V.I.Smirnov
RetroMaNiaC
- Joined
- 10 Μάρ 2010
- Μηνύματα
- 552
- Αντιδράσεις
- 113
Άνευ πλάκας, κάποια από αυτά τα έργα αξίζουν (ηθοποιοί, σενάριο, μουσική) - και πάντως είναι πολύ καλύτερα από
κάτι βαρύγδουπα δράματα της Φίνος ή του Καραγιάννη. Μακάρι μερικά να τα ξανάδειχναν.
Άποψή μου είναι βέβαια αλλά μπορώ να την τεκμηριώσω...
Έχω επίσης να παρατηρήσω ότι, αντίθετα με αυτό που είχε διατυπώσει κάποιος στο παρελθόν,
η Μέμα Σταθοπούλου ΔΕΝ έχει υποδυθεί αποκλειστικά το κακομαθημένο πλουσιοκόριτσο
αλλά ισάριθμοι (ίσως και περισσότεροι) είναι οι ρόλοι της ως της καλής ή/και κατατρεγμένης κοπέλας.
Τέλος, πιστεύω ότι μιαν απλή παράθεση των τίτλων και των περιλήψεων προσφέρει ελάχιστα
(όταν μάλιστα αρκετές είναι ελλιπείς ή απροσανατολιστικές ως προς την υπόθεση).
Το πραγματικά ενδιαφέρον και γόνιμο είναι να τονισθούν κάποιες ιδιαιτερότητες ή χαρακτηριστικά αυτών των ταινιών.
Π.χ.
- πώς διαφοροποιείται το σενάριο σε έργα που έχουν παρεμφερή υπόθεση (καθώς και κοινά στοιχεία μεταξύ των έργων)
- σε ποιά σημεία η υπερβολή γίνεται γελοία ή κουράζει συναισθηματικά,
- απόψεις/παρατηρήσεις για την ερμηνεία των ηθοποιών στους δραματικούς ρόλους
- ποιά κοινωνικά χαρακτηριστικά της εποχής αναδεικνύονται
κλπ.
Σ' αυτά (και παρόμοια) στοιχεία είναι το πραγματικό ενδιαφέρον και πρέπει να σχολιαστούν από τους γνώστες σινεφίλ.
Τους τίτλους τι να τους κάνουμε, τους βρίσκουμε πολύ εύκολα και αλλού...
-
κάτι βαρύγδουπα δράματα της Φίνος ή του Καραγιάννη. Μακάρι μερικά να τα ξανάδειχναν.
Άποψή μου είναι βέβαια αλλά μπορώ να την τεκμηριώσω...
Έχω επίσης να παρατηρήσω ότι, αντίθετα με αυτό που είχε διατυπώσει κάποιος στο παρελθόν,
η Μέμα Σταθοπούλου ΔΕΝ έχει υποδυθεί αποκλειστικά το κακομαθημένο πλουσιοκόριτσο
αλλά ισάριθμοι (ίσως και περισσότεροι) είναι οι ρόλοι της ως της καλής ή/και κατατρεγμένης κοπέλας.
Τέλος, πιστεύω ότι μιαν απλή παράθεση των τίτλων και των περιλήψεων προσφέρει ελάχιστα
(όταν μάλιστα αρκετές είναι ελλιπείς ή απροσανατολιστικές ως προς την υπόθεση).
Το πραγματικά ενδιαφέρον και γόνιμο είναι να τονισθούν κάποιες ιδιαιτερότητες ή χαρακτηριστικά αυτών των ταινιών.
Π.χ.
- πώς διαφοροποιείται το σενάριο σε έργα που έχουν παρεμφερή υπόθεση (καθώς και κοινά στοιχεία μεταξύ των έργων)
- σε ποιά σημεία η υπερβολή γίνεται γελοία ή κουράζει συναισθηματικά,
- απόψεις/παρατηρήσεις για την ερμηνεία των ηθοποιών στους δραματικούς ρόλους
- ποιά κοινωνικά χαρακτηριστικά της εποχής αναδεικνύονται
κλπ.
Σ' αυτά (και παρόμοια) στοιχεία είναι το πραγματικό ενδιαφέρον και πρέπει να σχολιαστούν από τους γνώστες σινεφίλ.
Τους τίτλους τι να τους κάνουμε, τους βρίσκουμε πολύ εύκολα και αλλού...
-
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: