prisma είπε:Δεν νομίζω είναι θέμα διαφωνίας. Σαφώς και υπάρχουν ΚΑΙ τα Ιαπωνικά που ανέφερες και δε νομίζω ότι υπάρχει αμφιβολία ότι τα συγκεκριμένα έχουν δοκιμασμένη αξιοπιστία. Μπορώ όμως να σου φέρω παραδείγματα (υπαρκτά) από ευρωπαϊκά που ακόμα κυκλοφορούν. Ακόμα και από αμάξια που δεν φημίζονται για την αξιοπιστία τους (π.χ. Fiat 127, Peugeot 305). Βέβαια πολλά έχουν εξαφανιστεί με τα χρόνια, ακόμα και Ιαπωνικά. Αυτό βέβαια δεν έχει να κάνει τόσο με την αξιοπιστία, όσο με το γεγονός ότι γενικά δεν είναι και ότι καλύτερο να συντηρείς ένα αμάξι 20ετίας και άνω.... Ή τουλάχιστον δεν ήταν, γιατί τώρα επιστρέφουμε αργά αλλά σταθερά στα 80s και δε θα είναι τόσο εύκολο να πετάξουμε τη "σαβούρα" για να πάρουμε καινούργιο. Επίσης πολλά παλιά "ξέμειναν" επίτηδες ως δεύτερα αμάξια για πρακτικούς λόγους, ακόμα και για θέμα δακτυλίου. Πάντως μη παραβλέψουμε το γεγονός ότι για πάρα πολλά χρόνια στο top των πωλήσεων μεταχειρισμένων στη χώρα μας ήταν τα Fiat (!) που πολλοί τα θάβουν όλη την ώρα. Επίσης ένα από τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα που είχα ήταν Fiat Punto, αγορασμένο μεν καινούργιο αλλά δε με απασχόλησε για αρκετά χρόνια ούτε στο ελάχιστο.
Μα ρε Βασίλη αυτό λέμε. Ότι είχες δει ένα Golf 2 που υπάρχει ακόμα, και 4-5 kadett C. Μέτρα τώρα πόσες Corolla, πόσα Sunny, πόσες Carina, πόσα 323 κτλ κυκλοφορούν ακόμα καθημερινά, και χωρίς να τα προσέχουν σαν το άγιο δισκοπότηρο (όπως κάνουν κάτι φίλοι μου με τα Golf 1 και 2 τους...). Οι μόνες Γερμανίδες που κυκλοφορούν, βασισμένες στην ποιότητα τους, είναι οι W201 και οι W124.prisma είπε:Eγώ αυτό που λέω είναι πως ναι μεν η αξιοπιστία των Ιαπώνων είναι γνωστή, αλλά δεν υπάρχει "άσπρο-μαύρο". Golf 2 είχα παλιότερα για κάποιο διάστημα (τότε 15ετίας) και το αμάξι ήταν σκυλί. Υπάρχει ακόμα! Η εμπειρία μου από Opel είναι μικρή αλλά ακόμα και σήμερα δεν είναι σπάνιο (τηρουμένων των αναλογιών) να βλέπω 80s Αscona στους δρόμους. Επίσης έχω δει 4-5 Kadett C πρόσφατα και μάλιστα σε πολύ καλή κατάσταση. Μιλάμε για αμάξι 70s!
Φυσικά. Αυτό που λέω θα πρέπει να υπήρχε στις παλιές Mercedes 190, με εκείνο το "όρθιο" κοντερ, δεκαετίας 70.pro_crossaro είπε:Αυτά κάποτε. Δυστυχώς η ποιότητα της Mercedes έχει χαθεί εδώ και 20 χρόνια περίπου. :xm:
θα διαφωνήσω σε κάτι μαζί σου...το σύγχρονο αμάξι που επέλεξες προς σύγκριση είναι άστοχη επιλογή διότι είναι το μόνο old school της τελευταίας 15ετίας! Αυτό και το mx-5 κάνουν ότι δεν κάνει καμία σύγχρονη τους άλφα και υο ξέρεις καλά!alfisti156 είπε:Βρίσκω ευκαιρία εδώ να εξηγήσω γιατί καμιά φορά είμαι επικριτικός ή ψυχρός και αδιάφορος με τις σημερινές sport κατασκευές του γερμανικού και γιαπωνέζικου ανταγωνισμού.Λοιπόν φίλοι μου λάτρεις της πίστας και της αδρεναλίνης.Εσείς που συγκινείστε με τη μυρωδιά του καμένου ελαστικού και τη θέα της πυρακτωμένης δισκόπλακας όλων αυτών των σύγχρονων μηχανών, που ομολογουμένως γράφουν καταπληκτικούς χρόνους,που στέλνουν αδιάβαστη τη χοντρή Brera.
Λυπάμαι αλλά δεν μου λένε τίποτα.Δεν είναι θέμα παρελθοντολαγνείας.Είναι θέμα πληρότητας.Πως είναι δυνατόν κάποιος τα όνειρα του οποίου στοίχειωσαν μηχανές σαν το Fiat Dino Spider, Alfa Romeo GTAm, Alfa Romeo 33 stradale,να συγκινηθεί από ένα S2000?
Eίναι σαν να προτείνετε σε κάποιον που έζησε τα τρελά και διονυσιακά πάρτυ της disco και της κόκας στη Studio 54 των 70s,βλέποντας την Grace Jones παρέα με τον Andy Warholl,τον Μick και την Bianca Jagger να σνιφάρουν,τον μεθυσμένο Truman Capote να κυκλοφορεί μέσα στο πλήθος φορώντας μόνο το εσωρουχό του κάτω από τη μαύρη καπαρτίνα του,να ξεδώσει πηγαίνοντας για rave party με 16χρονα στα Οινόφυτα
τόση ομορφιά μαζεμένη που δεν χώρεσαν σχόλια...η άλφα διαχρονική κούκλα!!!!prisma είπε:Προβολή συνημμένου 67266Peugeot 404 Cabriolet
Προβολή συνημμένου 67267
Alfa Romeo Spider
Προβολή συνημμένου 67268
Volvo P1800
:wub: :wub: :wub: