Ωραιότερες από ποτέ....

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Bambinella
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Δεν ξερεις αριαδνη, ποσο μα ποσο συμφωνω για την Αλικη στους Χαρουμενους αλητες! Στο τσακ διαλεξα το Δολωμα αντι για την ταινια αυτη.

Στους Χαρουμενους αλητες η Αλικη ειχε μια νεανικη δροσια αλλο πραγμα και κατι το πολυ ανεπιτηδευτο στον τροπο που ερμηνευσε το ρολο της. Αυτο το τελευταιο νομιζω πως αργοτερα το εχασε.
 
Nα ψηφίσω στα γρήγορα και για την πρώτη τετράδα, με σύντομη τεκμηρίωση :

Βουγιουκλάκη : "Το πιο λαμπρό αστέρι" ! Μου αποπνέει φοβερή εξωστρέφεια η ταινία και βγαίνει και στην Αλίκη, ας είναι Καραγιάννης και πανηγυράκι. Μου αρέσει και η ερμηνεία της στα ωραία τραγούδια του Μαρκόπουλου, δε νομίζω να υπάρχει άλλη ταινία που η Αλίκη να έχει πει τόσα τραγούδια τόσο ωραία όλα. Μια που ποτέ δε με εντυπωσίαζε η ομορφιά της, στην ταινία αυτή βρίσκω ότι έχει το "πακέτο".

Προβολή συνημμένου 51244

Λάσκαρη : Εδώ υπάρχει το μεταίχμιο ασπρόμαυρου και έγχρωμου... "Oι θαλασσιές οι χάντρες", κερδίζει το χρώμα...

Βαλσάμη : Κάτι κουρασμένα παλληκάρια (και μην αδικούμε και τη Μπέττυ Αρβανίτη εκεί...)

Ναθαναήλ : "Αναζήτισις...", by far... Mαυρισμένη, με άσπρα νύχια...

Προβολή συνημμένου 51243Προβολή συνημμένου 51242

και πάμε τώρα :

Τζενη Καρεζη : θα έλεγα τη Τζένη-Τζένη, αλλά πιο εντυπωσιακή τη βρίσκω στο (άχρηστο για όλα τα υπόλοιπα) "Εκείνος κι εκείνη". Τη θέλει τρομερά η φωτογραφία... (βλ.ειδικά από 0:36~0:58)

Μεμα Σταθοπουλου : Λίγες οι ταινίες της, "Ένας Μάγκας στα σαλόνια" όπου της δίνουν το ρόλο της μοιραίας ίσως για μόνη φορά...

Προβολή συνημμένου 51245(η κατάλληλη φωτογραφία για να φαίνεται και το ρετρό "στερεοφωνικό"...)

Ρικα Διαλυνα : "Ο φαφλατάς"


Μαρθα Καραγιαννη : "Μερικοί το προτιμούν κρύο".
Μισό αιώνα πριν μεν, αλλά μ' εκείνο το άσπρο μπικίνι, μπουκιά και συχώριο...

Προβολή συνημμένου 51246
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
προς το παρον θα πω σε ποια ταινια ηταν ομορφοτερες η Ρικα και η Μεμα:

η Ρικα στην ταινια "ο φαφλατας" αλλα πιστευω οτι ηταν ομορφη και στην ασπρομαυρη ταινια "να τανε το 13 να πεφτε σε μας" ,ειδικα σ αυτο το screenshot
attachment.php


H Mεμα κατα τη γνωμη μου ηταν πολυ ομορφη στην ταινια "ενας αφραγκος Ωνασης"
attachment.php


για τις αλλες δυο ηθοποιους θα γραψω σε επομενο ποστ :flower:

rika,nataneto13napeftesemas.jpg

memastathopoulou.jpg
 
Μέμα: αληθινή κούκλα σε μια ταινία που έπαιζε το κακομαθημένο, ψυχρό πλουσιοκόριτσο με τον Βόγλη που ο έρμος την ερωτεύεται! της πήγαινε ο ρόλος της femme-fatale φοβερά , ιδου και το βίντεο:


Ρικα Διαλυνά: λαός και κολωνάκι, η φρεγάδα του Χατζηχρίστου..
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Αλίκη Βουγιουκλάκη: "Το Δόλωμα". Η χρυσή ωριμότητα, πέρα από δροσερό αλλά απλώς πικάντικο κορίτσι της "Μανταλένας", όχι ακόμα στα σκέρτσα της σταρ στις ταινίες του Καραγιάννη. Και απίστευτα φουστάνια ...

