Υπερβολές στις ελληνικές ταινίες

Γιατί,και από την πλάτη να περνούσε η σφαίρα,πολύ δύσκολα θα έφτανε στην καρδιά του.Ήδη ήταν και σχετικά μακρυά του,δεν ήταν εξ'επαφής.Οπότε,οι πιθανότητες να τραυματιστεί ήταν πάρα πολλές.Βαριά μεν,τραυματίας δε..Άρα θα ήταν πολύ πιο εύκολο,να σημαδέψει στο κεφάλι,από την στιγμή κιόλας που είχε διόπτρα (δηλαδή μηδαμινή αποτυχία ευστοχίας).

Βασικά εξαρτάται από το διαμέτρημα του όπλου. Τα πολεμικά διαμετρήματα, που έχουν σχεδιαστεί, για μεγάλες αποστάσεις (200 - 300 μέτρα), δεν θα είχαν πρόβλημα.

Και επανέρχομαι..δεν θα μπορούσε λοιπόν να τον χτυπήσει ο αστυνομικός στο κεφάλι,όπου θα έβρισκε και ακαριαίο θάνατο?..Γνώμη μου.

Νομίζω και στην καρδιά έχεις ακαριαίο θάνατο! Αλλά δεν είμαι γιατρός, να το επιβεβαιώσω!! :D
 
Βασικά εξαρτάται από το διαμέτρημα του όπλου. Τα πολεμικά διαμετρήματα, που έχουν σχεδιαστεί, για μεγάλες αποστάσεις (200 - 300 μέτρα), δεν θα είχαν πρόβλημα.



Νομίζω και στην καρδιά έχεις ακαριαίο θάνατο! Αλλά δεν είμαι γιατρός, να το επιβεβαιώσω!! :D
Η κουβέντα για το "κεφάλι" γίνεται μόνο και μόνο επειδή ο στόχος (ο Μόσιος δηλαδή) έχει την πλάτη του προς τον σκοπευτή..Με βάση λοιπόν ότι θα χτυπηθεί η πλάτη του και με την προϋπόθεση πως δεν θα φτάσει την καρδιά του τρομοκράτη,γι αυτό και θα ήταν η καλύτερη λύση το κεφάλι.Είτε μπρος λοιπόν,είτε πίσω στο κεφάλι,το προσδοκώμενο αποτέλεσμα πιστεύω πως θα ήταν 100% επιτυχές!
Όσο αναφορά το διαμέτρημα του όπλου,έχεις δίκιο.Και σίγουρα,στις ταράτσες των κτιρίων του αεροδρομίων,μάλλον τέτοια όπλα έχουν.
Τες πάντων, εάν ο σκοπευτής ήταν "παρόμοιας κλάσης" με την Αντζελίνα Τζολί όπως ήταν στο "Wanted (2008)",τότε δεν θα υπήρχε πρόβλημα.Μία "βολή-μπανάνα" (όπως έλεγαν τη δεκαετία του 80 τα φαλτσαριστά φάουλ,θυμάσαι?.."φάουλ-μπανάνα ο Μπαρζόφ και γκοοολ") θα ήταν αρκετή..Λίγο πιο "εξελιγμένη βολή" βέβαια,έτσι ώστε να μπορέσει να πάει η σφαίρα γύρω από το σώμα,αλλά να γυρίσει και προς τα πίσω ώστε να πετύχει την μπροστινή πλευρά του θώρακα!..Ένα "Wanted 2" , θα ήταν αρκετό να μας δείξει αυτήν την εξελιγμένη ικανότητα των εκτελεστών.
 
Λογω των ημερών....
Στο "Γαμο α λα ελληνικά", η Καλογεροπουλου ντυμενη καλογρια κι ο Κωνσταντίνου αρχαιος Ρωμαιος γνωρίζονται σε πάρτι κι δινουν ραντεβού σε ενα μπαρακι. Οταν φτανουν στο ραντεβου δεν θυμάται ο ένας τον αλλον! Πως γινεται μεσα σε λιγες ώρες να ξεχασε ο ενας την φατσα του αλλου, ποτε δεν καταλαβα!! ΟΚ ειπαμε στις κωμωδιες το γελιο πολλες φορες προκυπτει από τις υπερβολές των κωμικών καταστασεων, αλλά αυτό ήταν εντελώς άκυρο...
 
Λογω των ημερών....
Στο "Γαμο α λα ελληνικά", η Καλογεροπουλου ντυμενη καλογρια κι ο Κωνσταντίνου αρχαιος Ρωμαιος γνωρίζονται σε πάρτι κι δινουν ραντεβού σε ενα μπαρακι. Οταν φτανουν στο ραντεβου δεν θυμάται ο ένας τον αλλον! Πως γινεται μεσα σε λιγες ώρες να ξεχασε ο ενας την φατσα του αλλου, ποτε δεν καταλαβα!! ΟΚ ειπαμε στις κωμωδιες το γελιο πολλες φορες προκυπτει από τις υπερβολές των κωμικών καταστασεων, αλλά αυτό ήταν εντελώς άκυρο...

Έχεις απόλυτο δίκιο! Αυτό κι αν ήταν υπερβολή! Σε μια κατά τ' άλλα συμπαθέστατη κωμωδία, δε μπορούσαν να βρουν κάτι πιο πειστικό?
 
Λογω των ημερών....
Στο "Γαμο α λα ελληνικά", η Καλογεροπουλου ντυμενη καλογρια κι ο Κωνσταντίνου αρχαιος Ρωμαιος γνωρίζονται σε πάρτι κι δινουν ραντεβού σε ενα μπαρακι. Οταν φτανουν στο ραντεβου δεν θυμάται ο ένας τον αλλον! Πως γινεται μεσα σε λιγες ώρες να ξεχασε ο ενας την φατσα του αλλου, ποτε δεν καταλαβα!! ΟΚ ειπαμε στις κωμωδιες το γελιο πολλες φορες προκυπτει από τις υπερβολές των κωμικών καταστασεων, αλλά αυτό ήταν εντελώς άκυρο...
Έχεις απόλυτο δίκιο! Αυτό κι αν ήταν υπερβολή! Σε μια κατά τ' άλλα συμπαθέστατη κωμωδία, δε μπορούσαν να βρουν κάτι πιο πειστικό?
Δινεται η εξηγηση οτι και οι δυο ειναι μυωπες, αλλα στο μασκε παρτυ δε φορουσαν τα γυαλια τους.
Οταν στο πρωτο τους ραντεβου επιτελους τα φορανε, δεν γνωριζουν πλεον ποιος απο ολους ειναι τελικα αυτος που εχουν ερωτευτει. :)
 
Δινεται η εξηγηση οτι και οι δυο ειναι μυωπες, αλλα στο μασκε παρτυ δε φορουσαν τα γυαλια τους.
Οταν στο πρωτο τους ραντεβου επιτελους τα φορανε, δεν γνωριζουν πλεον ποιος απο ολους ειναι τελικα αυτος που εχουν ερωτευτει. :)

Κάτσε, κάτσε... OK, δεν φορούν τα γυαλιά τους όταν γνωρίζονται με τις στολές. Μετά τα φοράνε και γνωρίζονται και παντρεύονται και δεν γνωρίζουν ο ένας τον άλλον... Ούτε τη φωνή? Γιατί εγώ όταν ερωτεύτηκα, αναγνώριζα της φωνή του ανάμεσα σε χιλιάδες.... Και πώς ξαναβρίσκονται μετά αφού δεν είχαν δει ο ένας το πρόσωπο του άλλου? Αναγνωρίζουν τις στολές μες στην γκαβωμάρα τους? Δηλαδή δεν μπορεί άλλη να έχει ντυθεί καλόγρια και άλλος ρωμαίος? Αλλά εντάξει... Στα πλαίσια της κωμωδίας, το δεχόμεθα... :D Πολλές κωμωδίες είναι λίγο τραβηγμένες από τα μαλλιά.
 
Κάτσε, κάτσε... OK, δεν φορούν τα γυαλιά τους όταν γνωρίζονται με τις στολές. Μετά τα φοράνε και γνωρίζονται και παντρεύονται και δεν γνωρίζουν ο ένας τον άλλον... Ούτε τη φωνή? Γιατί εγώ όταν ερωτεύτηκα, αναγνώριζα της φωνή του ανάμεσα σε χιλιάδες.... Και πώς ξαναβρίσκονται μετά αφού δεν είχαν δει ο ένας το πρόσωπο του άλλου? Αναγνωρίζουν τις στολές μες στην γκαβωμάρα τους? Δηλαδή δεν μπορεί άλλη να έχει ντυθεί καλόγρια και άλλος ρωμαίος? Αλλά εντάξει... Στα πλαίσια της κωμωδίας, το δεχόμεθα... Πολλές κωμωδίες είναι λίγο τραβηγμένες από τα μαλλιά.
Τωρα εσυ μου ζητας να σου εξηγησω και ολα τα υπολοιπα. :)
Απολυτα ευλογες οι αποριες σου, αλλα γι' αυτες δεν υπαρχει εξηγηση. Η ταινια διακατεχεται ολοκληρη απο πολλα σουρεαλιστικα στοιχεια και μονο μεσα απο αυτο το πρισμα πρεπει να τη δουμε. Προσωπικα με τον σουρεαλισμο δεν τα παω καλα, αλλα εδω δεν εχουμε να κανουμε με τον σουρεαλισμο ουτε του Ινγκμαρ Μπεργκμαν, ουτε του Φεντερικο Φελινι. Ο Βασιλης Γεωργιαδης δινει μια πιο αναλαφρη ματια σε σχεση με αυτη των ξενων συναδελφων του και δημιουργει μια ταινια πολυ μπροστα απο την εποχη της και αρκετα πρωτοτυπη για τα τοτε ελληνικα δεδομενα. Και επειδη ο Ελληνας τοτε αυτα δεν μπορουσε να τα αντιληφθει, η ταινια δεν ηρθε εισπρακτικα αναμεσα στις πρωτες. Το ιδιο συνεβη και με αλλες προχωρημενες ταινιες της εποχης:
Τα 5000 ψεματα ηταν και αυτη μια σουρεαλιστικη ταινια (παλι ο Κωνσταντινου εδω!) υπεροχη κατ' εμε, με πολυ λεπτο και εξυπνο χιουμορ που ομως ο μεσος θεατης δεν το επιανε.
Αν παμε ακομα πιο πισω, ο Εφιαλτης, του 1961 ενω ηταν ενα σπανιο και εξαιρετικο απο καθε αποψη θριλερ, δε γνωρισε ποτε την εποχη εκεινη την επιτυχια που του αξιζε. Σιγα μην καταλαβαινε ο μεσος Ελληνας τοτε τα περι διχασμενης προσωπικοτητας οταν ειχε μαθει να κλαιει με τη Βουρτση και να γελαει με τα χοντροκομμενα αστεια του Βεγγου.
Ο Γεωργιαδης θελησε να κανει κατι προχωρημενο για την εποχη της ταινιας, που ομως δεν του βγηκε. Οχι απο πλευρα αποτελεσματος, αλλα απο πλευρα εισιτηριων. Αναμενομενο.
 
Η σφραγίδα του Θεού...
(Σε σύγκριση με τις αλλες ταινίες του Ξανθόπουλου, σαφως πιο "συμμαζεμένη" σε υπερβολές).
Η ταινία αν κι γυρίστηκε στην Ναύπακτο, συμφωνα με το σενάριο η υπόθεση διαδραματιζεται στην Χώρα ενός μικρού νησιού.

Ο πλούσιος βαρκάρης Κατράκης εχει βγάλει απο την μέση τον αντίπαλο του, έτερο βαρκάρη (πατέρα Ξανθόπουλου), με τον γιο Ξανθόπουλο να μπαρκάρει απο μικρός για να ξεχρεώσει τα χρέη. Επιστρεφει μετα απο χρόνια στο νησι για να αποκαταστησει το όνομα του πατερα κι να εκδικηθεί τον Κατρακη. Ερωτεύεται όμως την Βασιλάκου, κόρη του Κατρακη.

Κι αναρρωτιέμαι:
Στην κλειστή κι μικρή κοινωνία ενός χωριού όπου όλοι γνωρίζονται στενά μεταξύ τους, πως γίνεται η Ε.Ζαφειρίου (μάνα Ξανθόπουλου) να μην γνωρίζει οτι ο εχθρός κι συγχωριανός της Μ.Κατρακης έχει κόρη;; ("Μαρίνα την λένε;; τα έμαθα όλα! Κι χορό μαζί της στην πλατεία ε;;"). Μα είναι δυνατόν να μην είχε ακούσει ποτέ, έστω το όνομα της;;; τόσα χρόνια μέσα στο ίδιο χωριό;; ελεος!!
Επιπλέον κι η Βασιλάκου είχε πλήρη άγνοια για το τι είχε συμβεί στο παρελθόν με τον πατέρα της κι τον πατερα Ξανθόπουλου. Τα έμαθε απο τον ίδιο τον Ξανθόπουλο όταν της μίλησε για την ζωή του. Τη στιγμή που όλη η κοινωνία του χωριού γνώριζε τι είχε γίνει, πως γινεται η κόρη Βασιλακου να μην έχει ακούσει ποτέ τίποτα;;; Δλδ Βασικάλου κι Ζαφειρίου, αν κι στο ίδιο χωριό, ζούσαν στον κόσμο τους;;
 
Η σφραγίδα του Θεού...
(Σε σύγκριση με τις αλλες ταινίες του Ξανθόπουλου, σαφως πιο "συμμαζεμένη" σε υπερβολές).
Η ταινία αν κι γυρίστηκε στην Ναύπακτο, συμφωνα με το σενάριο η υπόθεση διαδραματιζεται στην Χώρα ενός μικρού νησιού.

Ο πλούσιος βαρκάρης Κατράκης εχει βγάλει απο την μέση τον αντίπαλο του, έτερο βαρκάρη (πατέρα Ξανθόπουλου), με τον γιο Ξανθόπουλο να μπαρκάρει απο μικρός για να ξεχρεώσει τα χρέη. Επιστρεφει μετα απο χρόνια στο νησι για να αποκαταστησει το όνομα του πατερα κι να εκδικηθεί τον Κατρακη. Ερωτεύεται όμως την Βασιλάκου, κόρη του Κατρακη.

Κι αναρρωτιέμαι:
Στην κλειστή κι μικρή κοινωνία ενός χωριού όπου όλοι γνωρίζονται στενά μεταξύ τους, πως γίνεται η Ε.Ζαφειρίου (μάνα Ξανθόπουλου) να μην γνωρίζει οτι ο εχθρός κι συγχωριανός της Μ.Κατρακης έχει κόρη;; ("Μαρίνα την λένε;; τα έμαθα όλα! Κι χορό μαζί της στην πλατεία ε;;"). Μα είναι δυνατόν να μην είχε ακούσει ποτέ, έστω το όνομα της;;; τόσα χρόνια μέσα στο ίδιο χωριό;; ελεος!!
Επιπλέον κι η Βασιλάκου είχε πλήρη άγνοια για το τι είχε συμβεί στο παρελθόν με τον πατέρα της κι τον πατερα Ξανθόπουλου. Τα έμαθε απο τον ίδιο τον Ξανθόπουλο όταν της μίλησε για την ζωή του. Τη στιγμή που όλη η κοινωνία του χωριού γνώριζε τι είχε γίνει, πως γινεται η κόρη Βασιλακου να μην έχει ακούσει ποτέ τίποτα;;; Δλδ Βασικάλου κι Ζαφειρίου, αν κι στο ίδιο χωριό, ζούσαν στον κόσμο τους;;

Μπορεί να τη είχαν στείλει να μείνει με συγγενείς σε άλλη πόλη.
 
Μπορεί να τη είχαν στείλει να μείνει με συγγενείς σε άλλη πόλη.

Θα μπορούσε να ήταν έτσι, αλλά απο τα λεγόμενα του Κατρακη σε μια σκηνή με την Βασιλάκου, προφανώς δεν υφίσταται κάτι τετοιο.
"Λοιπόν όταν γεννήθηκες στο λεω, χαλασε η καρδιά μου, ήθελα αγόρι. Οταν όμως πέθανε η μάνα σου ευχαριστούσα το Θεό που δεν έκλεισε το σπιτι μου. Πήρες εσύ τη θέση της".
 
Στην αρχή της ταινίας "Ο αλήτης του λιμανιού", ο Ν.Ξανθόπουλος επιτίθεται σε ναύτες καθώς βλέπει την αγαπημένη του "πεταλουδίτσα" να διασκεδάζει μαζί τους.
Σε δευτερόλεπτα όλοι οι θαμώνες μια μάζα να πλακώνονται στο ξύλο. Μπουνιές, κλωτσιές, σπασίματα τραπεζιών, καρέκλες να εκτοξεύονται, τζαμαρίες να κατεβαίνουν. :bash:
Στην ορχήστρα ο Ανέστης Βλάχος ως τυφλός μουσικός, θύμα του καυγά (πήρε κι την ορχήστρα η μπάλα) ψάχνει στο πάτωμα, στα τυφλά, τα μαύρα γυαλιά του. Τον ποδοπατούν κι τρώει τις περισσότερες.
Εν ολίγοις γίνεται της τρελής ώσπου ξάφνου μπαίνει στο μαγαζί μια τύπισσα, σταματούν όλοι αμέσως, γυρίζουν την κοιτούν, της κάνουν δρόμο να περάσει, η τύπισσα σηκώνει τον Α.Βλάχο κι φεύγουν. :lol:
Κι ενώ περιμένεις οτι όλοι αυτοί θα ξαναρχίσουν τον καυγά, αυτοι αρχίζουν το χορό ετσι στο ξεκούδουνο, σαν να μην είχε συμβεί τίποτα, "ώπααα"!!!! :wacko:
Αδιανόητα πράγματα!!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Και ποία ήτο η τύπισσα??? Πώς την ήξεραν όλοι μέσα στο μαγαζί και σταμάτησαν και την κοιτούσαν?? Ήτο η μανδάμ της περιοχής και κρυφά η μαμά ή η γκόμενα (sorry) του Βλάχου?
 
Και ποία ήτο η τύπισσα??? Πώς την ήξεραν όλοι μέσα στο μαγαζί και σταμάτησαν και την κοιτούσαν?? Ήτο η μανδάμ της περιοχής και κρυφά η μαμά ή η γκόμενα (sorry) του Βλάχου?

Ηταν η Γαλάτεια (Βούλα Αβραμίδου) που τον αγαπαει... :love:
Παρεπιπτόντως η ταινία ειναι φουλ απο Τσιτσανη κι Μπιθικώτση, παιζουν στην ταινία...
 
Μα αν αξίζουν κάτι αυτά τα έργα, είναι γιατί είναι γεμάτα από εκείνα τα υπέροχα τραγούδια...
 
Υπερβολή δεν είναι που η Βούρτση, τυφλή ούσα, διασχίζει πεζή τους χωματοδρόμους των Αθηνών, βρίσκει τον Κακκαβά και του λέει:

- Έπρεπε να τυφλωθώ για να δω ποιος είσαι.

Επίσης, στα σχόλια της πρώτης σελίδος, γίνεται αναφορά για ηθοποιούς που υποδύονται ρόλους διαφορετικού φύλου (πχ. Παράβας την Κλεοπάτρα, Κοντού τον άντρα) ή φυλής (πχ. Μούτσιος και Βουτσάς τον αράπη αμφότεροι). Ας δημιουργηθεί ένα άρθρο για αυτό το θέμα.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Δεν τα θεωρώ υπερβολές τα του Λευτερακη.

1. Ο Λευτεράκης υποτίθεται έχει πάει στο σπίτι τους όταν η Φωφω έλειπε στη Θεσσαλονίκη.

2. Δε νομίζω ότι οι γυναίκες σε τόσο αρχικά στάδια εγκυμοσύνης δεν έχουν την ίδια άνεση με όσες δεν εγκυμονούν.

3. Δεν έχουμε κανένα στοιχείο ότι η υπηρέτρια είναι κουτσομπολα. Ίσα ίσα, παρουσιάζεται πολύ διακριτική.

4. Δεν μπορούμε από πουθενά να υποθέσουμε πως τον πήρε για τα λεφτά του. Όμορφος ή άσχημος μικρή σημασία έχει. Άλλωστε ο καθένας βλέπει με τα δικά του μάτια.

5. Δεν απαντούν όλοι στην απάτη με απάτη. Μου φαίνεται πιο παράλογο να την απατούσε και να έτρεχε να βρει εραστή...

Ασφαλώς κωμωδία είναι, έχει το στοιχείο της υπερβολής αλλά εμένα δεν υπάρχει κάτι που " δε μου κάθησε καλά" στο σενάριο.
Η απάντησή μου: Οι γυναίκες στο αρχικό στάδιο της εγκυμοσύνης έχουν (τουλάχιστον αρκετές από αυτές) ζαλάδες, τάση για εμετό και άλλα συμπτώματα που τις εμποδίζουν να κινούνται με τόση άνεση (εκτός πια κι αν είναι αθλήτριες ή χορεύτριες που γενικά αυτές μπορούν).
Η υπηρέτρια ρίχνει διαρκώς πόντους.
Ένας πολιτικός μηχανικός ήταν την εποχή εκείνη ένας άριστος γαμπρός, γιατί τότε, την εποχή της αντιπαροχής, έβγαζαν παρά με ουρά. Μία νέα κοπέλα θα έπαιρνε έναν ασχημούλη πενηντάρη μόνο αν ήταν είτε άπροικη είτε έγκυος (πριν το γάμο). Αυτό το "ο καθένας βλέπει με τα δικά του μάτια" δεν με ικανοποιεί.
Μπορεί να μην απαντούν όλοι στην απάτη με απάτη, αλλά δεν θα με ξένιζε αν μια νέα και μόνη σύζυγος-τρόπαιο (γιατί αυτό είναι ουσιαστικά η Φωφώ) έβρισκε έναν νέο εραστή. Αυτό που την εμποδίζει στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι η εγκυμοσύνη.
Και μπορεί εσύ να μη θεωρείς υπερβολικά τα όσα συμβαίνουν, εγώ όμως έχοντας δει πολλές φορές αυτή την ταινία και σε διαφορετικές ηλικίες τη βλέπω με καινούργια ματιά κάθε φορά. Αλλά περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα!
 
στην ταινία ΄΄Πατέρα κάτσε φρονιμα΄΄ ο...άτακτος νέος Θωμάς Παπασταφίδας (Αλέκος Τζανετάκος), φοιτητής (ας πούμε)...μένει σε σπίτι ευρύχωρο, με τζάκι, σκάλα, κήπο...

αλλά επειδή ειναι τηλεόραση κανουμε και μαγικά...
 
Ας πάω πάλι στο Λεβεντόπαιδο. Αυτή την φορά θα αναφερθώ στην Νόρα Βαλσάμή. Μετά το ατύχημα κάνει επέμβαση στο πόδι. Αργότερα όταν πιάνει φωτιά το σπίτι την βλέπουμε επίδεσμο πάνω από το γόνατο και να στηρίζεται σε μαγκούρα. Ρωτάω τώρα εγώ δεν θα έπρεπε να έχει γύψο και αν προσπαθούσε να περπατήσει να χρησιμοποιούσε πατερίτσες ; Επίσης ο γιατρός λέει ότι φοβάται μην της μείνει κάποιο κουσούρι αλλά στην τελευταία σκηνή την βλέπουμε πλήρως αποθεραπευμένη να χορεύει έναν γρήγορο χωρό με τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ.
 
Ας πάω πάλι στο Λεβεντόπαιδο. Αυτή την φορά θα αναφερθώ στην Νόρα Βαλσάμή. Μετά το ατύχημα κάνει επέμβαση στο πόδι. Αργότερα όταν πιάνει φωτιά το σπίτι την βλέπουμε επίδεσμο πάνω από το γόνατο και να στηρίζεται σε μαγκούρα. Ρωτάω τώρα εγώ δεν θα έπρεπε να έχει γύψο και αν προσπαθούσε να περπατήσει να χρησιμοποιούσε πατερίτσες ; Επίσης ο γιατρός λέει ότι φοβάται μην της μείνει κάποιο κουσούρι αλλά στην τελευταία σκηνή την βλέπουμε πλήρως αποθεραπευμένη να χορεύει έναν γρήγορο χωρό με τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ.

Στο "κορίτσι του Λούνα Παρκ" ο Παπαμιχαήλ έκανε επιτυχημένη εγχείρηση ανοικτής καρδιάς τύφλα στο μεθύσι. Η Βαλσάμη δεν θα αποθεραπευόταν;; (που της εκανε κι εγχείρηση γιατρός νηφάλιος) :lol: :lol: Μην σου πω οτι θα επρεπε με το που βγηκε απο το χειρουργειο, να χορευει... :biglaugh:
 
Έβλεπα το απόγευμα στην tv τον "Μπλοφατζή". Ο Βόγλης, αξιωματικός σμηναγός στον Β' Π.Π. κι αρκετά μεγαλυτερος σε ηλικία από τον νεαρό σμηνία του, Λ.Κωνσταντάρα. Τριάντα χρόνια μετά, ο Βόγλης συνέρχεται απο την κατάθλιψη κι την αμνησία όταν βλέπει ξανά τον 50-55αρη πλέον Κωνσταντάρα, κι πιάνει δουλειά στην Ο.Α. ως πιλότος! :wacko: ο σχεδόν πια 70αρης... Μπορουν οι πιλότοι να πετούν επαγγελματικά κι μετα τα 60-65 τους;; ΟΚ στις κωμωδίες υπάρχει το στοιχείο της υπερβολής αλλά αυτό ήταν εντελώς άκυρο...
 
Πίσω
Μπλουζα