Ναι, βέβαια, για μια σύγκριση, τα περισσότερα σύγχρονα πλοία έχουν μηχανές ντήζελ, δίχρονες ή τετράχρονες, κατά περίπτωση, και η μεγαλύτερη στον κόσμο, είναι μια 100,000 ίππων Wartsila (www.wartsila.com). Αυτές οι μηχανές καίνε φυσικά μαζούτ, για οικονομία. Για παράδειγμα, το Κνωσσός Πάλας, που κάνει Πειραιάς-Ηράκλειο, έχει 4 τετράχρονες Wartsila, 12 V 46 C - 12 κύλινδρες, σε διάταξη V, με διάμετρο εμβόλου 46 εκατοστά, και οι μηχανές συνδέονται απ'ευθείας με την έλικα, με έναν άξονα, και ο έλεγχος των μηχανών είναι άμεσος, από την γέφυρα. Τώρα, για το αν μπορούσαν να κάνουν όπισθεν όταν το πλοίο ήταν με φουλ ταχύτητα, δεν μπορώ να ξέρω, γιατί δεν είμαι ναυτικός.Shinobi είπε:πολύ ωραίο το θέμα. αν ισχύουν όσα γράφεις ότι είχε μηχανές 59.000 HP τότε μιλάμε για πραγματικό θαύμα για εκείνη την εποχή. δε νομίζω να είναι τόσο άλλα δε ξέρω κιόλας. το γιατί πήγε στο πάτο προφανώς έσκασε πάνω σε παγόβουνο...ακόμα και σήμερα που υπάρχουν καράβια ice class, δεν αντέχουν σύγκρουση με 23 (!) κόμβους σε παγόβουνο - "βουνό". ήταν άτυχο αυτό το καράβι απλά.
Επειδη εχω καποια σχεση με τα πλοια,ο πατερας μου ηταν πλοιαρχος στο εμπορικο ναυτικο,για να κανει "οπισθεν" ενα πλοιο(ουσιαστικα να γυρισουν αναποδα τις μηχανες που λενε) πρεπει πρωτα να σταματησουν τελειως και μετα να ξεκινησουν να γυρνανε αναποδα κατι που οπως καταλαβαινετε θελει πολυ χρονο.Uskoke είπε:Ναι, βέβαια, για μια σύγκριση, τα περισσότερα σύγχρονα πλοία έχουν μηχανές ντήζελ, δίχρονες ή τετράχρονες, κατά περίπτωση, και η μεγαλύτερη στον κόσμο, είναι μια 100,000 ίππων Wartsila (www.wartsila.com). Αυτές οι μηχανές καίνε φυσικά μαζούτ, για οικονομία. Για παράδειγμα, το Κνωσσός Πάλας, που κάνει Πειραιάς-Ηράκλειο, έχει 4 τετράχρονες Wartsila, 12 V 46 C - 12 κύλινδρες, σε διάταξη V, με διάμετρο εμβόλου 46 εκατοστά, και οι μηχανές συνδέονται απ'ευθείας με την έλικα, με έναν άξονα, και ο έλεγχος των μηχανών είναι άμεσος, από την γέφυρα. Τώρα, για το αν μπορούσαν να κάνουν όπισθεν όταν το πλοίο ήταν με φουλ ταχύτητα, δεν μπορώ να ξέρω, γιατί δεν είμαι ναυτικός.
serano915 είπε:Αυτό το είχα διαβάσει κι εγώ πριν χρόνια σε ένα άρθρο, δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει.
http://en.wikipedia.org/wiki/RMS_TitanicThe steel plate used for Titanic's hull was of 1 to 1½ inch (2.5 to 3.8 cm) thickness.[132] A detailed analysis of small pieces of the steel plating from Titanicfound that it was of a metallurgy that loses its ductility and becomes brittle in cold or icy water, leaving it vulnerable to dent-induced ruptures. The pieces of steel were found to have very high content of phosphorus and sulphur (4× and 2× respectively, compared with modern steel), with manganese-sulphur ratio of 6.8:1 (compared with over 200:1 ratio for modern steels). High content of phosphorus initiates fractures, sulphur forms grains of iron sulphide that facilitate propagation of cracks, and lack of manganese makes the steel less ductile. The recovered samples were found to be undergoing ductile-brittle transition in temperatures of 90 °F (32 °C) for longitudinal samples and 133 °F (56 °C) for transversal samples, compared with transition temperature of −17 °F (−27 °C) common for modern steels: modern steel would only become so brittle in between −76 °F and −94 °F (−60 °C and −70 °C). Titanic's steel, although "probably the best plain carbon ship plate available at the time", was thus unsuitable for use at low temperatures.[133] The anisotropy was probably caused by hot rolling influencing the orientation of the sulphide stringer inclusions. The steel plate for Titanic was supplied by David Colville & Sons using acid-lined, open hearth furnaces at their Dalzell Steel and Iron Works in Motherwell nearGlasgow, which would explain the high content of phosphorus and sulphur, even for the time.[133][134] Newer analysis, using slow bend tests on six hull samples at room temperature and at 0 °C(32 °F), suggest that Titanic's hull steel was by no means a brittle material, even at ice-brine temperatures; earlier tests had been made using a simulated impact (the "Charpy test"), whereas a simulated "slow bend", representing a glancing collision, is more representative of the event.[135]http://en.wikipedia.org/wiki/RMS_Titanic#cite_note-McCartynb-139
http://en.wikipedia.org/wiki/RMS_Titanic#cite_note-McCartynb-139Another factor was the rivets holding the hull together, several of which were much more fragile than once thought.[134][136] The major part of Titanic's hull was held together by steel rivets which were installed by a hydraulic riveting machine. At the bow and the stern this machine could not be used. There, the stresses were expected to be much lower than at the central hull, thus the use of wrought iron rivets (which could be easier installed by hand) was sufficient. Forty-eight out of the millions of rivets holding the Titanic together were recovered from the wreck site, six of which were identified as hull rivets.[132] While the mild steel rivets were of proper quality, the scientists found many of the wrought iron rivets to be riddled with high concentrations of slag. A glassy residue of smelting, slag can make rivets brittle and prone to fracture. Records from the archive of the builder show that the ship's builder ordered No. 3 iron bar, known as "best"—not No. 4, known as "best-best", as material for the wrought iron rivets, although shipbuilders at that time typically used No. 4 iron for such rivets. Rivets of "best best" iron had a tensile strength of approximately 80% of steel's; "best" iron was only around 73%.[137] Despite this, the most extensive and finally fatal damage the Titanic sustained, at boiler rooms No. 5 and 6, was done in an area where steel rivets were used.[132][138]
Ναι, εννοείται πως δεν υπάρχει καμμία σύγκριση με σημερινές μηχανές. Ο Τιτανικός είχε συνολική μάξιμουμ ισχύ 56.000 ιππών συνδιάζοντας 2 ατμομηχανές και μία, σχεδών πειραματικής σχεδίασης ατμοτουρμπίνα. Σήμερα αυτή τη ισχύ τη βγάζει άνετα μόνη της μια Diesel.Uskoke είπε:Ναι, βέβαια, για μια σύγκριση, τα περισσότερα σύγχρονα πλοία έχουν μηχανές ντήζελ, δίχρονες ή τετράχρονες, κατά περίπτωση, και η μεγαλύτερη στον κόσμο, είναι μια 100,000 ίππων Wartsila (www.wartsila.com). Αυτές οι μηχανές καίνε φυσικά μαζούτ, για οικονομία. Για παράδειγμα, το Κνωσσός Πάλας, που κάνει Πειραιάς-Ηράκλειο, έχει 4 τετράχρονες Wartsila, 12 V 46 C - 12 κύλινδρες, σε διάταξη V, με διάμετρο εμβόλου 46 εκατοστά, και οι μηχανές συνδέονται απ'ευθείας με την έλικα, με έναν άξονα, και ο έλεγχος των μηχανών είναι άμεσος, από την γέφυρα. Τώρα, για το αν μπορούσαν να κάνουν όπισθεν όταν το πλοίο ήταν με φουλ ταχύτητα, δεν μπορώ να ξέρω, γιατί δεν είμαι ναυτικός.
Built in Belfast, County Antrim, Ireland ... και δεν λέει η ελληνική βικιπαιδεία κάτι για Μπέλφαστ στην Αγγλία!Nikol@r@s είπε:Οι πρώτες εντυπώσεις
Ο Τιτανικός ναυπηγήθηκε από τα ναυπηγεία Harland και Wolff, στο Μπέλφαστ(της Αγγλίας), για την εταιρία "White Star Line".
Clemence είπε:Built in Belfast, County Antrim, Ireland ... και δεν λέει η ελληνική βικιπαιδεία κάτι για Μπέλφαστ στην Αγγλία!
Και κάτι για τα 100 χρόνια από το ναυάγιο:
http://sitchnews.com/728/way-too-many-people-thought-that-titanic-was-just-a-movie
Άσε, καταραμένη εκπομπή που μ' έκανε να φοβάμαι τ' αεροπλάναStanfromgreece είπε:...Την εκπομπή may day στο Μακεδονία TV την έχετε δεί;
...