Leon
RetroNuts!
- Joined
- 27 Σεπ 2008
- Μηνύματα
- 2.119
- Αντιδράσεις
- 1.050
111. Microsoft Flight Simulator Series (1982)
H πιο μακροχρόνια σειρά παιχνιδιών και επίσης η πιο μακροχρόνια σειρά software της Microsoft επιστρέφει για Windows και Xbox One και δείχνει πολύ εντυπωσιακή. Πριν το Xbox αυτό ήταν το παιχνίδι για το οποίο ήταν διάσημη η εταιρία. Ο Alan Boyd της MS είχε προσεγγίσει τον Bruce Artwick της Sublogic να μεταφέρει το επαναστατικό παιχνίδι του για τον Apple II στο νέο IBM PC και να δείξει την υπεροχή μιας 16μπιτης πλατφόρμας σε σχέση με τους οκτάμπιτους. Η βελτίωση ήταν τεράστια. 20 πραγματικά αεροδρόμια, νυχτερινή πτήση, ρεαλιστικά όργανα, μέχρι και ένα simulator dogfights πρώτου παγκοσμίου πολέμου. Για πολλά χρόνια το παιχνίδι ήταν και τεστ για το πόσο συμβατά ήταν τα IBM...συμβατά.
Ποια έκδοση να παίξετε: Το 1988 ο Bruce Artwick άφησε την Sublogic για να ιδρύσει την Bruce Artwick Organization που θα επικεντρωνόταν στην ανάπτυξη του Microsoft Flight Simulator. Η έκδοση 4 του 1989 ήταν ο πιο ρεαλιστικός simulator της εποχής του. Κίνηση στα αεροδρόμια και στους δρόμους, τυχαία αλλαγή καιρού, και πολλά expansions που προσέθεσαν πολλά στο παιχνίδι. Μπορούσες να σχεδιάσεις σκηνικά αλλά και αεροπλάνα ή και σενάρια και να τα μοιραστείς με άλλους χρήστες. Προστέθηκε expansion που επέτρεπε αναλύσεις μέχρι 800x600 και 256 χρώματα και υποστήριζε τις σύγχρονες κάρτες ήχου. Για πολλούς, λόγω των εργαλείων που παρείχε στον χρήστη, θεωρείται το καλύτερο της σειράς. Μπορείτε να βρείτε τα expansions εδώ αλλά δυστυχώς δεν είναι δωρεάν.
115. Chuck Yeager's Advanced Flight Simulator (1987)
O Chuck Yeager ήταν άσος του Δευτέρου παγκοσμίου πολέμου και ο πρώτος άνθρωπος που έσπασε το φράγμα του ήχου με το πειραματικό X-1 το 1947. Η Electronic Arts τον προσέλαβε ως τεχνικό σύμβουλο σε αυτό το simulator όπου πετάτε 14 αεροσκάφη, μεταξύ αυτών και το X-1, με διαφορετικό χειρισμό του καθενός που βασίζεται στην πραγματικότητα. Υπάρχουν διάφορα σενάρια όπως ακροβατικά και αγώνες αλλά όχι μάχες (έπρεπε να περιμένουμε το Air Combat για αυτό). Μεγάλη εμπορική επιτυχία για την EA που απέσπασε πολύ θετικά σχόλια από τον τύπο.
Ποια έκδοση να παίξετε: Η έκδοση 2.0 για Amiga είχε πάρει μέτρια reviews κυρίως λόγω του αργού framerate. Εδώ να σημειώσω την πολύ κακή συνήθεια των reviewers της Amiga να κρίνουν τα παιχνίδια αποκλειστικά σε στοκ Amiga 500 χωρίς σκληρό δίσκο και χωρίς επιταχυντή αντί να σπρώχνουν το κοινό σε αναβάθμιση, κρατώντας τα παιχνίδια της σε τεχνολογία 1985. Αντίθετα στο PC οι εταιρίες απευθύνονταν στο high end από ένα σημείο και μετά και φυσικά τα περιοδικά τέσταραν τα παιχνίδια σε ισχυρά PC. Φαντάζεστε να έγραφε αρθρογράφος "το Wing Commander έχει χάλια γραφικά στην EGA μου, έχει πολύ disk swapping και τρέχει με ένα καρέ το λεπτό στον 8086 μου: 10%"; Αυτή η τακτική ώθησε το mainstream κοινό σε ισχυρούς υπολογιστές δημιουργώντας την glorious PC Master Race. Αντίθετα στους home (ST/Amiga) ενώ υπήρχε το hardware δεν αξιοποιήθηκε ποτέ στο gaming, παρά μόνο σε επαγγελματικές εφαρμογές, αφού οι εταιρίες απευθύνονταν στον lowest common denominator. Όμως τα παιχνίδια είναι αυτά που πουλάνε hardware και αυτά που φέρνουν την τεχνολογία αιχμής στο mainstream (και στην πτώση της τιμής του) και ωθούν την γενικότερη ανάπτυξη του computing.
H πιο μακροχρόνια σειρά παιχνιδιών και επίσης η πιο μακροχρόνια σειρά software της Microsoft επιστρέφει για Windows και Xbox One και δείχνει πολύ εντυπωσιακή. Πριν το Xbox αυτό ήταν το παιχνίδι για το οποίο ήταν διάσημη η εταιρία. Ο Alan Boyd της MS είχε προσεγγίσει τον Bruce Artwick της Sublogic να μεταφέρει το επαναστατικό παιχνίδι του για τον Apple II στο νέο IBM PC και να δείξει την υπεροχή μιας 16μπιτης πλατφόρμας σε σχέση με τους οκτάμπιτους. Η βελτίωση ήταν τεράστια. 20 πραγματικά αεροδρόμια, νυχτερινή πτήση, ρεαλιστικά όργανα, μέχρι και ένα simulator dogfights πρώτου παγκοσμίου πολέμου. Για πολλά χρόνια το παιχνίδι ήταν και τεστ για το πόσο συμβατά ήταν τα IBM...συμβατά.
Ποια έκδοση να παίξετε: Το 1988 ο Bruce Artwick άφησε την Sublogic για να ιδρύσει την Bruce Artwick Organization που θα επικεντρωνόταν στην ανάπτυξη του Microsoft Flight Simulator. Η έκδοση 4 του 1989 ήταν ο πιο ρεαλιστικός simulator της εποχής του. Κίνηση στα αεροδρόμια και στους δρόμους, τυχαία αλλαγή καιρού, και πολλά expansions που προσέθεσαν πολλά στο παιχνίδι. Μπορούσες να σχεδιάσεις σκηνικά αλλά και αεροπλάνα ή και σενάρια και να τα μοιραστείς με άλλους χρήστες. Προστέθηκε expansion που επέτρεπε αναλύσεις μέχρι 800x600 και 256 χρώματα και υποστήριζε τις σύγχρονες κάρτες ήχου. Για πολλούς, λόγω των εργαλείων που παρείχε στον χρήστη, θεωρείται το καλύτερο της σειράς. Μπορείτε να βρείτε τα expansions εδώ αλλά δυστυχώς δεν είναι δωρεάν.
115. Chuck Yeager's Advanced Flight Simulator (1987)
O Chuck Yeager ήταν άσος του Δευτέρου παγκοσμίου πολέμου και ο πρώτος άνθρωπος που έσπασε το φράγμα του ήχου με το πειραματικό X-1 το 1947. Η Electronic Arts τον προσέλαβε ως τεχνικό σύμβουλο σε αυτό το simulator όπου πετάτε 14 αεροσκάφη, μεταξύ αυτών και το X-1, με διαφορετικό χειρισμό του καθενός που βασίζεται στην πραγματικότητα. Υπάρχουν διάφορα σενάρια όπως ακροβατικά και αγώνες αλλά όχι μάχες (έπρεπε να περιμένουμε το Air Combat για αυτό). Μεγάλη εμπορική επιτυχία για την EA που απέσπασε πολύ θετικά σχόλια από τον τύπο.
Ποια έκδοση να παίξετε: Η έκδοση 2.0 για Amiga είχε πάρει μέτρια reviews κυρίως λόγω του αργού framerate. Εδώ να σημειώσω την πολύ κακή συνήθεια των reviewers της Amiga να κρίνουν τα παιχνίδια αποκλειστικά σε στοκ Amiga 500 χωρίς σκληρό δίσκο και χωρίς επιταχυντή αντί να σπρώχνουν το κοινό σε αναβάθμιση, κρατώντας τα παιχνίδια της σε τεχνολογία 1985. Αντίθετα στο PC οι εταιρίες απευθύνονταν στο high end από ένα σημείο και μετά και φυσικά τα περιοδικά τέσταραν τα παιχνίδια σε ισχυρά PC. Φαντάζεστε να έγραφε αρθρογράφος "το Wing Commander έχει χάλια γραφικά στην EGA μου, έχει πολύ disk swapping και τρέχει με ένα καρέ το λεπτό στον 8086 μου: 10%"; Αυτή η τακτική ώθησε το mainstream κοινό σε ισχυρούς υπολογιστές δημιουργώντας την glorious PC Master Race. Αντίθετα στους home (ST/Amiga) ενώ υπήρχε το hardware δεν αξιοποιήθηκε ποτέ στο gaming, παρά μόνο σε επαγγελματικές εφαρμογές, αφού οι εταιρίες απευθύνονταν στον lowest common denominator. Όμως τα παιχνίδια είναι αυτά που πουλάνε hardware και αυτά που φέρνουν την τεχνολογία αιχμής στο mainstream (και στην πτώση της τιμής του) και ωθούν την γενικότερη ανάπτυξη του computing.