Bambinella
Extra Galactic RetroEntity!
- Joined
- 18 Mαϊ 2010
- Μηνύματα
- 17.395
- Αντιδράσεις
- 30.778
Οριστε και ενα βιντεο για να κανουμε τη συγκριση:
Β.Β. versus M.M.
Β.Β. versus M.M.
Φίλη αριαδνη δεν με κάλυψες.Νομίζω πως δεν έχω γίνει κατανοητός.Γιατί ή Μαιρυλιν έγινε μύθος ; fulci , ( σου απαντώ εδώ)σίγουρα δεν ήταν ομορφότερη από την Μπαρντο ή την Γκρεις Κελί. Αν στην Μπαρντο πετύχαινε ή απόπειρα που έκανε στα 25 - 26 ( ευτυχώς που δεν πέτυχε) τότε θα έκοβε αυτή πρωτη το νήμα και θα γινότανε το νούμερο 1 σεξ συμπολ στον κοσμο( να λείπει τέτοιο πράγμα).
Στις γυναικες μετράει πολύ ή τελευταία εικόνα ότι και να λέμε , άλλο ο άνδρας! Και ο Ντην γιατί έμεινε αθάνατος με μόλις τρεις ταινίες; Πέθανε νέος και ωραιος.Πάντα όλες οι μεγαλες σταρ θα αναμετριουνται με την σέξι , νεανική, ευθραστη εικόνα της Μαιρυλιν και πάντα ή Μαιρυλιν θα κερδίζει δικαίως ή αδικως.
Είχε επίσης μία δραματική ιστορία από πίσω της και έναν " περίεργο θάνατο". Αναμετριουνται και με την ιστορία της λοιπόν .
Σίγουρα υπάρχουν πολλές πριγκίπισσες όμως ή Νταιανα έμεινε γιατί πεθανε και αυτή πολύ νέα. Σε καλυψα;
Μα έγραψα κάποια παραδείγματα περί "γηρατειών" και "νιάτων"..Ειδικά το παράδειγμα για την "Μαίρη Χρονοπούλου" είναι χαρακτηριστικό.Όσο ομορφότερες και να υπήρξαν ή Μπε μπε, ή Αβα, ή Κλαουντια πάντα θα ανταγωνίζονται μία εικόνα που δεν την άγγιξε ποτέ ο χρονος και ή φθορα, αυτή είναι ή αληθεια!
Συμφωνώ bambi..Δεν θα ήταν υπερβολή να σου πω, πως περισσότερο μου 'χει μείνει η εικόνα της Μονρόε να λέει το "Happy birthday" στον Κένεντι παρά οι ρόλοι της και οι ερμηνείες της.Καλα, δε σημαινει απαραιτητως πως οποιος ηθοποιος πεθαινει νεος, θα γινει αυτοματα και σουπερ σταρ. Απλως αυτο ειναι κατι που βοηθα πολυ τη μετεπειτα φημη του.
Σχετικα με τη Μαιριλυν, ναι, ηταν αστερι πρωτου μεγεθους και οσο ζουσε. Ηταν η ομορφια της, ηταν το ταλεντο της, ηταν οι καταλληλες γνωριμιες που ισως ειχε; Ο καθενας κρινει συμφωνα με τα δικα του δεδομενα.
Γεγονος αναμφισβητητο ειναι πως ειχε εξαιρετικες δημοσιες σχεσεις (πολυ καλο πλασαρισμα, επι το λαϊκοτερον) και καταφερε να περασει στη συνειδηση του κοσμου σαν φαινομενο, ασχετως που πολλοι πιστευουμε οτι δεν το αξιζε. Το να κανεις πλυση εγκεφαλου στο κοινο σε τετοια ζητηματα (και σε αλλα) ειναι το μονο ευκολο και μια επιστημη που οι Αμερικη την κατεχει στηνεντελεια εδω και παρα - παρα πολλα χρονια.
Ναι, γιατι εκει εκανε την καλυτερη ερμηνεια της ζωης της μονο που αντι να παρει το Οσκαρ πηρε εισιτηριο για τον αλλο κοσμο.Συμφωνώ bambi..Δεν θα ήταν υπερβολή να σου πω, πως περισσότερο μου 'χει μείνει η εικόνα της Μονρόε να λέει το "Happy birthday" στον Κένεντι παρά οι ρόλοι της και οι ερμηνείες της.
Eχει μεγάλη σχέση και ο θάνατος ενός καλλιτέχνη και ή εικόνα την στιγμή που φεύγει fulci!aΟ Παυλος Σιδηροπουλο δεν θα ήταν το είδωλο που εγινε μετά τον θάνατό του αν ζούσε σημερα. Φιλάνθρωπες ήταν επισης πολλές πριγκίπισσες οπως ή πριγκήπισσα Αλικη πεθερά της σημερινής βασίλισσας, έγινε είδωλο δεν νομιζω, στα νιάτα της λένε πως υπήρξε καλλονη όμως εμείς έχουμε την τελευταία εικόνα της ως μιας γυναίκας με μοναχικό βίο. Όταν ο Κομπειν αυτοκτόνησε ήταν για μέρες διεθνές θέμα και αυτόματα έγινε θρύλος με ντοκυμαντέρ και βιογραφιες. Ο Μπουι πέθανε , λίγο έμεινε ο θανατος του στην επικαιρότητα , δεν λέει κάτι αυτό;Μα έγραψα κάποια παραδείγματα περί "γηρατειών" και "νιάτων"..Ειδικά το παράδειγμα για την "Μαίρη Χρονοπούλου" είναι χαρακτηριστικό.
Όταν διαβάζουμε αυτά τα ονόματα, δεν μας έρχεται αυτή η εικόνα στο μυαλό.Δεν έχουμε "φωτογραφίσει" στο μυαλό μας οποιαδήποτε διασημότητα,την εικόνα που έχει όταν είναι ηλικιωμένη.
Αυτό που μας έρχεται στο μυαλό είναι όλες οι εικόνες του ΤΟΤΕ..
Τουλάχιστον εγώ έτσι σκέφτομαι..Αν μου γράψεις "Μπριζιτ Μπαρντό",δεν θα σκεφτώ τις φωτό που βγάζει τα τελευταία χρόνια.Το πρώτο πράγμα που μου ΄ρχεται στο μυαλό είναι οι υπέροχες φωτό που ανεβάζετε όλοι εσείς είτε από ταινίες της είτε από συνεντεύξεις της στα τότε περιοδικά.
Ούτε κατά διάνοια δεν μου ΄ρχεται στο μυαλό μου η φωτό με την ηλικιωμένη εικόνα της Β.Β. που πόσταρες δίπλα στην Μέριλιν..
Και όχι μόνο γι'αυτήν.Αλλά για κάθε μία από τις διάσημες που έφτασαν σε μια πιο μεγάλη ηλικία..
Και βέβαια οι εικόνες που θα έπρεπε να συγκρίνεις,είναι η εικόνα της 25άρας ή 30άρας Μέριλιν με την 25άρα ή 30άρα Μπριζίτ..Και της κάθε Μπριζίτ..Και νομίζω δεν τίθεται καν θέμα προτίμησης.
Δεν ήμουν,ούτε είμαι της γνώμης πως η Μέριλιν ήταν ωραία (έτσι όπως την παρουσίαζαν τέλος πάντων).Και όχι μόνο αυτό,αλλά θα προτιμούσα την 35άρα Μπελούτσι,την 40άρα Μπαρντό ή την 45άρα Σαρλίζ Θερόν από την 25άρα Μονρόε..(προσωπική άποψη φυσικά).
Δεν νομίζω πως ο Σιδηρόπουλος έγινε κάτι παραπάνω από αυτό που ήταν εν ζωή..Είχε μια πορεία,είχε τη δική του μουσική,το συγκεκριμένο είδος μουσικής, με τους δικούς του φανς,το δικό του κοινό.Προσωπικά εμένα δεν μου άρεσε η μουσική του,ούτε ποτέ τον άκουγα στα χρόνια μετά τον θάνατο του.Δεν ήταν "μύθος" για όλους.Ναι,για το κοινό του ήταν.Αλλά όχι για όλους..Eχει μεγάλη σχέση και ο θάνατος ενός καλλιτέχνη και ή εικόνα την στιγμή που φεύγει fulci!aΟ Παυλος Σιδηροπουλο δεν θα ήταν το είδωλο που εγινε μετά τον θάνατό του αν ζούσε σημερα. Φιλάνθρωπες ήταν επισης πολλές πριγκίπισσες οπως ή πριγκήπισσα Αλικη πεθερά της σημερινής βασίλισσας, έγινε είδωλο δεν νομιζω, στα νιάτα της λένε πως υπήρξε καλλονη όμως εμείς έχουμε την τελευταία εικόνα της ως μιας γυναίκας με μοναχικό βίο. Όταν ο Κομπειν αυτοκτόνησε ήταν για μέρες διεθνές θέμα και αυτόματα έγινε θρύλος με ντοκυμαντέρ και βιογραφιες. Ο Μπουι πέθανε , λίγο έμεινε ο θανατος του στην επικαιρότητα , δεν λέει κάτι αυτό;
Προβολή συνημμένου 202622το πραγματικό πρόσωπο της Μονροε προ πλαστικων και φαίνεται γαλανοματα