Τι ακούω απόψε ...

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας don dokken
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Αχα!!! Ο Εντι Λεφτάς! (ξάδερφος του Κώστα του Γκοτζίλα και μπατζανάκης του Νίκου του Πεταλούδα). Μας άφησε χρόνους σχετικά πρόσφατα.

Αυτό μ'αρέσει περισσότερο, είναι πιο κουνιστάρικο, αν με καταλαβαίνεις..... Σε μια σκοτεινή παμπ, κάπου στη Route 66.... Ανοίγει η δίφυλλη πόρτα και μπαίνει μέσα η..... και όλοι γυρνάνε προς τα κει και ξεκινά το τραγουδάκι και όλοι μένουν άγαλμα.
 
Το τραγούδι ειναι γνωστό...

Ποσο μου αρέσει όμως το συγκεκριμένο βίντεο με το κορίτσι.. :love:
(και ας μην είναι το official)

Ο περισσοτερος κοσμος γνωριζει το συγκεκριμενο τραγουδι απο το remix που κυκλοφορησε το 1993 στο "No More Brothers" Maxi-Single και εγινε το πρωτο σολο #1 για τον Freddie Mercury. Για πολυ καιρο επαιζε στο MTV καθε 30 δευτερολεπτα.


Η εκδοση που εβαλες ειναι το Extended Mix απο το maxi-single αυτο.

Προσωπικα προτιμω την αρχικη εκδοση του 1985 απο τον δισκο Mr. Bad Guy.

 
Έχω πει παλιότερα ότι κάθε φορά που θέλω να τους ακούσω, δυσκολεύομαι να διαλέξω άλμπουμ. Άμα όμως αποφασίσω να παίξω αυτό, απ' όλα τα διάσημα κομμάτια που έχει μέσα (Sirius, Mamagamma, Eye in the Sky) κανένα δεν τρώει τόσες επαναλήψεις, όσο το μικρό αυτό διαμαντάκι. Είναι οι στίχοι που ώρες ώρες νομίζω ότι αυτός που τους έγραψε με ήξερε πριν από μένα; είναι ότι στα καλά καθούμενα η μουσική ξεσπάει σε ένα ορχηστρικό παραλήρημα σαν να θέλει να σπάσει τη "σιωπή" του καλλιτέχνη; είναι η μελωδία και η κορνέτα που μοιάζει βγαλμένη από άλλες"σκοτεινές" εποχές; ή μήπως είναι ιδέα μου όλα αυτά και έχω προσαρμόσει το κομμάτι στα μέτρα μου για να έχω λόγους να το λατρεύω;
(Άραγε ο ειδικός Parsonsoλόγος του forum -αυτός ντε με τη σιδερένια μασέλα, που λέει ότι παρέχει πληροφορίες γι' αυτούς με το αζημίωτο- να συμμερίζεται την ταπεινή μου άποψη ή κουνάει το κεφάλι του με απόγνωση; )

Alan Parsons Project - Silence and I (1982)


(εν τω μεταξύ θέλω να ξαναρωτήσω μια που το θυμήθηκα και μιλάμε για τον Alan Parsons: το Lucifer σε ποια εκπομπή ή διαφήμιση το ακούγαμε; ακόμη να το βρω)
 
Τελευταία επεξεργασία:
Έχω πει παλιότερα ότι κάθε φορά που θέλω να τους ακούσω, δυσκολεύομαι να διαλέξω άλμπουμ. Άμα όμως αποφασίσω να παίξω αυτό, απ' όλα τα διάσημα κομμάτια που έχει μέσα (Sirius, Mamagamma, Eye in the Sky) κανένα δεν τρώει τόσες επαναλήψεις, όσο το μικρό αυτό διαμαντάκι. Είναι οι στίχοι που ώρες ώρες νομίζω ότι αυτός που τους έγραψε με ήξερε πριν από μένα; είναι ότι στα καλά καθούμενα η μουσική ξεσπάει σε ένα ορχηστρικό παραλήρημα σαν να θέλει να σπάσει τη "σιωπή" του καλλιτέχνη; είναι η μελωδία και η κορνέτα που μοιάζει βγαλμένη από άλλες"σκοτεινές" εποχές; ή μήπως είναι ιδέα μου όλα αυτά και έχω προσαρμόσει το κομμάτι στα μέτρα μου για να έχω λόγους να το λατρεύω;
(Άραγε ο ειδικός Parsonsoλόγος του forum -αυτός ντε με τη σιδερένια μασέλα, που λέει ότι παρέχει πληροφορίες γι' αυτούς με το αζημίωτο- να συμμερίζεται την ταπεινή μου άποψη ή κουνάει το κεφάλι του με απόγνωση; )
Συμφωνώ απόλυτα. Το συγκεκριμένο κομματάκι το ερμηνεύει ποιός άλλος, ο Γούλφσον. Εκτός από την ερμηνεία του, είναι καταπληκτικά και τα ορχηστρικά. Οι άνθρωποι δεν δημιουργούσαν απλά μουσική, αντε να βγάλουμε κανά φράγκο. Εγραφαν κάτι σαν ποιήματα. Ο πρώτος τους δίσκος, ο Tales of mystery and imagination, ήταν πανάκριβη παραγωγή και αυτό διαφαίνεται από τον ήχο που είναι μπροστά από την εποχή του (ειδικά ο ήχος των ντραμς). Ολοι τους οι δίσκοι μεχρι και το Gaudi είναι διαμάντια. Από τις ελάχιστες μπάντες που όλοι τους οι δίσκοι έχουν κάτι να πουν, τους ακούς και σου αφήνουν ένα ηχητικό αποτύπωμα (ειδικά τα ορχηστρικά τους).
 
Συμφωνώ απόλυτα. Το συγκεκριμένο κομματάκι το ερμηνεύει ποιός άλλος, ο Γούλφσον. Εκτός από την ερμηνεία του, είναι καταπληκτικά και τα ορχηστρικά. Οι άνθρωποι δεν δημιουργούσαν απλά μουσική, αντε να βγάλουμε κανά φράγκο. Εγραφαν κάτι σαν ποιήματα. Ο πρώτος τους δίσκος, ο Tales of mystery and imagination, ήταν πανάκριβη παραγωγή και αυτό διαφαίνεται από τον ήχο που είναι μπροστά από την εποχή του (ειδικά ο ήχος των ντραμς). Ολοι τους οι δίσκοι μεχρι και το Gaudi είναι διαμάντια. Από τις ελάχιστες μπάντες που όλοι τους οι δίσκοι έχουν κάτι να πουν, τους ακούς και σου αφήνουν ένα ηχητικό αποτύπωμα (ειδικά τα ορχηστρικά τους).
Αγόρασα το Tales of Mystery and Imagination από δισκοπωλείο στο Παρίσι το 2001. Είχα πάρει 2 CD, αυτό και μαζί το Rumours των FleedWood Mac. :)
 
Βρε παιδιά, ανεβάστε και κανένα χάλια, έχω τρελαθεί να βάζω καρδούλες σήμερα!

Λοιπόν απόψε θα προβώ σε μια ιεροσυλία ( o_O ). Το παρακάτω έχει κατηγορηθεί βαρύτατα ως κόπια του Immigrant Song, κάτι που το διαπιστώνει κανείς από τις πρώτες νότες. Οι Sweet τα άκουγαν αυτά και είμαι σίγουρη ότι καρφάκι δεν τους καιγόταν αφού ήξεραν ότι στην πραγματικότητα ήταν πολύ πολύ καλύτεροι από όλες αυτές τις κατηγορίες και το είχαν αποδείξει πολλάκις.
Γιατί το ακούω; Γιατί όση λατρεία κι αν έχω στους Zeppelin κι όση εκτίμηση κι αν έτρεφα ανέκαθεν για τον John Bohnam, τα drums σ' αυτό το κομμάτι με τρελαίνουν (και γιατί τρέφω επίσης μεγάλη εκτίμηση και στους Sweet).

Sweet - Burning (1973)

 
Βρε παιδιά, ανεβάστε και κανένα χάλια, έχω τρελαθεί να βάζω καρδούλες σήμερα!
Χάλια θες; Ορίστε ενα χάλια κομμάτι από μένα προς τη μαντμουαζέλ στο τραπέζι 12 (ξέρω και γαλλιικά).

Το 1990 Οι Εργο του Αλαν Πάρσονς είχαν στα σκαριά ένα άλμπουμ με θέμα τον Φρόιντ. Στην πορεία όμως ο Ερρίκος Λυκογιός ψιλοτσακώθηκε με τον Αλαν Πάρσονς και αντί το άλμπουΝ να κυκλοφορήσει ως The Alan parsons project, κυκλοφόρησε υπό την αιγίδα του Ερρίκου. Παρ'όλ'αυτά, όλα τα υπόλοιπα ήταν παραγωγή Αλαν Παρσονς και οι μουσικοί ήταν οι περισσότεροι γνωστοί από τα παλιά. Δεν έχει σημασία όμως, σημασία έχει ότι είναι ενα πολύ ενδιαφέρον αλμπουμ του οποίου το ομώνυμο κομματάκι είναι το πιο κάτω:
Το κομμάτι αυτό εχει έναν ηχο που σχεδόν είναι καθηλωτικός, σα να σε υπνωτίζει. Αλλωστε ο Φρόιντ είναι ο πατήρ της ψυχανάλυσης, άρα πρέπει να σε υπνωτίσει για να του αποκαλυφθείς.
 
Κάποτε ο Βρασίδας Πεογιός πήγε στη Σιδερένια Παρθένα και ζήτησε από τον Σταύρο Χάρις να του δώσει μια ευκαιρία.
Ε κάτσανε, φτιάξανε ένα demo με τον Βρασίδα να τραγουδάει και το αποτέλεσμα ήταν το πιο κάτω:
Στα πρώτα 6-7 δευτερόλεπτα που ο Βρασίδας άρχισε να σκούζει, ο Σταύρος παίρνει στο κινητό τον Παύλο ΤηςΑννας (κάπως έτσι) και του λέει ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!!

υγ. Μ'αρέσει η έκδοση των Maiden με τον Ντι Αννο, είναι κάτι διαφορετικό αλλά ποτέ δε θα είχαν την αποδοχή που είχαν με τον Ντίκινσον. Και οι δύο εκδόσεις του Killers μ'αρέσουν αλλά στα πρώτα 20-30 δευτερόλεπτα που ο Bruce σκούζει με μανία, είναι εκ των ουκ άνευ.
 
Τελευταίο γι'απόψε. Αυτό το κομματάκι το'ψαχνα εδώ και δεκαετίες, δεν ήξερα τον τίτλο του για να το αναζητήσω. Το συνάντησα εντελώς τυχαία στο YT πριν μερικές εβδομάδες.

 
John Mayall - Why Worry, απο τον δισκο Road Show Blues (1981). Οχι τοσο γνωστος δισκος, αλλα παρα πολυ δυνατος.


Ο ιδιος δισκος ειχε κυκλοφορήσει με πολλους τιτλους, εξώφυλλα και απο διάφορες εταιριες. Εγω τον ειχα αποκτήσει σε CD με τιτλο "Why Worry" απο την εταιρια Success, που εκανε πολλες επανακυκλοφορίες χαμηλου κοστους.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πίσω
Μπλουζα