Ρετρό οχήματα

είναι έτσι τελικά; είχα ακούσει ότι είχε μια μεγάλη πτώση στην αξιοπιστία της την περίοδο 1998-2005 και ότι έκτοτε τα βελτίωσε αρκετά...

Λυπάμαι αν ισχύει!
 
prisma είπε:
Δεν νομίζω είναι θέμα διαφωνίας. Σαφώς και υπάρχουν ΚΑΙ τα Ιαπωνικά που ανέφερες και δε νομίζω ότι υπάρχει αμφιβολία ότι τα συγκεκριμένα έχουν δοκιμασμένη αξιοπιστία. Μπορώ όμως να σου φέρω παραδείγματα (υπαρκτά) από ευρωπαϊκά που ακόμα κυκλοφορούν. Ακόμα και από αμάξια που δεν φημίζονται για την αξιοπιστία τους (π.χ. Fiat 127, Peugeot 305). Βέβαια πολλά έχουν εξαφανιστεί με τα χρόνια, ακόμα και Ιαπωνικά. Αυτό βέβαια δεν έχει να κάνει τόσο με την αξιοπιστία, όσο με το γεγονός ότι γενικά δεν είναι και ότι καλύτερο να συντηρείς ένα αμάξι 20ετίας και άνω.... Ή τουλάχιστον δεν ήταν, γιατί τώρα επιστρέφουμε αργά αλλά σταθερά στα 80s και δε θα είναι τόσο εύκολο να πετάξουμε τη "σαβούρα" για να πάρουμε καινούργιο. Επίσης πολλά παλιά "ξέμειναν" επίτηδες ως δεύτερα αμάξια για πρακτικούς λόγους, ακόμα και για θέμα δακτυλίου. Πάντως μη παραβλέψουμε το γεγονός ότι για πάρα πολλά χρόνια στο top των πωλήσεων μεταχειρισμένων στη χώρα μας ήταν τα Fiat (!) που πολλοί τα θάβουν όλη την ώρα. Επίσης ένα από τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα που είχα ήταν Fiat Punto, αγορασμένο μεν καινούργιο αλλά δε με απασχόλησε για αρκετά χρόνια ούτε στο ελάχιστο.

Αν μιλήσουμε καθαρά για αυτοκίνητα που βγήκαν στην παραγωγή απο τα μέσα της δεκαετίας του 80 μέχρι και τα μέσα της δεκαετίας του 90, τότε ο Σπύρος έχει μάλλον δίκιο. Δεν λέω ότι δεν κυκλοφορούν ακόμα Ευρωπαϊκά της εποχής, αλλά σαφώς λιγότερα από Ιαπωνικά. Τα οποία δεν ήταν και τόσο φθηνά στη συντήρηση (και πως να είναι με κεντρικές αντιπροσωπείες την ΕΛΜΑ και τον Σαρακάκη). Ήταν όμως σίγουρα αξιόπιστα. Πραγματικά αξιόπιστα, όχι marketingίστικα όπως τα VAG. Προχθές για παράδειγμα μπήκα και έκανα βόλτα ένα Toyota Corolla AE101 5θυρο φίλου μου, εντελώς κακοσυντηρημένο από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη, και όμως το αμάξι δεν έβγαζε κιχ. Είχε την ίδια αίσθηση Ιάπωνα εκείνης της εποχής, ο κινητήρας δεν ακουγόταν (μπείτε σε Golf MK3 να δείτε τι πάει να πει μοτέρ που πεθαίνει, καθώς τα ΜΚ2 που έχουν επιζήσει είναι συλλεκτικά πλέον), το εσωτερικό ήταν σε πολύ καλή κατάσταση και το μόνο πρόβλημα ήταν κάτι μπαλάκια στην ανάρτηση, και τα λάστιχα που ήταν 5ετίας.

Μπορεί να φαίνομαι αιρετικός, αλλά έχοντας περάσει από Opel, και έχοντας μνήμες κυρίως από γερμανικά αυτοκίνητα, βρήκα την υγεία μου όταν το 2005 γνώρισα τη Mazda μέσω ενός ταπεινού και παρατημένου 323 του 1990, με καμιά 200000+ χιλιάδες χιλιόμετρα, και αυτό ως λύση ανάγκης αφού είχα καταστρέψει ολοσχερώς το Astra G. Το πρώτο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο που πήραμε ποτέ σαν οικογένεια. Με τα Opel ήμασταν η χαρά της οδικής, ειδικά το Kadett D που είχαμε, και είχαμε και αλλάξει και τρία μοτέρ στο ρημάδι. Το Mazda δεν ανέβηκε ποτέ σε οδική. Ακόμα και μετά από τροχαία. Τελικά το 2012 παραδώσαμε πινακίδες γιατί ο πατέρας μου λόγω σπασμένου ποδιού δεν μπορούσε να οδηγήσει (ούτε προβλέπωνταν για το 2012) και είχα ήδη ένα καινούργιο Mazda 2. Φέτος τις αγροτικές δουλειές τις κάναμε με το 323, παρότι ήταν ακίνητο για σχεδόν 10-11 μήνες, χωρίς να χρειαστεί τίποτα άλλο από το να του βάλουμε την μπαταρία. #)
 
Eγώ αυτό που λέω είναι πως ναι μεν η αξιοπιστία των Ιαπώνων είναι γνωστή, αλλά δεν υπάρχει "άσπρο-μαύρο". Golf 2 είχα παλιότερα για κάποιο διάστημα (τότε 15ετίας) και το αμάξι ήταν σκυλί. Υπάρχει ακόμα! Η εμπειρία μου από Opel είναι μικρή αλλά ακόμα και σήμερα δεν είναι σπάνιο (τηρουμένων των αναλογιών) να βλέπω 80s Αscona στους δρόμους. Επίσης έχω δει 4-5 Kadett C πρόσφατα και μάλιστα σε πολύ καλή κατάσταση. Μιλάμε για αμάξι 70s!
 
Βρίσκω ευκαιρία εδώ να εξηγήσω γιατί καμιά φορά είμαι επικριτικός ή ψυχρός και αδιάφορος με τις σημερινές sport κατασκευές του γερμανικού και γιαπωνέζικου ανταγωνισμού.

Λοιπόν φίλοι μου λάτρεις της πίστας και της αδρεναλίνης.Εσείς που συγκινείστε με τη μυρωδιά του καμένου ελαστικού και τη θέα της πυρακτωμένης δισκόπλακας όλων αυτών των σύγχρονων μηχανών, που ομολογουμένως γράφουν καταπληκτικούς χρόνους,που στέλνουν αδιάβαστη τη χοντρή Brera.

Λυπάμαι αλλά δεν μου λένε τίποτα.Δεν είναι θέμα παρελθοντολαγνείας.Είναι θέμα πληρότητας.Πως είναι δυνατόν κάποιος τα όνειρα του οποίου στοίχειωσαν μηχανές σαν το Fiat Dino Spider, Alfa Romeo GTAm, Alfa Romeo 33 stradale,να συγκινηθεί από ένα S2000?

Eίναι σαν να προτείνετε σε κάποιον που έζησε τα τρελά και διονυσιακά πάρτυ της disco και της κόκας στη Studio 54 των 70s,βλέποντας την Grace Jones παρέα με τον Andy Warholl,τον Μick και την Bianca Jagger να σνιφάρουν,τον μεθυσμένο Truman Capote να κυκλοφορεί μέσα στο πλήθος φορώντας μόνο το εσωρουχό του κάτω από τη μαύρη καπαρτίνα του,να ξεδώσει πηγαίνοντας για rave party με 16χρονα στα Οινόφυτα
 
