Σκάνδαλα και σκαμπρόζικα

"Είμαι άστατος πολύ κι όπου θέλω θα πηγαίνω.."

Ουτε έναν ούτε δύο ούτε τρεις αλλά έξι ολάκερους γάμους έκανε ο Τίτος Βανδής και νομίζω πως κρατάει και το σχετικό ρεκόρ μεταξύ των Ελλήνων καλλιτεχνών. Και δυο παιδιά. Ένα εντός κι ένα εκτός γάμου. Η ιστορία του είναι λίγο μπερδεμένη ας προσπαθήσουμε να τη βάλουμε σε μια σειρά...

Το 1935 παντρεύτηκε τη Μαρία Αλκαίου( για τους Αλκαίους εκκρεμεί άλλο σκανδαλο, εν καιρώ θα το γράψω ). .

Ενώ ήταν παντρεμένοι φεύγει περιοδεία κανει μια σχέση με κάποια Τασία που ήταν υποβολέας στο θίασο και αρκετά μεγαλύτερη του κι απ τη σχέση αυτή προκύπτει μια κόρη η Ζαίρα η οποία έφυγε νέα στα 40 της χρόνια. Νομίζω δεν πήρε ποτέ το επίθετο του καθώς η μητέρα της ήταν παντρεμένη μεν, σε διάσταση δε. Ωστόσο βιολογικός πατέρας και κόρη είχαν άριστες σχέσεις.

Το παιδί εκτός γάμου και τα συνεχόμενα ανακατώματα της μητέρας της Μαρίας, της Σαπφούς Αλκαίου δηλαδή, ήταν κατά τον ίδιο οι λόγοι του διαζυγίου.

Στα χρόνια της κατοχής κάνει μια σχέση με την ηθοποιό και εκφωνήτρια Καίτη Ασπρέα. Εκείνη μένει έγκυος κι εκείνος την παντρεύεται αν και ο γάμος αυτός έμοιαζε εξ αρχής καταδικασμένος.

Στη συνέχεια παντρεύεται την ηθοποιό Αλέκα Παίζη. Αγαπήθηκαν λέει πολύ αλλά ήταν κι οι δυό εγωιστές. Μεσολάβησαν και κατί εξορίες και λοιπά σημεία των καιρών και τελικά χώρισαν κι αυτοί.

Δεν πτοήθηκε όμως καθόλου και στην Αμερική πια που συνέχισε την -ομολογουμένως- εντυπωσιακή του καριέρα κάνει άλλους δύο γάμους με δυο Αμερικάνες. Ονόματα δε συγκρατώ πάντως απ ότι είπε ο ίδιος τις 'προίκισε' και τις δύο απο ένα σπίτι στην κάθε μία για να μπορέσει να πάρει διαζύγιο.

Επόμενος και οριστικός πια σταθμός η Μπέτυ Βαλάση. Την αγάπησε, τον αγάπησε, μείναν μαζί μέχρι το θάνατο του.

Απορίας άξιο που βρήκε το χρόνο να κάνει τόσο μεγάλη καριέρα. Μπράβο απο εμένα για τα κουράγια του.

Φωτογραφίες απο τους γάμους του θα σκανάρω και θα ποστάρω με πρώτη ευκαιρία.

Εδώ με τη Μπέτυ Βαλάση και πιο κάτω σκηνή απο την καλή ταινία "Έγκλημα στα παρασκήνια"

140960-300x192.jpg

ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ-ΤΙΤΟΣ ΒΑΝΔΗΣ.jpg
 
karapiperim είπε:
"Είμαι άστατος πολύ κι όπου θέλω θα πηγαίνω.."

Ουτε έναν ούτε δύο ούτε τρεις αλλά έξι ολάκερους γάμους έκανε ο Τίτος Βανδής και νομίζω πως κρατάει και το σχετικό ρεκόρ μεταξύ των Ελλήνων καλλιτεχνών. Και δυο παιδιά. Ένα εντός κι ένα εκτός γάμου. Η ιστορία του είναι λίγο μπερδεμένη ας προσπαθήσουμε να τη βάλουμε σε μια σειρά...

Το 1935 παντρεύτηκε τη Μαρία Αλκαίου( για τους Αλκαίους εκκρεμεί άλλο σκανδαλο, εν καιρώ θα το γράψω ). .

Ενώ ήταν παντρεμένοι φεύγει περιοδεία κανει μια σχέση με κάποια Τασία που ήταν υποβολέας στο θίασο και αρκετά μεγαλύτερη του κι απ τη σχέση αυτή προκύπτει μια κόρη η Ζαίρα η οποία έφυγε νέα στα 40 της χρόνια. Νομίζω δεν πήρε ποτέ το επίθετο του καθώς η μητέρα της ήταν παντρεμένη μεν, σε διάσταση δε. Ωστόσο βιολογικός πατέρας και κόρη είχαν άριστες σχέσεις.

Το παιδί εκτός γάμου και τα συνεχόμενα ανακατώματα της μητέρας της Μαρίας, της Σαπφούς Αλκαίου δηλαδή, ήταν κατά τον ίδιο οι λόγοι του διαζυγίου.

Στα χρόνια της κατοχής κάνει μια σχέση με την ηθοποιό και εκφωνήτρια Καίτη Ασπρέα. Εκείνη μένει έγκυος κι εκείνος την παντρεύεται αν και ο γάμος αυτός έμοιαζε εξ αρχής καταδικασμένος.

Στη συνέχεια παντρεύεται την ηθοποιό Αλέκα Παίζη. Αγαπήθηκαν λέει πολύ αλλά ήταν κι οι δυό εγωιστές. Μεσολάβησαν και κατί εξορίες και λοιπά σημεία των καιρών και τελικά χώρισαν κι αυτοί.

Δεν πτοήθηκε όμως καθόλου και στην Αμερική πια που συνέχισε την -ομολογουμένως- εντυπωσιακή του καριέρα κάνει άλλους δύο γάμους με δυο Αμερικάνες. Ονόματα δε συγκρατώ πάντως απ ότι είπε ο ίδιος τις 'προίκισε' και τις δύο απο ένα σπίτι στην κάθε μία για να μπορέσει να πάρει διαζύγιο.

Επόμενος και οριστικός πια σταθμός η Μπέτυ Βαλάση. Την αγάπησε, τον αγάπησε, μείναν μαζί μέχρι το θάνατο του.

Απορίας άξιο που βρήκε το χρόνο να κάνει τόσο μεγάλη καριέρα. Μπράβο απο εμένα για τα κουράγια του.

Φωτογραφίες απο τους γάμους του θα σκανάρω και θα ποστάρω με πρώτη ευκαιρία.

Εδώ &(#956;ε τη Μπέτυ Βαλάση και πιο κάτω σκηνή απο την καλή ταινία "Έγκλημα στα παρασκήνια"
Πράγματι. Να συμπληρώσω ότι η κόρη της επίσημης κόρης του Τίτου Βανδή (άρα και εγγονή του Τίτου Βανδή) είναι η ηθοποιός και σύζυγος του Κώστα Βουτσά Αλίκη Κατσαβού.

Για του λόγου το αληθές :

http://www.kathimerini.gr/853033/article/proswpa/synentey3eis/kwstas-voytsas-ayto-to-paidi--8a-moy-dwsei-alla-20-xronia-zwhs
 
Δηλαδή ο Κ.Βουτσάς θα ήταν ~κατά κάποιο τρόπο ...ο εγγονός (εξ αγχιστείας) του Τίτου Βανδή ???

Εντελώς Τι 30 τι 40 τι 50-κατάσταση :biglaugh: (για να θυμηθούμε και την ανάλογη κλασική κωμωδία) .

Υ.Γ.1 Αν και ο "παππούς" συναγωνίζεται επάξια σε γάμους τον "εγγονό ,ο "εγγονός" υπερέχει συντριπτικά σε απογόνους......

Υ.Γ.2 Btw ενδεχομένως τα παραπάνω ταίριαζαν περισσότερο στο σχετικό θέμα με τις "Συγγένειες και καταγωγές Ελλήνων καλλιτεχνών;" .
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Καταπληκτικό θέμα! Παιδιά συγχαρητήρια. Δεν ήξερα τίποτα από όσα γράφτηκαν!
 
Πραγματι....πολυ ωραιο θεμα.


Ανυπομονω να διαβασω κι αλλες τετοιες ιστοριες...
 
Εντυπωσιάστηκα... Δεν ήξερα κι εγώ τίποτα από όλα αυτά που γράφτηκαν... Ωραίο κους-κουσάκι... :)
 
Γεια σας φίλοι. Έπειτα απο μακρά απουσία επιστρέφω και αντί συγνώμης ποστάρω δύο ρετρό κουιζ σκαμπρόζικα όπως δημοσιεύθηκαν στον τύπο στις αρχές της δεκαετίας του '60 ( Περιοδικό ΕΜΠΡΟΣ στήλη ΤΑ ΑΠΟΡΡΗΤΑ ΤΩΝ ΣΤΟΥΝΤΙΟ)

Είναι εύκολο βεβαίως να μαντέψει κανείς τους πρωταγωνιστές αλλά για να σας δω!!

# Ποιος είν αυτός ο σοβαρός γι αυτήν την ζωντοχήρα;

"Ο μεγάλος έρωτας μιας σταρ που διατηρεί το επίθετο του ανδρός της με τον οποίο έχει διαζευχθεί και που θυμίζει ακουστικά τον αριθμό των πολλών ταινιών που έχει γυρίσει να ζήση μάτην περίμενε κανένας.

Σοβαρός εκείνος, σοβαρή αυτή, όλοι πίστευαν βλέποντας τους μαζί το καλοκαίρι οτι πρόκειται γρήγορα να παντρευτούν.

Τώρα καθώς χωρίσανε έτσι ξαφνικά οι γνωρίζοντες τα πράγματα λένε πως ποτέ δεν είχαν αγαπηθεί.

Κι όμως ολόκληρο το καλοκαίρι εκείνη τελειώνοντας τα γυρίσματά της πήγαινε στο θέατρο και τον περίμενε να τελειώσει όσο κουρασμένη κι αν ήτανε κι αυτός ήτανε γεμάτος τρυφερότητα μαζί της.

