ΦΖΠ1
RetroJunkie™
- Joined
- 23 Μάρ 2013
- Μηνύματα
- 2.266
- Αντιδράσεις
- 918
Καμία από τις τρεις τελευταίες δε με συγκλόνιζε με την εμφάνισή της. Αλλά για την Άννα Φόνσου, θα έλεγα ότι, όσο κι αν είναι soft eploitation, "Το κορίτσι και το άλογο" της βγάζει μια απροσδόκητα αισθησιακή εικόνα... Είναι ίσως και το repairage της ταινίας κατάλληλο (θάλασσα, καλοκαιρινά πλάνα κλπ.). Σε όλες τις υπόλοιπες αισθησιακές που έκανε, δε μου είπε απολύτως τίποτα.
Πιο νέα, στο "Όλοι οι άντρες είναι ίδιοι", πέτυχε να βγάλει τον "πειρασμό" που απαιτούσε η ταινία. Αλλά την προτιμώ πιο ώριμη.
Η Ξένια έχει μια γλυκύτητα στην όψη, αλλά κι ένα άσχημα παραπονιάρικο τόνο φωνής, που έρχεται "κόντρα" και μου την κάνει απωθητική. Πολλές φορές έχει άγριο βλέμμα (π.χ. "Αδελφός 'Άννα"), και "μαγκωμένο", εσωστρεφές παίξιμο.
Για τη Βέρα Κρούσκα συμφωνώ με όσες ταινίες είπατε.
Πιο νέα, στο "Όλοι οι άντρες είναι ίδιοι", πέτυχε να βγάλει τον "πειρασμό" που απαιτούσε η ταινία. Αλλά την προτιμώ πιο ώριμη.
Η Ξένια έχει μια γλυκύτητα στην όψη, αλλά κι ένα άσχημα παραπονιάρικο τόνο φωνής, που έρχεται "κόντρα" και μου την κάνει απωθητική. Πολλές φορές έχει άγριο βλέμμα (π.χ. "Αδελφός 'Άννα"), και "μαγκωμένο", εσωστρεφές παίξιμο.
Για τη Βέρα Κρούσκα συμφωνώ με όσες ταινίες είπατε.