prisma είπε:
Eγώ αυτό που λέω είναι πως ναι μεν η αξιοπιστία των Ιαπώνων είναι γνωστή, αλλά δεν υπάρχει "άσπρο-μαύρο". Golf 2 είχα παλιότερα για κάποιο διάστημα (τότε 15ετίας) και το αμάξι ήταν σκυλί. Υπάρχει ακόμα! Η εμπειρία μου από Opel είναι μικρή αλλά ακόμα και σήμερα δεν είναι σπάνιο (τηρουμένων των αναλογιών) να βλέπω 80s Αscona στους δρόμους. Επίσης έχω δει 4-5 Kadett C πρόσφατα και μάλιστα σε πολύ καλή κατάσταση. Μιλάμε για αμάξι 70s!
Μα ρε Βασίλη αυτό λέμε. Ότι είχες δει ένα Golf 2 που υπάρχει ακόμα, και 4-5 kadett C. Μέτρα τώρα πόσες Corolla, πόσα Sunny, πόσες Carina, πόσα 323 κτλ κυκλοφορούν ακόμα καθημερινά, και χωρίς να τα προσέχουν σαν το άγιο δισκοπότηρο (όπως κάνουν κάτι φίλοι μου με τα Golf 1 και 2 τους...). Οι μόνες Γερμανίδες που κυκλοφορούν, βασισμένες στην ποιότητα τους, είναι οι W201 και οι W124. :)

Alfista μετά την κυρία δεν ξαναερωτεύτηκες ποτέ δηλαδή:

1-sophia-loren-1934--granger.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
pro_crossaro είπε:
Αυτά κάποτε. Δυστυχώς η ποιότητα της Mercedes έχει χαθεί εδώ και 20 χρόνια περίπου. :xm:
Φυσικά. Αυτό που λέω θα πρέπει να υπήρχε στις παλιές Mercedes 190, με εκείνο το "όρθιο" κοντερ, δεκαετίας 70.

Πάντως, για να κάνω και λίγο το συνήγορο των Γερμανών, υπάρχουν και κάτι περιπολικά Skoda Octavia με καμιά 400ριά+ χιλιάδες χιλιόμετρα γραμμένα (με βενζινοκινητήρες). Όπως όμως, έχω ακούσει και από ταξιτζήδες, αντιθέτως, οι ντήζελ μηχανές στο συγκεκριμένο μοντέλο βγάζαν προβλήματα (μάζευαν...νερό!) πολύ πριν τις 150000, και μάλιστα ότι η Skoda είχε ειδικό εργοστάσιο που τις "ρεκτιφιάριζε" όταν χαλάγαν εντός εγγύησης, το θεωρούσε λίγο-πολύ δεδομένο !
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Peugeot 404 Cabrio 1963 Brochure.jpg

Peugeot 404 Cabriolet

Alfa Romeo Spider Quadrifoglio -1986-90.jpg

Alfa Romeo Spider

 


Volvo P 1800 -1960.jpg


Volvo P1800


:wub: :wub: :wub:
 
alfisti156 είπε:
Βρίσκω ευκαιρία εδώ να εξηγήσω γιατί καμιά φορά είμαι επικριτικός ή ψυχρός και αδιάφορος με τις σημερινές sport κατασκευές του γερμανικού και γιαπωνέζικου ανταγωνισμού.Λοιπόν φίλοι μου λάτρεις της πίστας και της αδρεναλίνης.Εσείς που συγκινείστε με τη μυρωδιά του καμένου ελαστικού και τη θέα της πυρακτωμένης δισκόπλακας όλων αυτών των σύγχρονων μηχανών, που ομολογουμένως γράφουν καταπληκτικούς χρόνους,που στέλνουν αδιάβαστη τη χοντρή Brera.

Λυπάμαι αλλά δεν μου λένε τίποτα.Δεν είναι θέμα παρελθοντολαγνείας.Είναι θέμα πληρότητας.Πως είναι δυνατόν κάποιος τα όνειρα του οποίου στοίχειωσαν μηχανές σαν το Fiat Dino Spider, Alfa Romeo GTAm, Alfa Romeo 33 stradale,να συγκινηθεί από ένα S2000?

Eίναι σαν να προτείνετε σε κάποιον που έζησε τα τρελά και διονυσιακά πάρτυ της disco και της κόκας στη Studio 54 των 70s,βλέποντας την Grace Jones παρέα με τον Andy Warholl,τον Μick και την Bianca Jagger να σνιφάρουν,τον μεθυσμένο Truman Capote να κυκλοφορεί μέσα στο πλήθος φορώντας μόνο το εσωρουχό του κάτω από τη μαύρη καπαρτίνα του,να ξεδώσει πηγαίνοντας για rave party με 16χρονα στα Οινόφυτα
θα διαφωνήσω σε κάτι μαζί σου...το σύγχρονο αμάξι που επέλεξες προς σύγκριση είναι άστοχη επιλογή διότι είναι το μόνο old school της τελευταίας 15ετίας! Αυτό και το mx-5 κάνουν ότι δεν κάνει καμία σύγχρονη τους άλφα και υο ξέρεις καλά!

Το s2000 από το 1999 που βγήκε ήταν από τα λίγα αυτοκίνητα που σου επέτρεπαν να χαμογελάς με την χρήση του, να γουστάρεις οδήγηση και στροφαρίσματα στις 9 χιλιάδες στροφές!

Είναι ίσως το μόνο που θύμιζε τις θρυλικές άλφα που ορθά υμνείς και την ελεγχόμενη υπερστροφή ισχύος! Από το 1999 ως τις μέρες μας ποιο ευρωπαικό αυτοκίνητο αντίστοιχης κλάσης και τιμής προσέφερε αντίστοιχη χαρά στον οδηγό του;

ΚΑΝΕΝΑ!!!Μόνο σε υπεραυτοκίνητα έβρισκες αντίστοιχη οδηγική ευχαρίστηση και στα lotus που είναι ακατάλληλα για καθημερινά οχήματα!

Τώρα το αν το αυτοκίνητο λόγω κόστους και αξιοπιστίας έγινε αντικείμενο καγκουροποίησης από τους boy racers της εποχής δεν φταίει αυτό! Είναι σαν να κατηγορείς το μαχαίρι για τον φόνο και όχι τον δράστη! Αν μάλιστα το δεις στεγνά και άνευ συναισθηματισμών (όσο δύσκολο έως ακατόρθωτο και αν είναι για όλους μας) η κατοχή ακόμα και των ιερών τεράτων της άλφα ήταν και είναι συγκριτικά ασύμφορη! Θα μου πεις βέβαια ότι λιώνεις μόνο που τις βλέπεις οπότε δεν θα επιχειρηματολογήσω πάνω σε αυτό...έτσι γίνεται με τον έρωτα!!!

-----------------------------

Αναφορικά με τα καντετ c, εσκορτ μκ2 όπως είδατε δεν τα σχολίασα καθόλου ως εκπροσώπους της δεκαετίας του 70! Αποτέλεσαν ειδικά το δεύτερο σχολές οδήγησης που δίδαξαν πολλούς από εμάς οδήγηση, όντας παράλληλα τα οικογενειακά αυτοκίνητα των γονέων μας! Το δικό μας τελευταίο mk2 το χαρίσαμε το 2008 σε κάποιον που το κυκλοφορεί ακόμα! Είχαμε 2 κατά καιρούς!
 
Alfa Romeo 33 stradale (1995cc V8 230HP/8800, 6speed, 700Kgr) και όλα αυτά το 1967

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
ακούστε το δεύτερο βίντεο από το 6:49 μεχρι το τέλος! Μιλάμε για ηχητική πανδαισία....
 
Renault 4 - Το αυτοκίνητο του μπαμπά. Το είχαμε μέχρι το 94.

renault-4-03.jpg

Οταν μπορέσω θα βρω στο άλμπουμ φώτος και θα ανεβάσω.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
deltaepsilonnuepsiloniotanualphaiotaepsilontauomicroniotamuomicron_zps650a1d6f.jpg


http://garagestories.blogspot.gr/2013/01/classic-car-show-17th-detroit-cruisers.html
 
Από την εκδήλωση της ΦΙΛΠΑ "16ος Γύρος Αθηνών", που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 13/01/2013. Πολλές φωτογραφίες.

Classic Car Show: ΦΙΛΠΑ - 16ος Γύρος Αθηνών - 13/01/2013 (Φωτογραφίες - Μέρος 1ο)

http://garagestories.blogspot.gr/2013/01/classic-car-show-16-13012013-1.html

ClassicCar Show: ΦΙΛΠΑ - 16ος Γύρος Αθηνών - 13/01/2013 (Φωτογραφίες - Μέρος 2ο)

http://garagestories.blogspot.gr/2013/01/classic-car-show-16-13012013-2.html

Classic Car Show: ΦΙΛΠΑ - 16ος Γύρος Αθηνών - 13/01/2013 (Φωτογραφίες - Μέρος 3ο)

http://garagestories.blogspot.gr/2013/01/classic-car-show-16-13012013-3.html

Classic Car Show: ΦΙΛΠΑ - 16ος Γύρος Αθηνών - 13/01/2013 (Φωτογραφίες - Μέρος 4ο)

http://garagestories.blogspot.gr/2013/01/classic-car-show-16-13012013-4.html
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Έξω από τα δικαστήρια των Τρικάλων, εκτελούνται ακόμη "Μεταφοραί-Εκδρομαί" μ' αυτό το σαραβαλάκι..

attachment.php


ΤΡΙΚΑΛΑ-ΔΙΚΑΣΤΗΡ&#921.jpg
 
E, όχι και σαραβαλάκι ! Τζιτζί το έχει ο άνθρωπος ! Ανοξείδωτος προφυλακτήρας με "μπούλια", ανοξείδωτος "μαρσιπιές", έξτρα προβολείς carello, τα "ρετρό" περαστά ανακλαστικά στην ακμή της πόρτας, τέλειο !

Τα συγκεκριμένα τρίκυκλα επίσης λέγονταν "γουρούνες" και έγιναν πασίγνωστα από το 1963 και μετά (δολοφονία Λαμπράκη).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Εδώ όμως πρόκειται για σαράβαλο ολκής και "ατραξιόν"(?) γνωστού τουριστικού σημείου στο δρόμο Πύλης- Περτουλίου..

attachment.php
 
Θαυμάζω τις Alfa του 50-60 αλλά κανένα MG ή Triumph δεν θα με χαλούσε. Για τα γερμανικά γενικά ποτέ δεν τα πολυχώνευα. Ούτε και τώρα. Το Φιατακι μου το αγαπώ αλλά τι να κάνω με τις φλάντζες κεφαλής δεν ξέρω.

Πάντως το 1976 ο πατέρας μου αγόρασε 9 χρονών ήδη ένα Vauxhall Viva SL90 (Τότε ακόμη δεν ήταν εντελώς όμοια με τα Καντετ). Εκεί μέσα μεγάλωσα γυρίζοντας την Ελλάδα τα καλοκαίρια. Μέχρι το 1996 ο μπαμπάς δεν μπόρεσε να αγοράσει άλλο και έτσι είχαμε αυτό. Μετά για λίγο ο αδελφός μου και εγώ. Κάπου το 1999 δυστηχός το παρατήσαμε. Όταν ο πατέρας μου το έβαλε για τελευταία φορά εμπρός για να πάει να το αφήσει η μητέρα μου έκλαιγε...

Κράτησα το σταχτοδοχείο αλλά ακόμη να το βάψω.

Viva_HB_02.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα