τα μεγαλώνει με ένα online ταμπλετ στο χέρι, πράγμα καταστροφικό για το χαρακτήρα και τη συγκέντρωση τους στο σχολείο.
Και εμείς είχαμε υπολογιστές και βίαια ηλεκτρονικά παιχνίδια, όσοι λίγοι είχαμε τελως πάντων, αλλά όχι στο σημείο που να αντικαθιστουν τις πραγματικές εξόδους και κοινωνικές επαφές με το αίσθημα της διαδικτυακης ευφορίας.
Βέβαια η διαφορά τότε ήταν πως παιδιά Δημοτικού κυκλοφορούσαν μόνα τους ελεύθερα και πήγαιναν μόνα τους σε φίλους και συγγενείς, πράγμα ασύλληπτο για τα σημερινα δεδομένα που έχουν αγριεψει τα πράγματα.
Όμως δεν μπορεί ο γονιος και οι παππούδες και γιαγιάδες να παίζουν συνεχώς τον απαιτητικο ρόλο του συνοδού και του σωφερ για αυτό και αναγκαστικά μειώθηκε ο χρόνος κοινωνικών επαφών στα παιδιά και αυξήθηκε ο χρόνος στην οθόνη.