Ρετρό οχήματα

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας exetlaios
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Διαφήμιση Lancia Fulvia απο το περιοδικό AUTO ΕΞΠΡΕΣ - ΦΕΒ 1972

Πως ανεβαινουν σε μεγαλυτερο μεγεθος οι φωτογραφιες;;;;



fetch?photoid=1021544.jpeg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
SUBARU Rex 500 Sedan!!! Το αγόρασα το 1977 στην τιμή των 149.000 δρχ με το κλειδί στο χέρι! Από τα πρώτα που ήρθαν την Ελλάδα και σπάνιο διότι αμέσως μετά φέρνανε το 600 (κ.ε.). Μηχανή πίσω ψυγείο μπροστά, δεν ζεσταινότανε ποτέ! Και που δεν μας πήγε... Το έχω ακόμα, παροπλισμένο. Ελπίζω να έρθη η μέρα που θα το φτιάξω..... Οι φωτο είναι από το δικό μου και μία από διαφήμιση εποχής.











IMG_4680.JPG

IMG_4689.JPG

IMG_4682.JPG

IMG_4681.JPG

subaru_rex_2.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ποσα χρονια εχω να δω αυτο το αυτοκινητο!!!
 
Θυμίζει έντονα το Suzuki Alto της εποχής. Πολύ ωραίο και μπράβο σου που το κράτησες. Μια ερώτηση. Το φως αριστερά στο πίσω μέρος σε τι χρησιμεύει;
 
johnny19818 είπε:
Θυμίζει έντονα το Suzuki Alto της εποχής. Πολύ ωραίο και μπράβο σου που το κράτησες. Μια ερώτηση. Το φως αριστερά στο πίσω μέρος σε τι χρησιμεύει;
Πράγματι, μοιάζει πολύ με το SUZUKI, πάντως το SUBARU υπερτερούσε πολύ σε χώρους. Είμαι ψηλός και όσο και αν φαίνεται παράξενο, καθόμουν άνετα...

Όσον αφορά στην ερώτησή σου, πολύ εύστοχη!!! Την εποχή εκείνη γινόταν από πάρα πολλούς οδηγούς κυριολεκτικά αλόγιστη χρήση των μεγάλων προβολέων επί του προπορευόμενου οχήματος για το παραμικρό (κάτι το οποίο μειώθηκε, αλλά δεν εξαλείφθηκε νομίζω ακόμα και σήμερα)...... Πολλοί βάζανε λοιπόν προβολείς και πίσω, ώστε όταν ο απο πίσω γινόταν ενοχλητικός, του άναβαν επίσης φώτα...... Παραδόξως σταματούσε συνήθως η ενόχληση.... Τι εποχές.....

Να σημειώσω επίσης ότι όταν το αγόρασα, δεν είχε ζώνες ασφαλείας, τις οποίες πέρασα εγώ προαιρετικά. Αργότερα βέβαια θεσμοθετήθηκαν. Αναρωτιέμαι όμως αν θα είχαν χρησιμεύσει σε κάτι αν....., λαμβανομένου υπόψιν του μεγέθους του οχήματος....
 
Προαιρετικές ζώνες λοιπόν...καλό! Πάντως στο παρκάρισμα θα είναι πολύ άνετο αμαξάκι. Τώρα παρατήρησα και την ανομοιομορφία που έχουν τα χερούλια των πορτών (3η εικόνα ποστ 616). Δεν είναι σε ευθεία γραμμή.
 
johnny19818 είπε:
Προαιρετικές ζώνες λοιπόν...καλό! Πάντως στο παρκάρισμα θα είναι πολύ άνετο αμαξάκι. Τώρα παρατήρησα και την ανομοιομορφία που έχουν τα χερούλια των πορτών (3η εικόνα ποστ 616). Δεν είναι σε ευθεία γραμμή.
Πράγματι, ήταν υπερυψωμένο το πίσω χερούλι, και ξέφευγε από την κλασσική γραμμή της εποχής. Επίσης το μπροστά παράθυρο άνοιγε όλο (χωρτίς το τριγωνάκι), επίσης όχι ευρέως διαδεδομένο τότε. Όταν πήγαινα στην επαρχία που δεν είχαν κυκλοφορήσει σχεδόν καθόλου, το πλησίαζαν αρκετοί για να το δούνε. Ένας είχε πει: Τι είναι αυτό, Χοντάκι? (από το τότε Honda Civic). Είχαμε πάει μία εκδρομή στο Μοναστήρι (Bitola) στην τότε Γιουγκοσλαβία, το παρκάραμε και όταν γυρίσαμε είχανε μαζευτεί γύρω του ένα σωρό. Άρχισαν να με ρωτάνε, δεν καταλάβαινα.... με νοήματα συνεννοηθήκαμε. Το είχα ανοίξει μπρος πίσω για να το δούνε....

Τις ζώνες τις έβαλα 1 χρόνο μετά την αγορά. Φυσικά μόνο μπροστά, πίσω δεν έχει υποδοχές.....
 
ωραίο το subaru!!και σπάνιο!!δεν έχω πετύχει εδώ και χρόνια στο δρόμο, ούτε αναπαλαιωμένο.

μακάρι να μπορέσεις να το ανακατασκευάσεις.

διαφήμιση εποχής του μοντέλου 600.
 
civic79 είπε:
ωραίο το subaru!!και σπάνιο!!δεν έχω πετύχει εδώ και χρόνια στο δρόμο, ούτε αναπαλαιωμένο.μακάρι να μπορέσεις να το ανακατασκευάσεις.

διαφήμιση εποχής του μοντέλου 600.
Ευχαριστώ πάρα πολύ civic79! !!! Έχω μαζέψει αρκετά προσπέκτους του αυτοκινήτου αυτού, αλλά είναι όλα αγγλικά ή ιαπωνέζικα. Ακόμη και όταν το αγόρασα, η αντιπροσωπία έδινε διαφημιστικό στα αγγλικά, ήταν από τα πρώτα. Πρώτη φορά ξαναβλέπω διαφήμισή του στα ελληνικά, τότε δεν είχα σκεφτεί να κρατήσω μερικές. Να είσαι καλά!!!!!!
 
Καίει 7 δεκάρες το χιλιόμετρο...Στην πόλη επιτρέπεται ταχύτητα μέχρι 120...Φορολογείται για 4 ίππους και έχει πολύ παραπάνω (τα 600 κυβικά !)

Καλά, οι διαφημίσεις αυτοκινήτων τότε, έδιναν ρέστα...
 
Τελικά πόσο έχει τελική, μπερδέυτηκα... Αυτό προφανώς είναι το επόμενο μοντέλο μιας και ο Αετός είπε ότι τις ζώνες τις αγόρασε after Market. Δεν πιστεύω να εννοεί ότι έχει κλιματισμό με ψυχρό αέρα αλλά καλοριφέρ, έτσι;
 
ΦΖΠ1 είπε:
Καίει 7 δεκάρες το χιλιόμετρο...Στην πόλη επιτρέπεται ταχύτητα μέχρι 120...Φορολογείται για 4 ίππους και έχει πολύ παραπάνω (τα 600 κυβικά !)Καλά, οι διαφημίσεις αυτοκινήτων τότε, έδιναν ρέστα...

johnny19818 είπε:
Τελικά πόσο έχει τελική, μπερδέυτηκα... Αυτό προφανώς είναι το επόμενο μοντέλο μιας και ο Αετός είπε ότι τις ζώνες τις αγόρασε after Market. Δεν πιστεύω να εννοεί ότι έχει κλιματισμό με ψυχρό αέρα αλλά καλοριφέρ, έτσι;
Οι διαφορές του Subaru 500 (480 επακριβώς) κ.ε. και του 600 (550 επακριβώς)κ.ε. ήταν από ότι θυμάμαι οι εξής:

Φορολογήσιμοι ίπποι: 3 αντί 4, ποδιά για καλύτερο κράτημα εμπρός στο 600 (την έβαλα εξτρά εγώ), διαφορετικό τιμόνι και η μπαταρία μπροστά στο 600 (στο 500 ήταν πίσω, στο χώρο της μηχανής), ζώνες ασφαλείας εργοστασιακές στο 600 (τις έβαλα εξτρά εγώ), πιό πολλά χρώματα διαθέσιμα στο 600 (στο 500 ήταν 3: το μπέζ, το μπλέ-raf και το άσπρο), το 600 είχε ένα έξτρα προειδοποιητικό λαμπάκι για το τσοκ (που το ξεχνούσε εύκολα κανείς και μπούκωνε ο κινητήρας).

Κατά τα άλλα ήταν ίδια. Το αυτοκίνητο έκανε πλήρη περιστροφή σε κύκλο διαμέτρου 4 περίπου μέτρων, είχε κατανάλωση 4,5 λίτρα στα 100 χλμ. (το είχα μετρήσει. Τώρα πόσο ήταν αυτό σε δεκάρες.....) το δε κοντέρ έγραφε και στα δύο τελική 120 χλμ/ώρα, τα οποία τα άγγιξα μία φορά στην τότε εθνική σε κατηφόρα. Πήγαινε πάντως άνετα μέχρι τα 110 σε ίσιωμα, εγώ πάντως πορεία διαρκείας (μεγάλα ταξίδια στην Εθνική, π.χ. Αθήνα - Β. Ελλάδα) την έκανα με 90-100 χλμ/ώρα. Λόγω του ότι η μηχανή ήταν πίσω αλλά το ψυγείο μπροστά, δεν ζεσταινόταν καθόλου. Από την άλλη, ήθελε προσοχή σε βρεγμένο έδαφος διότι υπέστρεφε εύκολα. Βάσανο ήταν σε βροχή (για όλα τα οχήματα βέβαια) η φαρδιά άσπρη πέτρα που είχε τότε η εθνική οδός σαν διαχωριστικό για τη λωρίδα ασφαλείας. Γλυστρούσε πολύ! Επίσης το αυτοκίνητο αυτό είχε δυνατό ξεκίνημα από φανάρι, πετιόταν σα διαολάκι στα πρώτα μέτρα λόγω χαμηλού βάρους (550 κιλά) και ξάφνιαζε πολλούς. Βέβαια το ξεπερνούσαν αμέσως μετά τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα.....

Ωραίες αναμνήσεις μου φέρατε, να είστε καλά!

Παρέλειψα να προσθέσω ότι με κλιματισμό εννοεί τον εξωτερικό αέρα και τη θέρμανση. Όχι air condition.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Eagle 1 είπε:
Παρέλειψα να προσθέσω ότι με κλιματισμό εννοεί τον εξωτερικό αέρα και τη θέρμανση. Όχι air condition.
Ε, μα είπα κι εγώ! Τόσο παλιό αμάξι και να έχει air condition!! Ευχαριστούμε που μοιράζεσαι τις εμπειρίες σου Αετέ!
 
Δεν μας είπε ο ...αετός για την αξιοπιστία του (που την προβλέπω για γιαπωνέζικο) αλλά και πόσα χιλιόμετρα έκανε μ' εκείνο! Το αντιστοιχο πάντως σουζούκι και νταιχάτσου κουορε ήταν τέρατα αξιοπιστίας και πολλά κυκλοφορούσαν μέχρι πρόσφατα παρά την δυνατότητα απόσυρση της περιόδου 1990-1993! Οι ιδιοκτήτες τους δεν τ' αλλαζαν με τίποτα!
 
Ήταν πάρα πολύ αξιόπιστο!!! Έκανα 128.000 χλμ. σε 5 χρόνια πριν το παροπλίσω και αυτό όχι γιατί χάλασε, αλλά διότι πήγα για σπουδές στο εξωτερικό και μετά είχα φέρει από τη Γερμανία ένα ΒMW 518 (μοντέλο 1984, το οποίο έχω ακόμα και μια και είναι επίσης ρετρό, θα το ποστάρω μελλοντικά). Το Subaru έκανε κάθε 3 περίπου μήνες τη διαδρομή Αθήνα-Β.Ελλάδα με δύο τουλάχιστον επιβάτες. Έπισκέψεις σε Ωχρίδα και Μπίτολα της τότε Γιουγκοσλαβίας ήταν συχνές τά καλοκαίρια. Σε κοντινές διαδρομές (30-50 χλμ) συχνά ήμασταν 5 μέσα, αντί 4 που έλεγε η άδειά του. Δεν έκανε γενική επισκευή κινητήρα και δεν με άφησε ποτέ (σε αντίθεση με το BMW που στα 90.000 χλμ. είχε κάψει φλάντζα). Η μηχανή πίσω και το ψυγείο μπροστά ήταν ένας ιδανικός συνδυασμός για να μη ζεσταίνεται η μηχανή, κάτι που δεν είχαν τα άλλα που ανέφερες. Επίσης να πω ότι οι ζάντες ήταν διαιρούμενες στα δύο με 4 βίδες, γεγονός που σου επετρεπε αν ήθελες να κολλήσεις μόνος σου τη σαμπρέλα αν πάθαινες λάστιχο....Το συντηρούσα βέβαια καλά. Από χώρους υπερτερούσε των δύο που ανέφερες και το λέω αυτό, διότι τα δοκίμασα και αυτά. Μάλιστα να πω κάτι που ίσως λίγοι ξέρουν, πριν το Quore στα 550 κε. υπήρχε το δίχρονο 360 (κ.ε.), το οποίο είχε έρθει πριν το Subaru και ήταν κατά πολύ στενότερο!
 
Πρόσφατα έγινε μία εκδήλωση με ειδική διαδρομή ρετρό αυτοκινήτων στην περιοχή μας. Πριν ξεκινήσουν τα είχαν για 3 περίπου ώρες στην πλατεία για έκθεση στο κοινό. Διάφορα τα μοντέλα, όπως (ενδεικτικά): MG, Triumph, VW Karmann, Jaguar, Porsche, Citroen, Mercedes, Silver Fakon, Opel Olympia και το αγαπημένο μου Renault Alpine! O θόρυβος του κινητήρα του Alpine όταν ξεκίνησε ήταν εντυπωσιακός και για το λόγο αυτό οι ξανθιές αμαζόνες που το οδηγούσαν φορούσαν ειδική προστασία στα αυτιά.

Παραθέτω σχετικές φωτογραφίες.













































2.jpg

7.jpg

1.jpg

5.jpg

8.jpg

9.jpg

11.jpg

6.jpg

4.jpg

14.jpg

10.jpg

12.jpg

13.jpg

19.jpg

20.jpg

21.jpg

16.jpg

15.jpg

22.jpg

23.jpg

17.jpg

18.jpg
 
Όλα ωραία αλλά το Opel Olympia μου έκανε κλικ. Φοβερή μούρη μπροστά!!
 
:o ανακοπή! Μέχρι και DS κάμπριο!
 
Πίσω
Μπλουζα