Τα αυτοκίνητα στον Ελληνικό κινηματογραφο

hannele είπε:
antonovar, σου εχω backstages για το πως βρεθηκε αυτο το αυτοκίνητο στην ταινία!
Τζαβέλλας και Φίνος αποφασίζουν να γυρίσουν "το Σωφεράκι". Σημειωτέον οτι ειναι η πρώτη κωμωδία του Τζαβέλλα στη FF (αν αναλογιστούμε "Χειροκροτήματα, "Μεθύστακας" κλπ). Ψάχνουν σε όλες τις μάντρες της Αθήνας να βρουν ενα αυτοκίνητο παλαιου τύπου, σαραβαλο στην κυριολεξία...τιποτα! Εβρισκαν δηλαδη αυτοκίνητα, αλλα ή θα ήταν εντελώς κατεστραμμένα ή θα χρειάζονταν πολλά χρήματα ώστε να μπορεσουν να επισκευαστουν για να "παίξουν". Απογοητευμένοι καθως ήταν μετα απο τοσο ψάξιμο, κατευθύνονταν προς τα γραφεία της FF στην Χιου. Και ξαφνικά ως εκ θαύματος, περνάει μπροστά απο τα ματια τους με ταχύτητα κιόλας το εν λόγω σαραβαλάκι σε κεντρικό δρόμο της Αθήνας!!

"Αυτό είναι! πιάστε το!" χαχαχαχαχαα...

Τελικά να μην τα πολυλογούμε, σταμάτησαν τον οδηγό και το εν λόγω αυτοκίνητο εγινε τελικά το "σαραβαλάκι" του Μίμη Φωτόπουλου. Δεν ξερω ομως αν το αγορασαν τελικά το αμάξι ή το νοικιασαν από τον οδηγο-ιδιοκτητηγια τις ανάγκες της ταινίας.
:thanx2: :thanx2: :thanx2: Ψοφάω για αυτές τις αγνωστες ιστορίες του παρασκηνίου..... Συγγνώμη για την αδιακρισία αλλα θα ηθελα να ρωτήσω αν είναι απο καποιο βιβλίο ?...Πήρα το καλοκαίρι το βιβλίο του Κατσουρίδη για τετοιες ακριβώς ιστορίες...αλλα μάλλον απογοητεύτηκα.
 
antonovar είπε:
:thanx2: :thanx2: :thanx2: Ψοφάω για αυτές τις αγνωστες ιστορίες του παρασκηνίου..... Συγγνώμη για την αδιακρισία αλλα θα ηθελα να ρωτήσω αν είναι απο καποιο βιβλίο ?...Πήρα το καλοκαίρι το βιβλίο του Κατσουρίδη για τετοιες ακριβώς ιστορίες...αλλα μάλλον απογοητεύτηκα.
Το συγκεκριμένο antonovar το ειχα ακουσει στην τηλεοραση απο εκπομπή αλλα δεν μπορω να θυμηθω ποιος το ειχε πει: πρεπει να ήταν ή ο Παντελής ο Παλιερακης που ήταν χρόνια φροντιστης της FF ή ο Κατσουρίδης που ειχε κανει το μονταζ στην ταινία...Και το ειχα ακουσει απο τις εκπομπες που βαζει κατα καιρους η ΕΡΤ απο το αρχειο...νομιζω πρεπει να ήταν στο "Τα αστέρια λάμπουν για πάντα"...(είναι και καιρος που το ειχα δει...κατι τετοια τα βλεπω και τα "κυνηγάω" )
 
Και επειδή το σαραβαλάκι έπαιζε το ρόλο ταξί στη ταινία ("Το σωφερακι") να πούμε οτι, αν και το ταξί είχε ρόλο κομπάρσου στις ελληνικές ταινίες, ακολούθησαν μερικές ακόμα που το είχαν ως βασικό ήρωα...

Μια απο αυτές είναι "Ο ταξιτζής" του 1962, με τον Κώστα Χατζηχρήστο. Eδώ ο πρωταγωνιστής βγάζει το ψωμί του στο τιμόνι μιας δίπορτη Chevrolet του 1952 και για την ακρίβεια πρόκειται για αγοραίο (κάτι σαν "πειρατής"). Στο τέλος υποτίθεται παίρνει δώρο απο κάποιον συγγενή ένα καινούργιο αμάξι, πάλι Chevrolet αλλά στη πραγματηκότητα πρόκειται για μοντέλο του 1958 και όχι του 1962.

O Taxitzis.jpg

O Taxitzis 2.jpg

Το 1970 έρχεται η "Ταξιτζού" με τη Δέσποινα Στυλιανοπούλου. Εδώ εργαλείο της δουλειάς είναι ένα Ford Taunus 17m P7a. Το γερμανικό μοντέλο κατασκευάστηκε μόνο για ένα χρόνο, από το καλοκαίρι του 1967 έως το καλοκαίρι του 1968, γιαυτό και αποτελεί ένα αρκετά σπάνιο μοντέλο. Στη χώρα μας κυκλοφόρησε κυρίως ως ταξί. Μεγάλο και "βαρύ" σχεδιαστικά αυτοκίνητο για τα ευρωπαϊκά δεδομένα, δεν είχε ιδιαίτερη επιτυχία στην αγορά, οπότε και αντικαταστάθηκε πρόωρα από το παρόμοιας φιλοσοφίας αλλά πιο "ανάλαφρο" P7b, το οποίο, έως το 1971, αποδείχθηκε ιδιαίτερα εμπορικό και στη χώρα μας. Οι κινητήρες ήταν 1.500 και 1.700 κυβικών εκατοστών (V4) αλλά υπήρχε και σε 2.000 V6 (20m).

H Taxitzou 1970-4.jpg
 
hannele είπε:
Το συγκεκριμένο antonovar το ειχα ακουσει στην τηλεοραση απο εκπομπή αλλα δεν μπορω να θυμηθω ποιος το ειχε πει: πρεπει να ήταν ή ο Παντελής ο Παλιερακης που ήταν χρόνια φροντιστης της FF ή ο Κατσουρίδης που ειχε κανει το μονταζ στην ταινία...Και το ειχα ακουσει απο τις εκπομπες που βαζει κατα καιρους η ΕΡΤ απο το αρχειο...νομιζω πρεπει να ήταν στο "Τα αστέρια λάμπουν για πάντα"...(είναι και καιρος που το ειχα δει...κατι τετοια τα βλεπω και τα "κυνηγάω" )
Ακριβεστατα !!!

http://www.ert-archives.gr/V3/public/main/page-assetview.aspx?tid=76329&tsz=0&act=mMainView

στο ~35.20
 
prisma είπε:
Και επειδή το σαραβαλάκι έπαιζε το ρόλο ταξί στη ταινία ("Το σωφερακι") να πούμε οτι, αν και το ταξί είχε ρόλο κομπάρσου στις ελληνικές ταινίες, ακολούθησαν μερικές ακόμα που το είχαν ως βασικό ήρωα...Μια απο αυτές είναι "Ο ταξιτζής" του 1962, με τον Κώστα Χατζηχρήστο. Eδώ ο πρωταγωνιστής βγάζει το ψωμί του στο τιμόνι μιας δίπορτη Chevrolet του 1952 και για την ακρίβεια πρόκειται για αγοραίο (κάτι σαν "πειρατής"). Στο τέλος υποτίθεται παίρνει δώρο απο κάποιον συγγενή ένα καινούργιο αμάξι, πάλι Chevrolet αλλά στη πραγματηκότητα πρόκειται για μοντέλο του 1958 και όχι του 1962.
o Χατζηχρήστος σε αυτή την ταινία πριν τις chevrolet είχε αυτό το "ρημάδι".New Movie (11).Movie_Snapshot.jpg το οποίο νομιζα οτι ήταν Fiat topolino αλλα βλέποντας το τώρα στην ταινία ...νομίζω οτι είναι κατι αλλο.Το σήμα μπροστα στην μασκα μοιαζει με "Αustin".

Μήπως εχεις καταλαβει τι είναι prisma??? Μου κάνει και για Austin 8 η standard 8 ??? τι λες

@ Nemo Ευχαριστώ πολύ ....θησαυρός το link ...!!!!

New Movie (10).Movie_Snapshot.jpg
 
antonovar είπε:
o Χατζηχρήστος σε αυτή την ταινία πριν τις chevrolet είχε αυτό το "ρημάδι".Προβολή συνημμένου 147250Προβολή συνημμένου 147251 το οποίο νομιζα οτι ήταν Fiat topolino αλλα βλέποντας το τώρα στην ταινία ...νομίζω οτι είναι κατι αλλο.Το σήμα μπροστα στην μασκα μοιαζει με "Αustin".Μήπως εχεις καταλαβει τι είναι prisma??? Μου κάνει και για Austin 8 η standard 8 ??? τι λες

!
To ρημάδι αυτό πρέπει να είναι προπολεμικό Skoda (γύρω στα τέλη δεκαετίας 30)
 
prisma είπε:
To ρημάδι αυτό πρέπει να είναι προπολεμικό Skoda (γύρω στα τέλη δεκαετίας 30)
prisma .. :bow: Υποκλινομαι.......Skoda popular 1937-39......veterani4_10.jpgveterani4_10.jpg .....βρήκα roadster....αλλα και του Χατζηχρηστου ..είναι λιγο καλοκαιρινο
 
1948 Buick superbuick super 1948 convertible.jpg

Στο post 9 ασχοληθήκαμε με την ΒUICK SPECIALτου 62 του Φινού οπου την είδαμε σε αρκετες ταινίες της δεκαετίας του 60.

Πριν από αυτήν όμως την ΒUICK υπήρχαν και άλλες 2 τις οποίες είδαμε σε περισσότερες από μία ταινίες οπότε μάλλον υπήρχε μία προτίμηση στην συγκεκριμένη φίρμα από τον Φίνο.

Το 1951 στην ταινία «Εκείνες που δεν ξέρουν να αγαπούν» βλέπουμε την Αννα Καλουτά να οδηγάει με χαρακτηριστική ανεση μία Buick Super 8 του 1948 με αριθμό κυκλοφορίας 60825 e.jpg

Το αυτοκίνητο με τα σημερινά δεδομένα ήταν ένας πραγματικός αμερικάνικος «βροντόσαυρος» και απεικόνιζε την αμερικάνικη εκδοχή της αυτοκίνησης μετά το τέλος του 2ου Παγκ.πολέμου. Ενας «Τιτανικός» της στεριάς που ζυγιζε σχεδόν 2 τόνους και προσπαθούσε να κινηθεί από έναν 8κύλινδρο εν σειρά κινητήρα 4100 κ.ε που απέδιδε 120 ίππους. Επίσης πέρα από τα τεχνικά του χαρακτηριστικά το αυτοκινητο ξεχωριζε για το παρμπριζ με τα δύο τμηματαventilation holes.jpg

Η συγκεκριμένη ταινία πρέπει να είναι και η πρώτη ελληνική ταινία που έχει incar πλάνα και κάπως έτσι παίρνουμε μία άποψη της Λ.Ποσειδώνος στις αρχες της δεκατείας του 50 αλλα και της αγνώριστης και έρημης Γλυφάδας .Στιγμιότυπο 8 (8-12-2015 1-34 μμ).jpg

Το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι μάλλον σπαρτιάτικο για Αμερικάνικο αλλά εξωτερικά τα χρώμια που υπάρχουν για διακοσμητικούς λόγους πρεπει να ζυγίζουν οσο ζυγίζει ενα κανονικό αυτοκινητο σήμερα.

Τρία χρόνια μετά(1954) στην ταινία της Φινος Φιλμ " χαρούμενο ξεκίνημα" βλεπουμε την ιδια buick SUPER με τον ιδιο αριθμό κυκλοφορίας να είναι το αυτοκινητο του Βασ.ΑυλωνίτηΣτιγμιότυπο 5 (8-12-2015 9-32 πμ).jpg

1951 Buick special


Buick Super Convertible 1951.jpg

Το 1958--59 γυρίζεται η ταινία το κλωτσοσκούφι και ο Αλεκος Αλεξανδράκης εμφανιζεται να οδηγάει μιαBuick specialτου 1951 convertible με αριθμο κυκλοφορίας "6917".

