Μάλλον ότι ο περισσότερος κόσμος με δυσκολία διάβαζε ελληνικούς χαρακτήρες, πόσο μάλλον λατινικούς. Αν τα γράφανε με λατινικούς, πιθανόν ελάχιστοι θα μπορούσαν να το διαβάσουν και να το προφέρουν.ΦΖΠ1 είπε:Είναι τρομερή η ελληνομανία στα κείμενα των διαφημίσεων της εποχής εκείνης. Το να γράφεις "ίππους ΝΤΙΝ", ή "Εμ-Τζι", πώς αλλιώς να το εκλάβω...
Η αλήθεια είναι ότι διάβασα 3 φορές το Εν Ες Ου για να καταλάβω ότι πρόκειται για το NSU.ΦΖΠ1 είπε:Είναι τρομερή η ελληνομανία στα κείμενα των διαφημίσεων της εποχής εκείνης. Το να γράφεις "ίππους ΝΤΙΝ", ή "Εμ-Τζι", πώς αλλιώς να το εκλάβω...
Hydrolastic suspension : https://en.wikipedia.org/wiki/HydrolasticΦΖΠ1 είπε:Είναι τρομερή η ελληνομανία στα κείμενα των διαφημίσεων της εποχής εκείνης. Το να γράφεις "ίππους ΝΤΙΝ", ή "Εμ-Τζι", πώς αλλιώς να το εκλάβω...Επίσης δεν έχω καταλάβει την "υδρολαστική ανάρτηση", προφανώς πρέπει να εννοεί, εν κατακλείδι, ότι έχει πλέον αμορτισέρ και όχι σούστες...
Τώρα το πρόσεξα, το λέει στο κείμενο του NSU. Δοχείο = 4 γαλόνια = 18.16 l. Ναι, έτσι βγαίνουν λογικά νούμερα. Πχ για το MG περίπου 8.64 l/100km, για το Mini 6.98 l/100km και για το Sunbeam περίπου 9.55 l/100km.ΦΖΠ1 είπε:Το "δοχείο" προφανώς (επειδή το λίτρο είναι πολύ μικρό για δοχείο) είχε να κάνει με το βρετανικό γαλόνι, δηλαδή 4,5 λίτρα. Κάπως ταιριάζει κι από τις καταναλώσεις...
"To Καλλίτερο"........με 2 "λ" και " ι "............ξαναθυμόμαστε την ξεχασμενη μας ορθογραφία με αυτα τα ωραία που ανεβάζεις.!!!!!!tonytony είπε: