Για την μεμα μπαμπι είχες πολύ δίκιο για το φτωχοπαιδο είναι πολύ όμορφη εκεί ως νυφούλα, στα πρωτα της βηματα ως κοριτσακι! Τι ωραία ταινία δηλ.δεν την περίμενα τόσο καλή αφού σκέφτομαι να της κάνω θρεντ, μου άρεσε πάρα πολύ! Είναι τζεην ωστεν σε ελληνική εκδοχή αυτο το φιλμ και ουτε καταντα μελο. Μπράβο που το παρατήρησες. Είσαι θησαυρός γνωσεωνΩραιότερες απο ποτέ - Β' μέρος
Παμε με μια δευτερη τετραδα. Αυτη τη φορα θα αφησω να απαντησετε εσεις πρωτοι για το ποια ειναι η ταινια οπου η καθεμια απο τις παρακατω ηθοποιους ειναι ωραιοτερη απο ποτε:
1) Τζενη Καρεζη
2) Μεμα Σταθοπουλου
3) Ρικα Διαλυνα
4) Μαρθα Καραγιαννη
Δεν την έχω δει αυτή την ταινία και δυστυχώς η Μεμα Σταθοπούλου νομιζω δεν είχε την τύχη που της άξιζε στο ελληνικό σινεμά.Για την μεμα μπαμπι είχες πολύ δίκιο για το φτωχοπαιδο είναι πολύ όμορφη εκεί ως νυφούλα, στα πρωτα της βηματα ως κοριτσακι! Τι ωραία ταινία δηλ.δεν την περίμενα τόσο καλή αφού σκέφτομαι να της κάνω θρεντ, μου άρεσε πάρα πολύ! Είναι τζεην ωστεν σε ελληνική εκδοχή αυτο το φιλμ και ουτε καταντα μελο. Μπράβο που το παρατήρησες. Είσαι θησαυρός γνωσεων
Μπαμπι έχεις δίκιο και για την ρικα και για την μεμα. Απλά εγώ δεν είχα δει τις ταινίες αυτές.Ειναι ωρα, νομιζω, να δωσω και τις δικες μου προτιμησεις για τη δευτερη τετραδα.
Τζενη Καρεζη - Η νυφη το' σκασε. Εδω η Τζενουλα ειναι μια νυφη, κουκλα. Εχει πολυ γλυκα χαρακτηριστικα προσωπου, ειναι αψογα μακιγιαρισμενη και δεν εχει παρει ακομα τα λιγα παραπανισια κιλα που πηρε στις επομενες ταινιες της, κατι που τη χαλαγε αρκετα.
Μεμα Σταθοπουλου - Το φτωχοπαιδο. Η Μεμα στα πρωτα της κινηματογραφικα βηματα, σε ενα χαρακτηριστικο μελο μαζι με το Θανο Λειβαδιτη. Μου αρεσει που δεν εχει πολυ μακρυ μαλλι οπως ειχε ας πουμε στο Ενας μαγκας στα σαλονια, και μου αρεσει που εχει αφησει τα φρυδια της περισσοτερο φυσικα και χοντρα, στοιχειο που κατ' εμε προσθετε πολυ στο ομορφο προσωπο της.
Ρικα Διαλυνα - Ο καλος μας αγγελος. Η Ρικα σε ξεκαρδιστικο ντουετο με το Μιμη Φωτοπουλο ειναι μια δευτερη Μπριζιτ Μπαρντο. Το ντυσιμο, οι τροποι και κυριως η κομμωση, θυμιζουν εντονα τη Γαλλιδα σταρ και αφου η Ρικα ηταν ουτως η αλλως ομορφη, ο συνδυασμος αυτος την εκανε θεα.
Μαρθα Καραγιαννη - Ζητειται ψευτης. Η Μαρθουλα μου αρεσε παντα στις πρωτες της ταινιες πολυ παραπανω απο οτι στις μεταγενεστερες. Εδω το βλεμμα της εχει μια γλυκα και μια αθωωτητα που μου αρεσουν πολυ, αλλα το σωμα της βεβαια μονο αθωωτητα δεν εχει, ειδικα στη σκηνη που περιμενει το ασανσερ φορωντας μονο τα εσωρουχα και το καπελο της!
Δες την αν μπορείς δεν κατορθώνει να γίνει μέλο αλλά είναι πολύ ωραία ταινία. Και γω αυτό νομίζω ενώ έπαιζε φυσικά και ειδικά τις πλούσιες, κακομαθημενες κοπέλες που παντρεύονται φτωχοπαιδαΔεν την έχω δει αυτή την ταινία και δυστυχώς η Μεμα Σταθοπούλου νομιζω δεν είχε την τύχη που της άξιζε στο ελληνικό σινεμά.
Δεν την έχω δει αυτή την ταινία και δυστυχώς η Μεμα Σταθοπούλου νομιζω δεν είχε την τύχη που της άξιζε στο ελληνικό σινεμά.
Ήταν ζευγάρι με τον Λειβαδίτη οπότε όπου πήγαινε εκείνος πήγαινε και η μεμα . Και στο μελο είναι φυσική δεν είναι υπερβολικηΣυμφωνω. Ηταν πολυ καλη ηθοποιος η Μεμα, αλλα μπλεχτηκε με κινηματογραφικες εταιριας τυπου Κίτσα Μπούλα.
Αν, ας πουμε, ειχε την τυχη να παιξει σε πεντε - εξι ταινιες του Φινου, τοτε η καριερα της θα ειχε ακολουθησει αλλη πορεια, πολυ πιο ανοδικη.
Δειτε την Μεμα και σε μια αλλη ταινια, πολυαγαπημενη μου. Στο Κοριτσι της οργης, πλαϊ στον Θανο Λειβαδιτη και τον Νικο Δαδινοπουλο. Θαυμασια η ερμηνεια της πρωταγωνιστριας, αλλα και η ιδια η ταινια του Ορεστη Λασκου, αν και δραματικη, καταφερνει να ξεφυγει απο τα μελο του σωρου που κυριαρχουσαν ολο το '60.
Ναι και οι ρόλοι της στριφνης κοπελιάς που της δίνανε, της κάπως σνομπ, νομίζω την αδικούσαν. Δηλαδή στο Ένας μάγκας στα σαλόνια με τον Βόγλη είναι έως και ενοχλητικήΣυμφωνω. Ηταν πολυ καλη ηθοποιος η Μεμα, αλλα μπλεχτηκε με κινηματογραφικες εταιριες τυπου Κίτσα Μπούλα.
Αν, ας πουμε, ειχε την τυχη να παιξει σε πεντε - εξι ταινιες του Φινου, τοτε η καριερα της θα ειχε ακολουθησει αλλη πορεια, πολυ πιο ανοδικη.
Δειτε την Μεμα και σε μια αλλη ταινια, πολυαγαπημενη μου. Στο Κοριτσι της οργης, πλαϊ στον Θανο Λειβαδιτη και τον Νικο Δαδινοπουλο. Θαυμασια η ερμηνεια της πρωταγωνιστριας, αλλα και η ιδια η ταινια του Ορεστη Λασκου, αν και δραματικη, καταφερνει να ξεφυγει απο τα μελο του σωρου που κυριαρχουσαν ολο το '60.
Έτσι έπρεπε να τον ερμηνεύσει τον ρόλο αφού έτσι έπρεπε να φέρεται.Ναι και οι ρόλοι της στρίφνης κοπελιάς που της δίνανε, της κάπως σνομπ, νομίζω την αδικούσαν. Δηλαδή στο Ένας μάγκας στα σαλόνια με τον Μπόγλη είναι έως και ενοχλητική
Την βλέπω τώρα το κορίτσι της οργηςΣυμφωνω. Ηταν πολυ καλη ηθοποιος η Μεμα, αλλα μπλεχτηκε με κινηματογραφικες εταιριες τυπου Κίτσα Μπούλα.
Αν, ας πουμε, ειχε την τυχη να παιξει σε πεντε - εξι ταινιες του Φινου, τοτε η καριερα της θα ειχε ακολουθησει αλλη πορεια, πολυ πιο ανοδικη.
Δειτε την Μεμα και σε μια αλλη ταινια, πολυαγαπημενη μου. Στο Κοριτσι της οργης, πλαϊ στον Θανο Λειβαδιτη και τον Νικο Δαδινοπουλο. Θαυμασια η ερμηνεια της πρωταγωνιστριας, αλλα και η ιδια η ταινια του Ορεστη Λασκου, αν και δραματικη, καταφερνει να ξεφυγει απο τα μελο του σωρου που κυριαρχουσαν ολο το '60.
Την βλέπω τώρα το κορίτσι της οργης
Ο δαδινόπουλος έφερνε λίγο σε Φωκά. Ειναι ο καλός αδερφός που στηριζει την ελσα. Ο παρλας ο κακος και σνομπ αδερφος.Τώρα να δω Λαυρέντη διανελο σε ρόλο πλούσιου εργολάβου κάπως μου ρχεται, δεν παίζει διόλου άσχημα τον ρόλο αυτό. Η μεμα είναι φανταστική, φυσικη και καθολου μελο . Φυσικα η κοινωνική ανισότητα σε πρώτο πλάνο. Η πλούσια κοπέλα και ο φτωχός ζωγράφος που ψάχνουν με κόλπο να του πάρουν το σπίτι που ούτως ή άλλως υποθηκεύεται στην τράπεζα και του κάνουν πόλεμο, μέχρι να κατορθώσει την απόλυση του. Εμένα μου αρέσει πάντως που όταν αγαπιούνται δύο νέοι στις ταινίες μεμάς -Θάνου ο άνδρας σέβεται τη γυναίκα με όλη τη σημασία της λέξεως και δεν την εκμεταλλεύεται ερωτικά, τι εποχές ήταν εκείνες. Η μεμα μένει στο σπίτι του αφού τη διώχνουν οι δικοί της και δεν την αγγίζει καν μέχρι να την κάνει γυναίκα του. Παρωχημένα πράγματα θα μου πεις αλλά δηλώνουν αξίες μιας άλλης εποχήςΠεριμένω εντυπωσεις και για την ταινια και για το Μεμα.
Την αγαπάει τόσο που ακόμα και το σπίτι δίνει και υπογράφει το προσύμφωνο ευτυχώς που ο πατέρας της αλλάζει γνώμη και τα παντρεύει τα παιδιά. Ωραίες ταινιες και οι δυο με ηθικές αρχές που δεν υπάρχουν σήμερα δυστυχώς. Το φτωχοπαιδο μου άρεσε λίγο περισσότερο για πολλούς λόγους είναι και η Τζένη , εφη Οικονόμου που παίζει την ζηλιάρα εξαιρερικα και έρχεται σε αντίθεση με την μεμα που είναι μεγαλωμένη με αρχές.@αριαδνη Κι εμενα μου φανηκε περιεργο που ειδα τον Διανελο σε ρολο πλουσιου. Και μαλιστα οχι μονο πλουσιου, αλλα και πολυ αναποδου ανθρωπου. Φερεται εντελως αισχρα στην κορη του αφου την θεωρει κτημα του. Ακομα πιο αισχρα ομως φερεται στον αμοιρο ζωγραφο αφου βαζει την Τραπεζα να μην του δωσει αλλη παραταση και, ακομα χειροτερα, βαζει τον γνωστο του να τον απολυσει. Και μου αρεσει που στο τελος της ταινιας λεει: Ο Καρανικας ειναι τιμιος ανθρωπος! Δεν ειναι κανενας εκβιαστης!
Χαχαχαχαχα!
Πολυ καλος στην ερμηνεια του ειναι και ο Χρηστος Παρλας στον ρολο του κακου αδελφου. Μα τι αθεμιτα μεσα χρησιμοποιουν αυτοι οι δυο ανθρωποι για να περασει το δικο τους! Πανω σε πτωματα πατανε.
Την αγαπω πολυ αυτη την ταινια. Μαζι με το Φτωχοπαιδο ειναι απο τις πιο αγαπημενες μου με την Μεμα.