Το Μυστικό του Άρη Μπονσαλέντη (1990 MEGA)

Ωραίος ο γάτος! Ότι πρέπει για να βλέπεις Μπονσαλέντη παρέα!
 
Την μισή μέρα σπίτι μου την βγάζει είναι αγκαλιτσας  θα σας βγαλω μία φωτό την φάτσα του να δείτε πώς είναι ίδιος με τον γάτο στην εναρξη της σειράς.

Είμαι στο τρίτο επεισόδιο και παίρνει ενδιαφέρον το πραγμα , ο Μαυριδης χρεοκοπημένη περίπτωση και είναι έτοιμος προς συμβιβασμο με τον Ιορδανη και τα σχέδια του, δεν έχει τον γρήγορο ρυθμό του Κωνστα, αυτό λείπει που σε μία σειρά μυστηρίου είναι καλό να υπάρχει πιο γρήγορη ροη και παλμός.

Οπότε πάμε προς αντικατάσταση Μπολσαλεντη με Μαυριδη.
 
Τώρα μπήκα στο χορό , τελος, θα το δω !! Θέλω να δω και τι θα γίνει και με την ηθοποιο- τραγουδίστρια στο καμπαρέ και τον Μαυριδη.
 
Τώρα μπήκα στο χορό , τελος, θα το δω !! Θέλω να δω και τι θα γίνει και με την ηθοποιο- τραγουδίστρια στο καμπαρέ και τον Μαυριδη.
Χριστίνα Θεοδωροπούλου ωραία γυναίκα και ηθοποιός παίζει πολύ καλά το ρόλο της! Στο καμπαρέ κάνει χορευτική εμφάνιση και η Σόφη Ζανίνου!
 
Και ή γυναίκα του αυθεντικού Μπονσαλεντη είναι εξαίρετη ως προς την ερμηνεία της. Εξαιρετική αυθεντική ηρωίδα του Μαρη. Λες και ξεπηδηξε από τις σελίδες του βιβλίου του. Αυταρχικη ,  ψυχρη, αρχοντική, κομψή, ραδιουργα , πανέξυπνη με μάτια που αστραφτουν από εξυπνάδα. Μπράβο της από γυναίκες στην σειρά τα σπάει, σε πείθει !! Ούτε ο Μαρης δεν θα διάλεγε καλύτερη για τον ρόλο της ντορας. Ο δε Μπαρκουλης μου φαίνεται λίγο πομπώδης , εσάς; Σαν Μπονσαλεντη ναι του πάει αλλά σαν Μαυριδης όμως δεν ξερω. Στο τέταρτο επεισόδιο ξεκινά το ενδιαφέρον και ή δράση, μπαίνει και ο Μπεκας στο παιχνίδι, ο Σπυρος μάλλον μεταφέρθηκε σε άλλο τμήμα χα χα, ήρθε ο Μπακολας στην θέση του.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ακριβώς! Οι γυναίκες της σειράς είναι υπέροχες στο ρόλο τους και ιδιαίτερα η μακαρίτισσα Γιούλη Γαβαλά! Ίσως το καλύτερο σίριαλ που έχει παίξει μαζί με τα Αστέρια από Χώμα που δυστυχώς δεν σώζεται πάλι με Μπάρκουλη! Επίσης και ο Νίκος Παπακωνσταντίνου εκπληκτικός του πάει γάντι στο ρόλο του Εβραίου Ιωσήφ Γιάκοελ. Και η Τατιάνα Παπαμόσχου κόρη του Εβραίου στο ρόλο της πόρνης.
 
Αχ πέθανε ή γυναίκα κρίμα πολύ νέα! Εξαιρετικός και ο ηθοποιός που κάνει τον Εβραίο χωρίς αμφιβολία! Είναι σαν να βλέπεις τον Ιωσηφ ζωντανό. Στην Παπαμοσχου δεν έφτασα ακόμα.

Μην κάνετε σποιλερ για τον δολοφόνο παιδιά. Κάπου λέτε πως φανερώνεται πολύ πιο νωρις!

IMG_20180811_153202.jpg
 
Μην κάνετε σποιλερ για τον δολοφόνο παιδιά. Κάπου λέτε πως φανερώνεται πολύ πιο νωρις!
Δεν ειπαμε αυτο (ειπα, για την ακριβεια) αλλα αφου δεν θυμασαι τι ακριβως ηταν, δεν το επαναλαμβανω για να μη στο χαλασω.

Κουκλος ο γατουλης και στο γκρο πλαν!
 
Μπαμπι κατάλαβα τι ειπες , γίνεται ο πρώτος φόνος και δεν έχει εμφανιστεί ο δολοφόνος σε σκηνή της σειράς ακόμα, οπότε ναι το πιασα τώρα το οξύμωρο του θέματος. Εγώ είπα για την σειρά πως είναι αργή σε ρυθμό για αστυνομική πλοκή έπρεπε να ναι γρηγορότερη. Στα συν της ή ερμηνεία της Γαβαλα και του Ξενιδη

Ο γατουλης είναι πια γαμπρός μου , εδώ συχνάζει όλη μέρα δεν τον ξεκολλαω τυχαίο τώρα που βλέπω και την σειρά χα χα
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Θα διαφωνήσω. Δεν είναι αργή η σειρά κυλάει όπως πρέπει. Ούτε στον Τιμόθεο εμφανίζεται ο δολοφόνος!
 
Δεν είναι ατακαδορικο όπως ο Κωνστας, τουλάχιστον αυτο το αναγνωριζεις ! Αποστόλου, Αλεξ δινανε ρέστα , πεταγανε ατακαρες και ελαφρυνε λίγο το  σκοτεινό κλίμα. Μετά Μπακολας, Λουλα, Σπυρος φοβεροί ο καθένας στο πόστο του Και ή Διάλυνα , θέα είχε χιούμορ ο ρόλος της . Και ο Ιταλός τέλειος . Είχε ξεχωριστούς ήρωες όπως και να χει. Στον Αρη σε πιάνει λίγο ή ψυχή σου το κλίμα πάντα βαρύ είναι.

Ή χημεία του Μπεκα με τον Σπυρο ήταν άψογη καμιά σχέση  με χημεία Μπεκα και Νιονιου! Όπως και ή χημεία Αποστολου- Μπακολα- Λουλας ήταν άψογη.

Question : ξερετε σε ποια παραθαλάσσια περιοχή μένει ο Ιωσηφ; Που έχει την παράγκα του;

" Όλοι είμαστε βιασται της αθωότητας μας" φιλοσοφημενο
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Σε αυτά που είπες θα συμφωνήσω για τον Κώνστα. Στον Κώστα όμως δεν μου αρέσουν καθόλου τα εξωτερικά γυρίσματα και ειδικά εκεί που παίρνει συνεχώς πλάνα με το αμάξι και βλέπεις φάτσα την ταμπέλα ΄΄άνθη-φυτά΄΄΄και σε παραπέμπει κατευθείαν στο 87 που γυρίστηκε η σειρά. Ο Μπονσαλέντης είναι τέτοιο το στόρυ που πρέπει να είναι σκοτεινό. Αν και όπως έχω ξαναγράψει δεν είμαι φαν των δυο αυτών σειρών, αλλά του Αυλακιώτη που για μένα είναι ότι καλύτερο έχει γυριστεί σε ηθοποιούς, σκηνικά, κλίμα εποχής άψογο, μουσική Χατζηνάσιου απόλυτα δεμένη με το στόρυ, λίγο έρωτας, αγωνία, μυστήριο, διπλοί πράκτορες, μια Αφροδίτη Γρηγοριάδου που δίνει ρέστα, εξωτερικά γυρίσματα που σε παραπέμπουν στην εποχή εκείνη, αναφορές ιστορικές, νύχτα των μεγάλων μαχαιριών στη Γερμανία, εποχή μεσοπολέμου, Μεταξάς, όλα τέλεια. Από τον Αυλακιώτη και την περιγραφή της Βάλιας (Βαλεντίνη Φον Κράφτ) σχετικά με το πανδοχείο Handelbauer (πλέον δεν λέγεται έτσι) στην λίμνη Τέγκερν ήτανε αφορμή που μου κίνησε το ενδιαφέρον, τα τελευταία χρόνια που μένω Γερμανία να επισκεφτώ το περιβόητο πανδοχείο που έγινε η νύχτα των μεγάλων μαχαιριών των ταγμάτων εφόδου, να το βρώ από κοντά σύμφωνα με περιγραφές της! Και ναι ανταμείφθηκα άξιζε τον κόπο! ¨Ητανε μια καταπράσινη παραλίμνια περιοχή έξω από το Μόναχο το δε πανδοχείο δεν έχει καμιά αναφορά πρέπει να το βρείς μόνος σου! Αυτή τη σειρά είμαι ικανός να την βλέπω μια φορά το χρόνο οπωσδήποτε!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Κατά την γνώμη μου ή Βαλσαμη δεν εκανε για ηρωίδα του Μαρη, για Ξενοπουλο ναι χωρίς καμία αμφιβολία για Μαρη όμως λίγο δύσκολο το βλέπω, ήταν μία ρομαντική μορφή νεραιδενια χωρίς όμως νεύρο.

Ή Ντενιση πχ.που δεν της το χουμε έκανε πολύ περισσότερο , ήταν πιο δυναμική ή ή Γαβαλα στον Αρη είναι εξαιρετικη , τι να λέμε. Και το φυσικό τους ταίριαζε πολύ περισσοτερο με τα αστυνομικά βιβλία.

Ότι είναι για σένα ο Αυλακιωτης είναι για μένα ο Κωνστας και θα ήθελα να εξευρενησω τα μέρη αυτής της σειράς με πρώτο από όλα την Υδρα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Κατά την γνώμη μου ή Βαλσαμη δεν εκανε για ηρωίδα του Μαρη, για Ξενοπουλο ναι χωρίς καμία αμφιβολία για Μαρη όμως λίγο δύσκολο το βλέπω, ήταν μία ρομαντική μορφή νεραιδενια χωρίς όμως νεύρο.

Ή Ντενιση πχ.που δεν της το χουμε έκανε πολύ περισσότερο , ήταν πιο δυναμική ή ή Γαβαλα στον Αρη είναι εξαιρετικη , τι να λέμε. Και το φυσικό τους ταίριαζε πολύ περισσοτερο με τα αστυνομικά βιβλία.

Ότι είναι για σένα ο Αυλακιωτης είναι για μένα ο Κωνστας και θα ήθελα να εξευρενησω τα μέρη αυτής της σειράς με πρώτο από όλα την Υδρα.
Αυτο το σχολιο θα μπορουσα να το ειχα γραψει εγω, εκτος απο την αναφορα στην Υδρα που δεν με ενδιαφερει καθολου.
 
Μπαμπι αν κάνεις περίπου 1 μισή ώρα να δεις θάλασσα και με ταλαιπωρία μέγιστη ή Υδρα είναι το πρώτο πράγμα που σε ενδιαφέρει !

Τώρα αποκτά ενδιαφέρον ο Μπονσαλεντης είμαι στο 8 επεισόδιο. Και αρχίζει και ή ερμηνεία του Μπαρκουλη να μ αρέσει. Ο δημοσιογράφος παρά μπλέκεται στην υπόθεση , θα βρει τον μπελά του βάζω στοίχημα. Εξαιρετική ή Παπαμοσχου στον ρόλο της έχεις δίκιο σπορτ μπιλυ
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Στο 16ο επεισόδιο  φανερώνονται πολλά πράγματα σχετικά με την Αργύρη και την τύχη του Άλεξ, το χάρτη και τον θησαυρό που μας απασχόλησε στον Τιμόθεο. Επομένως μπορούμε να πούμε ότι ο Μπονσαλέντης είναι η συνέχεια του Τιμόθεου καθώς αναφέρεται στον Μπονσαλέντη μέσα στη σειρά ότι τα γεγονότα του Τιμόθου έγιναν πριν 3 χρόνια.
 
Ήδη ο Εβραίος συνάντησε κάποιον στην φυλακή μάλλον τον Ξανθό όπου του μίλησε για το μυστικό του θησαυρού ! Το λέει ή Ντορα αυτό στον Μαυριδη όταν τον βάζει στο κόλπο.

Α, περιμένω με αγωνία να δω την τύχη του Αλεξ όπως περιμένω να δω και την τύχη της Άννας της κόρης του Ιωσηφ
 
Δεν συνάντησε τον Ξάνθο, άλλον συνάντησε!  Θα τα μάθεις όλα στο 16ο επεισόδιο αναλυτικά!

Κρίμα είναι να στα πώ από τώρα! αχαχα
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Μην λες , μην λες τίποτα άσε να το ανακάλυψω μόνη μου το μυστικό. Βλέπω πως Ντορα και Μαυριδη τα φτιάξανε για τα καλά, ή μικρή του καμπαρέ μπουκάλα και είναι κούκλα. Και παραλίγο να χάσει και την ζωή της από απόπειρα, απορω δηλ.που κάθεται με τον Βασιλη ακόμα. Ή Λιλι δε πήγε στο υπόγειο και βρήκε τον αληθινό Μπονσαλεντη
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα