Wally
Retired Admin
- Joined
- 19 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 25.854
- Αντιδράσεις
- 4.542
Resonance Of Fate
Ξενερωνω διοτι η πλειoνοτητα των καινουργιων JRPG (ακομα και αν αποτελουν συνεχειες παραδοσιακων franchises) γυρνανε σε RT ή γινονται πιο βατα ωστε να απευθυνθουν σε μεγαλυτερο κοινο. Στο συγκεκριμενο παιχνιδι εχουμε το αντιθετο! Οι Sega/Triace εφτιαξαν ενα JRPG αποκλειστικα για uber hardcore gamers του ειδους. Ομολογω οτι θα το προτιμουσε κομματακι πιο παραδοσιακο. Η δυσκολια ειναι υψηλη και το λεγομενο learning curve...θεορατος γρανιτενιος τοιχος...
Mονο για πραγματικα hardcore JRPG-αδες
Just Cause 2
Απο τις καλυτερα sequels που εχω παιξει. Το πρωτο μερος ηταν ενα καλοφτιαγμενο, με δραση και εξαιρετικη παλλετα χρωματων TPS αλλα δεν ειχε καμια φοβερη απηχηση. Η συνεχεια ειναι πολυ πολυ καλυτερη. O τεχνικος τομεας εχει υποστει μεγαλη επιπλεον βελτιωση, ανοιχτα περιβαλοντα με εξαιρετικη ελευθερια κινησεων, φρενηρης ρυθμος και δραση, πολλα οχηματα και οπλα, η χρηση του γαντζου ειναι απο τις καλυτερες που εχω συναντησει κτλ κτλ κτλ
Splinter Cell Conviction
Το προηγουμενο ηταν τρελη προχειρατζα. Η Eidos ηξερε οτι μια δευτερη πατατα θα εθαβε τη σειρα για παντα.
Το νεο SC ακροβατει. Δεν ειναι πλεον το παιχνιδι των απειρων επιλογων που ειχαμε συνηθισει, το οποιο ανταμοιβε τον υπομονετικο-μεθοδικο παιχτη. Δυστυχως μοιαζει πιο πολυ με το νεο Batman. Γρηγορα τεμπο, QTEs κτλ ξενιζουν τον παραδοσιακο gamer του franchise αλλα θα φερουν νεο κοσμο. Αν θελω να παιξω SC θα συνεχιζω να ασχολουμαι αποκλειστικα με αυτα του XBOX1 που συνδιαζαν την απολυτη τεχνικη αρτιοτητα και το ανηλεες αλλα πολλων επιλογων gameplay.
Dead To Rights 3
Δεν καταλαβα πως εγινε franchise. Ποτε μου δεν χωνεψα αυτο το μονοδιαστατο gameplay που προσφερουν. Βαρα, πυροβολησε, βαρα, πυροβολησε, πες καμμια cheesy εξυπναδα, βαρα, πυροβολησε....
Η προσθηκη του σκυλου δεν προσφερει τιποτα, τεχνικα μετριο...γενικα μετριοτατο
Alan Wake
Το περιμενα χρονια. Περιμενα περισσοτερα χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν ειναι καλο.
Στα αρνητικα βαζω το πολυ scripted gameplay που δεν αφηνει πολλα περιθωρια για πρωτοβουλιες και πειραματισμους, το animation των ηρωων και τους πολυ ξυλινους και κλισε διαλογους (Max Payne anyone?), τη διαφορα στη ποιοτητα απεικονισης μεταξυ ημερας και νυχτας (η μηχανη του παιχνιδιου ειναι υπεροχη στα νυχτερινα levels και απλα καλουτσικη στα (λιγα ευτυχως) πρωινα).
Θα μπορουσαν να τα κανουν ολα βραδυ να εκτιλυσονται τη νυχτα αλλα τοτε θα εχαναν μια (ισως την βασικοτερη?) συνιστωσα της εμπειριας...πραγματα που συναντας αθωα και ομορφα την ημερα, το βραδυ σου προκυπτουν και τα αντιμετωπιζεις αλλιως.
Επισης στα θετικα βαζω τα υπεροχα γραφικα/φωτισμο, την εκπληκτικη ατμοσφαιρα, το γνησιο αισθημα τρομου που μας μεταφερει, την επιτυχημενη αποπειρα να ειδωθει ως ενα Twin Peaks με τα επεισοδια και τις περιληψεις, την μουσικη. Μια εξαιρετικη επιλογη.
Ξενερωνω διοτι η πλειoνοτητα των καινουργιων JRPG (ακομα και αν αποτελουν συνεχειες παραδοσιακων franchises) γυρνανε σε RT ή γινονται πιο βατα ωστε να απευθυνθουν σε μεγαλυτερο κοινο. Στο συγκεκριμενο παιχνιδι εχουμε το αντιθετο! Οι Sega/Triace εφτιαξαν ενα JRPG αποκλειστικα για uber hardcore gamers του ειδους. Ομολογω οτι θα το προτιμουσε κομματακι πιο παραδοσιακο. Η δυσκολια ειναι υψηλη και το λεγομενο learning curve...θεορατος γρανιτενιος τοιχος...
Mονο για πραγματικα hardcore JRPG-αδες
Just Cause 2
Απο τις καλυτερα sequels που εχω παιξει. Το πρωτο μερος ηταν ενα καλοφτιαγμενο, με δραση και εξαιρετικη παλλετα χρωματων TPS αλλα δεν ειχε καμια φοβερη απηχηση. Η συνεχεια ειναι πολυ πολυ καλυτερη. O τεχνικος τομεας εχει υποστει μεγαλη επιπλεον βελτιωση, ανοιχτα περιβαλοντα με εξαιρετικη ελευθερια κινησεων, φρενηρης ρυθμος και δραση, πολλα οχηματα και οπλα, η χρηση του γαντζου ειναι απο τις καλυτερες που εχω συναντησει κτλ κτλ κτλ
Splinter Cell Conviction
Το προηγουμενο ηταν τρελη προχειρατζα. Η Eidos ηξερε οτι μια δευτερη πατατα θα εθαβε τη σειρα για παντα.
Το νεο SC ακροβατει. Δεν ειναι πλεον το παιχνιδι των απειρων επιλογων που ειχαμε συνηθισει, το οποιο ανταμοιβε τον υπομονετικο-μεθοδικο παιχτη. Δυστυχως μοιαζει πιο πολυ με το νεο Batman. Γρηγορα τεμπο, QTEs κτλ ξενιζουν τον παραδοσιακο gamer του franchise αλλα θα φερουν νεο κοσμο. Αν θελω να παιξω SC θα συνεχιζω να ασχολουμαι αποκλειστικα με αυτα του XBOX1 που συνδιαζαν την απολυτη τεχνικη αρτιοτητα και το ανηλεες αλλα πολλων επιλογων gameplay.
Dead To Rights 3
Δεν καταλαβα πως εγινε franchise. Ποτε μου δεν χωνεψα αυτο το μονοδιαστατο gameplay που προσφερουν. Βαρα, πυροβολησε, βαρα, πυροβολησε, πες καμμια cheesy εξυπναδα, βαρα, πυροβολησε....
Η προσθηκη του σκυλου δεν προσφερει τιποτα, τεχνικα μετριο...γενικα μετριοτατο
Alan Wake
Το περιμενα χρονια. Περιμενα περισσοτερα χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν ειναι καλο.
Στα αρνητικα βαζω το πολυ scripted gameplay που δεν αφηνει πολλα περιθωρια για πρωτοβουλιες και πειραματισμους, το animation των ηρωων και τους πολυ ξυλινους και κλισε διαλογους (Max Payne anyone?), τη διαφορα στη ποιοτητα απεικονισης μεταξυ ημερας και νυχτας (η μηχανη του παιχνιδιου ειναι υπεροχη στα νυχτερινα levels και απλα καλουτσικη στα (λιγα ευτυχως) πρωινα).
Θα μπορουσαν να τα κανουν ολα βραδυ να εκτιλυσονται τη νυχτα αλλα τοτε θα εχαναν μια (ισως την βασικοτερη?) συνιστωσα της εμπειριας...πραγματα που συναντας αθωα και ομορφα την ημερα, το βραδυ σου προκυπτουν και τα αντιμετωπιζεις αλλιως.
Επισης στα θετικα βαζω τα υπεροχα γραφικα/φωτισμο, την εκπληκτικη ατμοσφαιρα, το γνησιο αισθημα τρομου που μας μεταφερει, την επιτυχημενη αποπειρα να ειδωθει ως ενα Twin Peaks με τα επεισοδια και τις περιληψεις, την μουσικη. Μια εξαιρετικη επιλογη.