Το Ρετιρέ (1990 MEGA)

Εχει αναφερθει αρκετες φορες στην σειρα οτι η Ειρηνη εχει ερθει απο την επαρχια φιλοξενουμενη ,οπως και πολλες φορες της εχει πει η Κατερινα οτι θα την στειλει πισω στην μανα της!


Oπως και σε ενα επεισοδιο την ειχαν επισκεφθει οι γονεις της στο σπιτι της Κατερινας.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
katerinak είπε:
η "μητερα" της Ειρηνης εμφανιζεται στο 14ο επεισοδιο μαζι με τον νεο της συζυγο που η Ειρηνη δεν τον χωνευει καθολου,προφανως αυτος ειναι και ο λογος που εφυγε απ το σπιτι της μητερας της και πηγε να μεινει με τη γιαγια και τη θεια της
Κατερίνα σε ευχαριστώ πάρα πολύ που μου έλυσες την απορια...θα κοιτάξω να το δω το συγκεκριμένο επεισόδιο, γιατί περιέργως μου είχε ξεφύγει, παρά τις τόσες επαναλήψεις
 
Στο επεισοδιο που παιχτηκε προχτες, η Κατερινα πεταξε την ατακα στη Ειρηνη "για να μην σε στειλω στην μανα σου στην Σπαρτη".
 
η ειρηνη εφυγε απο την σπαρτη γιατι η μανα της ξαναπαντρευτηκε και δεν τα πηγαινε καλα με τον πατριο της...εχει αναφερθει αυτο
 
Το ξαναβλέπω-εννοείται-και πρώτη φορά σκέφτηκα πόσο α ν υ π ο φ ο ρ ο ι είναι όλοι οι χαρακτήρες εκτός του Ιάσονα και της Ελένης, άντε και του ''φαρμακοτρίφτη'' και της γιαγιάς Σοφίας, που χωρίς την επιρροή της Ειρήνης τη λες και νορμάλ. Οι υπόλοιποι είναι ''μη σου τους φιλάει ο Θεός'' :D
 
Υπάρχει επεισόδιο που η Κατερίνα έχει παραγγειλει γύρο και σουβλακια στο γραφείο αλλα δεν καταφέρνει να φάει γιατί μαζευονται όλοι και τρώνε;Και ενα άλλο που γίνεται συγκέντρωση στο σπίτι της Κατερίνας και όλες αρχίζουν να τρώνε;Τα θυμάμαι αμυδρα αλλα δεν είμαι σίγουρος αν υπήρξαν.
 
thebest20 είπε:
Υπάρχει επεισόδιο που η Κατερίνα έχει παραγγειλει γύρο και σουβλακια στο γραφείο αλλα δεν καταφέρνει να φάει γιατί μαζευονται όλοι και τρώνε;Και ενα άλλο που γίνεται συγκέντρωση στο σπίτι της Κατερίνας και όλες αρχίζουν να τρώνε;Τα θυμάμαι αμυδρα αλλα δεν είμαι σίγουρος αν υπήρξαν.
Ναι και στα δύο. Για το πρώτο μπορώ να σου πω ότι το στόρι ήταν το εξής: η Ειρήνη με την κυρία Σοφία είχαν μια δουλειά και έπρεπε να πάνε κάπου. Πήγαν από την Κόσμος για να παραλάβουν την Αμαλία και για να ενημερώσουν την Κατερίνα, και για να μη γκρινιάζει η Κατερίνα ότι θα μείνει νηστική, πετάχτηκε η Ειρήνη και της πήρε μια μερίδα γύρο από το ψητοπωλείο. Όπως είθισται, όλοι παίρνουν μυρωδιά από το γύρο, τρώνε όλοι εκτός από την Κατερίνα, η οποία είναι πυρ και μανία, αλλά ο καλός θεούλης σώζει την Κατερίνα μας, γιατί όλοι οι υπόλοιποι παθαίνουν δηλητηρίαση από το χαλασμένο γύρο.

Για το δεύτερο, θυμάμαι ότι είχε καλεσμένους στο σπίτι της Κατερίνας, νομίζω τις κλασικές γυναίκες, και ενώ όλες το παίζουν ότι δεν τρώνε το βράδυ και μόνο τσιμπάνε, περιδρομιάζουν τον αγλέουρα στο όρθιο και η Κατερίνα, τι πρωτότυπο, είναι θυμωμένη γιατί και το βράδυ της το χάλασαν, και το φαϊ της έφαγαν. Πριν γίνει η μάχη των πιρουνιών, η Κατερίνα είχε προτείνει στην κυρία Σοφία να μαζέψει τα φαγητά, αφού καμιά από τις καλεσμένες δεν έτρωγε για βράδυ.
 
@ dimitri: Κι εγώ το βλέπω, αλλά θεωρώ ανυπόφορο και το χαρακτήρα του Ιάσονα, γιατί είναι υπερβολικά φαλλοκράτης (αν ήμουν εγώ Ελένη, μόλις έπαιρνα χαμπάρι τι στενόμυαλος είναι, θα έκοβα λάσπη, δεν πα να ναι γοητευτικός κλπ. κλπ.). Η Ελένη, ο φαρμακοτρίφτης, η γιαγιά Σοφία και ίσως η αφεντικίνα Ζαχαροπούλου (που είναι γοητευτική, γιατί βρίσκεται στην κοσμάρα της, ως πλούσια, θύμα του λάιφστάιλ) είναι συμπαθητικούληδες. Ειδικά για την Ελένη, έχω να παρατηρήσω ότι η δική της χάρη προκύπτει από την σχεδόν παιδική της αφέλεια, που μερικές φορές "σπάει κόκαλα". Όλοι οι άλλοι, όντως μπορούν να τρελάνουν ακόμα και ένα τέρας λογικής: η Κατερίνα με τη στριμάρα και την κακή της διάθεση, η Ειρήνη με τις "δήθεν" μοντέρνες και εναλλακτικές ιδέες της, η Χαρούλα με το φαρμάκι και την ειρωνεία της, ο Φοίβος με τη μεγάλη ιδέα που έχει για τη γοητεία του και την εμμονή του να τα φτιἀξει μαζί του η Χαρούλα, η οποία -παρεμπιμπτόντως- έχει πολύ υψηλά στάνταρ στους άντρες (δυσανάλογα με το δικό της μέτριο παρουσιαστικό), ο Μίλτος, γέρος άνθρωπος που τρέχει αιωνίως και τυμπανίως πίσω από κάποιο "μωρό" που του τα μασάει... Και, last but not at all least, η "ξινἠ" Αμαλία, μια υστερική, στερημένη χήρα, κλασικός τύπος manipulative bitch, η οποία τρέμει στην ιδέα ότι θα χάσει τον έλεγχο πάνω στον αδελφό της (και μαζί, θα χάσει και την σταθερή πηγή εσόδων της, αφού τον "στραγγίζει" κανονικά)! Τι να πω! Πα πα πα πα πα!!!
 
nwntas είπε:
Για το δεύτερο, θυμάμαι ότι είχε καλεσμένους στο σπίτι της Κατερίνας, νομίζω τις κλασικές γυναίκες, και ενώ όλες το παίζουν ότι δεν τρώνε το βράδυ και μόνο τσιμπάνε, περιδρομιάζουν τον αγλέουρα στο όρθιο και η Κατερίνα, τι πρωτότυπο, είναι θυμωμένη γιατί και το βράδυ της το χάλασαν, και το φαϊ της έφαγαν. Πριν γίνει η μάχη των πιρουνιών, η Κατερίνα είχε προτείνει στην κυρία Σοφία να μαζέψει τα φαγητά, αφού καμιά από τις καλεσμένες δεν έτρωγε για βράδυ.
Αυτό το επεισόδιο θυμάσαι ποιο νούμερο είναι?Το άλλο με το γύρο,το βρήκα και σε video μικρής διάρκειας.
 
