Τι σχεδιάζει ο Kojima; [MGS, Castlevania]

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας DINO
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
@Imgema

Άσχημα δεν έχει αλλά σίγουρα όμως δεν μπορείς να συγκρίνεις τα γραφικά του Bayonetta (που μου αρέσει ΠΟΛΥ btw) με αυτά πχ. του Castlevania... δεν έχει με την καμοία την λεπτομέρεια του , ούτε τα fx. Ακόμα και στο demo του castlevania μπορείς να χαζέψεις το χώμα (καμμένος :P ) τις αντανακλάσεις του νερού, την κίνηση του δάσους από πίσω κτλ... αυτά στο Bayonetta δεν υπάρχουν . Ακόμα και οι υφές των χαρακτήρων είναι κλάσεις ανώτερες.

Το ότι το framerate θυσιάζεται έχει μια πολύ απλή εξήγηση: post-processing κατά κύριο λόγο και αναβαθμισμένο/πιο λεπτομερές περιβάλλον κατά δεύτερο...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
@keropi

Δέν είναι ταινία, είναι διαδραστικό μέσο, να τη βράσω λοιπον τη λεπτομέρεια αν μειώνει την διαδραστικότητα.

στην τελική να μειώσουν το ΑΑ και να ανεβάσουν τα frames....
 
Ναι, τελικά με τις νέες κυκλοφορίες, ότι ισχύει για το ένα παιχνίδι είναι το ίδιο και το αυτό και για το άλλο.

Αυτό με τα 30 frames δεν μπορώ να το καταλάβω. Bayonetta. Μόνο αυτό φτάνει. Στην οθόνη γινόταν ο κακός χαμός και το παιχνίδι δεν έχανε καρέ.

Συμφωνώ με το Saulot, ας ρίξουν φίλτρα και AI και ας μεγαλώσουν το frame rate.
 
Οντως τα γραφικα του Castlevania ειναι πολυ πιο απαιτητικα. Μια ματια στο demo με τις βροχες, τις αντανακλασεις των κεραυνων αρκει.

Σιγουρα θα μπορουσε να υπαρξει καλυτερη επιδοση στα καρε. Φοβαμαι οτι το προβλημα ειναι οτι η πλατφορμα αναπτυξης ηταν το PS3 με τους γνωστους περιορισμους του.

Παρολα αυτα να μην ξεχναμε οτι μιλαμε για μηχανηματα 5ετιας με τεχνολογιας 6ετιας+.

Το οτι καταφερνουν πολλοι τιτλοι ακομα να μας αφηνουν με το στομα ανοιχτο, ειναι εντυπωσιακο.

Η επομενη Γενια επρεπε να εχει ξεκινησει απο περσυ αλλα απο οτι βλεπω θα φαμε την παρουσα για καιρο ακομα.
 
Νομίζω ότι το χαμηλό frame-rate ειναι πιο εμφανες σήμερα από οτι πριν μερικά χρόνια. Αυτό γιατι παλιότερα, ειχαμε μικρότερες οθόνες και τηλεοράσεις. Παιζαμε PS2 στις 21, αντε 25 ίντσες το πολύ. Τωρα οι περισσότεροι έχουμε LCD τηλεοράσεις από 32 ίντσες και πάνω. Αλλιώς δεν θα ευχαρηστιόμασταν τις HD κονσόλες και να θελαμε. Ομως το μεγάλο μέγεθος και η αυξημένη ευκρινεια και λεπτομέρεια κανει το προβλημα του χαμηλου frame-rate πιο εμφανες. Γι αυτό θα πρέπει να ανεβει λίγο το standard, minimum framerate.

Δεν ξερω αν και αλλοι συμφωνουν, πάντως τα ματια μου αυτό μου λενε. Να παω σε οφθαλμίατρο? :P
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Wally είπε:
Οντως τα γραφικα του Castlevania ειναι πολυ πιο απαιτητικα. Μια ματια στο demo με τις βροχες, τις αντανακλασεις των κεραυνων αρκει.Σιγουρα θα μπορουσε να υπαρξει καλυτερη επιδοση στα καρε. Φοβαμαι οτι το προβλημα ειναι οτι η πλατφορμα αναπτυξης ηταν το PS3 με τους γνωστους περιορισμους του.

Παρολα αυτα να μην ξεχναμε οτι μιλαμε για μηχανηματα 5ετιας με τεχνολογιας 6ετιας+.

Το οτι καταφερνουν πολλοι τιτλοι ακομα να μας αφηνουν με το στομα ανοιχτο, ειναι εντυπωσιακο.

Η επομενη Γενια επρεπε να εχει ξεκινησει απο περσυ αλλα απο οτι βλεπω θα φαμε την παρουσα για καιρο ακομα.
Ναι, το ps3 φταιει.
 
Οπως ειπε ο Imgema σε αυτη τη γενια ανεβηκαν οι αναλυσεις.

Αλλα και στη προηγουμενη αν εξαιρεσεις το DC και το XBOX που ειχαν πολλα καθαρα 60αρια (κυριως το πρωτο ειναι η κονσολα της προηγουμενης γενιας με τα περισοτερα κατ αναλογια 60αρια), το GC ειχε λιγα ενω το PS2 ειχε συνηθως το τρυκ των ψευτικων 60 καρε σε μιση framebuffer που οταν χανοταν ο συγχρονισμος γινοταν της παλαβης οπτικα.

H Capcom παντως το 2010 δεν συνεχισε την εξαιρετικη πορεια του 2009...πολυ βιασυνη ρε παιδι μου
 
Wally είπε:
Οντως τα γραφικα του Castlevania ειναι πολυ πιο απαιτητικα. Μια ματια στο demo με τις βροχες, τις αντανακλασεις των κεραυνων αρκει.Σιγουρα θα μπορουσε να υπαρξει καλυτερη επιδοση στα καρε. Φοβαμαι οτι το προβλημα ειναι οτι η πλατφορμα αναπτυξης ηταν το PS3 με τους γνωστους περιορισμους του.
Ναι το PS3 φταίει..... :P :P:P:P
 
Wally είπε:
Η επομενη Γενια επρεπε να εχει ξεκινησει απο περσυ αλλα απο οτι βλεπω θα φαμε την παρουσα για καιρο ακομα.
Προβλέπω να αρχίσει η αντικατάσταση του hardware όταν τα καρέ φτάσουν στα 20. Ε ρε πίκρες που έχετε να φάτε...

Και κάτσε να αρχίσουν και τα "3D"...

"Νext gen" δεν θέλατε; Ε, 10 χρόνια το ίδιο "next gen" θα βλέπετε! :P

Μπορώ να αναλύσω και το γιατί, αλλά επί του παρόντος βαριέμαι. :)
 
Το έχω αναλύσει παλιότερα, αλλά πριν το 2013 μην ελπίζετε.

Μπορεί να βγει νέο DC γρηγορότερα!!!!
 
Wally είπε:
Οπως ειπε ο Imgema σε αυτη τη γενια ανεβηκαν οι αναλυσεις.
Αλλα και στη προηγουμενη αν εξαιρεσεις το DC και το XBOX που ειχαν πολλα καθαρα 60αρια (κυριως το πρωτο ειναι η κονσολα της προηγουμενης γενιας με τα περισοτερα κατ αναλογια 60αρια), το GC ειχε λιγα ενω το PS2 ειχε συνηθως το τρυκ των ψευτικων 60 καρε σε μιση framebuffer που οταν χανοταν ο συγχρονισμος γινοταν της παλαβης οπτικα.

H Capcom παντως το 2010 δεν συνεχισε την εξαιρετικη πορεια του 2009...πολυ βιασυνη ρε παιδι μου
για πες μερικά από αυτά τα games με το τρυκ στο PS2 να τα τσεκάρω να δω αν καταλάβω διαφορά
 
Τα παιχνιδια PS2 με (αφιλτραριστο μαλιστα) field rendering ειναι πολλα.

Πχ δες το Ridge Racer V και συγκρινε το με το Burnout 2 που υποστηριζει progressive αρα δεν κανει μαιμουδιες.
 
μάγκες, το Lords of the Shadow απλά δεν υπάρχει.... είναι ΟΝΤΩΣ ένα βήμα προς τα εμπρός για τη σειρά. Πάρτε και μερικές φώτο από το κινητό καθώς έπαιζα (όχι ότι φαίνεται και τίποτα από την ποιότητα του παιχνιδιού, αλλά φαίνονται τα σκηνικά...) #) (click για μεγένθυση σε νέο παράθυρο)







 
Ειναι αυτο που λένε "looks great in still screenshots" :P
 
είναι και το άλλο που λένε: "looks and plays great" , γιατί αν το παίξει κάποιος πραγματικά αυτή θα είναι η γνώμη του :P
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Εγώ πάλι διάβασα ανάμικτα reviews. Έπαιξα επίσης και το demo. Τρομερή ατμόσφαιρα, ωραία γραφικά, μοναδικό soundtrack αλλά συνάμα και πολύ βουβός πρωταγωνιστής. Επίσης, μοιάζει περισσότερο με God of War παρά Castlevania.

Πάρα ταύτα, κάποια στιγμή θα το τιμήσω!!
 
(ας παραλείψουμε το γεγονός ότι τα castlevania του PS2 προϋπήρχαν του gow) αν το συνεχίσεις παρακάτω divined θα δεις ότι είναι castlevania, δυνάμεις που βρίσκεις, πισωγυρίσματα για να πας σε μέρη που δεν μπορούσες, την χαρά του castlevania player που επιτέλους σκαρφαλώνει στα κάστρα (ΛΟΛ) , την χαρά του castlevania player που επιτέλους κυκλοφορεί ελεύθερα γύρω από τα κάστρα και δεν είναι συνέχεια μέσα σε κλειστούς χώρους, relics, boss fights, λυκάνθρωπους κτλ κλτ δηλαδή την μοναδική ατμόσφαιρα της σειράς... Το περιβάλλον είναι ΠΟΛΥ επεξεργασμένο και όλες οι σκηνές είναι μοναδικές δεν υπάρχουν επαναλήψεις στους χώρους... όσο για το βουβός, δεν χρειάζεται να λέει πολλά - έχει μαστίγιο χαχαχαχαχαχα
 
hehe. Καλά με έπεισες. Εξάλλου δεν χρειάζομαι και πολύ πειθώ για να παίξω ένα castlevania. Πρόσφατα έλιωνα πάλι το Symphony of the Night στο psp.

Άλλο ένα παιχνίδι στη μακριά λίστα, των παιχνιδιών που πρέπει να παίξω πρωτού πεθάνω!!! hehe
 
έτσι, έτσι come join the fun :D
 
Πίσω
Μπλουζα