρασα και εγώ τη φάση "πωπω τι ωραίο είναι αυτό". Απλώς το έκανα ως έφηβος και χωρίς καν να μου αρέσουν "γενικώς" οι μηχανές (περίεργος έφηβος ε;... ήμουν του τετράτροχου περισσότερο).

Αυτό που λες ότι ΝΙΩΘΕΙΣ το μοτέρ όταν είσαι πάνω της. Ναι ισχύει και ναι είναι ωραίο. Αλλά για να πας μια βόλτα (κοντινή), όχι για να το... ανέχεσαι ώρες πάνω της κάθε μέρα. *

Και μιλάω ως άνθρωπος που είναι πάνω σε μοτέρ που το... νιώθεις. Απλώς όχι κουραστικά.

Ειδικά το βάρος είναι υπερβολή. Θυμάμαι είχα ανέβει να πάω μια βόλτα μια HD ενός (πρώην) γνωστού, ήταν ελαφρώς κατηφόρα, ήταν και μεγάλη HD (ήταν άσπρη με τεράστια μάσκα σε στυλ παλιάς HD των σερίφηδων στην Αμερική) ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΥΝΙΟΤΑΝ. Αν έκανα το παραμικρό θα με έπαιρνε η κατηφόρα ή θα την έριχνα. Ε όχι ευχαριστώ.

Εγώ τα τελευταία 6 χρόνια, είμαι ευχαριστημένος κάτοχος μιας BMW R1200GS, αγορασμένης καινούριας (ναι είμαι από αυτούς τους βλάκες που έδωσαν 18 χιλιάρικα όταν δεν βλέπαμε ότι θα έρθει κρίση). Πριν από αυτή είχα πάλι GS και μετά από αυτή αν αξιωθώ θα πάρω πάλι GS.

Έχω καβαλήσει όλα τα είδη και πλήθος μοντέλα, δεν έχω βρει τίποτα να με καλύπτει και χρηστικά (σε μεγάλο εύρος διαφορετικών χρήσεων ΧΩΡΙΣ να χρειάζεται να παρκάρω ένα όχημα για να πάρω άλλο) και συναισθηματικά αλλά και από θέμα ασφάλειας όσοι αυτή.

Έχει χρησιμοποιηθεί για... τα πάντα, όλες τις εποχές και συνθήκες και στο τέλος της ημέρας αφού τα έχει κάνει όλα, είναι και μια BMW GS (που έχει και το "κάτιτις" όπως έχει να λέει η HD), μάρκα και μοντέλο με ιστορία τεράστια (γι' αυτό και από αυτές θα βρεις πολλές στο Κολωνάκι - γκρρρ - ειδικά τώρα που τα μτχ έχουν πέσει σε αστείες τιμές, άρα έχουμε και αύξηση των κατόχων που δεν ξέρουν καν τι πήραν και γιατί).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
NLS είπε:
Εγώ τα τελευταία 6 χρόνια, είμαι ευχαριστημένος κάτοχος μιας BMW R1200GS, αγορασμένης καινούριας (ναι είμαι από αυτούς τους βλάκες που έδωσαν 18 χιλιάρικα όταν δεν βλέπαμε ότι θα έρθει κρίση). Πριν από αυτή είχα πάλι GS και μετά από αυτή αν αξιωθώ θα πάρω πάλι GS.Έχω καβαλήσει όλα τα είδη και πλήθος μοντέλα, δεν έχω βρει τίποτα να με καλύπτει και χρηστικά (σε μεγάλο εύρος διαφορετικών χρήσεων ΧΩΡΙΣ να χρειάζεται να παρκάρω ένα όχημα για να πάρω άλλο) και συναισθηματικά αλλά και από θέμα ασφάλειας όσοι αυτή.

Έχει χρησιμοποιηθεί για... τα πάντα, όλες τις εποχές και συνθήκες και στο τέλος της ημέρας αφού τα έχει κάνει όλα, είναι και μια BMW GS (που έχει και το "κάτιτις" όπως έχει να λέει η HD), μάρκα και μοντέλο με ιστορία τεράστια...
όλα αυτά που περιγράφεις (τα έχει κάνει όλα, έχει πάει παντού κτλ) δεν είναι αποκλειστικότητα της BMW, δεν είναι δηλαδή κάτι που μπορεί να σου παράσχει μόνο μοτοσικλέτα της συγκεκριμένης εταιρείας. Σε αυτά τα πράγματα δυστυχώς, μεγάλο κλάσμα της τιμής του τελικού προϊόντος, είναι αέρας κοπανιστός, καθαρά. Επίσης τα τελευταία χρόνια το όνομα BMW δεν είναι αυτό που ήταν. Αυστριακοί και ταϊβανέζικοι κινητήρες, συναρμολόγηση στην Κίνα, ελεϊνή aftermarket αντιμετώπιση απίθανων προβλημάτων κτλ. Στο όνομα του κέρδους βέβαια όλες οι εταιρείες έχουν ρίξει την ποιότητά τους. Πάνε οι εποχές και τα στάνταρ που ξέραμε.