Να κάνω μια παρατήρηση: ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι βλέπω το "Ρετιρέ" και γελάω με την αφέλεια που έστηναν τότε τις σειρές, αν και αυτή η αφέλεια ήταν που τις έκανε χαλαρωτικές. Από τις πολλές φορές που το έχω δει λοιπόν, άρχισα πλέον να προσέχω τις λεπτομέρειες. Σε μια λεπτομέρεια θα αναφερθώ σ' αυτό το ποστ: την προηγούμενη εβδομάδα, σ΄ένα από τα επεισόδια που προβλήθηκαν, η Κατερίνα (της οποίας το επάγγελμα δεν έχουμε καταλάβει ακριβώς ποιο είναι: είναι λίγο δημοσιογράφος, λίγο υπάλληλος γραφείου... λίγο απ' όλα γενικώς) είχε ως θέμα στην εκπομπή της τη ρύπανση της ατμόσφαιρας και έχει καλεσμένους κάποιους επιστήμονες, ενώ μαζί της έχει και την πάντοτε ζοχαδιασμένη Χαρούλα ως εκπρόσωπο του κοινού. Τον έναν από τους επιστήμονες υποδύεται ο καρατερίστας Θόδωρος Δημήτριεφ (ο οποίος επανεμφανίζεται σε άλλο επεισόδιο της σειράς, ως γιατρός "Θόδωρος Νέτος", που από παρεξήγηση γίνεται αντικείμενο του ερωτικού ενδιαφέροντος της "ξινής"), ο οποίος αρχίζει να λέει μερικές επιστημονικοφανείς αρλούμπες. Γιατί χρησιμοποιώ τη λέξη "αρλούμπες"; Πολύ απλά, γιατί στην περισπούδαστη διάλεξή του αναφέρεται σε κάποια οξίδια του μολύβδου που δημιουργούν τη ρύπανση, και τα λέει και με το χημικό τους σύμβολο. Η "αρλούμπα" έγκειται στο χημικό σύμβολο. Σε κάποιον που θυμάται τη στοιχειώδη σχολική χημεία, γίνεται άμεσα αντιληπτό ότι ο "επιστήμονάς" μας, συγχέει τον μόλυβδο (σύμβολο Pb) με ένα άλλο άσχετο στοιχείο, το μολυβδαίνιο (σύμβολο Mo) και μάλιστα λέει ότι ο μόλυβδος γίνεται μολυβδαίνιο (αν είναι δυνατό!!!). Βεβαίως ο πολύς ο κόσμος δεν το πρόσεξε αυτό, ούτε κι εγώ αρχικά (που μάλιστα δεν είμαι και των θετικών επιστημών), όμως κάποιοι, δεν μπορεί θα το πρόσεξαν. Και λέω με το μυαλουδάκι μου: Ρε Δαλιανίδη (θεός σχωρεσ' την ψυχούλα σου), αφού δεν τα ήξερες αυτά τα πράγματα, γιατί δεν ρωτούσες κάποιον; Όχι τίποτε άλλο, για να είσαι εντάξει. Εννοείται φυσικά ότι όλα αυτά τα λέω με την καλύτερη διάθεση.
 
LadyNaty είπε:
Η "αρλούμπα" έγκειται στο χημικό σύμβολο. Σε κάποιον που θυμάται τη στοιχειώδη σχολική χημεία, γίνεται άμεσα αντιληπτό ότι ο "επιστήμονάς" μας, συγχέει τον μόλυβδο (σύμβολο Pb) με ένα άλλο άσχετο στοιχείο, το μολυβδαίνιο (σύμβολο Mo) και μάλιστα λέει ότι ο μόλυβδος γίνεται μολυβδαίνιο (αν είναι δυνατό!!!). Βεβαίως ο πολύς ο κόσμος δεν το πρόσεξε αυτό, ούτε κι εγώ αρχικά (που μάλιστα δεν είμαι και των θετικών επιστημών), όμως κάποιοι, δεν μπορεί θα το πρόσεξαν. Και λέω με το μυαλουδάκι μου: Ρε Δαλιανίδη (θεός σχωρεσ' την ψυχούλα σου), αφού δεν τα ήξερες αυτά τα πράγματα, γιατί δεν ρωτούσες κάποιον; Όχι τίποτε άλλο, για να είσαι εντάξει. Εννοείται φυσικά ότι όλα αυτά τα λέω με την καλύτερη διάθεση.
Eγω πιστευω οτι μαλλον εσκεμμενα εγινε για να γινει περισσοτερα "αρλουμπα" το θεμα... :)
 
Μπα, μάλλον άγνοια είναι, που, όπως είπα και προηγουμένως, δεν έγινε αντιληπτή από το ευρύ κοινό, στο οποίο -στην τελική- απευθυνόταν το σήριαλ (γι' αυτό και παιζόταν στην prime time), γιατί ο κόσμος (κι εγώ μαζί, που εκείνη την εποχή ήμουν φοιτήτρια), το έβλεπε για να χαλαρώσει. Απλώς, τώρα, μετά από τόσα χρόνια και τόσες επαναλήψεις, κι αφού έχουμε μάθει τις ατάκες σχεδόν απέξω, και για να βρούμε κάποιο ενδιαφέρον, κοιτάμε το παραμικρό, οπότε λογικό ήταν.
 
Και επίσης κάτι άλλο.Πολλοί ηθοποιοί που παίζουν διαφορετικούς ρόλους σε κάποια επεισόδια,είναι επειδή τα επεισόδια είναι αυτοτελή (απλά υπάρχει μία πλοκή-σύνδεση μεταξύ μερικών επεισοδίων).Δεν ενδιαφέρει τον τηλεθεατή αν κάποιος έπαιξε σε άλλο επεισόδιο κάνοντας άλλο ρόλο.
 
Αυτό εννοείται. Ειδικά για τους support ρόλους (όπως οι δύο ρόλοι που έπαιξε ο Δημήτριεφ στη σειρά) δεν έχει απολύτως καμιά σημασία είχε επανεμφανιστεί ως άλλος. Εξάλλου ήταν από τους λίγους καρατερίστες που έπειθε ως (θετικός, κυρίως) επιστήμονας γι' αυτό και τον επέλεγε ο Δαλιανίδης (αλλά και άλλοι σκηνοθέτες). Εγώ δεν το επισήμανα αυτό ως "σφάλμα", απλώς και μόνο επισήμανα την επανεμφάνισή του σε άλλο ρόλο.
 
Και η ψηφος για τον πιο αντιπαθητικο χαρακτηρα της σειρας παει στην Κυρα Θαλεια,hands down.

 

 

 


Nα κανονισουμε συναντηση να παραλαβει το βραβειο.
 
Συγνώμη δηλαδή αλλά ο συχωρεμένος είχε βρεί την συνταγή μια χαρά...

Το Ρετιρέ ίσως ήταν από τις τελευταίες σειρές με σενάρια και ρόλους καρμπόν. (μετά έπαψα να ασχολούμαι τόσο πολύ με την τιβί και νομίζω ότι ήταν πλέον και η εποχή της Λάμψης ή μπορεί και να κάνω λάθος)

Το όλο κλίμα της σειράς ήταν αντιγραφή από παρόμοιες σειρές του ιδίου σεναριογράφου όπου το μόνο που άλλαζε ήταν οι ηθοποιοί και τις έφερνε κάπως στα μέτρα της εκάστοτε εποχής.

Π.Χ. τα Καθημερινά με τον Κωνσταντίνου και την Ξ. Καλογεροπούλου, οι Μικρομεσαίοι με την Μ. Καραγιάννη, η Οδός Ανθέων με την Μ. Βούρτση, όλα κινούνταν στο ίδιο κλίμα.

Δηλαδή, η καθημερινή ιστορία μιας οικογένειας με σκηνές μέσα από το σπίτι και την δουλειά του πρωταγωνιστή συνήθως με διάφορα ευτράπελα.

Και συνήθως έναν νεαρό/ρά της εποχής με την «τρέλα» της τότε νεολαίας, μια στριμένη πεθερά, έναν αδερφό/αδερφή φευγάτο, έναν καλό φίλο ή φίλη του ζευγαριού που όποτε ερχόταν στο σπίτι πάντα τους έβαζε σε μπελάδες με τις ιδέες του κλπ κλπ κλπ.

Γελάγαμε τότε, δεν λέω, διασκεδάζαμε.

Αλλά από ένα σημείο και μετά ουσιαστικά όλα ήταν επανάληψη της ίδιας συνταγής.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Έτσι είναι dpol. Σημειώστε και κάτι που δεν θα το πίστευα αν δεν το έβλεπα με μάτια μου. Στο βασικά καλησπέρα σας υπάρχει ατάκα που επαναλαμβάνει η Χαρούλα στο ρετιρέ. Άκουσον άκουσον ίδια ατάκα μια δεκαετία μετά. Ήταν σχετικά με το ποιος δουλεύει και το ποιος ασφαλίζεται στο ΙΚΑ. Ήμαρτον.
 
foutix είπε:
Στο βασικά καλησπέρα σας υπάρχει ατάκα που επαναλαμβάνει η Χαρούλα στο ρετιρέ. Άκουσον άκουσον ίδια ατάκα μια δεκαετία μετά. Ήταν σχετικά με το ποιος δουλεύει και το ποιος ασφαλίζεται στο ΙΚΑ. Ήμαρτον.
Βεβαίως, το επιβεβαιώνω (...κανένα ζώον δε θα δεχόταν να ασφαλιστεί στο ΙΚΑ). Και αν κάνουμε το ΙΚΑ ΕΟΠΠΥ, μπορεί να το ακούσουμε και σήμερα...
 
Χεχε drspiros. Κάτι τέτοια post επιβεβαιώνουν γιατί γουστάρω το forum.
 
Πίσω
Μπλουζα