Συνηθισμένα λάθη σε ταινίες

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας RIO
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
D@redevil είπε:
@ilias nektarios: Σε παρακαλώ μην βάζεις youtube links που είναι ολόκληρες ταινίες. Έχουν πνευματικά δικαιώματα και επεξεργαζόμαστε τα posts.
Ωχ!... Δυστυχως,δεν ξερω πως να απομονωνω το αποσπασμα,κι αν αυτο επιτρεπεται,ουτε και να απομονωνω στιγμιοτυπο,δηλ. photo...

Τι να κανω;... :(

andrianna είπε:
Aς φανταστούμε ότι υπήρχε εκεί κάδος απορριμάτων...
Ωραια...

Αλλα παροτι ειπε οτι του αρεσει(Κωνστανταρας) η τυροπιτα,την πεταει με καπως,κατα την γνωμη μου,σαν να τον αηδιαζει και μονο που την κρατα στο χερι του...

Anyway... Παμε παρακατω!... :)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
ilias nektarios είπε:
Ωχ!... Δυστυχως,δεν ξερω πως να απομονωνω το αποσπασμα,κι αν αυτο επιτρεπεται,ουτε και να απομονωνω στιγμιοτυπο,δηλ. photo...Τι να κανω;... :(
Μπορείς να απομονώσεις ένα μικρό απόσπασμα επιτρέπεται, όπως και μια εικόνα/στιγμιότυπο.

Για εικόνα απλά πατάς το κουμπί "print screen" στο πληκτρολόγιό σου την στιγμή που παίζεται αυτό που θες να απομονώσεις. Στη συνέχεια ανοίγεις το πρόγραμμα ζωγραφικής (Paint) των windows και κάνεις επικόλληση (paste). Σώσεις την εικόνα και την ανεβάζεις ως συνημμένη στο ποστ σου :)
 
Πω πω το είδα το στιγμιότυπο και πράγματι είναι άσχετο. Παρόλο που παλιά οι άνθρωποι πετούσαν αβέρτα σκουπίδια έτσι (έχουν βελτιωθεί αρκετά τα πράγματα τώρα απ' όσο έχω προσέξει), μισοφαγωμένη τυρόπιτα (? μάλλον σουβλάκι πρέπει να είναι, από τα επόμενα λόγια του) ήταν πολύ χοντρό ακόμη και για τότε. Αν πέταγε το χαρτί θα ήταν απόλυτα "φυσικό" για την εποχή και για το μέρος. Ούτε μοιάζει να σημαδεύει κάλαθο αχρήστων.

Αλλά και στα πλαίσια της ιστορίας είναι αταίριαστο, και με τον "αναμορφωμένο" χαρακτήρα του (ο παλιός πλούσιος ήταν λογικό να αδιαφορεί για τους άλλους) αλλά και με αυτά που μόλις είχε πει. "Ωραίο είναι, ε?" διότι δεν είχε ξαναφάει και μετά αμέσως το πετάει!

Ποιος ξέρει γιατί το έκανε. Σκηνοθετικά δεν εξυπηρετεί τίποτε.
 
Μάλλον είναι κάτι σαν το γνωστό πρόβλημα στις ταινίες, που κάθονται να πιουν κάτι, λένε μια κουβέντα, πίνουν μια γουλιά σε φεύγουν στο λεπτό... :D
 
Kambia είπε:
Μπορείς να απομονώσεις ένα μικρό απόσπασμα επιτρέπεται, όπως και μια εικόνα/στιγμιότυπο. Για εικόνα απλά πατάς το κουμπί "print screen" στο πληκτρολόγιό σου την στιγμή που παίζεται αυτό που θες να απομονώσεις. Στη συνέχεια ανοίγεις το πρόγραμμα ζωγραφικής (Paint) των windows και κάνεις επικόλληση (paste). Σώσεις την εικόνα και την ανεβάζεις ως συνημμένη στο ποστ σου :)
Eυχαριστω πολύ για την πληροφορία Κambia!
 
Στην ταινία "Η Σωφερίνα", η Μαίρη (Αλίκη Βουγιουκλάκη) πηγαίνει στον πλανόδιο φωτογράφο (Γιώργο Βελέντζα) για να πάρει την φωτογραφία που είχε βγάλει η φίλη της Λιλή (Μάρω Κοντού) με το Πάκη (Άλκη Γιαννακά).

Παράλληλα στον φωτογράφο πηγαίνει και ο Πάκης με το ίδιο σκοπό, όμως ο φωτογράφος τους πληροφορεί ότι την φωτογραφία είχε ήδη πάρει από το πρωί ο άντρας της Λιλής, ο Μιχαλάκης (Γιώργος Κωνσταντίνου):

- Δεν την βρίσκω. Εκτός αν είναι αυτή που ήρθε το πρωί ένας κύριος και την πήρε. Ένας κύριος ψηλός, με γυαλιά, με μουστάκι. Αλλά θα βρούμε ομως το αρνητικό και θα τυπώσουμε μια άλλη.

Ο Μιχαλάκης που βρίσκεται ήδη στο ιατρείο του κοιτάζει την φωτογραφία και "κλαίει τη μοίρα" του που η γυναίκα του Λιλή τον απάτησε με τον νεαρό Πάκη. Μάλιστα μπαίνει μέσα στο γραφείο ο συνάδελφος του Σπύρος (Θόδωρος Κατσαδράμης) και του λέει: «τι κοιτάς στη φωτογραφία; για να δω και εγώ..σόκιν; σόκιν;»

Την ίδια στιγμή, η Μαίρη και ο Πάκης περιμένουν να τυπώσει ο φωτογράφος τη νέα φωτογραφία. Ομως εμφανίζεται ξαφνικά η Κάθριν (Καίτη Λαμπροπούλου), αρραβωνιαστικιά του Πάκη, η οποία ήταν κρυμμένη πίσω από τα δέντρα και παίρνει τον Πάκη στο κυνήγι με τις πέτρες. Ο Πάκης αφού καταφέρνει να ξεφύγει, επισκέπτεται αμέσως μετά τον Μιχαλάκη στο γραφείο του (ο οποίος κάθεται ακόμα και "κλαίει τη μοίρα" του κοιτάζοντας τη φωτό) και του ζητάει συγνώμη για το επιπόλαιο ραντεβού που είχε με την Λιλή.

Ενώ λοιπόν διαδραματίστηκε όλο αυτό στο σκηνικό, στο τέλος της ταινίας, ο Μιχαλάκης πηγαίνει στον Νίκο (Αλέκο Αλεξανδράκη), άντρα της Μαίρης, και του λέει πως όταν είχε πάει στον φωτογράφο το πρωί για να πάρει τη φωτογραφία…έφαγε πετριά από τις πέτρες που πέταξε η Κάθριν στον Πάκη!!!

- «…Από πίσω έτρεξε η δική σου γυναίκα, πίσω από τη γυναίκα σου έτρεξε ο λεγάμενος που τον είχε στείλει η δική μου η γυναίκα, από πίσω έτρεξε η μνηστή…το βλέπεις αυτό; (δείχνοντας το κεφάλι του).. Πέτρα είναι αδέσποτη!»

Πως είναι δυνατόν να έφαγε πέτρα, αφού η σκηνή όπου ο Μιχαλάκης βρισκόταν ήδη στο γραφείο του κοιτάζοντας τη φωτογραφία, προηγήθηκε πολύ πιο πριν η Κάθριν πάρει στο κυνήγι τον Πάκη.... :D :darkglasses:
 
Θα γράψω κάτι αν και ίσως να μην είναι απόλυτα σωστό καθώς δεν είναι συνηθισμένο λάθος. Αν υπάρχει καλύτερο μέρος ας μεταφερθεί παρακαλώ. Ένα λάθος λοιπόν στην ταινία Η Νεράιδα και το Παληκάρι που έχει γυριστεί στην Κρήτη, Χανιά και Άγιο Νικόλαο, ειναι το γεγονός ότι στα γλέντια οι χοροί που δείχνει μόνο κρητικοί δεν είναι. Κάτι από Δωδεκάνησσα μπορεί. Σίγουρα είναι νησιώτικοι ρυθμοί αλλά όχι κρητικά.
 
Στην ταινια Καλημερα Αθηνα η Ντεπυ Μαρτινη φευγει απο το διαμερισμα της φορωντας ενα συγκεκριμενο φορεμα και οταν βγαινει απο την εξοδο της πολυκατοικιας φορα ενα αλλο. Φτανοντας στο ραντεβου της με το καινουργιο της αισθημα τη βλεπουμε να φορα ξανα το πρωτο φορεμα.

Δυο ακομη λαθη στην ταινια Η θεια απ' το Σικαγο.

Στην αρχη του εργου οπου το ζευγος Μακρη - Ζαφειριου καθεται στην αμμουδια ενω κανουν το μπανιο τους οι τεσσερις κοπελες, η Ζαφειριου αραδιαζει με τη σειρα τις ηλικιες τους: 26 χρονων η Ελενη, 23 η Κατινα, 20 η Μαρια και 15 η Αγγελικη. Οταν υστερα απο λιγο ο Ορεστης Μακρης λεει ποσο θα ειναι τα κοριτσια σε εναν χρονο, την ηλικια της τριτης του κορης την αναφερει λαθος λεγοντας "22 η Μαρια".

Στην πρωτη κανατια με τη Γκελυ Μαυροπουλου, αλλο χτενισμα εχουν στο μπαλκονι θεια και ανηψια και αλλο οταν κατεβαινουν αμεσως μολις η κανατα σπαει στα ποδια του Τακη Ζεριγκα. Οπως βλεπουμε, αποκτουν φραντζα και οι δυο μεσα σε λιγα δευτερολεπτα.
 
Στην ταινια Οταν λειπει η γατα ο Ζεμπερης (Γιωργος Γαβριηλιδης) αναφερεται ποτε ως βιομηχανος και ποτε ως εφοπλιστης.
 
Ισως η Καθριν να ακολούθησε τον Πάκη μέχρι την κλινική και βγαίνοντας έξω μαζί Πάκης και Μιχαλάκής να δέχθηκαν επίθεση από την Καθριν με πέτρες.

Στο κοροϊδάκι της δεσποινίδος ο Ηλιόπουλος σε μια σκηνή λεει ''Πώς θα σας φαίνοταν έσας κύριε γενικέ αν και το δικό σας μυστικό το αποκάλυπτα σε άλλους''; Σε ποιό μυστικό αναφέρεται αφού δεν είχε μάθει ακόμα τι έκρυβε το κόκκινο ντοσιέ;
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Κι ένα λάθος πλάνου, από τον "Ένα ιππότη για τη Βασούλα", που έβλεπα τώρα : στην πρώτη σκηνή που ο καπετάνιος (Παπαγιαννόπουλος) μπαίνει στο σπίτι, τρέχει να του ανοίξει ο Χρόνης Εξαρχάκος, σε μια εσοχή πίσω από μια καμάρα, όπου υπονοείται η εξώπορτα. Μπαίνει ο παπαγιαννόπουλος, διασχίζει το σαλόνι, και στο Χρόνη έχουν πει να έρθει κι αυτός στο πλάνο, κάποια δευτερόλεπτα μετά. Κάθεται όμως ακίνητος πίσω από την καμάρα και φαίνεται το χέρι του, κι αυτό κοκκαλωμένο, μέχρι να ξεμυτίσει.

Θα μπορούσε να πει κανείς "του κρεμάει το καπέλο", αλλά είναι εντελώς ακίνητος !
 
oldgrcinfun είπε:
Στο κοροϊδάκι της δεσποινίδος ο Ηλιόπουλος σε μια σκηνή λεει ''Πώς θα σας φαίνοταν έσας κύριε γενικέ αν και το δικό σας μυστικό το αποκάλυπτα σε άλλους''; Σε ποιό μυστικό αναφέρεται αφού δεν είχε μάθει ακόμα τι έκρυβε το κόκκινο ντοσιέ;
Εχω αρκετουτσικο καιρο να δω την ταινια, αλλα μαλλον ο Ηλιοπουλος θα μιλαει γενικα: Πως θα σου φαινοταν εσενα, αν ειχες ενα μυστικο, να το ελεγα στους αλλους;

Υπο αυτην την εννοια.
 
bambinella 100 είπε:
Εχω αρκετουτσικο καιρο να δω την ταινια, αλλα μαλλον ο Ηλιοπουλος θα μιλαει γενικα: Πως θα σου φαινοταν εσενα, αν ειχες ενα μυστικο, να το ελεγα στους αλλους;Υπο αυτην την εννοια.
Ίσως μάλιστα να υποψιάστηκε από την αντίδραση του γενικού και την ταραχή του πως πράγματι έκρυβε κάποιο μυστικό.
 
Ένα συνηθέστατο λάθος γίνεται με τα μεταφορικά μέσα.

Όταν ο πρωταγωνιστής ανεβαίνει σε ένα τρένο αυτό μπορεί να έχει 2 βαγόνια, αλλά στα πλάνα που το δείχνουν κατά τη διάρκεια της διαδρομής, αυτό είναι διαφορετικό, καποιες φορές και εμπορικό! Τέλος στην άφιξη φαίνεται άλλο τραίνο με άλλα βαγόνια, ντηζελομηχανή αντί ατμομηχανή κλπ.

Το ίδιο γίνεται και με τα αεροπλάνα. Στην "Κόρη μου την σοσιαλίστρια" αναγγέλλεται η πτήση από Λονδίνο, Παρίσι, Ρώμη της Ολυμπιακής και δείχνει ένα αεριωθούμενο της ίδιας εταιρείας μάλλον Boeing 720 που θα μπορούσε πράγματι να κάνει το δρομολόγιο, όμως όταν η Αλίκη κατεβαίνει από την σκάλα φαίνεται στην άτρακτο το λογότυπο της SABENA!
 
Δε ξέρω αν αναφέρθηκε το εξής. Στο "Δόλωμα" μόλις η Αλίκη δίνει το σκυλάκι στον εφοπλιστή κύριο Στρουμπούλη κάνει να φύγει προφανώς προς λάθος μεριά , γυρίζει απότομα και φεύγει από την άλλη και ακούγεται καθαρά που λέει "Α , πάω από δω!"
 
Τωρα το θυμηθηκα!!Στην ταινια "Η Κορη μου η Σοσιαλιστρια",στο τελος,οταν κυνηγουν τους εργατες με τις μανικες,σε καποια στιγμη σκαει η αστυνομια!Με το που εμφανιζεται το περιπολικο,καποιοι εργατες οπισθοχωρουν και εκεινη τη στιγμη μια γυναικα-εργατης πεφτει σαν σακι κατω!!Παραλιγο να την πατησει και το περιπολικο!!Χαχα!!Αν ψαξετε στο youtube το βιντεο που ειναι ολοκληρη η ταινια (full), ειναι στο 1:28:35.Μιλαμε για πολυ γελιο!
 
geo307cc είπε:
Τωρα το θυμηθηκα!!Στην ταινια "Η Κορη μου η Σοσιαλιστρια",στο τελος,οταν κυνηγουν τους εργατες με τις μανικες,σε καποια στιγμη σκαει η αστυνομια!Με το που εμφανιζεται το περιπολικο,καποιοι εργατες οπισθοχωρουν και εκεινη τη στιγμη μια γυναικα-εργατης πεφτει σαν σακι κατω!!Παραλιγο να την πατησει και το περιπολικο!!Χαχα!!Αν ψαξετε στο youtube το βιντεο που ειναι ολοκληρη η ταινια (full), ειναι στο 1:28:35.Μιλαμε για πολυ γελιο!
Την θυμάμαι την σκηνή. Ήταν και κάποιας ηλικίας η άτυχη...
 
Στην ταινια Το αγριμι (1960) η Χριστινα Συλβα ρωταει τη θυρωρο της πολυκατοικιας σε ποιον οροφο μενει η Εφη Οικονομου κι εκεινη της απαντα "Στον πεμπτο".

Αρκετα λεπτα αργοτερα, ενα πλανο δειχνει την πολυκατοικια ολοκληρη και διαπιστωνουμε οτι εχει μοναχα τρεις οροφους.
 
Στην Αρχόντισσα και στον Αλήτη όταν η αστυνομία πήγε στο ξενοδοχείο να πάρει τη Ρένα Κατσαρού πιο λογικό θα ήταν να περίμεναν και καποιοι αστυνόμοι για να μεταφέρουν το συνταξιδιώτη της Λευτέρη στο τμήμα για ανάκριση.
 
Στα χτυποκάρδια στο θρανίο αναφέρεται πως η γνωριμία γιατρου-μαθήτριας είχε γίνει μέσα στον Απρίλιο. Στη συνέχεια έχουν επέτειο έξι μηνών από τη γνωριμία τους, δηλαδή μέσα στον Οκτώβριο, αλλά είχε ήδη τελειώσει το πρώτο τρίμηνο του σχολείου. Ίσως παλιά τα τριμηνα να ήταν διμηνα αλλά εφοσον ειχαν ολοκληρωθεί και οι γραπτες εξετάσεις, δεν θα έπρεπε να είχε μπει ο Νοέμβριος; Αν γνωρίζει κανείς πως ήταν παλιά τα τριμηνα και οι εξετασεις ας απαντήσει.
 
Πίσω
Μπλουζα