(γι' αυτό και από αυτές θα βρεις πολλές στο Κολωνάκι - γκρρρ - ειδικά τώρα που τα μτχ έχουν πέσει σε αστείες τιμές, άρα έχουμε και αύξηση των κατόχων που δεν ξέρουν καν τι πήραν και γιατί).
Αυτό δεν έχει σημασία. Ο καθένας είναι υπεύθυνος για την διαχείριση της τσέπης του. Αν αισθάνεται ότι μπορεί να αγοράσει μια Χ μηχανή, είναι δικό του θέμα. Αν δεν μπορεί να την συντηρήσει στην πορεία επίσης είναι δικό του θέμα. Και φυσικά το τι ξέρει και τι δεν ξέρει ο καθένας είναι εντελώς άσχετο. Αν αισθάνεται όμορφα όταν ανεβαίνει πάνω και κυκλοφορεί, τότε ήταν πετυχημένη αγορά.
 
Αρχίζω ανάποδα.

Η διαχείριση μιας BMW δεν είναι ακριβή. Είναι φτηνότερη από Honda πχ. (είχα και Honda).

Στο μέσο όρο μιλάμε. Ακριβές και φτηνές ζημιές έχουν όλα.

Δεν ξέρω τι είναι ή όχι αποκλειστικότητα της BMW (μάλλον μερικά ξέρω αλλά θέλουν δικό τους θέμα). Είναι ένα από τα γνωστά arguments όσων δεν έχουν BMW (και ειδικά GS).

Και με παπί κάνεις το γύρο του κόσμου. Και με R1 πας στα χώματα (έχει γίνει κιόλας και είναι διάσημο το κατόρθωμα, ψάξε το, ο τύπος ήταν απίστευτος). Φυσικά.

Το θέμα είναι πως το κάνεις, με πόση ασφάλεια, με πόση ευκολία.

Έχω δοκιμάσει πολλά. Τα περισσότερα είναι marketing. Μια μόνο μηχανή (που δεν είναι BMW R GS) θεωρώ εφάμιλλη στις δυνατότητες. Όλα τα άλλα, να είχαμε να λέγαμε.

Μηχανές που να λες "φεύγω από τη δουλειά στην Αθήνα το μεσημέρι, περνώντας μέσα από την κίνηση της πόλης, πάω στα γρήγορα από τη μονότονη Εθνική ένα... Βόλο για καφέ στο Πήλιο, τον πίνω ξεκούραστα κύριος και εκεί που πάω να γυρίσω, βλέπω και μια ωραία χωμάτινη και αποφασίζω να δω που πάει και τελικά γυρνάω Αθήνα από back-roads με συνδυασμό χώμα και γρήγορα επαρχιακά στροφιλίκια σε διαφορετικά κομμάτια και ξαναγυρνάω στο σπίτι νορμάλ και όχι λιωμένος από την κούραση", όχι δεν ξέρω πολλές. Ξέρω πάντως πολλές που θα το ήθελαν. Ξέρω και κάποιες που το διαφημίζουν (γιατί πρέπει να διαφημίσουν ότι κάνει ο πρώτος στην κατηγορία). Που να το κάνουν έτσι όπως το περιγράφω, όχι δεν ξέρω πολλές. Δεν ξέρω καν λίγες. Ξέρω ελάχιστες (1-2).

Το άλλο argument με το "δεν είναι η BMW αυτή που ήταν" το έχω ακούσει και αυτό.

Πρώτα από όλα η BMW R1200GS χρησιμοποιεί Γερμανικό boxer μοτέρ (BMW) και είναι συναρμολογημένη στο Βερολίνο.

Ξένα components έχουν ΟΛΑ τα προϊόντα που έχουμε (δηλ. ναι δεν ξέρω ποιος έφτιαξε το πλαστικό δοχείο του λαδιού του φρένου, πιθανότατα ήταν Κινέζος).

Από εκεί και πέρα κάποια φτηνότερα, μικρότερα μοντέλα ναι είχαν κατά καιρούς κάποια "ξένα" στοιχεία:

Οι αυστριακοί κινητήρες (Rotax) είναι εκπληκτικοί, η Rotax δεν είναι τυχαία εταιρία. Η BMW χρησιμοποιούσε Rotax μονοκύλινδρους στο παλιό BMW F650GS. Επίσης οι δικύλινδροι των F800.

Για τον μονοκύλινδρο τελευταία χρόνια έχει αγοράσει τα δικαιώματα κατασκευής του και έτσι τον φτιάχνει η ίδια εκτός Γερμανίας (με προδιαγραφές τους όμως και ποτέ δεν άκουσα για πρόβλημα - ο 650 ο Rotax είναι ΜΕΓΑΛΟ ΣΚΥΛΙ).

Συναρμολόγηση γίνεται στη Γερμανία για όλα τα μοντέλα από ότι ξέρω (όχι ότι αυτό σημαίνει κάτι - όχι ότι οι Γερμανοί είναι αλάνθαστοι). Κάποτε πάλι το πρώτο μονοκύλινδρο F650 (το λεγόμενο τότε Funduro - μιλάμε 20 χρόνια πίσω) ήταν σε συνεργασία με την Aprilia στην Ιταλία (που έβγαζε και αυτή το δικό της 650 on-off). Μετά από γκρίνιες ποιότητας, άρχισε και αυτό να το φτιάχνει Γερμανία.

Όλα τα άλλα είναι αστικοί μύθοι.

Α επίσης λέγεται ότι βγάζει πολλές ζημιές πια η BMW. Ίσως. Το πιθανότερο είναι ότι απλώς έχουν ακουστεί περισσότερα γιατί έχουν αυξηθεί τα νούμερα (πχ. αν βάλει κανείς πόσες GS πωλούνται στον κόσμο και αθροίσει μαζί και ΟΛΑ τα άλλα μοντέλα των άλλων εταιριών της ίδιας κατηγορίας, δεν φτάνει το νούμερο).

Προσωπικά δεν μου έχει τύχει να έχω πάθει ζημιά στα 11 χρόνια με BMW που να πω "να αυτό το έπαθα επειδή είναι BMW".

Στην τωρινή μου (που έχω 6 χρόνια) πχ. πέρα από μια μπαταρία που έμεινε (με κάτι μεγάλα κρύα), ένα αμορτισέρ που έσκασε σε εντουράδα (και αλλάχτηκε χωρίς κουβέντα στην εγγύηση) - και που δεν είναι BMW (νομίζω είναι Showa της δικιάς μου), χμ... τι άλλο. Α και ένας Πακιστανός που με το πιεστικό μου είχε κάνει ραγίσματα γύρω από τις βίδες στο παρμπριζ (και επίσης αλλάχτηκε στην εγγύηση γιατί "ξέχασα" να πω στην αντιπροσωπία για τον Πακιστανό)... Δεν έχει συμβεί κάτι άλλο. Α και λάστιχα σκασμένα 1-2 φορές, αλλά οκ πιστεύω αυτό να το ανεχτούμε ε. Α ναι... μερικές φορές (καμιά 10-15αριά στα 6 χρόνια - με τελευταία φορά ΣΗΜΕΡΑ κατά σύμπτωση) έχει διστάσει να πάρει μπρος. Δεν ξέρω αν τα σκουπίδια στην βενζίνη μετράνε ενάντια στην ποιότητα της BMW βέβαια.

Όποιος δεν ξέρει τι λέω και είναι δίτροχος, ας φροντίσει να πάρει μια όχι για μια βόλτα (δεν καταλαβαίνει πολλά κανείς εκεί), αλλά για 1-2 μέρες και να τη βάλει να κάνει διάφορα διαφορετικά πράγματα. Μετά το ξανασυζητάμε.

Πέρα από αυτό, εγώ είμαι καταδικασμένος να μείνω εκεί. Βλέπετε μου έχει σώσει τη ζωή ΕΠΕΙΔΗ είναι αυτή που είναι, τουλάχιστον δυο φορές. Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα συζήτησης.
 
Κι εμείς έχουμε μοτοσυκλέτες αλλά δεν κάνουμε έτσι...
 
Χαχαχα. :D

Αναρωτήσου γιατί. ;)

(καλά ούτε εγώ κάνω έτσι, εκτός όταν θεωρώ ότι πρέπει να δικαιολογήσω αυτά που λέω - θα πει βέβαια κανείς "και τι σε νοιάζει να δικαιολογήσεις; εσύ ξέρεις για τον εαυτό σου" ...και θα είναι σωστό - θέμα χαρακτήρα ίσως)

...α να κάτι που κολλάει με το forum και το ρετρό χαρακτήρα του...

Για την Amiga έλεγαν κάποτε (και το έλεγα και εγώ - και το λέω ακόμα):

Computers are tools... But Amiga is an instrument.

...ε το κολλάω και στην BMW R1200GS αυθαιρέτως.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ηρθε για πλυσιμο πριν απο λιγο στο πλυντηριο απεναντι απο το σπιτι μου... :)

attachment.php


Αφιερωμενο εξαιρετικα!!!! :flower:
 
Οκ, δεν είναι ρετρό, το ξέρω! Πείτε με, όμως: δεν είναι μια κούκλα?! :dribble:

maaaany thanks! :flower:
 
Daredevil είναι αρκούντως πανέμορφες οι ιταλιάνικες κατασκευές :thumbup:

@NLS, τι ακριβώς να αναρωτηθώ; Ένα μηχάνημα είναι η μοτοσυκλέτα, πρωτίστως είναι φτιαγμένη για να κάνει τη δουλειά μου, όπως και όλα τα μηχανήματα που πληρώνει κάποιος για να αγοράσει, ούτε ψύχωση έχω μ' αυτή, ούτε είναι προέκταση του [edit] μου...Να το κοιτάξετε οι ιδιοκτήτες δίτροχων BMW αυτό :cool:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πολύ όμορφο.

Ιταλικό γαρ.

(τι το έχουμε το Alfa)

...απλώς μονοδιάστατο και δεν μπορείς να το ακούσεις πολύ ώρα χωρίς να κουδουνιάσεις. :D

Αλλά ωραίο, τι να κάνουμε.