Η οποία δεν διέφερε και πάρα πολύ απο τηνSuper που αναφέραμε προηγουμένως αφού ήταν βασισμένη στο ίδιο αμάξωμα αλλα διεθετε ενα βελτιωμένο 8κυλινδρο εν σειρα κινητήρα που εβγαζε μερικούς ιππους παραπάνω και είχε καμμια εκατοστή κιλά χρωμιο παραπάνω για λογους καλύτερης αισθητικής.Με τα δεδομένα εκείνης της εποχής ήταν μια αμερικάνικη κουρσάρα αλλα στην πραγματικότητα ηταν και αυτό αλλο ενα αργοκινητο , βενζινοβόρο και δυσκολοδήγητο αμερικάνικο "παχυδερμο"New Movie (24).Movie_Snapshot.jpg

Στην ταινία όμως ταιριάζει τέλεια στην εμφυτη κλάση και αρχοντιά που διέθετε ο Αλέκος Αλεξανδρακης. ο οποίος τη οδηγάει με χαρακτηριστικό στύλ και άνεση στην Λεωφόρο Ποσειδώνος προσπαθώντας να βρει την Αλίκη Βουγιουκλάκη.klots alimos.jpg

Για τις ανάγκες του σεναρίου η Buick χαλάει στον έρημο δρόμο κοντά στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και μας δίνεται η ευκαιρία να δούμε τον διαφορετικό τρόπο ανοίγματος του τεραστιου μπροστινόυ καπώ που καλύπτει τον θηριώδη 8κυλινδρο εν σειρά κινητήρα.New Movie (22).Movie_Snapshot.jpg

2 χρόνια μετα το 1961 στην ταινία "η Λιζα και η αλλη" ξαναβλέπουμε την Αλικη Βουγιουκλάκη στην ιδια buick που τώρα ανήκει στον Λάμπρο Κωνσταντάρα οπου εχουμε την ευκαιρία να την δούμε με ανοιχτή την κουκούλα.

New Movie (17).Movie_Snapshot.jpg

3 χρόνια μετα το 1964 στην ιδια buick βλεπουμε και τον Θαναση Βεγγο μαζί με τον Λαυρεντη Διανελλο στην ταινια " ενας τρελλος τρελλος Βέγγος"New Movie (14).Movie_Snapshot.jpg

Αυτα προς το παρόν γιατι υπάρχει και αλλη μια buick special του 64 την οποία βλεπουμε σε δυο διαφορετικες ταινίες και εταιρείες παραγωγής.

w maska.jpg

ekeines.jpg

ekeines2.jpg

Στιγμιότυπο 11 (8-12-2015 1-37 μμ).jpg

χαρουμενο ξεκινημα.jpg

Στιγμιότυπο 3 (8-12-2015 9-31 πμ).jpg

χαρουμενο ξεκινημα 2.jpg

χαρουμενο ξεκινημα 3 .jpg

klotsosk.jpg

klots inter.jpg

New Movie (26).Movie_Snapshot.jpg

klotsodkoufi super alimos.jpg

New Movie (18).Movie_Snapshot.jpg

New Movie (20).Movie_Snapshot.jpg

New Movie (21).Movie_Snapshot.jpg

New Movie (23).Movie_Snapshot.jpg

New Movie (25).Movie_Snapshot.jpg

New Movie (15).Movie_Snapshot.jpg

New Movie (16).Movie_Snapshot.jpg

New Movie (12).Movie_Snapshot.jpg

New Movie (13).Movie_Snapshot.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
antonovar είπε:
Η συγκεκριμένη ταινία πρέπει να είναι και η πρώτη ελληνική ταινία που έχει incar πλάνα και κάπως έτσι παίρνουμε μία άποψη της Λ.Ποσειδώνος στις αρχες της δεκατείας του 50 αλλα και της αγνώριστης και έρημης Γλυφάδας .Προβολή συνημμένου 147677Προβολή συνημμένου 147676Προβολή συνημμένου 147675Προβολή συνημμένου 147672
Και όμως η πρώτη incar ελληνική τανία, είναι το "Τραγούδι του χωρισμού" του 1939, όπου ο Λάμπρος Κωνσταντάρας και η Λίντα Μιράντα βολτάρουν στην Αθήνα και πέριξ, μεσα σε μια Chevrolet.

To tragoudi tou Xorismou 1939 2.jpg

Όσον αφορά τις Buick, μια τέτοια εμφανίζεται και στον "Ζηλιαρόγατο" του 1956 και μάλλον μοιάζει με αυτή της Καλούτα στο "Εκείνες δεν πρέπει να αγαπούν". Έχει βέβαια διαφορετικό αριθμό (Α-10724), με δεδομένο ότι είχε αλλάξει το σύστημα αρίθμησης, αλλά μάλλον προκειται για το ίδιο μοντέλο.

Ο Ziliarogatos1956.jpg

To tragoudi tou Xorismou 1939.jpg
 
prisma είπε:
Και όμως η πρώτη incar ελληνική τανία, είναι το "Τραγούδι του χωρισμού" του 1939, όπου ο Λάμπρος Κωνσταντάρας και η Λίντα Μιράντα βολτάρουν στην Αθήνα και πέριξ, μεσα σε μια Chevrolet.
Όσον αφορά τις Buick, μια τέτοια εμφανίζεται και στον "Ζηλιαρόγατο" του 1956 και μάλλον μοιάζει με αυτή της Καλούτα στο "Εκείνες δεν πρέπει να αγαπούν". Έχει βέβαια διαφορετικό αριθμό (Α-10724), με δεδομένο ότι είχε αλλάξει το σύστημα αρίθμησης, αλλά μάλλον προκειται για το ίδιο μοντέλο.

Προβολή συνημμένου 147714
Eυχαριστώ prisma....όντως ...το τραγούδι του χωρισμού πρέπει να είναι η πρώτη ταινία με incar πλανα....και με δεδομένη την ημερομηνία παραγωγής της ταινίας μου φαίνεται αρκετά πρωτοποριακό.

Η buick του ζηλιαρόγατου, οντως είναι μία ολόϊδια super με αυτην της Καλουτά αλλά δεν μπορώ να καταλάβω αν είναι το ιδιο αυτοκίνητο.Οι μόνες διαφορες που βλεπω είναι οτι στον Ζηλιαρόγατο λείπει το αριστερό προβολάκι στην μασκα και οτι εχει επιπλέον κατι σαν σημαιάκι στο φτερό.

Αλήθεια οι πινακίδες πότε αλλαξαν? το 56?.Και κάτι τελευταίο.Εχεις υποψην σου ποσο μπορεί να κόστιζε ενα τετοιο αυτοκινητο εκείνη την εποχή???
 
antonovar είπε:
Eυχαριστώ prisma....όντως ...το τραγούδι του χωρισμού πρέπει να είναι η πρώτη ταινία με incar πλανα....και με δεδομένη την ημερομηνία παραγωγής της ταινίας μου φαίνεται αρκετά πρωτοποριακό.Η buick του ζηλιαρόγατου, οντως είναι μία ολόϊδια super με αυτην της Καλουτά αλλά δεν μπορώ να καταλάβω αν είναι το ιδιο αυτοκίνητο.Οι μόνες διαφορες που βλεπω είναι οτι στον Ζηλιαρόγατο λείπει το αριστερό προβολάκι στην μασκα και οτι εχει επιπλέον κατι σαν σημαιάκι στο φτερό.

Αλήθεια οι πινακίδες πότε αλλαξαν? το 56?.Και κάτι τελευταίο.Εχεις υποψην σου ποσο μπορεί να κόστιζε ενα τετοιο αυτοκινητο εκείνη την εποχή???
Η Buick στο "Ζηλιαρόγατο" φοράει τα νούμερα απο το σύστημα που ίσχυσε το διάστημα 1954-1956 (για 2 χρόνια δλδ), οπότε οι πινακίδες άλλαξαν εκ νέου. Έως το 1953 ίσχυε το προπολεμικό σύστημα αριθμοδότησης (π.χ. η Buick της Καλουτά στη ταινία του '51).

Όσο για το πόσο κόστιζε καινούργιο ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι δύσκολο να βρει κανείς επίσημα στοιχεία από εκείνη την εποχή. Σίγουρα ήταν αυτοκίνητα για εύπορους, ειδικά στις ανοικτές εκδόσεις (convertible), όπως αυτά που βλέπουμε πιο πάνω.
 
Buick special 1964 Buick-1964-Full-Line-Prestige-55.jpgΑλλη μία Buick special που εχουμε δεί σε 2 ελληνικές ταινίες. Ελπιζω να είναι η τελευταία γιατί αν συνεχίσω ετσι,θα πρέπει να μετονομάσω το thread απο "αυτοκινητα στον Ελληνικό κινηματογράφο" σε "οι Buick στον Ελληνικό Κινηματογράφο".

Ηταν η επομενη γενιά buick special απο αυτήν του Φίνου στο post 9 η οποία παρουσιάσθηκε το 1964 και εμεινε στην παραγωγή μεχρι το 69.

Πιο τετραγωνισμένη απο την προηγούμενη και σχεδόν χωρίς καμμία καμπύλη στο αμάξωμα της παρόλο που ήταν αυτοκινητο της δεκαετίας του 60 είχε μια εντελως 70ies μορφή.Ενα λιτό και εντελως συντηρητικό 4ΘΥΡΟ SEDAN αυτοκινητο χωρίς υπερβολές και το τελευταίο απο την σειρα "special" που είχε τους 3 κλασσικους διακοσμητικους "αεραγωγούς" στά φτερά.Με 4 διαθεσιμους κινητήρες εναν V6 3700κ.ε εναν εν σειρα 6ΚΥΛΙΝΔΡΟ 4100 κ.ε και 2 V8 4900 και 5300 κ.ε προοριζόταν για ολα τα γουστα και βαλαντια των υποψήφιων αγοραστών.

Στον Ελληνικό κινηματογράφο βλεπουμε μια τέτοια buick με πινακίδα 127891 σε δύο ταινίες της "ΣΑΒΒΑΣ ΦΙΛΜ" .

Η πρώτη είναι η "Αν εχεις τύχη διαβαινε" του 1964 με Παπαμιχαηλ,Τσαγανέα New Movie (32).Movie_Snapshot.jpg οπου ήταν το αυτοκινητο του "πλουσιου" Τσαγανέα που κυκλοφορούσε με οδηγό και "μπράβο". Στην ταινία το αυτοκινητο πρεπει να ναι ολοκαίνουργιο αφού είναι η χρονιά που μολις εχει κυκλοφορήσει το μοντέλο στην αγορά.

Η επόμενη ταινία είναι η ταινία του Ν.Κατσουρίδη "οι Αδισταχτοι" οπου ο Ν.Κουρκουλος και η υπόλοιπη "συμμορία" χρησιμοποιουν την ιδια Buick σαν προκάλυμμα για την κομπινα τους.Το στύλ και το βλοσυρό υφος του Κούρκουλου ταιριάζει απόλυτα με το αυτοκινητο οταν αυτός επιβιάζεται στο πίσω καθισμα.Το ιδιο συμβαίνει και με τον Τζανετάκο σε ρόλο οδηγου.New Movie (38).Movie_Snapshot.jpg

Τέλος αλλη μία λευκή αλλα ανοιχτή Buick special βλεπουμε στην ταινία ο "Στρατής Παραστράτρησε" με Φονσου Ηλιόπουλο αλλα δυστυχώς δεν βρισκω την ταινία για να ανεβασω φωτογραφία .Αν την εχει καποιος συνφορουμίστας και μπορεί ας ανεβασει καποιο καρέ απο αυτη την ταινία!!!!

New Movie (33).Movie_Snapshot.jpg

New Movie (34).Movie_Snapshot.jpg

New Movie (35).Movie_Snapshot.jpg

New Movie (36).Movie_Snapshot.jpg

New Movie (37).Movie_Snapshot.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ο Νίκος Ξανθόπουλος με Pontiac Chieftain Convertible, στην ταινία με τον, εντελώς cult, τίτλο "Είμαι μια δυστυχισμένη" του 1964, από τη ΚΛΑΚ Films.

To συγκεκριμένο είναι μοντέλο του 1950, άρα ήδη παλιό στη ταινία. Ήταν διαθέσιμο με 6κύλινδρο κινητήρα 3.900 κ. εκ. καθώς και με 8κυλινδρο 4.400 κ.εκ.. Αποτελούσε ανανέωση του νέου μοντέλου της εταιρίας που είχε παρουσιαστεί το 1949 (σειρά 1949-1954). Στις εικόνες ο Ξανθόπουλος φαίνεται να οδηγεί το λευκό Pontiac στο Φάληρο, απέναντι από το ξενοδοχείο "KΑΡΛΤΟΝ", επί της παραλιακής.

