Υπερβολές στις ελληνικές ταινίες

Ε, μα στις Ινδίες πήγε κι αυτός! Μαύρισε πολύ και πού να τον γνωρίσει το παιδί? Ο ήλιος εκεί σε βαράει κατακέφαλα!!! Υποθέτω ότι δε θα είχε και αντιηλιακό με κάποιο υψηλό δείκτη προστασίας και το προσωπάκι του καρκάνιασε!
 
Σκέτος Κάφκα ο σεναριογράφος, δηλαδή. Φώσκολος?
 
Δεν βγαινει ακρη.
Σουέζ, Ισραήλ, Συρία...χαρμάνι :thumbdown: ...κι καλά ολα αυτά, Μεσόγειος είναι, άντε κι να το δεχτώ οτι οι μεγάλες δυνάμεις ΗΠΑ, ΕΣΣΔ ήθελαν τον έλεγχο στην περιοχή, όπως είπε κι ο Στρατηγός Ζάχος (Σ.Καλογήρου). Οι Ινδίες όμως που κολλούσαν σε ολο αυτό το σενάριο πολέμου κι έστειλε τον έρημο τον Πρέκα;; :biglaugh: Μα στις Ινδίες;; :bigeyes: ...
 
Σουέζ, Ισραήλ, Συρία...χαρμάνι :thumbdown: ...κι καλά ολα αυτά, Μεσόγειος είναι, άντε κι να το δεχτώ οτι οι μεγάλες δυνάμεις ΗΠΑ, ΕΣΣΔ ήθελαν τον έλεγχο στην περιοχή, όπως είπε κι ο Στρατηγός Ζάχος (Σ.Καλογήρου). Οι Ινδίες όμως που κολλούσαν σε ολο αυτό το σενάριο πολέμου κι έστειλε τον έρημο τον Πρέκα;; :biglaugh: Μα στις Ινδίες;; :bigeyes: ...
Έχει ωραία μεταξωτά στις Ινδίες! Μπορεί να έπαιξε κι αυτό τον ρόλο του. :D :p
 
Μπορεί να πήγε να ρωτήσει κανέναν γκουρού. Ή μπορεί οι ανώτεροι να θέλανε να τον ξεφορτωθούνε. Σου λέει, εκεί όλο και μπορεί να τον πατήσει κανένας ελέφαντας (ελέφαντας λέω, όχι elephadas), να τον δαγκώσει καμία μουσικόφιλη κόμπρα, να πιει νερό από τον Γάγγη και να πάθει θανάσιμα κοιλιακά, να ξαπλώσει σαν φακίρης σε κρεββάτι με σκουριασμένα καρφιά και να πάθει τέτανο, τόσοι ωραίοι τρόποι υπάρχουν.
 
Την "Καυτή εκδίκηση" με τον Κ.Πρέκα κι την Γκιζέλα Ντάλι, την έχετε δει; την είδα πρόσφατα πρώτη φορά κι μου έπεσαν τα σαγόνια. Δεν ξέρω πως να την χαρακτηρίσω, δεν ξέρω τι είναι υπερβολή κι τι όχι.
Ο Πρέκας είναι τύπος του υποκόσμου (μαστροπός, έμπορος ναρκωτικών, ληστείες, δολοφονίες, πιο βούρκος δεν γίνεται!). Εγκαταλείπει την Κ.Ιμπροχώρη, η οποία αυτοκτονεί απο τον καημό της παρόλο που είχε περάσει τα πάνδεινα στα χέρια του. Η Γκιζέλα Ντάλι, αδερφή της Ιμπροχώρη που ζει στο εξωτερικό, ανακαλύπτει απο το ημερολόγιο της συγχωρεμένης τι είχε τραβήξει απο τον Πρεκα. Κι αποφασίζει να τον εκδικηθεί. Απο εδώ αρχίζουν όλα! Την προσοχή σας!
Τον ξεμυαλίζει, τον παρασύρει σε μια βίλα, τον ναρκώνει κι τον αλυσοδένει σε μια υπόγα που είναι μεσοτοιχία με την κρεβατοκάμαρα της, με τοίχο απο καθρεύτη διπλής όψεως. Κάθε μέρα κουβαλάει στο σπίτι εραστές που τους ψαρεύει στο δρόμο κι ο Πρέκας, αλυσοδεμένος κι ημίτρελος (δεν ήθελε κι πολύ, του σάλεψε!) στην υπόγα, τους παρακολουθεί απο τον καθρεύτη τι κάνουν. Εν τω μεταξύ, δεν τον έλυνε ούτε για τουαλέτα, όλα στην υπόγα...καταλαβαίνετε! Δεμένος, εξαντλημένος, σχιζοφρενής, κατουρημένος, άπλυτος μες τη βρώμα κι απο πάνω ηδονοβλεψίας! Κερασάκι στην τούρτα, δεν του έφταναν όλα αυτά...τον ευνούχισε κιολας! Κανονικά με νυστέρι!
Δεν συνεχίζω, τι του ζήτησε μετά τον ευνουχισμό κι τι συνέβη στο τέλος! Πραγματικά δεν περίμενα τετοιο σενάριο για 1969! Παραγωγή Τζέιμς Πάρις, σκηνοθεσία Ντίμης Δαδήρας, σενάριο Γιάννης Τζιώτης. Μετά από αυτό, γύρισαν το "ΟΧΙ" (σ.σ. "ελάτε να πάρετε! ελάτε!)
 
H ταινια ειναι συνδυασμος Επιστροφη της Μηδειας με La cara oculta. :p
Mε τετοια υποθεση, θα επρεπε κανονικα να λεγεται Βρωμικη εκδικηση. :D
 
Α, καλά!!!! Hannele, ιδέα δεν είχα για το συγκεκριμένο έργο τέχνης! Αυτό δεν είναι υπερβολικό! Είναι απλώς σιχαμερό και αηδιαστικό!
 
Τι να πω βρε παιδια, δεν πίστευα τι έβλεπα! Λέω για να παίζει ο Πρέκας αισθηματικό δράμα θα είναι, πχ κάποιο ζευγάρι που χώρισε κι ο ένας ήθελε να εκδικηθεί τον άλλο. Που να φανταστώ! o_O
Δεν μπορώ να καταλάβω με ποιο σκεπτικό την γύρισαν. Δεν μπορώ να καταλάβω ακόμη κι ο Πρέκας πως έπαιξε, αφου είχε ήδη αρχίσει να χτίζει το προφίλ του αγωνιστή-λεβέντη-γόη-ήρωα (με τα "Σύνορα της Προδοσίας" το 1968 κι το "ΟΧΙ" το 1969). Βέβαια στο retroDB αναφέρεται οτι γυρίστηκε το 1969, αλλα προβλήθηκε το 1972. Την είχαν λογοκρίνει αρχικά;
Τελικά δεν ξέρω ποιος ήταν ο ψυχάκιας ήρωας σε αυτο το σενάριο! Ο Πρέκας που κακομεταχειριζόταν την Ιμπροχώρη κι την οδήγησε στην αυτοκτονία ή η Γκιζέλα Ντάλι με όσα του έκανε για εκδίκηση..
Πιο τρελό σενάριο δεν έχω ξαναδει!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Μάλλον προσπάθησαν να μιμηθούν αντίστοιχα ιταλικά ερωτικά θρίλερ, της εποχής. Μπροστά σε εκείνα, αυτό το σενάριο δεν είναι τίποτα.
 
Για ρίξε καμιά περιγραφή, RIO, ας λέει το θέμα "Ελληνικές" ταινίες. Νομίζω θα δεχτούν μια εξαίρεση οι φιλότεχνοι αναγνώστες, στο όνομα της πλουραλιστικής ενημέρωσης και επιμόρφωσης βεβαίως βεβαίως.
 
.... "Η αρχόντισσα και ο αλήτης"
Νεαρό αγόρι υποτίθεται ο Πίπης, με το χειλάκι ελαφρά βαμμένο, με τα νύχια βαμμένα σε ασημί χρώμα και με το πλούσιο στήθος να πετάγεται μπροστά! Και μόνο αρκετά αργότερα κατάλαβε ο Παπαμιχαήλ πως ο Πίπης είναι γυναίκα!!!
:eek:
Στην "Νεράιδα κι το Παλικάρι", δεκάδες καλεσμένοι στον αρραβώνα Μανούσου-Λενιώς, νηφάλιοι κι μεθυσμένοι, δεν κατάλαβαν οτι ο Σήφης ήταν μασκαρεμένη γυναίκα....θα καταλάβαινε ο Παπαμιχαήλ, μόνος του, τον Πίπη;; :biglaugh:
Παρεπιπτόντως, ποιος μεγάλωσε τον Παπαμιχαήλ στην Αθήνα αφού "είχε φύγει απο μικρό παιδί" οπως ο ίδιος ειπε; (καμια νταντά υποθέτω...)
 
Στην "Νεράιδα κι το Παλικάρι", δεκάδες καλεσμένοι στον αρραβώνα Μανούσου-Λενιώς, νηφάλιοι κι μεθυσμένοι, δεν κατάλαβαν οτι ο Σήφης ήταν μασκαρεμένη γυναίκα....θα καταλάβαινε ο Παπαμιχαήλ, μόνος του, τον Πίπη;; :biglaugh:
Παρεπιπτόντως, ποιος μεγάλωσε τον Παπαμιχαήλ στην Αθήνα αφού "είχε φύγει απο μικρό παιδί" οπως ο ίδιος ειπε; (καμια νταντά υποθέτω...)

Μπορεί να τον είχαν στείλει σε καμιά θεία ή θείο...
 
Με αφορμή συζήτηση στο thread για την Τρούμπα κι τις ελληνικές ταινίες, σκεφτόμουν το "Καλώς ήρθε το δολλάριο"
Η Λίζα-Ελένη παρότι είναι καμπαρετζού, δεν κάνει κονσομανσιόν! Ούτε έχει ερωτικές επαφές με τους πελάτες! Πηγαίνει στα τραπέζια των πελατών, την κερνούν ποτο, συζητάνε περί ανέμων κι υδάτων κι αυτό είναι όλο! Ούτε καν χέρι δεν απλώνουν πάνω της! Ο Κωνσταντίνου το έλεγε στον συνάδελφο του Α.Προύσαλλη "δεν είναι τετοιος άνθρωπος, ένα ποτό, να κουβεντιάσουν αλλά μέχρι εκει! Όχι τίποτα αλλο! Οχι! Γιατί έτσι κι κάνει ο άλλος ότι προχωραει, δεν τα σηκώνει κάτι τέτοια"...
Το επιβεβαιώνει κι το αφεντικό, ο Ν.Φέρμας! "δεν έκανε για αυτή τη δουλειά! 4 μήνες δούλεψε εδώ, δεν την είδα να φύγει ένα βραδυ σαν όλες τις κοπέλες με έναν άντρα! Αισχος!".
Καμπαρετζού στην Τρούμπα αλλά αμέμπτου ηθικής! Απίστευτα πράγματα!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Καμπαρετζού στην Τρούμπα αλλά αμέμπτου ηθικής! Απίστευτα πράγματα!
Ετσι ακριβως. Το σχολιασα κι εγω αυτο στο πρωτο ποστ του θεματος. Και συν τοις αλλοις, ο προστατης της Λιζας το δεχοταν αυτο επι 4 μηνες αδιαμαρτυρητα χωρις να την εχει κανει τοπι στο ξυλο, τουλαχιστον.
 
Και συν τοις αλλοις, ο προστατης της Λιζας το δεχοταν αυτο επι 4 μηνες αδιαμαρτυρητα χωρις να την εχει κανει τοπι στο ξυλο, τουλαχιστον.
Κι όχι μόνο...
Η Καίτη στο Δόλωμα: "αυτοί απλώνουν τα ξερά τους, εγώ τους τα μαζεύω".
Η Αγνή του λιμανιού στον πελάτη (Γ.Μούτσιος): "ασε μου κάτω το χέρι κτήνος".
Ούτε αρσακειάδες!

Το αποκορύφωμα οι πατρόνες-τσατσάδες (μαντάμ Φούλη-Α.Καλουτά, μαντάμ Παρή-Δ.Διαμαντίδου, μαντάμ Λούλα-Ρ.Μουσούρη κλπ) που παρουσιάζονται ως φιλόστοργες κι συμπονετικές αφεντικίνες "τα κορίτσια μου, τα κορίτσια μου"..
Οι αληθινές πατρόνες ήταν αδίστακτες γυναίκες (για αυτό είχαν κι τα ηνία) συμπεριφέρονταν κακοποιητικά στα κορίτσια με ξύλο, ασιτεία, εξευτελισμούς...καμία σχέση με τις κινηματογραφικές...
Κερασάκι οι νταβατζήδες...άλλο σουρεάλ κι αυτό...
Ο Φέρμας είχε 4 μήνες τη Λίζα να κάθεται. Ο Μιχαήλος ήταν κι ερωτοχτυπήμενος, στο τέλος της ταινίας ήθελε να δώσει κι λεφτα στην Καρέζη...νταβατζή που να δίνει λεφτα, αντί να παίρνει απο ιερόδουλο, πρώτη φορά είδα... :biglaugh:
Φυσικά σε καμία περίπτωση αυτά δεν μειώνουν την αξία των ταινιών, ειδικα τα Κοκκινα Φανάρια είναι εξαιρετική ταινία..
 
Πίσω
Μπλουζα