Σκάνδαλα και σκαμπρόζικα

3. Ποια Ελληνίδα σταρρρρρ βρήκε σε εκδήλωση στο Παρίσι η Μελίνα Μερκούρη και της είπε
" Ποια εισθε κυρία μου; Εισθε Ελληνίς;" κάνοντας την να βάλει τα κλάματα; 
 
" Πήγε η Νάνα Μούσχουρη που βρίσκεται στη γαλλική πρωτεύουσα να χαιρετήσει τη Μελίνα Μερκούρη στα Ολυμπια, ένα βράδυ παραστάσεως με τον Τινο Ροσσι κ Μελίνα της είπε " ποια εισθε κυρία μου; Εισθε Ελληνίς;".
Κι η αγαπητή Νάνα σκασμενη από στεναχώρια έφυγε κλαίουσα. 
Το πράγμα φαίνεται λίγο απίστευτο. Πρώτον γιατί η Μελίνα φημίζεται για την καλή της καρδιά, και υποστηρίζουν όλοι ότι ποτέ δε θα εφερετο τόσο προσβλητικως.
Δεύτερον, ήταν απαραίτητο να τη γνωρίζει τη Νανά; Βεβαίως.. υποστηρίζουν οι Νανικοι.
Γιατί η ερμηνεύτρια των τραγουδιών του Χατζηδάκη λέγουν, ήταν παιδική φίλη της Μελίνας. Κι ύστερα είναι και συνάδελφοι εν μπουζουκιοις και λαικοις αμανεσι. 
Στη Στέλλα η Μελίνα, και στα παιδιά του Πειραιά κλπ και σε όλα τα " παιδιά" του Χατζιδάκι η άλλη δηλαδή τα πνευματικά και μουσικά προϊόντα του δημοφιλούς συνθετου. 
Νεώτερες λεπτομέρειες πάντως θα έχουν οι αναγνώστες μας άμα τη επιστροφή εκ Παρισίων της συμπαθους Νάνας. "
Όσο περνάει ο καιρός τόσο η Μερκούρη μπαίνει στη μαύρη λίστα μου.
 
Το Βόγλη τον είχα για ήρεμο τύπο... Το "αφ υψηλού" είναι πολύ γενικό για να βγάλω συμπέρασμα.

Βέβαια ο Πίτερ το έτσουζε κι ολίγον οπότε μπορεί να είπε καμιά χοντράδα, αν και σε αυτήν την περίπτωση δε χτυπάς έναν μεθυσμένο.. Δεν ξέρω υποθετικά τα λέω αφού δε γνωρίζω τι έγινε.. Ίσως βρούμε τίποτα. Πάντως την είδηση αυτή δεν την ήξερα και τη βρίσκω εξαιρετικά ενδιαφέρουσα.

Ακόμα καλύτερα θα ήταν να βρούμε τι γράφτηκε στον αγγλικό τύπο.  

Σε ότι αφορά τη Μερκούρη, το κουιζ έχει ειδήσεις όπως δημοσιεύθηκαν. Αν και σε ποιό βαθμό είναι κι αλήθεια, άλλο θέμα. Παντώς γενικά το ΕΜΠΡΟΣ είχε μια τάση στην υπερβολή οπότε κρατήστε και μια αμφιβολία. Όχι οτι δεν έχω ικανή τη Μελίνα να το είπε και τη Νάνα να έβαλε τα κλάματα :-)... 
 
Το να είπε ο Πήτερ ο'Τουλ κάτι παρεξηγήσιμο μπορώ να το φανταστώ. Το να τσαντίστηκε ο Βόγλης και να του έδωσε μπουνιά, το ίδιο. Εκείνο που δεν μπορώ να πιστέψω με τίποτε είναι να γράφανε "όλες οι Αγγλικές εφημερίδες και περιοδικά" για τον γενναίο έλληνα. Γενναίο? Τραμπούκο θα τον ανεβάζανε βάρβαρο θα τον κατεβάζανε. Οι μεν "σοβαρές" φυλλάδες για λόγους αρχής (βία κλπ) οι δε κίτρινες διότι πώς τολμάει ο υπάνθρωπος νότιος να σηκώσει χέρι εναντίον ενός υπηκόου της Αυτής Μεγαλειότητος ο οποίος ήταν και η ενσάρκωση του Λόρενς της Αραβίας. Καινούργιο σκάνδαλο Πατσίφικο θα το έκαναν.  (Βέβαια ας μη σκεφτώ τι θα γινόταν στην Ελλάδα αν ένας Εγγλέζος γεροδεμένος ηθοποιός - υπάρχουν τέτοιοι? - κοπάναγε σε αντίστοιχες συνθήκες έναν σαμιαμίδι έλληνα, ας πούμε τον Ντίνο Ηλιόπουλο).

Το ίδιο το συμβάν, αν έγινε πραγματικά, δεν το δικαιολογώ με τίποτε. Ότι και να είπε ο ΠοΤ η απάντηση έπρεπε να είναι με λόγια. Αλλά μου φαίνεται πολύ περίεργο να συνέβη έστω και κατά προσέγγιση όπως περιγράφεται. Εκείνο που είναι αναμφισβήτητο είναι η αντίδραση του συντάκτη ο οποίος θεωρεί ότι να μη ρίχνεις μπουνιές γιατί άκουσες κάτι που θεωρείς προσβλητικό είναι "τύπος και ψεύτικη κοσμικότητα". Αναρωτιέμαι αν θα είχε την ίδια αντίδραση αν την μπουνιά την είχε φάει αυτός.

Το ίδιο με Μερκούρη - Μούσχουρη. Να της το είπε η Μελίνα μια εποχή που δεν τη χώνευε το φαντάζομαι (παροδικές αντιπάθειες και συμπάθειες καλλιτεχνών είναι πολύ συνηθισμένες... φτάνει να σκεφτούμε τη σχέση Χατζιδάκι - Θεοδωράκη που κάμποσες φορές είχαν σκυλοβριστεί και μετά από λίγο ήταν όλο γλύκες και μετά φτου κι από την αρχή). Προφανώς δεν το είπε γιατί πραγματικά δεν την γνώριζε αλλά γιατί ήθελε να την προσβάλει. Αλλά μου φαίνεται δύσκολο να αντέδρασε έτσι η Μούσχουρη, σκασμένη από στενοχώρια και με κλάματα. Αν η ανταπόκριση έλεγε ότι η Ν.Μ. της απάντησε αντίστοιχα θα το έβρισκα πιο πιθανό.
 
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑ

Δίκιο έχεις ελέφαντα, οι Άγγλοι το χουν εύκολο το βάρβαρος, πράγμα περίεργο όπως θα μπορούσαν να βεβαιώσουν κι οι λαοί που βογγηξαν απ την αυτοκρατορία τους :-)

Τα τελευταία χρόνια που έχω συναναστραφεί κάμποσους λόγω δουλειάς είναι ίσως πιο δεκτικοί αν κ αφήνω ένα ενδεχόμενο να μη συννενοουμαστε καλά γιατί τα αγγλικά μου δεν είναι και ότι καλύτερο :-) 

Αν τα δούμε τα πράγματα από μια απόσταση σκέφτομαι ότι εκείνα τα χρόνια ήταν και επικαιρότητα το καυτό θέμα της Κύπρου αν κ δε νομίζω σε τέτοια περίπτωση να είχε υποστήριξη ο Βόγλης απ τον αγγλικό τύπο - δηλαδή το αποκλείω. 

Ελπίζω να μάθουμε για να μιλήσουμε σε ρεαλιστική βάση. 

Τη Μούσχουρη εγώ εύκολα τη φαντάζομαι να βάζει τα κλάματα :-) 

Για Χατζιδάκι Θεοδωράκη θα μπορούσαμε να γράψουμε τόμους, χρόνια ολόκληρα έδειχναν μια όχι και τόσο τρυφερή συναδελφικοτητα 

* Τις τελευταίες μέρες η σύνδεση μου όταν μπαίνω φόρουμ σέρνεται. Το παθαίνετε κι εσείς; 
 
Για να κάνει την πετυχημένη καριέρα που έκανε η Ν.Μ. (κι ολοι οι πετυχημένοι στο δικό της επίπεδο) πρέπει να ήταν χοντρόπετση και αναίσθητη διότι δεν αμφιβάλλω ότι οι αντιζηλίες, οι τρικλοποδιές και οι πισώπλατες μαχαιριές στους καλλιτεχνικούς κύκλους πηγαίνουν σύννεφο. Όσο πιο πολύ αγκαλιάζονται και φιλιούνται τόσο πιο πολύ θα πρέπει να θέλουν να αλληλοδαγκωθούν. Οπότε αν είχε τέτοιες ευαισθησίες στην αρχή της καριέρας της η Μούσχουρη θα έπρεπε σύντομα να τις είχε ξεπεράσει, αλλιώς θα το είχε βάλει στα πόδια κλαμένη πολύ νωρίτερα. Μόνο οι πολιτικοί πρέπει να έχουν ακόμη πιο μεγάλη αναισθησία (αλλά έκανε κι από αυτό ένα φεγγάρι η Ν.Μ.)

* Ναι, αλλά επειδή συμβαίνει και από κάτεργο και από σπίτι υπέθεσα ότι είναι πρόβλημα του ΡΜ καισίγουρα το ξέρουν οι αρμόδιοι οπότε το υπομένω στωικά :rant:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Α όχι, δε λέω ότι ήταν υπερβολικά ευαίσθητη η Νάνα..

Απλώς τη Μελίνα την έχω ικανή για μεγάλο μπουλινγκ. Μου φαίνεται πολύ τρομακτική, εμένα εύκολα θα με έκανε να βάλω τα κλάματα, να τρέξω στη μαμά μου, να πάρω γλυφιτζουρι... 
 
Έρχεται η Καραπιπερίμ, αφήνει πλούτη κι Ιμπραήμ
Σκαρώνει πρόχειρο ένα ποιήμ, και σας παρουσιάζει.......
 
Είναι το δεύτερο κουίζ 


Σπαρταριστο και κάνει τζιζ
Αλλά δε βράζετε το ρυζ
Και κάτι θε να βρείτε
 
Θα δώσω και βοήθεια
- δεν είναι κακοήθεια-
Μα ψέμα ή αλήθεια
Εσείς θα μας το πείτε.
 
Μη διστάζεις λέω έλα! Φαντασία θέλει, τρέλα
Τα χάνει ο Ελέφαντας,τα βρίσκει η Μπαμπινελλα...
 
 
 
1. Ποια ηθοποιό αφορά το παρακάτω;
 
"Η (......) θα παντρευτεί εντός του καλοκαιριού τη μεγάλη αγάπη της ζωής της, τον κ. Αλέξη Παπαδημητρίου.
Ο γάμος τους είναι αποτέλεσμα κεραυνοβόλου έρωτα που άρχισε σε ένα κοκτέιλ κοσμικού σαλονιού του Κολωνακίου για να συνεχιστεί με άπειρα τηλεφωνήματα λίγες μέρες αργότερα που δινόταν η πρεμιέρα της ταινίας (.....), που συμπρωταγωνιστής της ήταν ο Αλεξανδράκης κι ο Βουρνάς. 
Το ίδιο βράδυ η (...) δεχόταν, όπως λένε, μια ανθοδέσμη με κόκκινα ακριβά τριαντάφυλλα , με τη λέξη Σ αγαπώ.
Ο κ. Παπαδημητρίου είναι γιός του γνωστού καπνεμπορου. Φοίτησε στο Αμερικανικό Κολέγιο και τελείωσε την Αναργυρειο Σχολή Σπετσών. Τώρα φοιτά στην ανώτατη Βιομηχανική Σχολή κι όταν τελειώσει τη στρατιωτική του θητεία θα συνεχίσει μελέτες στην Ελβετία.
Ο πατήρ Παπαδημητρίου διετέλεσε πρόεδρος του ΟΠΑΠ, πρόεδρος του Ναυτικού Ομίλου Θεσσαλονίκης και μεγάλος δωρητής αθλητικών εκδηλώσεων.
Η (....), Ο ευτυχής μνηστηρ, ο κύριος και η κυρία Παπαδημητρίου, κάνανε πριν λίγες μέρες στην Αθηναία μια επίσημη εμφάνιση, ενώ το χαμόγελο της ευτυχίας έλαμπε στα πρόσωπα τους.
Δεν έχουμε παρά να ευχηθούμε την ολοκλήρωση της."
 
 
2. Ποιόν ηθοποιό αφορά το παρακάτω άρθρο;
 
 "Ο (....) δέχθηκε στο Στρατιωτικο Θέατρο Θεσσαλονίκης, που εμφανίζεται μαζί με τις εκλεκτές πρωταγωνίστριες Σμαρούλα Γιούλη, Μπεάτα Ασημακοπούλου, Κούλα Αγαγιώτου, την επίσκεψη της γοητευτικής ενζενί Ελένης Ανουσάκη.
Η Ελένη που κάνει δίαιτα τρώγοντας μόνο μαρούλια για να αδυνατίσει επειδή λέει έτσι θα αρέσει στον δημοφιλέστατο ζεν πρεμιέ μας, ορκίζεται ότι ο (....) είναι η τελευταία αγάπη της ζωής της. Μετά τρεις μέρες.... τρυφερότητας, η Ανουσάκη έφυγε ευτυχισμένη για την Κρήτη, για να παίξει στο έργο Αλέξης Ζορμπάς (......)
Ωστόσο μόλις μαθεύτηκε η άφιξη και η αναχώρηση της Ανουσάκη από τη μακεδονική πρωτεύουσα, νεαρά υπαρξις, πολλή μορφωμένη και κομψή, παλαιό αίσθημα, πήρε το αεροπλάνο για την ίδια κατεύθυνση.
Όπως και να ναι η μικρή Ανουσάκη φάνηκε πιο δυναμική από τις άλλες, και όπως πιστεύει η ίδια, θα είναι και η πιο αληθινή νικήτρια στην καρδιά του... "
 
3. Ποιος καταξιωμένος σκηνοθέτης μας είπε " Από ξένους ηθοποιούς θα ήθελα να συνεργαστώ με τη Μελίνα κι από Έλληνες με τον Ντασέν";
 
4. Για ποια νεαρή ηθοποιό γραφόταν το 1963 πως είχε σχέση με τον ( ανήλικο) Αλέξανδρο Ωνάση; 
 
5. Για ποιον είπε ο Μ. Κακογιάννης πως " Ήταν ωραίος αλλά δεν τα έλεγε";
 
6. Ποιος ηθοποιός  μάλωσε με τον Φινο λόγω, όπως έλεγε ο ίδιος " της κακοήθειας των καλοθελητων" σταματώντας επι της ουσίας την κινηματογραφική του καριέρα; ( Μετά τον τσακωμό τον συναντάμε σε ελάχιστες ταινίες) 
 
 
7. Ποιας μεγάλης σταρ τον αδερφό διαβάζουμε ότι πολιορκούσαν όλες οι Ελληνίδες βεντέτες επειδή ήταν όμορφος κι από καλή οικογένεια; 
 
8 .Ποια παλιά δόξα του σινεμά αναγγέλθηκε πως θα εμφανιστεί στην ταινία " Όταν ξυπνά το Παρελθόν";  
 
Θα απαντήσει κανείς στο κουίζ ή Γιάννης κερνάει Γιάννης πίνει;;;;; 
 
Μα βάζεις και συ δύσκολα που θέλουν γκούγκλισμα για να βρεθούν, κι εγώ τουλάχιστον θέλω να τα θυμάμαι ή να τα μαντεύω ο ίδιος.

Στο Νο. 1 η ηθοποιός την οποία ερωτεύτηκε το φιλομαθές βιομηχανόπουλο πρέπει να ήταν ολίγο κούγκαρ? ή απλώς ο νεαρός χρειάστηκε χρόνια να βρει τι ήθελε να σπουδάσει? Όπως και οι τωρινές σελέμπριτις πάντως κι οι παλιές όλο με εφοπλιστές, βιομήχανους, ή γόνους των ανωτ΄ρω ερωτεύονταν. Τι σύμπτωση !("Δεν έχει παρά να ευχηθούμε την ολοκλήρωσή της"... ναι, σιγά μην περίμεναν τους γάμους πρν ολοκληρώσουν την ευτυχία τους)

Στο Νο. 2 η Ανουσάκη ήταν επισήμως 19 άντε 20 αφού ο Ζορμπάς κυκλοφόρησε το 1964 αλλά δεν ξέρουμε αν τα γυρίσματα έγιναν το 1964 ή το 1963. Για 19χρονη πολύ ξεβγαλμένη ήταν (αλλά και τότε θεωρούσε ότι είχε πρόβλημα πάχους). "Πιο αληθινή νικήτρια στην καρδιά του"? Δηλαδή θα είχε πολλές αληθινές νικήτριες αλλά αυτή θα ήταν η αληθινότερη? Καρδιά ήταν αυτή ή Ολυμπιακό άθλημα με χρυση, ασημένια και χάλκινη νικήτρια?

Στο 3 θα απαντήσω Σακελλάριος στην τύχη

Στο 7 θα απαντήσω Σταμάτης Μερκούρης διότι συνδυάζει μεγάλη σταρ αδελφή και καλή οικογένεια. Για όμορφος δεν ξέρω. Τον έχω δει από κοντά το 1999 που είχε έρθει στη μικρή μας πόλη για ένα αφιέρωμα στην Ελλάδα και μου είχε φανεί ομορφόγερος αλλά δεν ξέρω αν υπήρξε ομορφονιός κι άλλωστε η γνώμη μου δεν μετράει διότι πολύ αμφιβάλλω αν έχω ίδια γούστα με τις Ελληνίδες βεντέτες :)
 
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑ άκου ομορφόγερος!!! Αυτός ήταν πάντως... Σου λένε οι Ελληνίδες βεντέτες, ωραίο παιδί είναι, πλούσιο παιδί είναι, από καλή οικογένεια παιδί είναι, με γαμπρό διεθνή σκηνοθέτη παιδί είναι... Τι άλλο να θέλει η βεντέτα;;;;;;;;;;;

* Πάντως το μικρό του ήταν Σπύρος σαν τον παππού του το δήμαρχο κι όχι Σταμάτης..

Στο 1. η κοπέλα ήταν μικρή. Απ ότι βρήκα, παρά τις σπουδές ο νέος τελικά έγινε συνθέτης κι έκανε και δίσκο με την κοπέλα ( γάμο πάντως δεν έκανε).

Στο 2. πρόκειται για ζεν γνωστό, για την ακρίβεια τον πιο γνωστό.

Ο Σακελλάριος δεν είναι. 

Το τελευταίο ελέφαντα πρέπει να το βρεις. Αν δε με απατά η μνήμη μου, που δε με απατά ποτέ σχεδόν, σε κάποιο σχόλιο σου παλιά είχες πει για τη μυστηριώδη εξαφάνιση..... 

Το 5. το θεωρώ εύκολο. Είναι γνώμη κι άλλων πέρα απ' τον Κακογιάννη που συνεργάστηκαν

Η νεαρή που με βάση τα δημοσιεύματα σχετιζόταν με τον νεαρό Ωνάση είχε την τύχη στη ζωή της να σχετίζεται διαρκώς με πλούσιους... Έτσι, όταν παντρεύτηκε πήρε κάποιον ξένο, με τίτλο αν πιστέψουμε τα δημοσιεύματα, που λέγαν ότι ήταν βαρώνη!!!!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Σπύρος. Κάτι μου χτύπαγε λάθος αλλά βαρέθηκα να ψάξω. Σταμάτης Μερκούρης ήταν ο μπαμπάς. Ευχαριστώ για τη διόρθωση.

Μπα, είχαμε και άλλη Ελληνίδα βαρώνη εκτός από τη Βίκυ Λέανδρος?

Σιγά μη θυμάμαι για ποια εξαφάνιση είχα γράψει παλιότερα. Ούτε εμένα με απατά η μνήμη μου για τον απλό λόγο ότι είναι ανύπαρκτη ? Κάποτε θυμόμουνα τα πάντα. Όπως ίσως έχω ξαναγράψει είναι σαν σφουγγάρι. Παλιότερα ρουφούσε τα πάντα, τώρα στάζει συνέχεια και χάνει από παντού.
 
Και μετά σου λέει οτι τα καλύτερα μυαλά μας διαπρέπουν στην αλλοδαπή :-) :-) :-)

1@elephadas[/USER]

Πλάκα κάνω, φυσικά. Εντάξει, κακόγουστη, αλλά πλάκα. 

* Θα σας τα δώσω αύριο, καυτό ρεπορτάζ κτλ κτλ κτλ 

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Και μετά σου λέει οτι τα καλύτερα μυαλά μας διαπρέπουν στην αλλοδαπή :-) :-) :-)
Α, μα όπως έλεγε η μητέρα μου (σοφή αν και όχι φαλακρή) όλοι οι σοφοί είναι φαλακροί αλλά όλοι οι φαλακροί δεν είναι σοφοί.

Τα καλύτερα μυαλά μπορεί να διαπρέπουν στην αλλοδαπή, αλλά τα Ελληνικά μυαλά στην αλλοδαπή δεν είναι όλα καλά. Υπάρχουμε και εμείς οι μπούφοι που κατεβάζουμε τον μέσο όρο

(Το ξέρω ότι είμαι εκτός θέματος, αλλά κάτι πρέπει να γράφουμε για να περάσει η ώρα όσο τα εγκυκλοπαιδικά μυαλά πολλών ρετρομανιακών δουλεύουν για να βρουν τις απαντήσεις.)
 
1@elephadas[/USER]

Σύμφωνα με το τελευταίο εθνικό αφήγημα φίλε Ελέφαντα μόνοι όσοι μείναμε στη χώρα είμαστε μπούφοι. 

Δηλαδή όσο μπούφος και να είναι ο έξω μπούφος πάλι δε θα φτάνει να είναι τόσο μπούφος οσο ο μέσα μπούφος.... 

Αλλά εγώ μια πλάκα έκανα, με στεναχωρεις που λες ότι είσαι μπούφος κ τέτοια, μετάνιωσα για το σχόλιο, σου ζητώ συγγνώμη, δεν ξέρω τι να κάνω να επανορθώσω, Ζινετ Λακαζ. 

Οι απαντήσεις του περιφρονημένου μου κουιζακίου ?

1.Η.... Είναι η Ζωή Λάσκαρη.. βρήκα κι αυτό που μπορείτε να δείτε τον παρά λίγο γαμπρό. 
Οι δυο τους κάπου στο 80 βγάλανε και δίσκο... 
http://cosmopoliti.com/ζευγάρια-from-the-past/
 
 
 
2.Ο .... Είναι φυσικά ο Ανδρέας Μπάρκουλης. Το " ειδύλλιο" απασχόλησε δύο τρεις μήνες τον τύπο, αλήθεια ; ψέματα; Χου νοους, Χου κεαρς... 
 
 
3.Ο Γιώργος Τζαβέλλας. Στην ίδια συνέντευξη είπε πως προτιμά να κάνει... παρέα με τις νέες σταρ παρά ταινίες...( και που να ξέρω εγώ τι εννοούσε;;;) Γύρω στο 61 αυτά ..
 
 
4. Μίρκα Καλαντζοπούλου. Ο τύπος την ήθελε αγαπημένη του νεαρού γόνου. Γράφανε μάλιστα πως της πήρε.... ελικόπτερο!!!!  Αργότερα γράφτηκε πως αρραβωνιάστηκε τον γιο του Ιμπ Σαούντ... Τελικά κάπου στα τέλη του 60 παντρεύτηκε κάποιον αλλοδαπό, εγκαταστάθηκε στη γη της ελευθερίας, λέγανε πως ήταν βαρώνη, ποιος να ξέρει αν είναι αλήθεια... Αλλά γιατί όχι;;;
 
 
 
5.Για τον Μ. Νικολινακο. 
έχω ακούσει κι από άλλους πως δεν τους αρέσει το παίξιμο του Νικολινάκου. Εμένα πάντως μ' αρέσει. Εγώ βέβαια δεν είμαι σκηνοθέτης, και ποιος νοιάστηκε τι μ αρέσει αλλά λέμε τώρα....
 
 
6.Ο Βαγγέλης Βουλγαρίδης. Δήλωσε το παραπάνω σε συνέντευξη του. Είπε πάνω κάτω πως από το να παίζει όπου κι όπου προτιμά να μην παίζει. Και το τήρησε ο Βαγγέλης και μπράβο του.
 
 
7.Τον Σπύρο Μερκούρη. Μια ασήμαντη λεπτομέρεια είναι πως ενώ οι δαιμόνιοι ρεπόρτερς έγραφαν για τις βεντέτες που σφαζοντουσαν για τον αδερφό της Μελίνας και κουνιάδο του Ντασέν, ο Σπύρος ήταν παντρεμένος από χρόνια με τη γυναίκα που πέρασε τελικά όλη του τη ζωή. 
 
8.Η Ζινετ Λακαζ. Έχω ψάξει πολλές φορές για την τύχη της παλιάς ηθοποιού, βρήκα μόνο κάτι γενικές αναφορές. Το πιο σημαντικό από αυτά ήταν πως η Ζινετ υπήρξε η αγαπημένη των σκηνοθετών  γιατί " έγραφε" καλά κι ήταν συνεπής επαγγελματίας. Κρίμα που δεν έπαιξε τελικά, ωραία θα ήταν να τη βλέπαμε και το 60....
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Μπορω να μαντεψω παντως γιατι χωρισε η Ζωη απο τον Αλεξη.

Θα την ακουσε μια μερα να τραγουδαει............. :S
 
Μπορω να μαντεψω παντως γιατι χωρισε η Ζωη απο τον Αλεξη.

Θα την ακουσε μια μερα να τραγουδαει............. :S
Πάντως μετά 20 χρόνια της έκανε και δίσκο..... Δεν ξέρω γιατί το τόλμησε η Ζωή....
 
# Είν' αλήθεια μια φορά πως με πικρανες αλλά....

Ένα μικρό κι ασήμαντο επεισόδιο μεταξύ του Μ. Βιολαρη και του Γ. Νταλάρα προ λίγων ημερών στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης. 

Έγραψε ο ερμηνευτής Βιολάρης στο φμπ του για τον Γιώργο Νταλάρα: 

«Ειμαστε φιλοι καποτε με τον Νταλαρα...
Εχθες, στο ΙΔΡΥΜΑ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ,
αναμενοντας την εναρξη της παραστασης,με πλησιαζει,και χωρις να παρει ανασα,μου επιτιθεται λεκτικα λεγοντας μου οτι τον βριζω σε διαφορες εφημεριδες...

Τον ενημερωνω οτι λογω χαρακτηρα,δεν εχω βρισει ποτε κανενα σε καμμια εφημεριδα...

Ρε Γιωργο,δεν περιμενα στα 70 σου χρονια,( εγω ειμαι σαφως μεγαλυτερος σου), να εχεις τοσες ανασφαλειες μετα απο τοσα πραγματα που εχεις καταφερει να κανεις στο τραγουδι...

Και να σου πω κατι πρωην φιλε μου,κανω τοσο ενδιαφεροντα πραγματα στη ζωη μου,που ειλικρινα,δεν εχω το χρονο να σε βριζω σε διαφορες εφημεριδες...

Παντως,ειμαι στη διαθεση σου,οταν θελεις να μιλησουμε,γιατι εχθες, δεν με αφησες να αρθρωσω λεξη!!!....
?????????...»

πηγη: 
https://www.google.com/url?sa=i&source=web&cd=&ved=2ahUKEwjKqs6loL7gAhURzqQKHVOHDSAQzPwBegQIARAC&url=https%3A%2F%2Fwww.athensvoice.gr%2Fviral%2Fshowbiz%2F519725_frastiki-epithesi-apo-ton-g-ntalara-kataggellei-o-m-violaris&psig=AOvVaw2hwbPjE1H_3Jrs9uMnAyOp&ust=1550337744509035
 
# Εμείς οι δυό πως γίναμε δυό...
 
Για να μπείτε λίγο στο κλίμα να σας δώσω μερικές γενικές πληροφορίες. 
 
Η Άννα Φόνσου και ο Νίκος Κούρκουλος ήταν στενοί φίλοι πριν την παρακάτω κοντρίτσα. Είχαν δώσει αμοιβαία υπόσχεση πως όποιος απο τους δύο τα κατάφερνε πρώτος θα φρόντιζε και τον άλλο. Έτσι η Φόνσου τον θυμήθηκε και τον κάλεσε στο θρυλικό πια "Προσκήνιο". 
 
Τι ήταν το Προσκήνιο; 
 
Έχουμε πει και άλλοτε πως ο Αλέξης Σολομός βρισκότανε σε μια κόντρα διαρκείας με το Εθνικό το οποίο κατά κύριο λόγο υπηρετούσε. Σε μια από τις συνηθισμένες του εξόδους από την κρατική σκηνή κλείνει μια συμφωνία με τον σύζυγο της Άννας Φόνσου, τον θεατρικό επιχειρηματία Κ. Παλτόγλου, και ιδρύουν το Προσκήνιο. Μάλιστα, τον καιρό εκείνο ο Παλτόγλου όπως διαβάζουμε ήταν φαντάρος κι ο Σολομός πήγε στη   μονάδα του να τον βρει για να υπογράψουν. Φυσικά ανάμεσα στα στελέχη του νεοσύστατου θεατρικού εγχειρήματος ήταν κι η Άννα Φόνσου. Το θέατρο μάζεψε αρκετούς ηθοποιούς, οι οποίοι δέχθηκαν βάση συμφωνίας να παίζουν κυκλικά πρωταγωνιστικούς και δεύτερους ρόλους. 
Για την ιστορία να αναφέρω πως οι κριτικές που αφορούσαν αυτές τις παραστάσεις ήταν πολύ καλές. 
Σολομός και Φόνσου συνεργάστηκαν περίπου για δεκαπέντε χρόνια. 
 
 
 
Οι Δηλώσεις:
 
Νίκος Κούρκουλος:
 
 
" Συνήθως αποφεύγω να κάνω δηλώσεις στον τύπο. Αλλά όταν με θίγουν ηθικά κι επαγγελματικά τότε διαψεύδω ορισμένες φήμες χάριν της αλήθειας και μόνο. 

(....) Δεν έφυγα από το θέατρο Βεάκη επειδή στα άλλα έργα εκτός από τον Πύργο δεν είχα πρώτο ρόλο όπως κακώς έχει επικρατήσει η εντύπωση. 
Αλλά αυτό ακριβώς εγώ ο ίδιος το ζήτησα από τον Αλέξη Σολομό και από τον επιχειρηματία. Σταμάτησα να παίζω όταν ανέβηκε η Λουλου. Εμφανίστηκα μόνο στην πρεμιέρα του έργου, όχι στην επίσημη, και σε τρεις άλλες παραστάσεις.
Πρέπει να τονίσω ότι η συνεργασία αυτή βασιζόταν σε μια συμφωνία.
Να παίζουμε εναλλάξ τους πρώτους, δεύτερους και τρίτους ακόμα ρόλους των έργων που θα παρουσιάζαμε. Αυτή η συμφωνία υπήρχε στο συμβόλαιο, στη συνείδηση μας και το πιστεύω μας.
Και η συμφωνία αυτή δεν τηρήθηκε, λυπάμαι που το αναφέρω.
Δεν τηρήθηκε πρώτα από την κυρία Φόνσου. Και για να είμαι πιο σαφής: Όταν ανέβηκε το δεύτερο έργο " Να ντύσουμε τους γυμνούς" του Πιραντέλο, ήταν το έργο στο οποίο πρώτο ρόλο είχε η Μαίρη Χρονοπούλου.
Στο τρίτο έργο πάντα κατά τη συμφωνία μας, ο πρώτος ρόλος θα ήταν της κυρίας Φόνσου.
Στο δεύτερο έργο λοιπόν όταν άρχισαν οι πρόβες, η κυρία Φόνσου είπε επί λέξει: " Και τώρα παιδιά εγώ θα πάω ως το Παρίσι".
Φυσικά αυτό το ταξίδι δεν ήταν μέσα στη συμφωνία μας.
Ούτε η συμφωνία ήταν να πάει σε ένα άλλο θίασο και συγκεκριμένα της κυρίας Λαμπέτη και να κάνει εκεί πρόβες.
Μετά από αυτό προειδοποίησα τον σκηνοθέτη Αλέξη Σολομό ότι αν αυτό συνεχιστεί θα κατέβω από τη σκηνή και δεν πρόκειται να παίξω όχι για κανένα άλλο λόγο, αλλά διότι ηθικώς πλέον δεν αμείβομαι. 
Μετά από παρακλήσεις του σκηνοθέτη η Άννα Φόνσου έπαιξε στην επίσημη πρεμιέρα μια παράσταση και μόλις τελείωσε έβγαλε τα ρούχα της τα έδωσε στην κυρία Χομπιτη και είπε " γεια σας". 
Τις πρόβες όλες τις είχε κάνει η κυρία Χομπιτη. Μετά από αυτό δεν ήταν δυνατόν να παραμείνω στο θίασο που εν το μεταξύ είχαν αρχίσει... συζητήσεις, φυσικά όχι όμορφες και δήλωσα ότι αφού η κυρία Φόνσου γκρέμισε την πίστη κι αυτό το όνειρο που είχαμε κάνει εγώ παύω να ανήκω στο θίασο και φροντίστε να αντικατασταθω.....
ΕΜΠΡΟΣ 29/ 5/ 1965
 
Αν απάντησε η Άννα Φόνσου; Φυσικά απάντησε!!! 
 
" Ζητώ από τους εκλεκτούς συναδέλφους μου που συνεργαστηκαμε στο θέατρο Προσκήνιο όπως είναι ο Αργύρης, ο Διανέλλος και τόσοι άλλοι αγαπητοί, να δηλώσουν δημόσια ποια ήταν η στάση μου στη θεατρική μας αυτή συνεργασία.
Να δηλώσουν αν έχουν παράπονο, τόσο από μένα όσο και από το σύζυγό μου επιχειρηματία κ. Παλτογλου.
Έπαιξα την υπηρέτρια στο " Να ντύσουμε τους γυμνούς" τη στιγμή που δύο νεότερες στο θέατρο ηθοποιοί, καθότανε, για να κρατήσω τη συμφωνία της εκ περιτροπής ερμηνείας μικρών και μεγάλων ρόλων.
Σταμάτησα επειδή ήμουν άρρωστη, πράγμα που μου είχε συστήσει και ο κ. Κούρκουλος.
Φυσικά δεν πήγα σε κανένα Παρίσι. Το όνομα μου στο θέατρο του συζύγου μου γράφτηκε πρώτο μετά από πέντε μήνες εργασίας και ενώ είχε προηγηθεί και του κ. Κούρκουλου και της κ. Χρονοπούλου. Άρα δεν υπήρξε κανένας βεντετισμος.
Περίμενα όταν έρθει η ώρα να γραφτεί και το δικό μου.
Η συμμετοχή μου στο θίασο της μεγάλης μας πρωταγωνίστριας Έλλης Λαμπέτη δεν ήταν τίποτα άλλο από την τιμητική της πρόταση να εμφανιστώ στο Λεωφορείο ο Πόθος.
Απάντησα ευχαριστώντας, ότι ουτο εξαρτάται από τον Αλέξη Σολομό κάτω από την καλλιτεχνική διεύθυνση του οποίου υπάγομαι.
Κανείς δε μπορεί να απαγορεύσει σε έναν ηθοποιό να δέχεται προτάσεις και μάλιστα τόσο τιμητικές.
Θα μπορούσα με τα τόσα λεφτά που έφυγαν για το θέατρο ποιότητος που φιλοδοξήσαμε να κάνουμε ο άντρας μου και εγώ, να πάω όχι μόνο στο Παρίσι, αλλά και σε πολλά άλλα μέρη.
Προτίμησα να εργαστώ σαν απλή ηθοποιός, σε ένα θίασο γεμάτο όνειρα και ιδανικά συμμεριζομενη χαρές και λύπες.
Αν οι λύπες είναι περισσότερες και μάλιστα αν τις προσφέρουν καλλιτέχνες σαν τον Νίκο Κούρκουλου άλλο ζήτημα.
Εγώ πάντως δεν του κρατώ καμία κακία , τον συγχωρώ και τον θεωρώ πάντα αγαπητό φίλο και συνάδελφο.
ΕΜΠΡΟΣ 12/ 6/ 1965 
 
 
* Το εννοούσε η πρωταγωνίστρια, δεν ήταν λόγια του αέρα πως δεν του κρατούσε κακία κι οι δύο ηθοποιοί τα ξαναβρήκαν φυσικά....
 
Προ διετίας η ηθοποιός Καλή Καλό έδωσε μια συνέντευξη στον Α. Μποσκοίτη ( που πρέπει να τον αναφέρω και λόγω της εξαιρετικής εργασίας που κάνει με τις συνεντεύξεις του παλαιών καλλιτεχνών) στη Lifo. 
H συνέντευξη είναι πραγματικά χορταστική και καλύπτει μεγάλο μέρος της ζωής της. Για το θέμα μας εδώ απομόνωσα τα κομμάτια που αναφέρεται σε άλλους καλλιτέχνες, αν και πιστεύω πως είναι απο αυτές που αξίζουν να διαβαστούν ολόκληρες. 
Θα τη βρείτε εδώ: https://www.lifo.gr/articles/people_articles/157208/i-mythistorimatiki-zoi-kai-oi-politikes-apopseis-tis-kalis-kalo-tha-se-mathoyn-polla-gia-to-simera
 
Για τον Αττίκ:
 
Δεν θα ξεχάσω την τσιγκουνιά που είχε ως άνθρωπος. Με πέθανε στην πείνα ο Αττίκ (γέλια). Με πήγαινε η μαμά μου τα μεσημέρια στο σπίτι του για να μου μάθει τα τραγούδια. Είχε τη γυναίκα του άρρωστη από μια δηλητηρίαση που είχε πάθει και η Κομποστέλλα, η ψυχοκόρη του, γύρναγε με έναν δίσκο με μεζέδες. Έπαιρνα εγώ τη μία, δεύτερη δεν είχε... «Δεν θέλει άλλο η μικρή» πεταγόταν ο Αττίκ κι η Κομποστέλλα έφευγε με τον δίσκο. Μετά, στη Μάντρα, έκανα σκηνή, ήμουν φαγούδικο παιδί απ' το σπίτι μου. Τους έλεγα: «Ή με πάτε στην ταβέρνα να φάω ή δεν θα βγω να τραγουδήσω»! Πηγή: www.lifo.gr 
 
Για τον Μίκη Θεοδωράκη:
 
  —Σαν να μην τον συμπαθείτε τον Θεοδωράκη. 
Όχι, δεν τον εκτιμώ. Τον είχα γνωρίσει μέσω του Κομμουνιστικού Κόμματος, παρουσιάσαμε μαζί κάποτε τα 80χρονα της ΕΠΟΝ, αλλά εμένα ποτέ δεν μου άρεσαν οι άνθρωποι «όπου φυσάει ο άνεμος». Πηγή: www.lifo.gr 
 
Για Καλουτά-Βέμπο:
 
Αν είχες δικό σου σπίτι, ήταν καλά, χωνόσουν, καίτοι ήσουν υπό παρακολούθηση μονίμως. Με ζητούσε ένας θεατρώνης κι έβγαινε η Καλουτά και φώναζε: «Αυτή την κομμουνίστρια δεν τη θέλω στον θίασό μου»! Άσε τη Βέμπο, χειρότερη ήταν αυτή! «Τι θες, μωρ' συ, δω; Κατέβα κάτου» (μιμείται την επαρχιώτικη εκφορά λόγου της Βέμπο). Δεν με έχει κατεβάσει εμένα απ' τη σκηνή, από πρόβα, η Βέμπο; Τι να λέμε τώρα. Καλά, δεν έχεις διαβάσει το βιβλίο μου; Τα λέω όλα μέσα. Πηγή: www.lifo.gr 
 
 Όταν συγχρωτιζόμουν με τον Βόκοβιτς ή τον Κατράκη, μπορούσα να μπαίνω σε βαθιές συζητήσεις. Τι να έλεγα με τη Βέμπο, τη Βεμπάρα, που άμα άνοιγε το στόμα της είχε το χυδαιότερο υβρεολόγιο; Η Καλουτά δεν ήταν έτσι, δεν έβριζε, αλλά ειρωνευόταν και ήταν τρομερά ανταγωνιστική και μικρόψυχη. Αν έπαιζες μαζί της στη σκηνή, μπορεί να φορούσε μια τεράστια ουρά στο φόρεμα για να περάσει από μπροστά σου και να σε κρύψει απ' τον κόσμο. Πηγή: www.lifo.gr
 
Για Κρεβατά- Γαβριηλίδη:
 
Πώς να ανταγωνιζόταν εμένα ο Αυλωνίτης; Καλός άνθρωπος ήτανε και είχε μεγάλο καλαμπούρι. Υπήρχαν όμως κι άλλοι, κακοί άνθρωποι: ο Γιώργος Γαβριηλίδης με τη Μαρίκα Κρεβατά, που μόλις τα είχαν φτιάξει, λίγο πριν παντρευτούν, έπαιζαν μαζί και μου έκαναν τον βίο αβίωτο από καθαρή ζήλια της Κρεβατά. Φορούσα έναν φιόγκο στο νούμερο και με τράβηξε ο Γαβριηλίδης να μη βγω να χαιρετήσω, που γινόταν χαμός από το χειροκρότημα! Τελικά, βγήκα και του 'μεινε ο φιόγκος στο χέρι! Πηγή: www.lifo.gr 
 
Για τη Ρένα Βλαχοπούλου:
 
 —Έχετε και μία δυσάρεστη ιστορία με τη Ρένα Βλαχοπούλου νομίζω.
 Α, καλά είσαι! Παιδιά μου, ο κόσμος έβλεπε τους ηθοποιούς στο θέατρο και τον κινηματογράφο και νόμιζε πως ήταν ίδιοι με τους ρόλους τους, οι καλοί οι κωμικοί κ.λπ. Δεν ήταν έτσι! Η εικόνα τους δεν είχε καμία σχέση με την πραγματικότητα. Να σου πω και για τη Βλαχοπούλου. Η γυναίκα αυτή ήταν αφόρητα τσιγκούνα. Στις πρεμιέρες κρυβόταν για να μη δώσει πουρμπουάρ στα παιδιά που μας έφερναν τα λουλούδια. Κανείς δεν είχε δει το φράγκο της, ούτε και τα καφενεία των θεάτρων. Έφερνε πάντα τον καφέ από το σπίτι της! Φρικτή ήτανε!  
 —Εντούτοις δεν είχατε τσακωθεί ποτέ. 
Καλέ, μόνο; Την είχα χαστουκίσει τότε που παίζαμε στο «Σαμπάνια και ρετσίνα». Τότε ήμασταν τρεις συνθιασάρχες, Βλαχοπούλου - Χατζηχρήστος - Καλή Καλό. Είχε έρθει να μας δει ο πρωθυπουργός, ο Καραμανλής. Όπως συνηθιζόταν, ανέβαιναν μετά οι επίσημοι προσκεκλημένοι να συγχαρούν τους ηθοποιούς. Κάποια στιγμή ζήτησαν οι φωτορεπόρτερ να βγάλουμε μια φωτογραφία με τον πρωθυπουργό ‒ ακόμα έχω τη φωτογραφία αυτή που κρατάω αγκαζέ τον Καραμανλή. Η οποία φωτογραφία, όπως καταλαβαίνεις, την επομένη μπήκε στα «Νέα», στην ειδική σελίδα που είχαν με τα καλλιτεχνικά του Μαμάκη. Είναι Κυριακή και μπαίνω στο θέατρο πριν αρχίσει η παράσταση. Διασχίζω τη σκηνή ‒ αυτηνής το καμαρίνι ήταν πάνω και το δικό μου κάτω. Μαζί μου είχα και τη Γιουλίτσα μου, που δεν είχε σχολείο. Σαν να τη βλέπω τώρα τη Βλαχοπούλου: κρεμιόταν απ' την κουπαστή και την ακούω να λέει σε μια άλλη συνάδελφο για να τ' ακούσω εγώ: «Δεν μου λες, εσύ δεν έκανες νυχτιά με τους δημοσιογράφους για να σου βάλουν τη φωτογραφία σου με τον Καραμανλή;».   
—Συγγνώμη που το ρωτάω έτσι, αλλά εννοούσε «εσύ δεν πηδήχτηκες με τους δημοσιογράφους»; 
Μάλιστα! Αυτήν τη γλώσσα χρησιμοποιούσε! Έλα όμως που την προηγούμενη εβδομάδα την είχαν πιάσει μέσα σ' ένα αμάξι στη λεωφόρο Συγγρού για προσβολή της δημοσίας αιδούς!  
 —Τι έκανε δηλαδή και την έπιασαν; 
Αυτό που φαντάζεσαι, το 'χαν γράψει και οι εφημερίδες της εποχής! Γυρνάω λοιπόν και της λέω: «Εγώ έβγαλα μια φωτογραφία μπροστά σε όλο τον κόσμο. Τουλάχιστον εμένα δεν με πιάσαν για προσβολή της δημοσίας αιδούς!». Κλείνομαι στο καμαρίνι μου και κατεβαίνει αυτή επιθετική. Γυρνάω και της τραβάω ένα χαστούκι που ήταν όλο δικό της: «Δε ντρέπεσαι λίγο! Δεν σεβάστηκες ούτε το παιδί μου, που το 'χω μαζί μου»! Κι ήμασταν φίλες, παρακαλώ πολύ, και δεμένες μάλιστα. Δεν ξαναμιλήσαμε έκτοτε.   Πηγή: www.lifo.gr
 
Για τον Κάρολο Κουν:
 
—Με το Τέχνης του Κουν δεν είχατε ποτέ σχέσεις;
 Όχι, αν και τον Κουν τον ήξερα, είχαμε γνωριστεί. Τον θεωρώ καταστροφέα της αρχαίας τραγωδίας και θα σας πω γιατί. Ήθελε να κάνει τα δικά του, υποτίθεται μοντέρνα, και δυστυχώς σήμερα έχει αφήσει επιγόνους. Η «κουνική» γραμμή λέει να καταργήσουμε κάθε παράδοση, όπως τώρα οι ανόητοι αυτοί θέλουν να καταργήσουν τα εθνικά σύμβολα για να μη θυμίζει τίποτα την Ελλάδα! Τα ίδια έκανε και ο Κουν, ήθελε να καταργήσει οτιδήποτε θύμιζε αρχαίο θέατρο ή αρχαία τραγωδία ή αρχαία κωμωδία. Για μένα, και μιλάω εντελώς προσωπικά, τραγωδία χωρίς τα αρχαία κοστούμια δεν είναι τίποτα! Με συγχωρείς πάρα πολύ, αλλά όταν εγώ πηγαίνω στην Επίδαυρο και βλέπω μπλουτζίν, ψηλά καπέλα και αυτοκίνητα επί σκηνής, το θεωρώ την απόλυτη ξεφτίλα του αρχαίου ελληνικού θεάτρου.   Πηγή: www.lifo.gr 
 
 
* Δε νομίζω να υπάρχει άλλος εν ζωή καλλιτέχνης που να έχει δουλέψει με τον Αττίκ
* Θα πάρω το βιβλίο της ΣΙΓΟΥΡΑΑΑΑΑΑΑΑ.
 
Πίσω
Μπλουζα