Eimai mia Dystixismeni 1964 Faliro-3.jpg

Eimai mia Dystixismeni 1964 Faliro-2.jpg
 
Αυτό τι αυτοκίνητο είναι στη Νύχτα γάμου; Δεν ξέρω και πολλά...
 
tonytony είπε:
Αυτό τι αυτοκίνητο είναι στη Νύχτα γάμου; Δεν ξέρω και πολλά...
Aυτό αγαπητέ tonytony είναι ενα FIAT 1200 το οποίο εχει παιξει σε αρκετές ταινίες της finos.Περισσότερες πκηροφορίες εδώ

prisma είπε:
Ο Νίκος Ξανθόπουλος με Pontiac Chieftain Convertible, στην ταινία με τον, εντελώς cult, τίτλο "Είμαι μια δυστυχισμένη" του 1964, από τη ΚΛΑΚ Films.To συγκεκριμένο είναι μοντέλο του 1950, άρα ήδη παλιό στη ταινία. Ήταν διαθέσιμο με 6κύλινδρο κινητήρα 3.900 κ. εκ. καθώς και με 8κυλινδρο 4.400 κ.εκ.. Αποτελούσε ανανέωση του νέου μοντέλου της εταιρίας που είχε παρουσιαστεί το 1949 (σειρά 1949-1954). Στις εικόνες ο Ξανθόπουλος φαίνεται να οδηγεί το λευκό Pontiac στο Φάληρο, απέναντι από το ξενοδοχείο "KΑΡΛΤΟΝ", επί της παραλιακής.

Προβολή συνημμένου 147801Προβολή συνημμένου 147802
Πάντως και οι Αμερικάνοι ....αρχηγοί... και αυτοί .... στο badge engineering..και νόμιζα οτι ηταν μόνο η Rootes και η B.M.C.

Η παραπάνω pontiac και η Buick super του Φινου εξωτερικά ετσι οπως τις βλεπω στις φωτό μόνο στην μάσκα διαφέρουν. H μητρική General Motors το γνωριζε καλά το < αθλημα>.
tinysmile_fatgrin_t2.png
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
prisma είπε:
Ο Νίκος Ξανθόπουλος με Pontiac Chieftain Convertible, στην ταινία με τον, εντελώς cult, τίτλο "Είμαι μια δυστυχισμένη" του 1964, από τη ΚΛΑΚ Films.To συγκεκριμένο είναι μοντέλο του 1950, άρα ήδη παλιό στη ταινία. Ήταν διαθέσιμο με 6κύλινδρο κινητήρα 3.900 κ. εκ. καθώς και με 8κυλινδρο 4.400 κ.εκ.. Αποτελούσε ανανέωση του νέου μοντέλου της εταιρίας που είχε παρουσιαστεί το 1949 (σειρά 1949-1954). Στις εικόνες ο Ξανθόπουλος φαίνεται να οδηγεί το λευκό Pontiac στο Φάληρο, απέναντι από το ξενοδοχείο "KΑΡΛΤΟΝ", επί της παραλιακής.

Προβολή συνημμένου 147801Προβολή συνημμένου 147802
Πάντως και οι Αμερικάνοι ....αρχηγοί... και αυτοί .... στο badge engineering..και νόμιζα οτι ηταν μόνο η Rootes και η B.M.C.

Η παραπάνω pontiac και η Buick super του Φινου εξωτερικά ετσι οπως τις βλεπω στις φωτό μόνο στην μάσκα διαφέρουν. H μητρική General Motors το γνωριζε καλά το < αθλημα>. :D
 
Αλλα ένα ford βλεπουμε στο "Φαφλατά"...περισσότερες πληροφορίες για αυτο θα μας δωσει ο antonovar

χωρίς τίτλο.JPG
 
hannele είπε:
Αλλα ένα ford βλεπουμε στο "Φαφλατά"...περισσότερες πληροφορίες για αυτο θα μας δωσει ο antonovar
Προβολή συνημμένου 147809
Aυτό αγαπητή μου Hannele είναι ενα Ford model A convertible 1928-30 περίπου και είναι η 2η μεγάλη εμπορική επιτυχία της Ford μετα το FORD T.