Pinhead είπε:
@NLS, τι ακριβώς να αναρωτηθώ; Ένα μηχάνημα είναι η μοτοσυκλέτα, πρωτίστως είναι φτιαγμένη για να κάνει τη δουλειά μου, όπως και όλα τα μηχανήματα που πληρώνει κάποιος για να αγοράσει, ούτε ψύχωση έχω μ' αυτή, ούτε είναι προέκταση του [edit] μου...Να το κοιτάξετε οι ιδιοκτήτες δίτροχων BMW αυτό :cool:
Αυτό το ένα μηχάνημα είναι, πρωτίστως φτιαγμένη για να κάνει τη δουλειά μου, πρέπει να το δουν όσοι το μηχάνημα τους ΔΕΝ κάνει τη δουλειά τους (βλέπε αυτά που λέγαμε πιο πάνω, με τα χρώμια και τίποτα άλλο).

Οι μηχανές (εκτός ίσως από τα παπιά αν δεν είσαι 16 χρονών και κάποια σκούτερ και γενικά ότι κάποιος το έχει επειδή δεν μπορεί να κάνει αλλιώς, όχι επειδή το θέλει), έχουν μέσα τους και την "τρέλα" τους για αυτές. Είναι κάτι που συμφωνήσαμε με τον Daredevil από την αρχή.

Ψύχωση δεν έχω με τίποτα (εκτός ίσως από το γιο μου), αλλά "γουστάρω" πολλά πράγματα (και κάποια που εκφράζονται εδώ μέσα στο retro forum) και με αυτά επιτρέπω στον εαυτό μου μέχρι ένα βαθμό να "παθιάζεται".

Εδώ μέσα αναφέρονται πολλά "πάθη" σε άψυχα πράγματα (παιχνιδομηχανές, επιτραπέζια, ταινίες, διαφημίσεις, οτιδήποτε)... Το ίδιο το forum είναι έκφραση αυτού του πράγματος. Όποιος δεν το καταλαβαίνει αυτό το "πάθος" (που αφήνεται να εκφραστεί ηθελημένα, δεν είναι ότι μας... καταλαμβάνει), δεν έχει και χώρο εδώ εξάλλου.

Πάντως ξαναλέω, αυτή η έλλειψη πάθους (που η ύπαρξη του κάνει και πιο ωραία την πορεία μας εδώ στον πλανήτη - χωρίς να λέω να κυριαρχεί ο καταναλωτισμός και να μη ζούμε ότι άλλο) παρατηρείται όταν χρησιμοποιούμε κάτι όχι με επιλογή, αλλά επειδή πρέπει.

Και εγώ πχ. όταν οδηγούσα στα 18-20 το Honda Accord του πατέρα μου, δεν είχα κάνα τρελό πάθος με αυτό. Απλώς έκανε σωστά τη δουλειά του να με πάει από το Α στο Β (όταν δεν το πήγαινα με τις πάντες). Εκεί ναι, δεν είχα να πω κάτι άλλο για αυτό.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Επειδή εκτός από την D@redevil, το φόρουμ παρακολουθούν κι άλλα κοριτσάκια, ας είμεθα λίγο σεμνοί βεβαίως-βεβαίως! :D

Επίσης, ο λαός απαιτεί τη γνώμη του Ρηγανάκου!!! Πού είσαι RYGARRRRRRR????? :flower:
 
Ως χαρλεοχτυπημενος απο χρονια θα πω οτι δεν ειναι αχρηστες. Εχουν το σκοπο τους κι αυτες. Γι αυτο ειναι τοσα χρονια ιδιες(ετσι γουσταρουν οι Αμερικανοι και οι λοιποι ανα τον κοσμο).

Το απορριπτεις γιατι καβαλας κατι αλλο. Δεν "βλεπεις" οτι οι επιδοσεις τους ειναι αυτες που χρειαζονται γαι την χρηση για την οποια προοριζονται. Το ιδιο σκεφτονται οι περισσοτεροι.

Προσωπικα τις γουσταρω, οπως και ολα τα δικυκλα(εκτος απο παπια, σκουτερ-μπλιαχ- και το Aprilia Moto 650, κακασχημο μοτορι).

Δεκτον οτι στην Ελλαδα ειναι λιγο περιεργα τα πραγματα και παρολο που γουσταρω τα χαρλεονια, οι χρηστες ειναι ΑΣΤΑΝΑΠΑΝΕ. Ειδικα οι λεφταδες(πλειοψηφια) ΩΡΕΔΙΚΕΜΟΥΔΕΝΤΡΩΓΟΝΤΑΙ!!!

Εχω γνωρισει πολλα παιδια που το ζουνε, ειναι οριτζιναλ. Σ αυτους δεν σε χαλαει το καπελο, η μποτα κλπ.

Χρονια κολλημενος με την Fat boy.Ε, την οδηγησα και τρελαθηκα! Επισης και τα τουριστικα ειναι πολυ καλα. Να κανεις 2000χλμ και να μην καταλαβεις τιποτα.

Τα περι στριψιματος, φρενων κλπ ειναι χαζομαρες. Οπως δεν παει το τανκερ εκει που παει η βαρκουλα ετσι δεν παει και χαρλευ εκει που παει ον-οφ, street κλπ κλπ.

Αλλα π.χ. εσυ μπορεις να ανεβεις με 5η βουνο και μαλιστα με δυο ατομα??? Μια χαρλευ μπορει(εχεις ολη τη ροπη σε χαμηλες στροφες). Ο κινητηρας απλα ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ(δοκιμασμενο)

Βιντεακι απο το test ride


Οπως τη βρισκει ο καθενας, ετσι λεω παντα. Εγω ας πουμε βρισκω τα πολλα κυβικα εντελως αχρηστα. Μιλαω για ολα τα αλλα εκτος HD/ custom. Σε αυτα δεν εχεις επιλογη. Ετσι βγαινουν.

1200 κ.εκ. για on-off;;;; Παλι καλα που περνανε τα χρονια και οι νεες τεχνολογιες κρατανε το βαρος χαμηλα.

Αν ειχα λεφτα θα ειχα γκαραζ με 100 μοτορια, ολα τα ειδη. Παλια, καινουρια, custom, cafe racer, HD, chopper, street, γυμνα, street fighter. Ουλαααααα!!! Τα θελω ουλα!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ok, στο δεύτερο βίντεο πόνεσα! :nervous:

Άουτς!....
 
pardalotzatziki είπε:
Οπως τη βρισκει ο καθενας, ετσι λεω παντα. Εγω ας πουμε βρισκω τα πολλα κυβικα εντελως αχρηστα. Μιλαω για ολα τα αλλα εκτος HD/ custom. Σε αυτα δεν εχεις επιλογη. Ετσι βγαινουν.1200 κ.εκ. για on-off;;;; Παλι καλα που περνανε τα χρονια και οι νεες τεχνολογιες κρατανε το βαρος χαμηλα.

Αν ειχα λεφτα θα ειχα γκαραζ με 100 μοτορια, ολα τα ειδη. Παλια, καινουρια, custom, cafe racer, HD, chopper, street, γυμνα, street fighter. Ουλαααααα!!! Τα θελω ουλα!
Ποιός είπε ότι το 1200 είναι on-off? H υπάρχει κάποιος που σοβαρά θεωρεί το 1200 on-off?

Το 1200 απλά περνάει από χωμάτινες διαδρομές πολύ ευκολότερα από τα street. Απλά και μόνο αυτό. Για ταξίδια όμως είναι ιδανική.

Τον Νοεμβριο του '12 πήγα με την 1200gs adv μου στην Βαρκελώνη. Εμεινα μία βδομάδα, έφτασα κάτω Ανδαλουσία, έβγαλα πολλές φωτογραφίες προπολεμικών πολυκατοικιών της Βαρκελώνης, μίλησα με συναδέλφους μου, διασκέδασα και επέστρεψα.

Επειδή έχω ξανακάνει με μηχανή ταξίδια στο εξωτερικό τα 22 χρόνια που οδηγώ μηχανές, αυτή η φορά ήταν η καλύτερη και σε αυτό βοήθησε πάρα πολύ η συγκεκριμένη μηχανή.

Η αν θες να κάνεις αυθημερόν αυτό που περιγράφει παραπάνω ο NLS πάλι πρόκειται για ιδανική μηχανή.

Αν όμως θέλω χώμα και να θυμηθώ τα νιάτα μου που κάποτε έτρεχα σε αγώνες, τότε θα πάρω το 690r της "αντίπαλης" εταιρίας που και αυτό το χρησιμοποιώ στην καθημερινότητά μου ως πιο παιχνιδιάρικο..

Αυτά και επαυξάνω ως προς τα ούλα! :)

Ως προς το θέμα των ρετρό μοτοσυκλετών, αν και είμαστε σε ρετρό σελίδα, η άποψή μου είναι η χειρότερη.. Καμία ρετρό μηχανή που είχα (dt200r '93, XT 600 '89, XTZ 750 '92, bandit 400 '94) δεν συγκρίνεται με τις σύγχρονες κατασκευές.

Μόνο όταν ωραιοποιείται (λανθασμένα) το παρελθόν μπορώ να σκεφτώ ρετρό μηχανάκι που μου αρέσει... (άντε κανά XR 500 του '84 γιατί γουστάρω χώματα αλλά και αυτό... τιμής ένεκεν..)
 
(μου αρέσει η συζήτηση αυτή και μου αρέσει που το κρατάμε πολιτισμένο)

pardalotzatziki είπε:
Ως χαρλεοχτυπημενος απο χρονια θα πω οτι δεν ειναι αχρηστες. Εχουν το σκοπο τους κι αυτες. Γι αυτο ειναι τοσα χρονια ιδιες(ετσι γουσταρουν οι Αμερικανοι και οι λοιποι ανα τον κοσμο).
Πες μου αυτό το σκοπό σε παρακαλώ.

Αν είναι ο σκοπός για να σε κάνει να νιώσεις easy rider (επειδή έτσι μας έμαθαν οι ταινίες). Ναι οκ το κάνουν.

pardalotzatziki είπε:
Το απορριπτεις γιατι καβαλας κατι αλλο. Δεν "βλεπεις" οτι οι επιδοσεις τους ειναι αυτες που χρειαζονται γαι την χρηση για την οποια προοριζονται. Το ιδιο σκεφτονται οι περισσοτεροι.
Όχι δεν το απορρίπτω γιατί καβαλάω κάτι άλλο.

Όταν πήρα την τωρινή μηχανή μου, έσκασα 18 χιλιάρικα (τώρα δεν θα μπορούσα, οπότε μην το πάρετε σαν κοκόρεμα).

Θα μπορούσα να έχω πάρει κάποια HD.

Επίσης δεν μπορεί να κολλάει αυτή η δικαιολογία όταν δεν απορρίπτω ένα σωρό άλλες μηχανές.

Πρόσεχε υποθέτω έχουν όλες τον "χώρο" τους. Όσες δεν τον έχουν η αγορά τις στέλνει αργά ή γρήγορα αδιάβαστες.

Όσο για τις επιδόσεις τους... χμμμ. Άστο μεγάλη συζήτηση (μπαίνουν θέματα όπως βάρος, πως τις χρησιμοποιούν οι χρήστες, ενεργητική ασφάλεια κλπ.).

pardalotzatziki είπε:
Προσωπικα τις γουσταρω, οπως και ολα τα δικυκλα(εκτος απο παπια, σκουτερ-μπλιαχ- και το Aprilia Moto 650, κακασχημο μοτορι).
Εγώ γουστάρω τον μοτοσυκλετισμό. Δεν γουστάρω τα δήθεν πράγματα (και στον μοτοσυκλετισμό και εκτός).

Η HD είναι από τους σούπερ εκφραστές του "δήθεν".

Πάντως διαπιστώνω ότι είναι αρκετά δίκυκλα που δεν γουστάρω, αλλά πολύ λίγα που... δεν καταλαβαίνω. Παραδείγματα:

- Παπί. Δεν το γουστάρω. Δεν μπορώ να αρνηθώ ότι δεν υπάρχει μεγαλύτερος δίτροχος μπαλαντέρ στον πλανήτη όμως. Είναι εκεί για να μας τρίβει στα μούτρα ότι υπάρχει και έχει λόγο που υπάρχει.

- Σκούτερ. Θεωρώ ότι δεν είναι μοτό.

- Mega Σκούτερ. Θεωρώ κωμωδία την ύπαρξη του. Ειδικά τις γελοιότητες με την Akrapovic κλπ.

- Varadero. Μόνο σε κάτι χώρες σαν την Ελλάδα προχώρησε. "Είμαι χοντρό δείτε με", στην Ελλάδα φυσικός διάδοχος του Transalp και του XT (αν και άλλη μάρκα) όταν ο πρώην νεαρός έπιανε πια λεφτά στα χέρια του. Τρομερά μέτρια μηχανή.

- Προηγούμενο Multistrada (1000). Ποτέ κανείς δεν κατάλαβε τι θέλει να πει ο ποιητής. Κακάσχημο. Άβολο. Άχρηστο. Γιατί να μη πάρει κανείς ένα κανονικό super motard; Ή ένα κανονικό on-off;

- Τωρινό Multistrada (1200). Ότι το τωρινό και το παλιό είναι ΑΣΧΕΤΑ μεταξύ τους, δείχνει πόσο δίκιο είχα για το παλιό. Τώρα έφτιαξαν ένα mega motard, δεν πάει χώμα (ας λέει - αν δεν το έλεγε θα τους παραδεχόμουν περισσότερο) με καμία αξίωση και δώσανε δύναμη άπλετη για να ικανοποιήσουν όσους το θεωρούν προέκταση... ξέρεις. Μπα.

- Virago. Ίσως η πιο χάλια προσπάθεια να φτιαχτεί μια φτηνότερη custom (που δεν γουστάρω και το είδος γενικότερα αλλά άλλο θέμα αυτό).

- Goldwing. Ναι οκ υπάρχουν και οι μηχανές που είναι κινητά σαλόνια (έχει και η BMW). Η Goldwing είναι μια δύσχρηστη υπερβολή του θέματος όμως. Είναι αυτοκίνητο με δυο ρόδες. Θα μπορούσε να έχει τρεις και να μη μας ξενίζει.

Για να μη λέτε ότι απορρίπτω πολλά, να μερικά που γουστάρω:

- KTM 950/990 Adventure. Η μόνη (άλλη) μηχανή που μπορεί να λέει ότι τα κάνει ΟΛΑ πάνω από τον μέσο όρο καλά. Για το 1190 Adventure το σκέφτομαι ακόμα (ήταν σαν παραδοχή "εντάξει ας φτιάξουμε κάτι πιο GS").

- V-Strom 650 (και ΟΧΙ 1000). Από τις πιο τίμιες μηχανές πάνω στον πλανήτη. Αν λόγω κρίσης έπαιρνα μια τέτοια, θα αισθανόμουν "οκ καλά τη βγάλαμε μη μιλάς".

- TDM. Δεν θα έπαιρνα ποτέ γιατί έχει βρομίσει ο τόπος (και ΟΛΑ με εξάτμηση), αλλά δεν μπορώ να μη παραδεχτώ ότι είναι μια μηχανή επίσης τίμια και πιο άνω του μετρίου από ότι παραδέχονται οι μη κάτοχοι.

- S1000RR (ή καλύτερα HP4 φέτος). Όταν η BMW αποφάσισε να πει ότι αν θέλει να φτιάξει supersport, μπορεί να φτιάξει την καλύτερη supersport. Επίσης δεν θα την έπαιρνα, λόγω του ότι θεωρώ αστείο και προκλητικό και άχρηστο τέτοιες μηχανές να κυκλοφορούν στο δρόμο και ΟΧΙ στην πίστα. Αναγκαστικά ο κάτοχος κάνει πίστα και τον δρόμο - και ο κόσμος δεν φταίει.

- MP3. Κουφό; Κι όμως. Είναι ένα τρίτροχο σκούτερ που θέλει δίπλωμα αυτοκινήτου. Δηλαδή η πιο τίμια παραδοχή του τι είναι ένα σκούτερ. Ένα μέσο που έχεις για να χωράς εκεί που δεν πάνε τα αυτοκίνητα (αλλιώς θα κυκλοφορούσες με το αυτοκίνητο σου) και τέλος. Με επηρεάζει θετικά και η ύπαρξη ηλεκτρικού μοντέλου.

pardalotzatziki είπε:
Δεκτον οτι στην Ελλαδα ειναι λιγο περιεργα τα πραγματα και παρολο που γουσταρω τα χαρλεονια, οι χρηστες ειναι ΑΣΤΑΝΑΠΑΝΕ. Ειδικα οι λεφταδες(πλειοψηφια) ΩΡΕΔΙΚΕΜΟΥΔΕΝΤΡΩΓΟΝΤΑΙ!!!Εχω γνωρισει πολλα παιδια που το ζουνε, ειναι οριτζιναλ. Σ αυτους δεν σε χαλαει το καπελο, η μποτα κλπ.
Συμφωνούμε. Πάντως επειδή και στην Αμερική το είδα, μάλλον ο σημερινός κανόνας είναι οι γιάπηδες (μπλιαχ) και οι "ορίτζιναλ για το θεαθήναι" (οι "ορίτζιναλ επίδειξης").

Πάντως ήδη είπα ότι παραδέχομαι τους πραγματικούς original, που συνήθως δεν έχουν καν νεότερη HD πάντως. Αν και εν έτη 2014 μου κάνουν λίγο... χμ... Σαν να αφήνεις χαίτη και φράτζα και πουκάμισο ανοιχτό με τρίχα; Ε τέτοιο πράγμα μου κάνουν. Εκτός εποχής.

pardalotzatziki είπε:
Χρονια κολλημενος με την Fat boy.Ε, την οδηγησα και τρελαθηκα! Επισης και τα τουριστικα ειναι πολυ καλα. Να κανεις 2000χλμ και να μην καταλαβεις τιποτα.
Και εμένα μου άρεσε η FB. Την οδήγησα και είχε την ίδια αίσθηση με τα άλλα HD της κλάσης της. Καμία διαφορά.

Όσο για τα τουριστικά, οδήγησε πρώτα κάνα BMW τουριστικό ή καμιά FJR ή ακόμα και την αντιπαθέστατη Goldwing και ξανασυζητάμε.

pardalotzatziki είπε:
Τα περι στριψιματος, φρενων κλπ ειναι χαζομαρες. Οπως δεν παει το τανκερ εκει που παει η βαρκουλα ετσι δεν παει και χαρλευ εκει που παει ον-οφ, street κλπ κλπ.
Δηλαδή είναι μια μηχανή χαμηλής ταχύτητας για το highway. Πόσο ρεαλιστικό πράγμα είναι αυτό (για εκτός δια-πολιτειακούς δρόμους στην Αμερική);

Επίσης δεν δέχομαι ΚΑΜΙΑ δικαιολογία για ένα όχημα να είναι κάτω του μετρίου σε πράγματα όπως τα φρένα.

pardalotzatziki είπε:
Αλλα π.χ. εσυ μπορεις να ανεβεις με 5η βουνο και μαλιστα με δυο ατομα??? Μια χαρλευ μπορει(εχεις ολη τη ροπη σε χαμηλες στροφες). Ο κινητηρας απλα ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ(δοκιμασμενο)
Εγώ συγκεκριμένα μπορώ. Έπεσες στην περίπτωση. Έχεις δει τι ροπή έχει η GS;

pardalotzatziki είπε:
Πόνεσα. :(

Τουλάχιστον την έκανε πιο όμορφη. Πιο naked.

pardalotzatziki είπε:
Οντως, αν δεν το γουσταρεις δεν το παιρνεις.
Ισχύει.

pardalotzatziki είπε:
Οπως τη βρισκει ο καθενας, ετσι λεω παντα. Εγω ας πουμε βρισκω τα πολλα κυβικα εντελως αχρηστα. Μιλαω για ολα τα αλλα εκτος HD/ custom. Σε αυτα δεν εχεις επιλογη. Ετσι βγαινουν.1200 κ.εκ. για on-off;;;; Παλι καλα που περνανε τα χρονια και οι νεες τεχνολογιες κρατανε το βαρος χαμηλα.

Αν ειχα λεφτα θα ειχα γκαραζ με 100 μοτορια, ολα τα ειδη. Παλια, καινουρια, custom, cafe racer, HD, chopper, street, γυμνα, street fighter. Ουλαααααα!!! Τα θελω ουλα!
Εννοείται όπως την βρίσκει ο καθένας. Το ίδιο λέμε.

Δεν μπορεί να λες ότι τα πολλά κυβικά είναι άχρηστα ΕΚΤΟΣ από τα HD/custom "γιατί δεν έχεις επιλογή".

Πρώτα από όλα γιατί να μην έχεις επιλογή; Επειδή πρέπει να είναι και 300+ κιλά;

Δεύτερον ΕΧΕΙΣ επιλογή. Η sportster κλπ. είναι μικρότερα κυβικά, ενώ σε άλλες μάρκες custom έχει και κάτι κυβισμούς ακόμα και 250. Ή αυτά δεν σου αρέσουν; Και αν δεν σου αρέσουν, γιατί; Μήπως ΚΑΙ για τα λίγα κυβικά; Και αν έτσι είναι, γιατί δεν κατανοείς το ίδιο και για τα άλλα είδη μηχανών;

Τρίτον, σοβαρά μια ταξιδιάρα μηχανή δεν θέλει τα κυβικά; Μια supersport; Γιατί όχι;

Όσο για τα on-off μεγάλη συζήτηση. Εγώ πχ. πιστεύω ότι πάνω από 650 κυβικά για κάποιον που δεν θέλει να βγει εκτός Ελλάδος με το δίτροχο, είναι καταναλωτική υπερβολή (και εγώ μέσα).

Αλλά αν τα έχεις μια χαρά χρήσιμο είναι. (δες αυτό που λες με το βουνό και την πέμπτη...)

Και εγώ αν είχα λεφτά θα είχα από όλα τα είδη τους καλύτερους εκπροσώπους. Όμως επειδή δεν έχω, έχω μια μηχανή που να κάνει από αρκετά καλά μέχρι πάρα πολύ καλά, τα πάντα.


ntsmrtz είπε:
Γεια σου συνάδελφε. ;)

Λοιπόν. Και εγώ θα προτιμούσα το 690 για χωμάτινο ξεπάτωμα.

Αλλά η 1200GS μια χαρά πάει εκεί που ο μέσος αναβάτης (ακόμα και ο μέσος αναβάτης ΤΗΣ), θεωρεί ότι δεν πάει.

Το παρακάτω είναι με ΣΤΟΚ 1200GS του 2013 (χωρίς μετατροπές κλπ.):

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
^

:beer:

για να πω την αλήθεια δεν ειμαι οπαδός της bmw. πριν πάρω την κορόιδευα κιόλας ως εντελώς χωμάτινος.

όταν αποφάσισα "να σκεφτώ εκτός του κουτιού" φυσικά της έδωσα μία ευκαιρία και με κέρδισε.

εχω bmw αλλά μόνο και μόνο γιατί η συγκεκριμένη μου κάνει απόλυτα για τα ταξίδια που μου αρέσει να κάνω. φυσικά και μου αρέσει αλλά αν υπάρξει κάτι καλύτερο δεν αρνούμαι να το συζητήσω.

είμαι όμως οπαδός του χώματος.

και με τίποτα δεν πρόκειται να κάνω με το gs αυτά που δείχνουν στα παραπάνω βίντεο. όχι γιατί δεν μπορώ ή γιατί δεν μπορεί η μηχανή αν πιεστεί αλλά γιατί δεν γουστάρω. πάω με το 690r και το απολαμβάνω και τους περνάω πάνω από τα κράνη που λένε...

αν υπάρχει άνθρωπος που έδωσε ένα σκασμό λεφτά να πάρει gs ή gsa για να κάνει τέτοια τότε έχει κάνει λάθος επιλογή κατ'εμέ.

καλύτερα να πάρει ένα crm250 (και πινακίδες και φθηνό και ρετρό...)
 
Δεν έχεις άδικο.

Το argument όμως αυτών που το κάνουν αυτό είναι ότι δεν μπορούν ή δεν θέλουν πολλές μηχανές.

Το να πας σε ένα καλό μονοπάτι που σου είπε ένας φίλος στην... Ήπειρο, να το κάνεις χωρίς το αυτοκίνητο συν trailer από πίσω το CRM, αλλά με ΕΝΑ όχημα, το κάνεις με την GS.

(και με το 990 επίσης)

Όσο για το "ένα σκασμό λεφτά":

1) Με τα μτχ πια, μόνο ένα σκασμό λεφτά (δυστυχώς) δεν κάνει το GS.

2) Με τα λεφτά του ο καθένας κάνει ότι θέλει.

3) Εφόσον (μέχρι ένα σημείο - γιατί η GS ΔΕΝ πάει όπου το CRM βέβαια) είναι μέσα στις δυνατότητες της μηχανής, γιατί να μην το κάνει κάποιος; Εγώ θεωρώ το αντίθετο κακό. Εσύ πχ. για ταξίδια δεν πήρες την πιο κατάλληλη. είναι άριστη για ταξίδια, αλλά έχει καλύτερες αν ήθελες ΜΟΝΟ αυτό.

Πάντως η GS στο χώμα αν πέσει, πάει μια χαρά από κόστος ζημιών (ειδικά αν βάλεις 1-2 καίρια έξτρα). Από μηδέν ξεκινάει.

Αντίθετα από κάποια άλλα που δεν έχει ποτέ μηδέν ακόμα και αν την ακουμπήσεις κάτω με το χέρι.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα