Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Σημείωση: This feature may not be available in some browsers.
Nα (ξανά)δώσω πολλά συγχαρητήρια για τα θέματα αυτά και για το blog γενικότερα.pro_crossaro είπε:Christine Stories...
http://garagestories.blogspot.gr/2012/08/christine-stories.html
Classic Beauties: Plymouth Fury 1957 "Christine" Replica
http://garagestories.blogspot.gr/2012/08/classic-beauties-plymouth-fury-1957.html
Mα κάποια εποχή πολλά αυτοκίνητα φόραγαν άλλα μοτέρ από τα εργοστασιακά, στην Ελλάδα. Φυσικά η δεκαετία του '80, που ήταν αυτοκινητιστικά και η χειρότερη, σηκώνει μεγάλη συζήτηση....pro_crossaro είπε:Από ότι καταλαβαίνω ο πατέρας σου προσπαθούσε να την κάνει να μοιάζει με πατέντες, σαν τα νεώτερα μοντέλα ε? Κάτι που δε με βρίσκει σύμφωνο από τη μία, από την άλλη δεν έζησα σε εκείνη την εποχή, με εκείνες τις οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες, για να έχω μία πιο ολοκληρωμένη άποψη. Από τα λεγόμενα σου πάντως καταλαβαίνω ότι σιγά σιγά από Giulia Super 1300 την έκανε Nuova Super, με μοτέρ από GTV. Το μοτέρ της δίλιτρης στην εμφάνιση δε διέφερε σχεδόν καθόλου από τα μικρότερα, οπότε μόνο αν κοίταγε ο αστυνομικός αριθμούς θα καταλάβαινε τη διαφορά. Ακόμα και σήμερα δύσκολα βγάζουν άκρη, που ζούμε στην εποχή της πληροφορίας, τότε σιγά μην ασχολιώντουσταν.
Το συνημμένο δεν εμφανίζεται! Θα κάνεις ένα κόπο να το ξαναβάλεις?!panp είπε:Αλήθεια, είχε δει ποτέ κανείς στην Ελλάδα την Alfa Romeo Montreal ? Στην εποχή του πρέπει να ήταν ΤΟ διθέσιο...Προβολή συνημμένου 59771
Δεν είναι προπολεμικές πινακίδες. Είναι πινακίδες ΑΜ = Αγροτικό Μηχάνημα.gapan είπε:Ακόμα ένα κορυφαίο ρετρό φορτηγάκι το οποίο πέτυχα στο Ρέθυμνο. Άγνωστης προέλευσης, με προπολεμικές πινακίδες αν προσέξετε και ακόμα σε χρήση.
Για τη Montreal από πάνω μιλάς; Πινακίδες AM έχει κι αυτή.johnny19818 είπε:Δεν είναι προπολεμικές πινακίδες. Είναι πινακίδες ΑΜ = Αγροτικό Μηχάνημα.![]()
Από όσο ξέρω βγαίνουν, και η νομοθεσία για αυτά (τα ΑΜ οχήματα) είναι υπερβολικά ελαστική με αποτέλεσμα να έχουμε δει κατά καιρούς απίστευτους Frankenstein να κυκλοφορούν...gapan είπε:Για τη Montreal από πάνω μιλάς; Πινακίδες AM έχει κι αυτή.![]()
Εντάξει, το "προπολεμικές" προφανώς ήταν υπερβολή. Δεν βγαίνουν και σήμερα τέτοιες πινακίδες όμως, ή κάνω λάθος;
Τα κίτρινα κρύσταλλα στα φανάρια ήταν μία από τις "μόδες" της εποχής.panp είπε:Απαντήσεις :...Τέλος πάντων, το πιο πιθανό σενάριο να το πήρε ο Δήμαρχος μέσω κάποιου γύφτου !
Εδώ κυκλοφοράνε σίγουρα 2, μάλιστα η μία πουλιέται και είναι πολύ καιρό σε ένα βενζινάδικο. Σε κόκκινο χρώμα. Αν ενδιαφέρεσαι, να σου πω πού.
Το τι έπαθαν πολλά αυτοκίνητα εκείνη την εποχή ας μην το συζητήσουμε. Απλά προσέξτε, ότι πλέον οι GTV που συγκεντρώνονται σε εκδηλώσεις κλασικών Alfa είναι περισσότερες από τις Junior, πράγμα απίθανο. Απλά οι περισσότερες Junior μετατράπηκαν σε GTV. Ένας από τους λόγους που δεν έμπλεξα με μία coupe Alfa Giulia ήταν ότι φοβάμαι το τι θα αντιμετωπίσω.prisma είπε:Mα κάποια εποχή πολλά αυτοκίνητα φόραγαν άλλα μοτέρ από τα εργοστασιακά, στην Ελλάδα. Φυσικά η δεκαετία του '80, που ήταν αυτοκινητιστικά και η χειρότερη, σηκώνει μεγάλη συζήτηση....Ένα αυτοκίνητο που πάντα μ'αρεσε (και μ'αρέσει) είναι αυτό στη φωτό (η Alfa η Coupe, σε διάφορους κυβισμούς).
Δυστυχώς, οι περισσότερες στην Ελλάδα είχαν δεκάδες μετατροπές, όχι μόνο μηχανικές αλλά και στο αμάξωμα. Αποτέλεσμα, το αυτοκίνητο να έχει βιαστεί πολλαπλώς στη χώρα μας αισθητικά και να μη βλέπεται! Αυτό βέβαια ίσχυε για αρκετά μοντέλα, δυστυχώς (βλ. Opel Manta).
panp είπε:Αλήθεια, είχε δει ποτέ κανείς στην Ελλάδα την Alfa Romeo Montreal ? Στην εποχή του πρέπει να ήταν ΤΟ διθέσιο...Προβολή συνημμένου 59827
prisma είπε:Προβολή συνημμένου 59807Iδού η Montreal....προσωπικά δεν έχω δει ποτέ και αμφιβάλλω αν εισήχθη και ποτέ επίσημα. Το 1970 που παρουσιάστηκε, μια πιο ταπεινή 1750 GT Coupe, κόστιζε 245.000 δρχ, ποσό για "μεγάλα" πορτοφόλια. Φαντάσου αυτήν εδώ τη κούκλα με μοτέρ 2.600 κ.εκ. με απίστευτες επιδόσεις για την εποχή και παραγωγή πολύ πιο περιορισμένη από τα άλλα μοντέλα.