Ρετρό οχήματα

φυσικά και τα θυμάμαι...πέρασε ένα τέτοιο από την οικογένεια μου με μετατροπή μοτέρ όμως από opel ascona 1.2. Θυμάμαι ότι είχε σπαρτιάτικο εσωτερικό που παραδόξως είχε ηλιοροφή -κάτι σπάνιο τότε- τεράστιους χώρους για την μικρομεσαία κατηγορία αλλά και ένα σύστημα με ημιαυτόματο σασμαν που επέτρεπε την αλλαγή ταχυτήτων δίχως το πάτημα του συμπλέκτη! Φυσικά δεν το οδήγησα ποτέ για να ξέρω την αποτελεσματικότητα του απλά το θυμάμαι αμυδρά...
 
Γυρνώντας λοιπόν σπίτι ένα βράδυ μετά από κρασοκατάνηξη με φιλαράκια αποφασίσαμε να τρυγυρνάμε σαν την άδικη κατάρα στα δρομάκια μέσα στο κρύο. Και βρήκαμε αυτό!

picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


Εννοείται πως δεν έχω ιδέα για μάρκα, έτος κατασκευής, αν καίει βενζίνη ή κάρβουνο ή οποιοδήποτε άλλο στοιχείο. Αυτό που ξέρω πάντως είναι πως κυκλοφορεί στους δρόμους και χρησιμοποιείται κανονικά από τον ιδιοκτήτη του. Φαίνεται 1ον από τα σακιά που έχει φορτωμένα και 2ον επειδή πέρασα πάλι την επόμενη μέρα και δεν ήταν εκεί.

Το Lada από πίσω του πάντως φαινόταν υπερβολικά φουτουριστικό συγκριτικά. :p
 
Αυτό είναι χειροποίητο φορτηγάκι με κινητήρα (μαρκότσι δλδς) που έχουν οι αντλίες ποτίσματος με 200 στροφες το λεπτο. Θυμάμαι οτι το είχαμε βαφτίσει κιολας ..... :D :D:D ΠΑΤ ΠΑΤ !!! :D :D:D:D

Oταν το έβαζε μπροστα, ρίχναμε τρελλο γέλιο, γιατί άκουγες κάτι σαν αυτό.......

ΠΑΤ.....................................................ΠΑΤ........................ΠΑΤ............ΠΑΤ...........ΠΑΤ.....ΠΑΤ.....ΠΑΤ.....ΠΑΤ...ΠΑΤ....ΠΑΤ..ΠΑΤ.ΠΑΤ.ΠΑΤ

:D :D:D:D:D
 
Ωχ! Ναι ρε συ! Κάτι μου θυμίζει τώρα που το λες. ΠΑΤΠΑΤ!!!! Που να το θυμάμαι ο καψερός, να πάρω ρόδα για το τρακτέρ ήρθα και αν προλάβω να φτιάξω και το δόντι. :p
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Καλώς ήρθες στην παρέα μας. Ρίξε μας και μερικές φωτογραφίες από τα ρετρό οχήματα που διαθέτεις
 
εγώ μεγάλωσα αρχικά σε fiat 128

photo-13389.jpg


μετά σε μια bmw 518 (τον λεγόμενο αβέρωφ)

DCP_3398.JPG


και έμαθα να οδηγώ σε ένα citroen visa 630cc (το οποίο το είχα για κάμποσα χρόνια)

Citroen_Visa_Post_facelift_including_front_view.jpg


πραγματικά δεν καταλάβαινε τίποτα,

αλλά και από επιδόσεις πολύ μπροστά... 0-100 μετρημένο σε 1:15'' !!!

(στην κατηφορική πλευρά της Συγγρού καθώς στην ανηφόρα δεν τα έφτανε :D :D :D )
 
Παιδία είμαι καινούργιος και θέλω να καταθέσω την δικιά μου ιστορία ! Δεν θα πώ πολλα πράγματα... respect στο μεγάλο καμαρι με το οποίο μεγάλωσα , το ford escort !!

41-ford-escort.jpg


και μάλιστα με το παλιό μοντέλο , με τα τετράγωνα φανάρια.Οχι το επόμενο μοντέλο , το στρογγυλοφάναρο...

Τρελή πισωκούνα , το έπαιρνε ο θείος μου και έκανε ολο μπατιλικια (με εμένα μέσα μικρο παιδί ακόμα!!)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Παιδιά, θυμάστε τα αμάξια POLONEZ ???

Όσο θυμάμαι ότι το πρώτο μας αμάξι ήταν τέτοιο (και μάλιστα κίτρινο)

παθαίνω ένα μίνι πολιτισμικό-σοκ !
 
exetlaios είπε:
Παιδιά, θυμάστε τα αμάξια POLONEZ ???
Όσο θυμάμαι ότι το πρώτο μας αμάξι ήταν τέτοιο (και μάλιστα κίτρινο)

παθαίνω ένα μίνι πολιτισμικό-σοκ !
Πολύ μπροστά από την εποχή σας σας κόβω!!!!!!!!!!

Το παλιό μου LADA κατέληξε σε αρχιπαλαβό που μαζεύει και αναπαλαιώνει αυτοκίνητα του πρώην ανατολικού μπλοκ.

Τα Trabant που κάποτε πετούσαν αβέρτα στην Ελλάδα, έχουν φτάσει να πωλούνται πολλές χιλιάδες ευρώ. Την ίδια πορεία έχουν αρχίσει να ακολουθούν και άλλα αυτοκίνητα, ειδικά από την πρώην Σοβιετική Ένωση.

Το Zastava που είναι αντιγραφή του FIAT 500, έχει φτάσει να πωλείται σε μεγαλύτερη τιμή από το μοντέλο που αντιγράφει.

Τα θυμάστε τα Moscvich (κάπου παίζει λάθος εδώ). Οι τιμές και σε αυτά έχουν αρχίσει να παίρνουν την ανηφόρα (και μάλιστα με μεγάλη κλίση..... ) ενώ την ίδια πορεία αρχίζουν να ακολουθούν όλα όσα αναγράφουν "proudly made in Soviet Union" ...........
 
Opel Cadet ελπιζω να μην το εχει πει αλλος :p
 
suomi30 είπε:
ΑΧ ρετρό αμάξια.Εγώ έμαθα να οδηγώ με DKW( δεν έχω φωτογραφία της "Βαρβάρας" όπως το έλεγε ο πατέρας μου,αλλά βάζω μία από google)
Budapest%20classic%20vintage%20car%201961%20DKW%20antique.jpg
Εάν μαθαίνεις οδήγηση με κάτι τέτοιο, παίρνεις κατευθείαν δίπλωμα 5ης κατηγορίας :p :D
 
Αυτό δεν είναι Trabant;

Οφείλω το ότι ξέρω να οδηγώ καλά στο παλιό καλό μας LADA. Δεν έπαιζε ούτε καν υδραυλική υποβοήθηση στα φρένα (δεν μιλάμε για τιμόνι έτσι; ) και για να βάλεις ταχύτητα έκανες τάματα στην Παναγιά της Τήνου.

Ποτέ μου δεν συμπάθησα τα αυτοκίνητα με υδραυλικό τιμόνι, λόγω του LADA. Ακόμα και σήμερα το τέρας των 1800 κυβικών κάθεται αραγμένο στο δρόμο (σε σημείο που να τσεκάρω μήπως ο δήμος περάσει και κοτσάρει κανένα χαρτί εγκαταλελειμένου ) και τη βρίσκω με το Ματίζ που δεν έχει υδραυλικά τιμόνια και ηλεκτρικά καθίσματα.

Πολύ θα ήθελα και πάλι το Ladaκι μου του 1974.......
 
Toyota celica mk1......what else?? :D

 
O πατέρας μου είχε πρώτα ένα

Ford.anglia.105e.moors.arp.750pix.jpg


Ford Aglia

και μετά ένα

800px-Sunbeam_Vogue_License_plate_ca_1969.jpg


Sunbeam Vogue

(Οι photos είναι από wikimedia,δεν έχουμε κρατήσει δυστυχώς από τα δικά μας αμάξι... :( :( )

Nαι,και τα δύο ήταν αγγλικά αυτοκίνητα...!! :D :D
 
Μια άλλη μάρκα από αυτοκίνητα που είχαν πολλοί στρατηγοί και κάθε λογής "γαλονάδες" τη δεκαετία του '70 στην Ελλάδα, ήταν και τα SINGER.
 
Εντελώς διαφορετικό τώρα.

Να επιστρέψουμε στα Trabant.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=MQwj0EqOQJw]YouTube - Vintage 1960's East German Trabant Car Commercial

Ορίστε και το διαφημιστικό του 1960!!!!!!!!!!!!!!
 
αυτο δεν ειναι διαφημηση αλλα επικαιρα απο τον ρομελ στην αφρικη!!!!!!!!!!!!!!!
 
Πίσω
Μπλουζα