Επειδή είναι μικρότερη απο τον αριθμό ταινιών που έχει γυρίσει που είναι περίπου ίδιος με αυτόν που θυμίζει το επίθετό της οι φίλοι της εύχονται επιτέλους να γνωρίσει το δυνατό έρωτα σύντομα πριν τα χρόνια της φτάσουν το αριθμητικό επίθετο της. "

BONUS: Η ευχή του συντάκτη έπιασε κ η ηθοποιός γνώρισε λίγα χρόνια μετά τον 'δυνατό έρωτα'

# Όνομα και μη χωριό

Εκείνος γνωστός σκηνοθέτης με δύο τρεις επιτυχημένες κινηματογραφικές προσπάθειες,εκείνη εκρηκτική τραγουδίστρια με δυνατή φωνή και φλογερό ταμπεραμέντο. Ο "εκείνος" που το όνομα του θυμίζει έπος του Ομήρου, έφυγε σε ένα ορεινό χωριό για να γυρίσει σκηνές απο τη νέα του ταινία. Ανάμεσα στους ηθοποιούς που του έστειλε ο παραγωγός είδε την τραγουδίστρια και ξαφνιάστηκε. Δεν την περίμενε, δεν την εγνώριζε και πολύ. Εξάλλου δεν την ειχε προβλέψει και στη διανομή των ρόλων. Ο διευθυντής παραγωγής του εξήγησε οτι ήρθε σε αντικατάσταση άλλης σταρ που αδυνατούσε να λάβει μέρος στην ταινία. Η τραγουδίστρια έβαλε τα δυνατά της κι έπαιξε περίφημα έναν ρόλο έξω απο την ιδιοσυγκρασία της.

Θέλετε όμως απο τις ιδιαίτερες πρόβες; θέλετε απο τη φύση; ένα παράφορο ειδύλλιο πλέχτηκε μεταξύ τους και τώρα ο σκηνοθέτης θεάται στην κούρσα της τραγουδίστριας ενώ οι φίλοι του τραγουδουν τονίζοντας την πρώτη λέξη του στίχου " Μάγια μου χεις κάνει"....

BONUS: Η εν λόγω ταινία είναι του '61. Ο σκηνοθέτης μάλλον απέκτησε χούι κι αργότερα έκανε κι άλλες ταινίες με τραγουδιστές (πασίγνωστους;; ;)

- να διορθώσω και το σχόλιο του tzias57 πιο πάνω γιατί το ξέχασα χθες.

Εγγονή του Τίτου Βανδή δεν είναι η Αλίκη κατσαβου αλλά η δημοσιογράφος που παίρνει τη συνέντευξη Κατερίνα Μπακογιάννη. Στο επίμαχο σημείο του άρθρου μπορεί εύκολα να δημιουργηθεί σύγχυση για αυτό και επισημαίνω το λάθος.

Οπότε όχι, ο Βουτσάς δεν είναι εγγονός του Βανδή.. !!!!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Η δεύτερη ταινία είναι το "Ματωμένα Στέφανα" του Οδυσσέα Κωστελέτου με τη Μάγια Μελάγια (τον σκηνοθέτη και τη Μ.Μ. τα μάντεψα, ε μετά ήταν εύκολο να βρω την ταινία). Η Μάγια Μελάγια είχει παίξει σε πολλές ταινίες πριν αυτήν, και όχι όλες κωμωδίες, και δεν ήταν η σταρ της (η Κάκια Αναλυτή ήταν) αλλά ποιος ξέρει τι ρόλο έπαιζε για να είναι "έξω από την ιδιοσυγκρασία της" :)
 
karapiperim είπε:
- να διορθώσω και το σχόλιο του tzias57 πιο πάνω γιατί το ξέχασα χθες.

Εγγονή του Τίτου Βανδή δεν είναι η Αλίκη κατσαβου αλλά η δημοσιογράφος που παίρνει τη συνέντευξη Κατερίνα Μπακογιάννη. Στο επίμαχο σημείο του άρθρου μπορεί εύκολα να δημιουργηθεί σύγχυση για αυτό και επισημαίνω το λάθος.

Οπότε όχι, ο Βουτσάς δεν είναι εγγονός του Βανδή.. !!!!
Ευχαριστούμε για την διευκρίνιση/διόρθωση. :)

(που btw ως Domino effect καθιστά και το επακόλουθο σχετικό σχόλιο μου άστοχο/άκυρο) ::)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
# "Για άκουσε τα νέα της Αλεξάνδρας...."

 


Ο τίτλος είναι ενδεικτικός και ίσως παραλανητικός.. ίσως πάλι και όχι..



Το παρόν ανέβασμα αφορά σε δηλώσεις αντικρουόμενες... όταν άλλα λέει ο ένας κι άλλα ο άλλος; ε αυτό... Τι απο όλα είναι αλήθεια; θα σας γελάσω και δεν το θέλω.



Υπόθεση 1



ΦΟΝΣΟΥ- ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΣ


 

 


Οι δηλώσεις:



Άννα Φόνσου:



Εχεις κάνει ερωτικό δεσμό με ηθοποιό;


Ποτέ! Με όλους τους συναδέλφους, ακόμη και με τους ζεν πρεμιέ, που ήταν κούκλοι, ήμουνα φίλη. Το ήξεραν κι αυτοί ότι μόνο φίλη θα μπορούσα να είμαι μαζί τους και μου έλεγαν τα ερωτικά τους. Δεν υπήρχε περίπτωση να έκανα σχέση με ανθρώπους του θεάτρου γιατί τους έβλεπα σαν οικογένειά μου. Αν έκανα δεσμό με ηθοποιό θα ήταν σαν να πήγαινα με τον... αδελφό μου.



http://dete.gr/%CE%B1%CE%BD%CE%BD%CE%B1-%CF%86%CE%BF%CE%BD%CF%83%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%AD%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B6%CE%B5%CE%BD-%CF%80%CF%81%CE%B5%CE%BC%CE%B9/

 

 


Κώστας Χατζηχρήστος:



«Πρώτα απ' όλα οι γυναίκες δεν έπαιξαν μόνο σε 'μένα καθοριστικό ρόλο, αλλά φαντάζομαι σε κάθε άντρα ανεξάρτητα από επάγγελμα, τάξη και χρώμα. Τώρα ιδιαίτερη αδυναμία εκτός από τις νόμιμες συζύγους μου Μαίρη Νικολαΐδου και Καίτη Ντιριντάουα είχα στην Άννα Φόνσου, τη Μάρθα Καραγιάννη, την Ντίνα Τριάντη, τη Σπεράντζα Βρανά και την Μπεάτα Ασημακοπούλου. Ειδικά για την Αννούλα τη Φόνσου πρέπει να σου πω ότι ήταν ένα από τα πιο καθοριστικά κίνητρα της ζωής μου. Όσο ζω δεν θα την ξεχάσω ποτέ και της εύχομαι κάθε ευτυχία όπου κι αν βρίσκεται».


 


Πηγή:
http://www.athensmagazine.gr/article/book/43963-kwstas-xatzhxrhstos-h-agnwsth-aytobiografia-toy-zhkoy-oi-gynaikes-toy-to-alkool-kai-h-oikonomikh-katastrofh-photos

 

 


Περίπτωση λάθους:


Ο Κώστας να τα μπέρδεψε καθότι γυναικάς.

 


Karapperim said: Κακώς ο Χατζηχρήστος 'έδωσε' τόσες κυρίες. Αλήθεια ή όχι μικρή σημασία έχει. Αγαπάμε την Αννούλα για την προσφορά της στην τέχνη και για τους πολύχρονους αγώνες που έδωσε και δίνει.Το καλλιτεχνικό σινάφι της χρωστά πολλά.

 


Υποθεση 2


Ελένη Αννουσάκη- Άντονι Κουίν


Οι δηλώσεις:


Ελένη Αννουσάκη:


Στον «Ζορμπά» ήσουν πάλι μικρή. Ισχύει ότι ο Αντονι Κουίν έκανε σαν τρελός για σένα;


Βλακείες που λέγονται! Οι ηθοποιοί είχαν ήθος. Σέβονταν τις γυναίκες που δούλευαν μαζί τους και εμείς σεβόμασταν τον εαυτό μας. Εγώ ήμουν και είμαι πολύ αυστηρή με τον εαυτό μου. Δεν θα επέτρεπα περιθώρια. Ηταν κύριοι όλοι τους και μόνο εκτίμηση υπήρχε μεταξύ μας.


 


http://dete.gr/%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CE%BD%CE%B7-%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B1%CE%BA%CE%B7-%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CF%87%CF%81%CF%8C%CE%BD%CE%B9%CE%B1-%CF%83/

 

 


Μιχάλης Κακογιάννης:

 


" Ο Κουίν αυτοπροβαλλόταν ως ο μέγας Δον Ζουάν και έκανε μια σχέση εντός ταινίας με την Ελένη Αννουσάκη. Αποδείχτηκε όμως πως είχε σχέση και με την Ίνστρομ και προκειμένου να μη μαλλιοτραβηχτούν με την Ελληνίδα αγαπημένη του, της ζήτησε να παραμείνει στην Αθήνα για λίγες μέρες και την εμπιστεύθηκε μέσω του Βασίλη Φωτόπουλου, στον αδερφό του Διονύση ο οποίος και τη.... φρόντισε καταλλήλως."


Μιχάλης Κακογιάννης, Σε Πρώτο Πλάνο σελις 148 εκδ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

 


Περίπτωση λάθους: Ο σκηνοθέτης να μη θυμάται καλά. Η ηθοποιός να μη θυμάται καλά.


 


Karaiperim said: Κάπως έξω απο το χαρακτήρα του σκηνοθετη η παραπάνω δήλωση. Δεν έχει δώσει άλλους κι άλλους οπότε προκαλεί μια εντύπωση. Βρε λέτε να ζήλευε το ζουμερό και τσαχπίνικο Ελενάκι;


 


@ ελέφαντα well done! Έχω διαβάσει ίσως και όλα σου τα μηνύματα, έμαθα πολλά απο εσένα και γέλασα με τις ωραίες σου ατάκες. Καλώς ήρθες στο θέμα.
 
Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα και τα καλά σου λόγια, karapiperim. Κι εγώ διαβάζω πάντα αυτά που γράφεις γιατί είναι και ενδιαφέροντα και επιμορφωτικα ;)

Σχετικά με τη Φόνσου και τον Χατζηχρήστο, δεν υπάρχει απαραίτητα αντίφαση. Ο Χ"χρήστος λέει για ηθοποιούς στις οποίες είχε "ιδιαίτερη αδυναμία" και ότι η Φόνσου ήταν "καθοριστικό κίνητρο" και "δεν θα την ξεχάσει ποτέ". Άρα μπορεί να ήταν μονόπλευρο το "αίσθημα". Δεν συνάγεται απαραίτητα από τα λόγια του ότι είχαν σχέση. Ούτε και το αντίθετο βέβαια - με την Ντίνα Τριάντη ας πούμε έφτασαν μέχρι αρραβώνα.

Τριάντη! Πώς δεν το σκέφτηκα το όνομά της αμέσως όταν διάβασα στο προηγούμενο ποστ σου "απο τον αριθμό ταινιών που έχει γυρίσει που είναι περίπου ίδιος με αυτόν που θυμίζει το επίθετό της οι φίλοι της εύχονται επιτέλους να γνωρίσει το δυνατό έρωτα σύντομα πριν τα χρόνια της φτάσουν το αριθμητικό επίθετο της. " Υποθέτω για αυτήν πρόκειται...

Ε, σίγουρα, μια που στη retrodB διαβάζω "Σε μικρή ηλικία παντρεύτηκε τον ηθοποιό Αίαντα Τριάντη και λίγο αργότερα απέκτησε άδεια ηθοποιού ως εξαιρετικό ταλέντο. Ο δεύτερός της γάμος ήταν με τον ηθοποιό και παραγωγό Λάκη Κομνηνό". Δεν θα πρέπει να υπάρχει άλλη ηθοποιός με επώνυμο "αριθμητικό" που να ήταν του πρώην συζύγου της.
 
# "Θα καλέσω Πόλιτσμαν"

{Ενα σκανδαλάκι που σας χρωστάω απο προηγούμενο ποστ κι αφορά τους Αλκαίους. }

Βρισκόμαστε στο μακρινό 1934.

Ο Τίτος Βανδής είναι στα παντρολογήματα με τη Μαρία Αλκαίου, θυγατέρα της σπουδαίας ηθοποιού και πρωταγωνίστριας του Εθνικού Σαπφώς Αλκαίου και του ηθοποιού και δασκάλου στη σχολή του Εθνικού Νίκου Παπαγεωργίου

Κι έρχεται και σκάει ένα σκάνδαλο για το οποίο γράφει ο Βανδής:

"(....) Ο 'προκομμένος' ήταν ο άντρας της, ο Παπαγεωργίου που εκείνο τον καιρό τα είχε φτιάξει με μια νέα ηθοποιό που κι αυτή είχε αριστεύσει στη σχολή ένα χρόνο πριν και την προσλάβανε στο Εθνικό.

Δεν ήταν ούτε μήνας που η Σαπφώ την πέταξε έξω απ το θέατρο. Ευτυχώς δε σταμάτησε η καριέρα της γιατί ήτανε καλό κορίτσι, μόνο που μιλούσε πολύ. Τη βλέπω και σήμερα, ακόμα μιλάει δε σταμάτησε ποτέ. Δε μπορώ να καταλάβω τι τα θέλει τα αυτιά της.

Ο Παπαγεωργίου ξενοκοιμήθηκε μερικές μέρες κι ύστερα γύρισε. Για πολύ καιρό η Σαπφώ τον φώναζε 'πολιτσμανάκι' γιατί είχε πιάσει ένα γράμμα της κοπέλας που το υπέγραφε "Το Πολιτσμανάκι σου"..

Ο Παπαγεωργίου πάλι τη φώναζε "Οθέλλα". Ήταν και οι δύο περασμένα εξήντα, για εκείνη την εποχή γέροι. (.......)

Η κ Κατερίνα εργαζότανε στο Εθνικό όταν αποφάσισε να φύγει και να κάνει θίασο για τουρνέ. Ο Περικλής Γαβριηλίδης διαπραγματευότανε με τους ηθοποιούς. Τα συμφωνήσαμε. Όμως επενέβη ο Παπαγεωργίου που ζήτησε να εγγυηθεί η Κατερίνα τους μισθούς μας βάζοντας ενέχυρο το σπίτι της!!! Φυσικά ματαιώθηκε η πρόσληψη μας. Αργότερα κατάλαβα οτι το έκανε για να μην πάμε εμείς και να πάει το Πολιτσμανάκι του....."

Τίτος Βανδής, Κουβέντα με τους φίλους μου, εκδ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ

Ποια λοιπόν ηθοποιός ήταν το Πολιτσμανάκι; Ο Βανδής τη μαρτυράει με τις εξής πληροφορίες:

- Ήταν αριστούχα του Εθνικού που αποφοίτησε το 1934

- Έπαιξε επίσης το'34 μόνο ένα μήνα στο Εθνικό ( οχι πρωταγωνίστρια φυσικά)

- Κατόπιν πήγε στο θίασο της κυρίας Κατερίνας ( Κατερίνα Ανδρεάδη)

- Έκανε ( μεγάλη και κινηματογραφική) καριέρα

- Ζούσε όταν γράφτηκε το βιβλίο (1999).

Ε! Θέλετε κι άλλα; Άντε να σας πω οτι επέστρεψε στο Εθνικό σχεδόν σαράντα χρόνια αργότερα το 1970. Τι λέτε; εύκολο;

- Το ποστ μου έδωσε ιδέα για έρωτες μεταξύ καθηγητών και μαθητριών.. Είναι πολλές και θα επιστρέψω πάραυτα-

@ Ελέφαντα έχεις το απόλυτο 2/2. Αλλά εδώ σε θέλω!!!
 
Μπα, δεν δοκιμάζω καν. Από σύμπτωση βρήκα τα προηγούμενα, η Μάγια Μελάγια ήταν εύκολη (μόνο αυτή και τη Μάγια Λυμπεροπούλου ξέρω από Μάγιες, και προφανώς δεν ήταν η δεύτερη), και την Τριάντη δεν 8α την έβρισκα αν δεν την είχε αναφέρει ο Χατζηχρήστος στο επόμενο ποστ σου. Πόσω μάλλον που τώρα μιλάμε για ηθοποιό που την εποχή για την οποία θυμάμαι κάποια λίγα πράματα ήταν μεγάλη. Μόνο στοιχείο είναι ότι πέθανε "πλήρης ημερών" που λένε και τα σχετικά κλισέ όταν πεθαίνει κάποιος ενενηντάρης, διότι για να αποφοιτήσει το 1934 και να πεθάνει μετά το 1999 ήταν μιας κάποιας ηλικίας. Αλλά είναι σίγουρα αρκετές. Π.χ. η Τζόλυ Γαρμπή (1913-2002) που είχε και πάρε-δώσε με το Εθνικό. (Βαρέθηκα να συνεχίσω μετά το Γ).

Οι συρρετρομανιακοί όμως έχουν πολύ μεγαλύτερες γνώσεις σ' αυτά από μένα, οπότε περιμένω να την μαντέψει κάποιος άλλος
 
Μη μου πεις ότι *ήταν* η Τζόλυ Γαρμπή! Απλώς κοίταξα στην αλφαβητική λίστα ηθοποιών της Βικιπαίδειας για ηθοποιούς που ταίριαζαν στις χρονιές που μας έδωσες και που είχαν παίξει στο Εθνικό και η Γαρμπή ήταν η πρώτη. Αν την έλεγαν Τζόλυ Μορίδη δεν θα την διάλεγα.

Οπότε αν την βρήκα έχεις δίκιο, είμαι τυχερός οπότε θα βρω στο δρόμο μου πεταμένο ένα δελτίο Τζόκερ που θα κερδίσει. Δεν χρειάζεται να παίξω.
 
# " Είμαι ερωτευμένος με μια δεκαεξάρα κι ότι κι αν μου λένε εγω δε δίνω δεκάρα"

Το Όσκαρ πρωτότυπου σεναρίου διαχείρισης ερωτικών κρίσεων απονέμεται πανάξια στο Λυκούργο Καλλέργη. Η ιστορία συνοπτικά είναι η εξής:

Ο γεννημένος το 1914 Καλλέργης μετά το διαζύγιο του απο τη Μαρία Φωκά γνώρισε μια μικρή κοπέλα της β' γυμνασίου που ζούσε στην ίδια πολυκατοικία με αυτόν(1962). Η νεαρή Τζένη Κολλάρου, ήταν θαυμάστρια του και σταδιακά αναπτύχθηκε μεταξύ τους ρομαντικό ειδύλλιο το οποίο ωστόσο έμοιαζε καταδικασμένο εξαιτίας της μεγάλης διαφοράς ηλικίας.

Ο Καλλέργης σαμπόταρε επιπλέον το ειδύλλιο καθώς μπερδευόταν και σε άλλες παράλληλες σχέσεις. Έτσι, εκτός απο την ( μάλλον πλατωνική για χρόνια) σχέση του με την Τζένη διατηρούσε σχέση με την Θεανώ ( ως το '62) και με τη Μίκα (ως το '65). Το '66 εμφανίστηκε στον πολυπαθή και πολυπληθή του βίο η Κική.

Αφού Θεανώ και Μίκα φύγαν απο τη μέση μείναν τελικές διεκδικήτριες του Λυκούργου η Τζένη κι η Κική. Ο άνθρωπος κουρασμένος και μη γνωρίζοντα πως να ξεμπλέξει απο την ιδιάζουσα κατάσταση που είχε διαμορφωθεί έπραξε το αδιανόητο. Κάλεσε τις υποψήφιες στο σπίτι του για να συζητήσουν όλοι μαζί τι έπρεπε να γίνει. Βρισκόμαστε πια στο 1971. Ο ίδιος περιέγραψε τα γεγονότα:

" Έτσι λοιπόν μια μέρα κάλεσα και τις δύο, ιδιαίτερα την καθεμία, την ίδια μέρα και ώρα στο σπίτι μου χωρίς βέβαια να γνωρίζουν το λόγο αυτής της κοινής και παράλογης συνάντησης. Ήρθαν. Τους είπα να καθίσουν και κάθισαν. Υπήρξε μια παγωμάρα και αμηχανία όχι μόνο απο πλευράς τους αλλά κι απο μένα. Κάποια στιγμή τους λέω με αφέλεια: " Σας κάλεσα για να σας πω πως θα πρέπει να αποφασίσετε μεταξύ σας ποιά απο τις δύο σας θα μείνει κοντά μου κι έτσι να λύσουμε αυτό το πρόβλημα..."

Ακολούθησε μια παγερή σιωπή. Τότε η Τζένη σηκώθηκε και είπε "δεν έχω τίποτα να πω, αίρεται" κι έφυγε κλείνοντας πίσω της την πόρτα. Η Κική πετάχτηκε απάνω έξω φρενών δημιουργώντας μου μια μεγάλη σκηνή. Τότε κατάλαβα την αφέλεια μου αλλά και τη διαφορά ανάμεσα στις δύο...."

Λ. Καλλέργης " Στο διάβα του πολυτάραχου 20ου αιώνα" σελ 354 εκδ ΛΙΒΑΝΗ

-Μη μείνετε με την απορία, να σας πω πως λίγες μέρες μετά το περιστατικό ο Λυκούργος έκανε τελικά πρόταση γάμου στην Τζένη, κάνανε κι ένα γιο και ζήσανε αυτοί καλά. Η Κική δεν ξέρω.-

# " Βρήκα το κλειδί στην πόρτα σου επάνω κι ήρθα για να δω με σενα τι θα κάνω.."

 


Αφορμή του ποστ στάθηκε η πρόσφατη συνέντευξη της Κατερίνας Χέλμη στη Lifo όπου ανάμεσα στα άλλα ρωτήθηκε για τους βεντετισμούς της Αλίκης.


Το αρνήθηκε και συμπλήρωσε.."Τα ίδια λένε και για τη Νίκη Τριανταφυλλίδη, με την οποία δούλεψα πολύ στο πλαίσιο του φεστιβάλ και ήμασταν τρεις φορές αγαπημένες."


Πηγή:
www.lifo.gr


Ξεσκονισα λοιπόν τα κιτάπια μου να βρω σε τι αναφέρεται. Και βρήκα κατιτίς..



Η Νόνικα Γαληνέα ήταν αυτή που ξεκαθαρα εξέθεσε την Τριανταφυλλίδη όταν απάντησε σε ερώτηση για το πως έγινε ζευγάρι με τον Αλεξανδράκη.



'Με τον Αλέκο, πρωτοδουλέψαμε μαζί στο θέατρο Μετροπόλιταν της λεωφόρου Αλεξάνδρας, στα 'Μεγάλα Χρόνια' του Γεωργίου Ρούσσου, ένα έργο για τη ζωή του Διονυσίου Σολωμού, που το σκηνοθετούσε ο Αλέξης Μινωτής. Πολύ μεγάλος θίασος. Πρωταγωνίστρια στο ρόλο της Φαρμακωμένης η Νίκη Τριανταφυλλίδη. Εγώ έπαιζα την Κοντέσα Σολωμού. Μοιραζόμουν το ίδιο καμαρίνι με την Τριανταφυλλίδη. Ένα βράδυ, στις 29 Ιουνίου 1969, μέρα Σάββατο, βγαίνοντας απ' το καμαρίνι μας με κλείδωσε μέσα και έφυγε.



Άρχισα να φωνάζω. Ο φύλακας δεν υπήρχε περίπτωση να με ακούσει. Αν και φορούσε διπλά ακουστικά, ήταν θεόκουφος. Και με άκουσε ο Αλεξανδράκης από τη μάντρα - δυο τετράγωνα πιο κάτω - όπου είχε πάει να πάρει το αυτοκίνητό του. Γύρισε πίσω και μου άνοιξε μαζί με το φύλακα, γιατί η άλλη είχε βάλει λουκέτο.


 


Του είπα πως δεν είχα αυτοκίνητο, παρόλο που είχα, ένα κάμπριο Triumph διθέσιο, το οποίο μόλις είχα πάρει. Το είχα στην ίδια μάντρα που είχε κι εκείνος το δικό του, αλλά μια και ο Αλέκος έμενε στη Γλυφάδα κι εγώ στον Αστέρα της Γλυφάδας με πήγε εκείνος. Στη διαδρομή έτρεμα ολόκληρη από τρακ και νόμιζα πως θα τρελαινόμουν. Όταν βγήκε απ' το αυτοκίνητο για να με καληνυχτίσει, του είπα (πώς το τόλμησα ούτε ξέρω): ''Φίλησέ με''. Εκείνος μου είπε: ''Ασ' το καλύτερα'', και το επόμενο πράγμα που θυμάμαι είναι ότι βρεθήκαμε κάτω από ένα δέντρο ενώ τ' αυτοκίνητα περνούσαν το ένα πίσω απ' τ' άλλο ρίχνοντας τα φώτα τους πάνω μας….''


 


Χρόνια πριν αυτή τη διήγηση η Γαληνέα είχε μιλήσει πάλι για το περιστατικό χωρίς να αναφέρει το όνομα της Τριανταφυλλίδη, λέγοντας πως κάποια ηθοποιός την κλείδωσε στο καμαρίνι επειδή ζήλευε τη συμπάθεια που της έδειχνε ο Αλεξανδράκης.


 


Και για να μην κάνω μισές δουλειές να συμπληρώσω πως Χέλμη - Γαληνέα έχουν κοντραριστεί στο παρελθόν όταν η πρώτη δήλωσε πως σε μια σκηνή που έπρεπε να φιλήσει τον Αλεξανδράκη μύριζε το στόμα του τσιγάρο και τη Νόνικα να της επιτίθεται για ασέβεια στη μνήμη του.


 


" Παρουσιάσατε όπλα!! Επιτέλους ένας εραστής στο ελληνικό θέατρο!!" Είχε γραφτεί για τον Αλέκο στις εφημερίδες στο ντεμπούτο του στο σανίδι. Κι ήταν το πιο όμορφο και το πιο ταιριαστό καλωσόρισμα για τον σημαντικότατο αυτόν ηθοποιό μας που τα κορίτσια ακόμα σφάζονται για πάρτη του!!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Nemo είπε:
Michel Vaillant -ενόψη της απάντησης- αλλά κι όλοι εμείς οι υπόλοιποι που συμμετέχουμε/θα συμμετάσχουμε μελλοντικά στο παρών thread

επειδή παλαιότερα έχει δημιουργηθεί θέμα

όπως θα δείτε π.χ. στην παρουσίαση/συνέντευξη του Retromaniax.gr

http://www.lifo.gr/articles/print_articles/80722

http://www.ough.gr/index.php?mod=art...op=view&id=424

όπως και κάποιο νομικό περιστατικό που -αν θυμάμαι καλά- αναφέρθηκε στο θέμα/thread με το "τι απέγιναν οι παλαιότεροι ηθοποιοί"

για περιπτώσεις/θέματα τα οποία είναι εν δυνάμη ...."ακανθώδη" ας είμαστε λίγο προσεκτικοί στο τι και πως το διατυπώνουμε και κυρίως να αναφέρουμε πάντα τις πηγές μας .
Απαντώ μετά απο μήνες γιατί δεν είχα μπει στη σελίδα. Προσωπικά επιλέγω, όπως και στο αρχικό μου σχόλιο να μην αναφέρω ονόματα , έστω και μέσα απο "κομψή' απόδοση των γεγονότων. Αναφέρθηκα σε ένα περιστατικό που οι πολύ παλιότεροι το θυμόμαστε απο εφημερίδες κλπ της εποχής.

Αν βέβαια κρίνεται σαν "ακανθώδες" το σχόλιο, να το κατεβάσω. Αλλα, για "σκάνδαλα και σκαμπρόζικα" μιλάμε! Επιπλέον, αναφέρεται συχνά και απο νεώτερες "πηγές", Εδώ σχετικά απο τη "Μηχανή του χρόνου"

http://www.mixanitouxronou.gr/meres-...olimpousan-mo/

και απο τον Λυμπερόπουλο

http://liberopoulos.gr/listcats3.php...from=&ucat=12&
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Michel Vaillant είπε:
Απαντώ μετά απο μήνες γιατί δεν είχα μπει στη σελίδα. Προσωπικά επιλέγω, όπως και στο αρχικό μου σχόλιο να μην αναφέρω ονόματα , έστω και μέσα απο "κομψή' απόδοση των γεγονότων ('αρραβώνες" κλπ). Αναφέρθηκα σε ένα περιστατικό που οι πολύ παλιότεροι το θυμόμαστε απο εφημερίδες κλπ της εποχής.

Αν βέβαια κρίνεται σαν "ακανθώδες" το σχόλιο, να το κατεβάσω. Αλλα, για 'σκάνδαλα και σκαμπρόζικα μιλάμε! Επιπλέον, αναφέρεται συχνά και απο νεώτερες "πηγές", Εδώ σχετικά απο τη "Μηχανή του χρόνου" http://www.mixanitouxronou.gr/meres-...olimpousan-mo/
και απο τον Λυμπερόπουλο

http://liberopoulos.gr/listcats3.php...from=&ucat=12&
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Michel Vaillant είπε:
Απαντώ μετά απο μήνες γιατί δεν είχα μπει στη σελίδα. Προσωπικά επιλέγω, όπως και στο αρχικό μου σχόλιο να μην αναφέρω ονόματα , έστω και μέσα απο "κομψή' απόδοση των γεγονότων. Αναφέρθηκα σε ένα περιστατικό που οι πολύ παλιότεροι το θυμόμαστε απο εφημερίδες κλπ της εποχής.

Αν βέβαια κρίνεται σαν "ακανθώδες" το σχόλιο, να το κατεβάσω. Αλλα, για "σκάνδαλα και σκαμπρόζικα" μιλάμε! Επιπλέον, αναφέρεται συχνά και απο νεώτερες "πηγές", Εδώ σχετικά απο τη "Μηχανή του χρόνου"

http://www.mixanitouxronou.gr/meres-...olimpousan-mo/

και απο τον Λυμπερόπουλο

http://liberopoulos.gr/listcats3.php...from=&ucat=12&

Nemo είπε:
για περιπτώσεις/θέματα τα οποία είναι εν δυνάμη ...."ακανθώδη" ας είμαστε λίγο προσεκτικοί στο τι και πως το διατυπώνουμε και κυρίως να αναφέρουμε πάντα τις πηγές μας .
To συγκεκριμμένο thread έχει αναμφίβολα ενδιαφέρον και θέμα που "γαργαλάει" λίγο πολύ τους περισσότερους από εμάς.

Η πρόθεση/στόχευση του σχόλιου μου ήταν κυρίως προληπτική προκειμένου να συνεχίσει να υπάρχει και να εμπλουτίζεται με περιεχόμενο το thread.

Ίσα ίσα περιμένουμε με ενδιαφέρον περισσότερα spicy παραλειπόμενα ......
 
Πίσω
Μπλουζα