Ζωή Λάσκαρη: Δύσκολη επιλογή. Ποια εμφάνιση αυτής της πεντάμορφης να διαλέξεις; Λέω "Όχι δάκρυα για την Ηλέκτρα" απλά και μόνο για τον τέλειο τρόπο που φοράει το κοντό σορτσάκι του τένις, ρούχο που έχει χαντακώσει χίλιες για να δείξει στη μία.

Νόρα Βαλσάμη: "Κάτι κουρασμένα παλικάρια". Πραγματικό "εντελβάις" που λέει κι ο Κωνσταντάρας.

Έλενα Ναθαναήλ: "Η αναζήτηση". Όποιος άντρας πει ότι δεν έχει ονειρευτεί να ήταν στην καμπάνα του Αντωνόπουλου, ψεύδεται ασύστολα :darkglasses:

Τζένη Καρέζη: "Λατέρνα, φτώχια και φιλότιμο". Δροσερή, νέα κι αυτή η πόζα όταν ξαπλώνει στο άχυρο με το στάχυ στο στόμα για να την νανουρίσει η λατέρνα ...

Μέμα Σταθοπούλου: Δεν τις καλοθυμάμαι τις ταινίες της. Μου άρεσε όμως στο "Ένας άφραγκος Ωνάσης".

Ρίκα Διαλυνά: Αν σας πω "Τι 30, τι 40, τι 50;" τι έχετε να πείτε; Ως 40κάτι Ναταλία, βάζει κάτω όλες τις 20άρες του κόσμου. Άσε που η δεκαετία του 70΄νομίζω ότι της πηγαίνει ως στυλ.

Μάρθα Καραγιάννη: "Κάτι να καίει". Περπατάει με το κόκκινο φόρεμα και σ' όλη την εταιρεία του Τσαγανέα δεν ακούγεται άχνα.
 
Μετα απο αρκετη σκεψη θα προσθεσω τις ταινιες στις οποιες πιστευω οτι η Τζενη Καρεζη και η Μαρθα Καραγιαννη ειναι ωραιοτερες απο ποτε :

Για τη Τζενη Καρεζη θα βαλω μια εγχρωμη και μια ασπρομαυρη

ασπρομαυρη ταινια: "ενας μεγαλος ερωτας" , εγχρωμη : "Τζενη Τζενη"

Μαρθα Καραγιαννη : "κατι να καιει"
 
αλικη: δολωμα - πονηρο θηλυκο κατεργαρα γυναικα

λασκαρη:δακρυα για την ηλεκτρα

βαλσαμη: η θεια μου η χιπισσα

ναθαναηλ: νταμα σπαθι
 
Αλίκη: Στη Σωφερίνα,στα Χτυποκάρδια στο θρανίο, στην Ψεύτρα (της πήγαινε πολύ το μακρύ καρέ μαλλί το γυριστό προς τα μέσα), στους Χαρούμενους αλήτες (απίστευτη αθωότητα,αγνή ομορφιά και είχε έναν τύπο που έχασε από τη δεκαετία του 60 και στη Δασκάλα με τα ξανθά μαλλιά (πανέμορφη με το μαύρο μπερέ και τον κότσο ).

Τζένη: Αν και μικρός την αντιπαθούσα, είναι πορσελάνινη κούκλα στα Κόκκινα Φανάρια,στη Λόλα και στο Ένας μεγάλος έρωτας (Της πήγαινε και αυτής το μακρύ καρέ μαλλί το γυρισμένο προς τα μέσα).

Βαλσάμη: Μόνο στα έργα του Ξενόπουλού στην τηλεόραση μου άρεσε. Η Νόρα για μένα είχε μία ομορφιά που όσο ωρίμαζε έβγαινε πιο πολύ.

Λάσκαρη: Το απόλυτο σέξυ θηλυκό στις ταινίες Ίλιγγος, Στεφανία, Εγωισμός αλλά πανέμορη ήταν στο Ένα κορίτσι για δύο .

Ναθαναήλ: Κάτι να καίει (έχει μια όμορφη αθωότητα),Επιχείρησις Απόλλων ( Η Έλενα συνδύαζε το επίπεδο της Τζένης και τη σεξουαλικότητα της Ζωής ) και Εκείνο το καλοκαίρι ( για τα υπέροχα μαλλιά της στην ταινία).

Μάρθα Καραγιάννη: Κάτι να καίει (σέξυ γυναίκα).

Μέμα Σταθοπούλου: Αν και δε μου άρεσε, ωραιότερη ήταν στο Ένας μάγκας στα σαλόνια.

Ρίκα Διαλυνά: Δεν μου άρεσε ποτέ. Πρέπει να είναι πάντως πολύ καλός άνθρωπος.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ειναι ωρα, νομιζω, να δωσω και τις δικες μου προτιμησεις για τη δευτερη τετραδα.

Τζενη Καρεζη - Η νυφη το' σκασε. Εδω η Τζενουλα ειναι μια νυφη, κουκλα. Εχει πολυ γλυκα χαρακτηριστικα προσωπου, ειναι αψογα μακιγιαρισμενη και δεν εχει παρει ακομα τα λιγα παραπανισια κιλα που πηρε στις επομενες ταινιες της, κατι που τη χαλαγε αρκετα.

Μεμα Σταθοπουλου - Το φτωχοπαιδο. Η Μεμα στα πρωτα της κινηματογραφικα βηματα, σε ενα χαρακτηριστικο μελο μαζι με το Θανο Λειβαδιτη. Μου αρεσει που δεν εχει πολυ μακρυ μαλλι οπως ειχε ας πουμε στο Ενας μαγκας στα σαλονια, και μου αρεσει που εχει αφησει τα φρυδια της περισσοτερο φυσικα και χοντρα, στοιχειο που κατ' εμε προσθετε πολυ στο ομορφο προσωπο της.

Ρικα Διαλυνα - Ο καλος μας αγγελος. Η Ρικα σε ξεκαρδιστικο ντουετο με το Μιμη Φωτοπουλο ειναι μια δευτερη Μπριζιτ Μπαρντο. Το ντυσιμο, οι τροποι και κυριως η κομμωση, θυμιζουν εντονα τη Γαλλιδα σταρ και αφου η Ρικα ηταν ουτως η αλλως ομορφη, ο συνδυασμος αυτος την εκανε θεα.

Μαρθα Καραγιαννη - Ζητειται ψευτης. Η Μαρθουλα μου αρεσε παντα στις πρωτες της ταινιες πολυ παραπανω απο οτι στις μεταγενεστερες. Εδω το βλεμμα της εχει μια γλυκα και μια αθωωτητα που μου αρεσουν πολυ, αλλα το σωμα της βεβαια μονο αθωωτητα δεν εχει, ειδικα στη σκηνη που περιμενει το ασανσερ φορωντας μονο τα εσωρουχα και το καπελο της!
 
Βουγιουκλάκη: Μανταλένα

Καρέζη: Λολα, Κοκκινα φανάρια

Λάσκαρη: Ενα κορίτσι για δύο

Καραγιάννη: Ραντεβού στον αέρα

Ναθαναήλ: Κάτι να καίει

Βαλσάμη: Κάτι κουρασμένα παλικάρια, Οι κυρίες της αυλής (όπου και αν έπαιξε ήταν ένας άγγελος, δυσκολεύομαι να ξεχωρίσω κάποια ταινία)

Διαλυνά: Ο τρελοπενηντάρης

Σταθοπούλου: Ο νικητής
 
domniki είπε:
Βαλσάμη: Κάτι κουρασμένα παλικάρια, Οι κυρίες της αυλής (όπου και αν έπαιξε ήταν ένας άγγελος, δυσκολεύομαι να ξεχωρίσω κάποια ταινία)
Εμενα παλι η Βαλσαμη στις Κυριες της αυλης και στη Στεφανια μου φαινεται εμφανισιακα χειροτερη απο ποτε.

Συμφωνω μαζι σου ομως πως ηταν κουκλα στο Κατι κουρασμενα παλικαρια και μου αρεσε παρα πολυ επισης και στο Τα δυο ποδια σ' ενα παπουτσι. Της πηγαινε πολυ ο τροπος που εφτιαχνε τα φρυδια της να εχουν ανοδικη κλιση. Αργοτερα τα εκανε να κοιταζουν χαμηλα και δε μου αρεσε τοσο. Ετσι τα εχει μεχρι σημερα.
 
Και στις κωμωδιες με τον Βουτσα ηταν πολύ καλη η Νορα, πολύ όμορφη!
 
Τζένη Καρέζη: "Αγάπη και αίμα"

Μάρθα Καραγιάννη: "Πεθαίνω κάθε ξημέρωμα"

Μέμα Σταθοπούλου: "Ένας μάγκας στα σαλόνια"

Ρίκα Διαλυνά: "Τι 30, τι 40, τι 50"

(Η Καρέζη και η Καραγιάννη μεγάλες αδυναμίες μου, η Σταθοπούλου και η Διαλυνά, αν και αντικειμενικά ωραίες γυναίκες, δεν μου άρεσαν ποτέ ιδιαίτερα).
 
αριαδνη είπε:
Και στις κωμωδιες με τον Βουτσα ηταν πολύ καλη η Νορα, πολύ όμορφη!
Παντού είναι ένας άγγελος! Είναι μια οπτασία. Πολύ θα ήθελα να δω φωτογραφίες των γονιών της, πώς να έμοιαζαν άραγε...τι ήταν αυτός ο συνδυασμός που έφτιαξε αυτό τον άγγελο???
 
Ξέχασα να αναφέρω την Καρέζη , που πιστεύω ότι ήταν πιο όμορφη στις ταινίες του '50...
 
Να θεσω και γω τρεις

1. Βερα Κρουσκα

2. Αννα Φονσου

3. Ξενια Καλογεροπούλου

1. στον ασυμβιβαστο

2. Στο εξυπνο πουλι ως φανουλα, εμενα μου αρεσε η φονσου παρα πολύ!

3. στον θησαυρο του μακαριτη
 
Βέρα Κρούσκα: "Ο βάλτος"

Άννα Φόνσου: "Δίψα για ζωή"

Ξένια Καλογεροπούλου: "Ο θησαυρός του μακαρίτη"
 
Βερα Κρουσκα: Θυμησου αγαπη μου. Ωραιο προσωπο και φοβερο σωμα! Απο τα τρια ωραιοτερα γυναικεια κορμια που ειδα στον ελληνικο κινηματογραφο.

Αννα Φονσου: Οσο πιο μικρη ηταν, τοσο περισσοτερο μου αρεσε. Δεν της πηγαινε η ωριμοτητα, κατα τη γνωμη μου. Ωραιοτερη απο ποτε στη τανια Ο Φανουρης και το σοϊ του.

Ξενια Καλογεροπουλου: Αληθινη Κλεοπατρα της Αιγυπτου στο Γαμος αλα ελληνικα. Η καλυτερη στιγμη της.
 
Βέρα Κρούσκα : Όχι (1969)
 
bambinella 100 είπε:
Βερα Κρουσκα: Θυμησου αγαπη μου. Ωραιο προσωπο και φοβερο σωμα! Απο τα τρια ωραιοτερα γυναικεια κορμια που ειδα στον ελληνικο κινηματογραφο.Αννα Φονσου: Οσο πιο μικρη ηταν, τοσο περισσοτερο μου αρεσε. Δεν της πηγαινε η ωριμοτητα, κατα τη γνωμη μου. Ωραιοτερη απο ποτε στη τανια Ο Φανουρης και το σοϊ του.

Ξενια Καλογεροπουλου: Αληθινη Κλεοπατρα της Αιγυπτου στο Γαμος αλα ελληνικα. Η καλυτερη στιγμη της.





Συμφωνω 101% με την Bambinella ιδιαιτερα για την Βερα Κρουσκα .

Η Ξενια Καλογεροπουλου ηταν πολυ ωραια και ως Μαρια Αντουανετα στο Αγάπη μου παλιόγρια επισης .

(αλλα και για την Αννα Φονσου απορω πως ητανε στο σχετικο poll με τις 10 ωραιοτερες σε παρα πολυ μεγαλο βαθμο ενω θα μπορουσε καλλιστα να μην ειναι να ουτε στο β' top 10 poll)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα