Δεν ειναι ετσι.
Ανοιξτε την πορτα μιας Corolla του 1985 και μιας Corolla του 2015 και πειτε μου αν η πορτα του 1985 ειναι πιο βαρια, επειδη η λαμαρινα ηταν πιο "παχια" τοτε.
Σκεφτεστε την λαμαρινα και τα γυαλινα φαναρια, αλλα δεν λαμβανετε υπ'οψιν σας το ενισχυμενο πατωμα και πλαισιο (ενεκα παθητικης ασφαλειας), τα απιστευτα πολυπλοκα συγχρονα συστηματα αναρτησης, τα υδραυλικα ή ηλεκτρικα υποβοηθουμενα συστηματα τιμονιου, τα Air Condition, τους καταλυτες, τους 4-6-8 αεροσακους, τις ηλεκτρικες ηλιοροφες, το παντου "ντυμενο" εσωτερικο με χονδρες επενδυσεις σε κολωνες-ταμπλω-πορτες, τις παχιες μοκετες, την ηχομονωση, τα αναπαυτικα καθισματα με τους τριαντα μηχανισμους, τα απειρα ηλεκτρονικα συστηματα, τις μεγαλες ζαντες και τα φαρδια λαστιχα... Να συνεχισω;
Μερικα εντελως τυχαια παραδειγματα, με ιδιας κατηγοριας οχηματα...
Toyota Starlet (1995): 830 κιλα
Toyota Yaris (2015): 1060 κιλα
Audi 80 (1990): 1070 κιλα
Audi A4 (2011): 1400 κιλα
Alfa Romeo 75 (1990): 1100 κιλα
Alfa Romeo Guiletta (2010): 1400 κιλα
VW Golf II (1990): 1070 κιλα μεσο βαρος
VW Golf VI (2008): 1300 κιλα μεσο βαρος
Αν υπηρχαν (ευκολα προσβασιμα) στοιχεια για ακομα παλιοτερα μοντελα, απο τελη '70 εως αρχες '80, θα βλεπατε οτι οι διαφορές ηταν ακομα μεγαλυτερες.
Μονο τα τελευταια 2-3 χρονια εχουν αρχισει οι αυτοκινητοβιομηχανιες να υποβαλουν τα μοντελα σε αποτελεσματικη "διαιτα".