Στον Ελληνικό κινηματογραφο ηταν το αντίπαλον δέος :biglaugh:της ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ στο κοκκινο FIAT 509 της ΦΙΝΟΣ ΦΙΛΜ που εχουμε δει στην Αρχοντισα και τον Αλήτη.

Πάντως πέρα απο την πλάκα προκειται για ενα αρκετα ιστορικό αυτοκινητο και θα γράψω αυτό που ειχα γραψει και για το FIAT...μακαρι να εχει διασωθεί απο καποιον συλλέκτη
 
Ένα άλλο αμερικάνικο αυτοκίνητο που εμφανίζεται σε τουλάχιστον 3 ελληνικές ταινίες, είναι το Chevrolet Corvair.


To συγκεριμένο μοντέλο παρουσιάστηκε το 1960 και έμεινε στη παραγωγή έως το 1969 με διάφορες αισθητικές και μηχανικές βελτιώσεις. Αποτελούσε ένα μαζεμένο για τα μέχρι τότε αμερικάνικα δεδομένα αυτοκίνητο, και ουσιαστικά αποτελούσε την πρόταση της Chevrolet στην κατηγορία των "οικονομικών" αυτοκινήτων, σε μια εποχή που αρκετοί αμερικάνοι στρέφονταν σε μικρά οικονομικά μοντέλα της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας. Φυσικά δεν ήταν ένα μικρό αυτοκίνητο με απόλυτα κριτήρια, όμως ξέφευγε από το πρότυπο του μεγάλου αυτοκινήτου των ΗΠΑ της δεκαετίας του '50. Το συνολικό του μήκος έφτανε τα 4.57 μέτρα, όταν το μεγαλύτερο Impala της εταιρίας διέθετε αμάξωμα 5.36 μέτρων. Επίσης ξέφευγε από τη λογική των θηριωδών σε κυβισμό κινητήρων, με βασικό μοτέρ στα 2.295 κ. εκ., 6 κυλίνδρων. Όμως, αυτό που ήταν πραγματικά αξιοπερίεργο για αμερικάνικο αυτοκίνητο, ήταν το γεγονός ότι ο κινητήρας ήταν τοποθετημένος πίσω!

Πάντως, ακόμα και στην Ελλάδα, η επίσημη αντιπροσωπεία (ΕΛΦΙΝΚΟ) το προωθούσε ως το "μικρό Chevrolet".

Και οι 3 ταινίες που θα δούμε, είναι της ίδιας περιόδου, του 1961 και στις 3 εμφανίζεται η πρώτη σειρά του μοντέλου (1960).

Η μια είναι η "Λίζα και η άλλη" όπου απαγάγουν τη Βουγιουκλάκη και δραπετεύουν με μια λευκή Corvair, με αριθμό κυκλ. 96814.

Στον "Κατήφορο" ο Νίκος Κούρκουλος κάνει τις αταξίες του με μια "δανεική" Corvair, πιο σκουρόχρωμη, με αρ. κυκλ. 96815 !

H Liza kai h Alli 1961 Corvair.jpg

O Katiforos 1960.jpg

Στη 3η ταινία, "Λάθος στον Έρωτα", ένας φτωχός νέος (Γ. Πάντζας) παριστάνει τον εύπορο στη κοπέλα που ερωτεύεται (Χ. Σύλβα), έχοντας δανειστεί την Corvair ενός πελάτη του συνεργείου στο οποίο εργάζεται (χωρίς βέβαια αυτός να το γνωρίζει). Εδώ βλέπουμε ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο φοράει πινακίδες Δοκιμής (Ε 27). Η εγχρωμη φωτογραφία στο τέλος είναι από έντυπο προώθησης του Corvair 1960 της Chevrolet Ολλανδίας

Lathos ston Erota 1961 1.jpg

Chevrolet Corvair 1960.jpg

H Liza kai h Alli 1961 Corvair 2.jpg

O Katiforos 1960 1.jpg

Lathos ston Erota 1961 3.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα