Σκάνδαλα και σκαμπρόζικα




# "Κορίτσια ο Μπάρκουλης... και άλλα δεινά"

 
Αυτός είναι ο τίτλος που έδωσε ο ίδιος ο ηθοποιός στο βιβλίο του, αυτόν θα κρατήσω κι εγώ για να ποστάρω ένα τεράστιο σκάνδαλο που τον αφορά. 
Βρισκόμαστε στα 1973. Η χούντα πνέει τα λοίσθια. Τον Μπάρκουλη -πασίγνωστος πρωταγωνιστής για κάτι λιγότερο απο είκοσι χρόνια- τον συνοδεύουν ήδη ένα καράβι φήμες για τον χαρακτήρα και τις επώνυμες σχέσεις του. Το σκάνδαλο είχε κι αυτό άρωμα γυναίκας αλλά αφορούσε τη σύλληψη και τη δίκη του για ναρκωτικά. Η ιστορία αυτή - που επι της ουσίας τον ανάγκασε να φύγει απο τη χώρα- είναι λίγο πολύ γνωστή. Ο ηθοποιός είπε για όσα γίνανε τότε:
 
«Ο καθρέπτης μου πότε πότε συνομιλούσε με το χάος... Το αλκοόλ και τα ναρκωτικά με συντηρούσαν στην άγνοια... Εκείνη την χρονιά (σ.σ. το 1973)έκανα μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες μου στο θέατρο. Τον "Έρωτα των Τεσσάρων συνταγματαρχών" του Ουστίνοφ. Ο επιχειρηματίας μου έλεγε θα μας έκλειναν μέσα... Είχα πολλά χρωστούμενα ως αντιστασιακός. Πέραν τούτο η υπογραφή μου το 71 για την αμνηστία των εξοριζομένων, κάτι τα γκομενικά που τα είχα κάνει μπάχαλο, μία που είχαν πάρει φόρα και με τις κατηγορίες στο στρατό που είχαν αποδώσει την πάτησα. Μου την έστησαν. Βρέθηκε πάνω μκροποσότητα χασίς. Η πρώην ιερόδουλος Ελένη Καραγιαννίδου -Ντρέβις... ομολόγησε εμπόριο ναρκωτικών, τους οδήγησε σε εμένα. Η αστυνομία ήρθε στο θέατρο την ώρα που έμπαινα στο αυτοκίνητό μου, με συνέλαβαν. Βρήκαν πάνω μου δυο τσιγαριλίκια κι ένα μικρό κομμάτι χασίς στο καμαρίνι μου. Παρόλο που μετέπειτα (Καραγιαννίδου -Ντρέβις) είπε πως εν αγνοία μου άφησε τα ναρκωτικά δεν μέτρησε. Όσο άφησε η τύπισσα, τόσο παρέδωσα στους αστυνομικούς, οπότε καμία απόδειξη χρήσης. 
 
Ήμουν όμως ο Μπάρκουλης ήταν επιτυχία να με βάλλουν στο εδώλιο. Ο επίλογος αυτής της ιστορίας ήταν πώς προφυλακίστηκα στα κρατητήρια της Αίγινας, βγήκε με εγγύηση 50.000 δραχμών και στις 16-041974 έφυγα στο εξωτερικό»,

«Έφτασα εντελώς στον πάτο. Βγήκα καθαρός, ευπρεπής και μάγκας. Εγώ αυτά τα 3,17 γραμμάρια τα πλήρωσα. Κι αν έφτασα εντελώς στον πάτο, να μην ξεχνάτε, πως στο τέλος μονάχα τα σ... και οι φελλοί επιπλέουν...».

πηγή: http://m.eirinika.gr/article/148185/andreas-mparkoylis-zoi-san-sinema-erotes-gamoi-i-peroyka-stin-ameriki-fylaki-gia

Για την ιστορία να πουμε πως ο Ανδρέας Μπάρκουλης επέστρεψε στη χώρα οριστικά το 1983. 

# Για το θέμα με τη Μαυροπούλου και το Στρατηγό πιο πάνω, έχω λάθος που γράφω πως το '67 ήταν ακόμη μαζί. Το ζευγάρι χώρισε μετά απο 12 χρόνια γάμου. Γνωρίστηκαν και παντρευτηκαν το '54 χώρισαν το ΄66. 

Βρήκα τη συνέντευξη της Μαυροπούλου στο people που έχει σκαναριστεί και ανέβει απο τον 1@atanasio[/USER] χρόνια πριν εδώ:



Οπότε αυτό που δεν ξέρουμε είναι μόνο πότε συνέβη η εγκυμοσύνη, αλλά σε κάθε περίπτωση το ειδύλλιο πρέπει να είναι του '66. 
 

...........

Βρήκα τη συνέντευξη της Μαυροπούλου στο people που έχει σκαναριστεί και ανέβει απο τον 1@atanasio[/USER] χρόνια πριν εδώ:



Οπότε αυτό που δεν ξέρουμε είναι μόνο πότε συνέβη η εγκυμοσύνη, αλλά σε κάθε περίπτωση το ειδύλλιο πρέπει να είναι του '66. 
Το μοναδικο παιδι τους γεννηθηκε πολλα χρονια μετα αρα δεν χωρισαν για αυτο το λογο αλλα προφανως γιατι ερωτευτηκε την αλλη γυναικα.

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το μοναδικο παιδι τους γεννηθηκε πολλα χρονια μετα αρα δεν χωρισαν για αυτο το λογο αλλα προφανως γιατι ερωτευτηκε την αλλη γυναικα.
Πάντως, η Γκέλυ Μαυροπούλου και ο Στέφανος Στρατηγός πρέπει να χώρισαν οριστικά την άνοιξη του 1967, αφού ολοκλήρωσαν τα γυρίσματα της ταινίας "Από τα Ιεροσόλυμα με αγάπη", όπου συμπρωταγωνιστούσαν με τον Γιάννη Φέρτη. Ουσιαστικά, όμως,το ζευγάρι είχε λάβει την απόφαση να χωρίσει στις αρχές του 1967, όταν η Γκέλυ Μαυροπούλου γύριζε στο Πικέρμι την ελληνοκαναδέζικη ταινία του Έρνεστ Ρηντ "Mother Goes Greek" (ελληνικός τίτλος: "Η βίλλα"), με συμπρωταγωνιστές τον Θεόδωρο Ρουμπάνη και την Ανν Λόμπεργκ (το φιλμ μάλλον δεν παίχτηκε στην Ελλάδα). 
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
# Όταν παίρνω φόρα, φόρα κατηφόρα..
 
Το ότι ο Γιάννης Γκιωνάκης ήταν γυναικάς δεν είναι μυστικό. Άλλωστε κι ο ίδιος δεν το έκρυψε ποτέ. Μια ερωτική του ιστορία όμως ξέφυγε από τα συνηθισμένα κι έφτασε στο έγκλημα και κατόπιν στις αίθουσες των δικαστηρίων. Η ιστορία πήρε τόση έκταση και τέτοια δημοσιότητα που δύσκολα θα βρεθεί κάποιος να μην την ξέρει. Ο πασίγνωστος πρωταγωνιστής από τη μια κι από την άλλη μια δικαστική απόφαση που δέχτηκε σκληρή κριτική. 

 
Ο Γκιωνάκης ήταν παντρεμένος με τη μητέρα των παιδιών του από τα τέλη της δεκαετίας του '50. Παρά τις πολλές ερωτικές του περιπέτειες παρέμενε με τη γυναίκα του.   Στις αρχές του '80, κάνει ακόμη μια εξωσυζυγική σχέση, με την Αφροδίτη Κοζανιτα, η οποία παραλίγο να καταλήξει σε τραγωδία. 
Το 1984 εισβάλει στο σπίτι της, εκείνη του ζητά να χωρίσουν κι εκείνος την πυροβολεί τρεις φορές. Η γυναίκα τραυματίζεται στην ωμοπλάτη και μεταφέρεται στο νοσοκομείο. Λίγες ώρες μετά ο Γκιωνάκης συλλαμβάνεται. 
Εξαρχής υποστηρίζει πως δεν είχε πρόθεση να τη σκοτώσει. 
Στο δικαστήριο ( που κατά την ελληνική συνήθεια κράτησε πάνω από δύο χρόνια) εμφανίζεται καταβεβλημένος. Η γυναίκα καταθέτει τις λεπτομέρειες της σχέσης τους οι οποίες και αμέσως γίνονται γνωστές στο πανελλήνιο. 
Σύμφωνα με όσα κατέθεσε, ο ηθοποιός τη ζήλευε παράφορα και μάλιστα την παρακολουθούσε διαρκώς χρησιμοποιώντας ψευδώνυμο. Της μιλούσε άσχημα και ήταν βωμολοχος κι όταν εκείνη του ζήτησε να χωρίσει τη γυναίκα του εκείνος αρνήθηκε. 
Μετά από όλα αυτά του ζήτησε να χωρίσουν και τότε εκείνος την πυροβόλησε.
Σε ερώτηση που της έγινε για το αν πίστευε πως είχε πρόθεση να τη σκοτώσει απάντησε: 
 
«Σας διαβεβαιώνω, ότι δεν ήρθε με πρόθεση να με δολοφονήσει. Αν ήθελε να με σκοτώσει, θα τα είχε καταφέρει. Σίγουρα είχε ελαττώματα, αλλά δεν ήταν εγκληματική φυσιογνωμία»
 
 
Από αυτή την απάντηση πιάστηκε το δικαστήριο και μετέτρεψε την κατηγορία σε επικίνδυνη  σωματική βλάβη. Ο ηθοποιός καταδικάστηκε σε δεκαπέντε μήνες ( ποινή εξαγοράσιμη) και .... Τέλος ιστορία.....
 
 (Τώρα αν δεν ήταν ο Γιάννης Γκιωνάκης κι ήταν ο Τάδε Ταδοπουλος.. αλλά αυτά είναι εικασίες..
 
 


gionakis-likoyrezos-web-294x400.jpg

gionakis-edolio-web-287x400.jpg

Πηγή: http://www.mixanitouxronou.gr/apopira-dolofonias-tou-gianni-gkionaki-kata-tis-miteras-tou-fivou/
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
#Και σου γράφω τραγούδια σου στέλνω λουλούδια... 

Λέγαμε σε προηγούμενο ποστ πως η Άννα Φόνσου δήλωσε πως δεν είχε σχέσεις με συναδέλφους της... Οπότε το συνεχίζουμε από εκεί...

Εσείς το ξέρατε πως είχε δεσμό με τον Ντίνο Ηλιόπουλο; Πως όταν έβγαζε τα χαρτιά για τον πρώτο της γάμο ήταν ακόμα μαζί; Πως το έκανε για να γλιτώσει από τη φτώχεια αφού ο Ντίνος δε σκόπευε να την παντρευτεί; Πως και μετά το γάμο της έκλαιγε και τον σκεφτόταν; Πως ο Ντίνος έμαθε από την εφημερίδα πως παντρεύεται και δεν της μιλούσε για χρόνια; Πως της έγραψε τραγούδι;;; Ε εγώ δεν τα ήξερα το ομολογώ. Τώρα τα ξετρυπωσα και σας τα αφήνω εδώ.

(Πάντως θα ήθελα να είχαν παντρευτεί.. μου φαίνονται σούπερ μαζί!!)

http://www.ogdoo.gr/prosopa/synenteykseis/to-erotiko-tragoydi-tou-dinou-iliopoulou-gia-tin-anna-fonsou
http://ellinikoskinimatografos.gr/ένα-μελαγχολικό-τραγούδι-για-έναν-έρω/
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
# Οι κυβερνήσεις πέφτουνε μα η αγάπη μένει
 
 
Βρισκόμαστε φίλες και φίλοι στο μακρινό 1961, στο Παναθηναϊκό Στάδιο όπου πραγματοποιούνται μαθητικές επιδείξεις. 

Κόσμος συρρέει κι ανάμεσα στην πλέμπα ο δημοφιλεστατος ηθοποιός, ζεν, γόης Μιχάλης  Νικολινάκος.
Προτού  αρχίσουν οι εκδηλώσεις ο ηθοποιός περιφερόταν στις κερκίδες προς αναζήτηση καλής θέσεως. Φυσικά έγινε αντιληπτός από το κοριτσομανι που άρχισε ρυθμικά να φωνάζει ΝΙ- ΚΟ- ΛΙ -ΝΑ- ΚΟΣ ξανά και ξανά και ξανά. 
 
Κατά κακή του τύχη την ώρα του πανζουρλισμου που κάναν οι μαθήτριες αφίχθη στο Στάδιο ο πρωθυπουργός Κ. Καραμανλής. Ο υπεύθυνος αστυνομικός ένιωσε να θίγεται για κάποιον ακαθόριστο λόγο από την προτίμηση των μαθητριών ( λες κι ήταν ποτέ δυνατόν τα κοριτσοπουλα να φώναζαν ΚΑ-ΡΑ- ΜΑΝ-ΛΗΣ η έστω Ε- Ε- ΈΡΧΕΤΑΙ) και έβγαλε με συνοδεία τον ηθοποιό έξω από το Στάδιο!!!
 Η κίνηση αυτή εξόργισε τις νεάνιδες που εν χορώ γιουχαρανε την αστυνομία και συνέχισαν να επευφημούν τον ηθοποιό πολλή ώρα αφότου τον είχανε βγάλει σηκωτό, διότι όλα να τα ανεχτεί η μαθήτρια αλλά να έχει σε απόσταση αναπνοής Ίνδαλμα και να της το στερήσεις; Είσαι με τα σωστά σου Όργανο;
 
Την επομένη ο Νικολινάκος έστειλε επιστολή στις εφημερίδες στην οποία έκανε και πλακιτσα γράφοντας πως δεν φανταζόταν πως ήταν πιο δημοφιλής από τον Πρόεδρο ( ναι καλά Μιχάλη, μας έπεισες). 
Το περιστατικό θα μπορούσε να καταγράφει ως κωμικό αν στην ίδια επιστολή ο ηθοποιός δεν είχε καταγγείλει κακοποίηση από την αστυνομία. Ο ηθοποιός μάλιστα γράφει πως το περιστατικό κινηματογραφήθηκε ολόκληρο απο συνεργείο που βρισκόταν εκεί για να καλύψει την εκδήλωση. 
Λετε να το ξετρυπώσουμε πουθενά;;;
 
Η εφημερίδα Ελευθερία έγραψε: 
 
 
"Θορυβώδες επεισόδιον έγινε προχθές εις το Στάδιον κατά την διάρκειαν των μαθητικών επιδείξεων εξ αφορμής ατυχούς επεμβάσεως της αστυνομίας κατά του ηθοποιού του κινηματογράφου κ. Μ. Νικολινάκου. Συγκεκριμένως ο ανωτέρω ηθοποιός εισελθών εις το Στάδιον δια να παρακολουθήση τας επιδείξεις εγένετο αντικείμενον εκδηλώσεων εκ μέρους θεατών και μαθητριών, οπότε ο επι κεφαλής της αστυνομικής δυνάμεως και δεδομένου οτι την ώρα εκείνη εισέρχετο ο κ Καραμανλής διέταξε τους αστυνομικούς να τον εκβάλουν του Σταδίου. Η επέμβασις όμως των αστυνομικών οργάνων εξήγειρε τους χειροκροτούντας τον ηθοποιόν θεατάς με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μεγαλύτερος θόρυβος, ο οποίος συνεχίσθη και μετά την απομάκρυνσιν του ηθοποιού απο το Στάδιον". 


 
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 26/4/61
 
 
 
Στη φωτο βλέπουμε το Μιχάλη Νικολινάκο και λίγο πολύ κατανοούμε τη μαθητιώσα νεολαία. 
 
 
 


αρχείο λήψης (3).jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Στη φωτο βλέπουμε το Μιχάλη Νικολινάκο και λίγο πολύ κατανοούμε τη μαθητιώσα νεολαία. 
 


Προβολή συνημμένου 176635
Απολυτως. Ιδιως οι γυναικες του φορουμ. Ο Νικολινακος ηταν ο Ελληνας Vittorio Gassman και καλυτερος.

Και απο ο,τι διαβαζω, το περιστατικο ελαβε χωρα πριν απο 57 χρονια ακριβως σαν χθες.
 
# "Καρδιά μου καημένη πως βαστάς και δε ραγίζεις"
-Αρθράκι του "ΕΜΠΡΟΣ" το σωτήριον έτος 1963- 
 
 
" Η Άννα Φόνσου δήλωσε πριν λίγες μέρες σε συνέντευξη της που συζητήθηκε πολύ τις αντίξοες στιγμές και τις πίκρες που δοκίμασε ώσπου να γίνει η ηθοποιός με την δημοτικότητα. Περιέγραφε πως αισθανόταν κατάμονη και πως ο κωμικός Κούλης Στολίγκας κατέβαζε από τα πανώ το όνομα της αποκαλώντας την "γρουσούζα". Στις δύσκολες αυτές στιγμές βρέθηκε στο πλευρό της ο Ηλιόπουλος. 

Πώς να μην αισθάνεται λοιπόν ευγνωμοσύνη και αγάπη για αυτόν; Σκληρές οι δηλώσεις της συμπαθέστατης πρωταγωνίστριας που δείχνουν πόσο δύσκολο είναι το ανέβασμα, και ακόμα άνοιγμα της ψυχής που χαίρεσαι την ειλικρίνεια της. Ας σημειωθεί ότι τελευταία ένα βράδυ μετά την παράσταση σε ένα συνάδελφο της που τη συνέχαιρε έξω απο το θέατρο έλεγε πάλι με ειλικρίνεια:
 
" Δεν θέλω να με θεωρούν σαν μια στάρλετ. Δούλεψα  τέσσερα χρόνια σκληρά σε μπουλούκι. Καμία απο τις τωρινές μου συναδέλφους δεν το έκανε αυτό. Υπέφερα τα πάντα, ακόμα και το σβήσιμο του ονόματος μου απο το πανώ, είμαι όμως νέα και θα αγωνιστώ. Ελπίζω να καταλάβω μια μέρα μια καλή θέση όχι για να γίνω βεντέτα αλλά για να μπορώ να προσφέρω κάτι στην τέχνη μου".


 Πώς μπορούμε να μην της το ευχηθούμε ολόψυχα;"


 
 
 
- Θα φανταστεί κανείς πως έχω εμμονή με τη Φόνσου και την Ανουσάκη. Το διαψεύδω. Ειλικρινά οι πληροφορίες έρχονται απο μόνες τους και μου χτυπάνε την πόρτα. 
- Απ ότι ξέρω με τον Στολίγκα και τον Κ. Δούκα έπαιζε η Άννα το '61.
- Δεν ξέρω αν και τι πρόσφερε στην τέχνη της κι ούτε είμαι ο κατάλληλος άνθρωπος να πω. Στους συναδέλφους της πάντως, και κυρίως στους πιο ταλαιπωρημένους και αβοήθητους, πρόσφερε και προσφέρει ακόμα. Δε μπορώ να παραβλέψω αυτό το γεγονός που στα μάτια μου την κατατάσσει πολύ ψηλά.
 
Καταπληκτικό το topic,το λάτρεψα...

Έχουμε δει λοιπόν πολλές δηλώσεις ηθοποιών για ερωτικά σκανδαλακια,κέρατα κλπ, αλλά σχεδόν όλες ειναι εκ των υστέρων και εκ του ασφαλούς,μιας που οι σχέσεις/γάμοι τους εχουν λήξει προ πολλού!

H Νόρα Βαλσάμη όμως ,προέβη σε αποκαλύψεις ούσα παντρεμένη. Το σωτηριον έτος 1985 δίνει συνέντευξη στις ΕΙΚΟΝΕΣ και αναφέρεται σε πολύ πρόσφατη απιστία του Ερρίκου Ανδρέου. 

Scan097.jpg

Scan098.jpg

Scan099.jpg

Scan094.jpg

Scan095.jpg

εικονες 85.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
ΣΠΕΡΑΝΤΖΑ ΒΡΑΝΑ:

Αρκετές γυναίκες είχαν τσιμπηθεί μαζί μου. Σε κάποιες περιπτώσεις ενέδωσα. Φυλάγω μάλιστα κάποια ερωτικά γράμματα από γυναίκες, σκέτα ποιήματα! Μία τους είναι επώνυμη… 

… Η πρώτη μου λεσβιακή εμπειρία ήταν στα δεκάξι μου. Ήμασταν με ένα μπουλούκι κάπου στην Πελοπόννησο. Με έβαλαν να μείνω στο ίδιο δωμάτιο με την Γ…, μια ηθοποιό λίγο μεγαλύτερή μου. Το βράδυ μετά την παράσταση εγώ διάβαζα οσότου αποκοιμηθώ ενώ εκείνη έγραφε γράμματα. «Πού γράφεις;», τη ρώτησα. «Ε να, στη δικιά μου…», απάντησε. Αργά τη νύχτα ξύπνησα από ένα χέρι που με πασπάτευε. Μου άνοιξαν κι εμένα κάποιες ορέξεις, γύρισα και… Την επόμενη νύχτα εκείνη έγραφε ξανά. «Πού γράφεις πάλι;», απόρησα. «Σε σένα», αποκρίθηκε.

Από το βιβλίο ΤΟΛΜΩ (1981)
 
Μου αρέσουν πολύ οι απόψεις της (είμαι? δεν είμαι? νομίζω είμαι) φεμινίστριας Βαλσάμη περί ισότητας... "Ο Ερρίκος δεν μου φέρνει ποτέ δυσκολίες σ' οτιδήποτε κι αν του πω... Πιστεύω πως κι εκείνος μέσα του τη δέχεται την ισότητα" (άρα λογικά απ' έξω του δεν την δεχόταν). Όσο και να το κάνεις, όταν ό άλλος σου λέει "Άντε να πλύνεις τα πιάτα" αλλά από μέσα του τη δέχεται την ισότητα, το πλύσιμο πιάτων γίνεται χαρά για μια φεμινίστρια.
 
Α, μπα; Εκανε και τετοια η Βρανα; Δεν της φαινοταν! Τωρα μου ερχονται καποια πραγματα να γραψω, αλλα ξερω πως θα διαγραφει το σχολιο μου λογω των κανονισμων του φορουμ.

Το σιγουρο ειναι οτι αν τα ηξερε αυτα η Σοφια Βεμπο, δεν θα την εσπαγε στο ξυλο. 9_9
 
Α, μπα; Εκανε και τετοια η Βρανα; Δεν της φαινοταν! Τωρα μου ερχονται καποια πραγματα να γραψω, αλλα ξερω πως θα διαγραφει το σχολιο μου λογω των κανονισμων του φορουμ.

Το σιγουρο ειναι οτι αν τα ηξερε αυτα η Σοφια Βεμπο, δεν θα την εσπαγε στο ξυλο. 9_9
Γεια σου κοριτσάκι :)  

Εγώ φωτοgooglαρα το όνομα σπεράντζα βρανά για να σιγουρευτώ ότι είναι αυτή που ξέρω.. 
 
1@bambinella 100[/USER] Μα από οτι κατάλαβα, δεν αρνούνταν τη φύση της σα θηλυκό, απλά είχε πολλαπλές εμπειρίες

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Α, μαλιστα. Πολλαπλες εμπειριες.

Δεν θα το συνεχισω γιατι ξερω πως θα παρεκτραπω γι' αυτο και το κοβω εδω.
 
Λεγοντας οτι θα παρεκτραπω 1@elsint17[/USER] θελω να πω οτι θα βγω εκτος θεματολογιας και κανονισμων του φορουμ. Οχι οτι θα μιλησω ασχημα σε κανεναν.

 

Λεγοντας οτι θα παρεκτραπω 1@elsint17[/USER] θελω να πω οτι θα βγω εκτος θεματολογιας και κανονισμων του φορουμ. Οχι οτι θα μιλησω ασχημα σε κανεναν.
το καταλαβα καργα αυτο,σχετικα με την βρανα λεω γιατι πειρακτηκες τοσο που εκανε αυτο με την συναδερφο 

 
 


Η Ζωή Κουρούκλη παραχώρησε συνέντευξη στον Πάνο Ζόγκα και το περιοδικό Down Town, όπου μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στη Νάνα Μούσχουρη.


Είπε χαρακτηριστικά η Ζωή Κουρούκλη: «Για μένα ο πιο αχάριστος άνθρωπος που γνώρισα είναι η Νανά Μούσχουρη,

γιατί ό,τι είναι τώρα, ό,τι έγινε, το οφείλει σε μένα. Με παρακολουθούσε, έπαιρνε τους δασκάλους μου και σιγά σιγά αναρριχήθηκε. Εγώ την ανακάλυψα σε μια παράσταση ανάμεσα στο κοινό και την ανέβασα στη σκηνή. Αλλά αυτό είναι μια μεγάλη ιστορία.Επειδή δεν ήξερε καμία ξένη γλώσσα και οι θεατές στο κέντρο που τραγουδούσε τότε, το Τζάκι, ήθελαν διεθνές ρεπερτόριο, ερχόταν σπίτι μου, που ήμασταν από τα πρώτα σπίτια με πικ-απ στην Αθήνα, της έγραφα τους γαλλικούς στίχους στα ελληνικά και της τους μάθαινα. Τη βοήθησα πάρα πολύ, ακόμη και στις γνωριμίες που είχα.Όταν κέρδισε στο φεστιβάλ τραγουδιού της Βαρκελώνης το ’60 τη ρώτησαν για μένα. Και εκείνη είπε: Δεν τη θυμάμαι. Αν ήταν καλή τραγουδίστρια θα τη θυμόμουν. Το θεώρησα τρομερή αχαριστία».Στην ερώτηση: Δεν την αναζητήσατε, έστω για να σας δώσει εξηγήσεις, η Ζωή Κουρούκλη απάντησε:  «Σας είπα. Δεν ζητώ από τους ανθρώπους να μου δώσουν εξηγήσεις. Και για τη Νανά δεν είχα πει ποτέ δημόσια τι με ενόχλησε... Το λέω τώρα για να να το βγάλω από μέσα μου. Δεν μπορώ να κρατάω πράγματα».».
http://www.ogdoo.gr/prosopa/dilwseis/i-kouroykli-gia-ti-moysxouri-o-pio-axaristos-anthropos
 
Πίσω
Μπλουζα