Το κουίζ του Άλφρεντ Χίτσκοκ

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Bambinella
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
3. Γκρέυς Κέλλυ στο Dial M for Murder?

10. Τίπυ Χέντρεν στο Τα πουλιά
 
Και οι δυο εντελως σωστες, lass.
 
14.Ντορις Ντέι στην ταινια "ο ανθρωπος που ηξερε πολλα"

8.Λορενς Ολιβιε στην "Ρεββεκα"

6. η ταινια ειναι "ο λαθος ανθρωπος" αλλά δε θυμαμαι ποιος ηθοποιος παιζει

2.Τζοαν Φοντέιν στην "Υποψιες"

7.Ινγκριντ Μπερκμαν στην "spellbound"

9.Τζέιμς Στιουαρτ στην "δεσμωτης του ιλιγγου"
 
9.Τζέιμς Στιουαρτ στην "δεσμωτης του ιλιγγου"
 
Μπραβο, katerinak.

Aναπαντητες παραμενουν ακομα οι ερωτησεις 5, 11, 13 και οι ερωτησεις 1 και 6 που θελουν συμπληρωμα στον ηθοποιο.
 
5. The trouble with Harry (Shirley MacLaine)

11. North by Northwest ( Gary Crant)

13. Stage Fright και είναι η Μάρλεν Ντίτριχ
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Συγχαρητηρια, RIO.

Αναμενουμε να βρεθουν οι δυο πρωταγωνιστες στις ερωτησεις 1 και 6.
 
6. Χένρι Φόντα/Δεκατρία Εγκλήματα ζητούν ένοχο (έτσι παίχτηκε στην Ελλάδα)

1. Σων Κόννερι
 
Οι απαντήσεις

Υστερα απο τις σωστες απαντησεις του kleida, ακολουθουν και οι δικες μου για να ανακεφαλαιωσουμε:

1. Mark Ruthland/Sean Connery, Marnie.


2. Lina Aysgarth/Joan Fontaine, Suspicion.



3. Μargot Wendice/Grace Kelly, Dial M for murder.



4. Brandon Shaw/John Dall, Rope.



5. Jennifer Rogers/Shirley MacLaine, The trouble with Harry.



6. Manny Balestrero/Henry Fonda, The wrong man.



7. Constance Petersen/Ingrid Bergman, Spellbound.



8. Maxim de Winter/Laurence Olivier, Rebecca.



9. Scottie Ferguson/James Stewart, Vertigo.



10. Melanie Daniels/Tippi Hedren, The birds.



11. Roger Thornhill/Cary Grant, North by northwest.



12. Marion Crane/Janet Leigh, Psycho.



13. Charlotte Inwood/Marlene Dietrich, Stage fright.



14. Jo McKenna/Doris Day, The man who knew too much.
 
Εξαιρετικά κουϊζ. Τα βρήκα πολύ διασκεδαστικά, έστω και αν δεν προλαβαίνω να απαντήσω σε όλα.
 
Μιας και πλησιάζει η απονομή των φετινών Όσκαρ σκεφτικά να φτιάξω ένα κουίζ σχετικά με τις ταινίες του Χίτσκοκ και την παρουσία τους στα βραβεία όσκαρ

Οι ερωτήσεις:

1. α. Πόσες και ποιες ταινίες του Χίτσκοκ ήταν υποψήφιες για όσκαρ καλύτερης ταινίας; β. Πόσες και ποιες βραβεύτηκαν σε αυτή την κατηγορία;

2. α. Για ποιες ταινίες του ήταν υποψήφιος για όσκαρ σκηνοθεσίας; β. για ποιες βραβεύτηκε;

3. α. Ποιοι/Ποιες ηθοποιοί υπήρξαν υποψήφιοι/υποψήφιες για ερμηνείες τους σε ταινίες του Χίτσκοκ, για ποια κατηγορία και για ποιες ταινίες; β. Ποιοι/ποιες βραβεύτηκαν;

4. α. Ποιες ταινίες υπήρξαν υποψήφιες για όσκαρ σεναρίου β. Ποιες βραβεύτηκαν;

5. Ποια ταινία του κέρδισε τις περισσότερες υποψηφιότητες, ποια τα περισσότερα βραβεία και ποια κέρδισε όλα τα όσκαρ για τα οποία ήταν υποψήφια;

6. Ποια η σχέση των ταινιών του Χίτσκοκ με τα βραβεία Νόμπελ;
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δεν εδωσα ποτε ιδιαιτερη σημασια στο θεσμο των Οσκαρ, αλλα ας απαντησω σε ο,τι τυχαινει να ξερω....

2. Ο Χιτσκοκ ηταν υποψηφιος για Οσκαρ σκηνοθεσιας για τις ταινιες Rebecca, Spellbound, Rear window, Lifeboat και Psycho και δεν βραβευτηκε για καμια.

6. Οταν ο σκηνοθετης ετοιμαζε το Νοτοριους, συμβουλευτηκε εναν Νομπελιστα πειραματικο φυσικο για το αν μπορουσε να χωρεσει ουρανιο σε ενα μπουκαλι κρασιου.
 
Όντως η αξία μιας ταινίας δεν κρίνεται από τα όσκαρ της, έχουν όμως πλάκα (κατά τη γνώμη μου)

Στο 2 έχεις δίκιο.

το 6 δεν είναι αυτό που είχα κατά νου (χωρίς να σημαίνει ότι είναι λάθος). Το σενάριο του Lifeboat είναι γραμμένο από τον John Steinbeck που ήταν και υποψήφιος για όσκαρ σεναρίου, ο οποίος το 1962 βραβεύτηκε με το νόμπελ λογοτεχνίας
 
... Να το πάρει το ποτάμι;

1. 4 ταινίες του Χίτσκοκ υπήρξαν υποψήφιες για Όσκαρ Καλύτερης ταινίες:

α. Rebecca (1941)

β. Forein Correspondent (1941)

γ. Suspicion (1942)

δ. Spellbound (1946)

(το 1941 ήταν 2 ταινίες του υποψήφιες)

Βραβεύτηκε μόνο η Rebecca

2. Το απάντησε σωστά η Bambinella 100: 5 υποψηφιότητες κανένα βραβείο:

α. Rebecca (1941)

β. Lifeboat (1944)

γ. Spellbound (19460

δ. Rear window (1955)

ε. Psycho (1961)

3. έχουμε 8 ηθοποιούς με 9 υποψηφιότητες και ένα Όσκαρ:

I. Όσκαρ Πρώτου Ανδρικού Ρόλου: 1 υποψηφιότητα, κανένα βραβείο:

α. Laurence Olivier για την ταινία Rebecca (1941)

II. Α΄Γυναικείου Ρόλου: 2 υποψηφιότητες, 1 βραβείο:

α. Joan Fontaine για την ταινία Rebecca (1941)

β. ξανά η Joan Fontaine για την ταινία Suspicion (1942) για την οποία και βραβεύτηκε.

III. Όσκαρ Β' Ανδρικού Ρόλου: 3 υποψηφιότητες, κανένα βραβείο:

α. Albert Bassermann για την ταινία Forein Correspondent (1941)

β. Michael Chekhov για την ταινία Spellbound (1946)

γ. Claude Rains για την ταινία Notorius (1947)

IV. Όσκαρ Β΄Γυναικείου Ρόλου: 3 υποψηφιότητες κανένα βραβείο.

α. Judith Anderson για την ταινία Rebecca (1941).

β. Ethel Barrymore για την ταινία The Paradine case (1948)

γ. Janet Leigh για την ταινία Psycho (1961)

4. 7 υποψήφιες ταινίες χωρίς κανένα βραβείο

α. Rebecca (1941)

β. Forein Correspondent (1942)

γ. Shadow of a doubt (1944)

δ. Lifeboat (1945)

ε. Notorious (1947)

στ. Rear window (1955)

ζ. North by Nortwest (1960)

5. Τις περισσότερες υποψηφιότητες τις είχε η Rebecca (11) στην απονομή του 1941:

α. Καλύτερης ταινίας

β. Σκηνοθεσίας

γ. Α' Ανδρικού

δ. Α' Γυναικείου

ε. Β' Γυναικείου

στ. Σεναρίου

ζ. Φωτογραφίας

η. Σκηνικών

θ. Ειδικών Εφέ

ι. Μοντάζ

ια. Μουσικής.

Η ίδια ταινία είναι και αυτή με τα περισσότερα βραβεία (2)

α. Καλύτερης ταινίας

β. Φωτογραφίας

Η ταινία που πήρε όλα τα όσκαρ για τα οποία ήταν υποψήφια είναι το The man who knew too much το οποίο ήταν υποψήφιο μόνο για το Όσκαρ τραγουδιού (για το Que sera sera) το οποίο και πήρε (στην απονομή του 1957)

6. και αυτή έχει απαντηθεί.

...το πήρε το ποτάμι....

(τα έτη αφορούν το έτος απονομής και όχι το έτος πρεμιέρας. Αυτό είναι συνήθως το προηγούμενο της απονομής)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Παμε στο θρυλικο Ψυχω με μια ερωτηση κρισεως:

Ποια σκηνη θεωρειτε την πιο τρομακτικη;
1. Την σκηνη του ντους.
2. Τον φονο του Αρμπογκαστ.
3. Την αποκαλυψη της μητερας του Νορμαν.

1. 1610385976074.jpeg

2. 1610385868876.jpeg

3. 1610385910230.jpeg
 
Για όποιον βλέπει την ταινία πρώτη φορά νομίζω η σκηνή στο ντους που σε καταλαμβάνει εξαπίνης. Η μαμα-μούμια είναι φρικιαστική, που διαφέρει από τρομακτική. Στο κάτω-κάτω από μούμια δεν κινδυνεύει κανείς, από μαχαίρι όμως?
 
Όλες τρομακτικές, αλλά εμένα εξαπίνης με είχε πιάσει η σκηνή με τη μητέρα!

Από τα πρώτα θρίλερ που είχα δει, didn't see it coming!

 
Το Ψυχω το πρωτοειδα στα 19 μου ξεροντας ομως απο την αρχη και για τη σκηνη του ντους και για την ταυτοτητα του ενοχου.
Ειχε φροντισει να με διαφωτισει για ολα αυτα λιγα χρονια νωριτερα η θεια μου, αδελφη της μητερας μου. Οποτε δεν υπηρξε το στοιχειο της εκπληξης που εν προκειμενω θα ηταν βασικοτατο.
Τις πρωτες φορες λοιπον που ειδα την ταινια τρομαξα περισσοτερο με αυτη την υπεροχη φατσουλα της κυριας Νορμα Μπεητς παρα με αλλη σκηνη. Η περιβοητη σκηνη του ντους την εποχη εκεινη ηταν για μενα κατι μετριο σε θεμα φοβου. Τρομαξα λιγο, αλλα οχι τοσο οσο εχω ακουσει πως εχουν τρομαξει πολλοι.
Με τον καιρο ομως και μεχρι σημερα το μεγαλυτερο δεος το νιωθω με τον φονο του Αρμπογκαστ.
Ειναι το ξαφνιασμα και ο πανικος που βλεπω στο προσωπο του. Ειναι οι σταγονες αιματος που πεφτουν στο μαγουλο του και ο τροπος που πεφτει απο τη μεγαλη σκαλα της γοτθικης οικιας Μπεητς.
Η σκηνη του ντους σημερα δεν μου κανει πλεον καμια εντυπωση απο αποψη φοβου. Την εχω δει τοσες φορες στη ζωη μου, την εχω αναλυσει καρε - καρε και εχω διαβασει τοσα γι' αυτην, που ειναι σαν να τη γυρισα εγω. Μπορω να ειμαι ολομοναχη στο σπιτι 2 η ωρα τη νυχτα και να τη βαλω να παιζει στη διαπασων χωρις να φοβαμαι διολου. Δεν ξερω βεβαια τι γνωμη θα εχουν γι' αυτο οι γειτονες. :D
 
Πίσω
Μπλουζα