Amiga Fanbois on ST. The killing list

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας ChrisTOS
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Εγώ προσωπικά προτιμώ ST, από Αμίγκες, αλλά ευτυχώς που η Master Race, τα ΙΒΜ PC compatibles κυριάρχησαν. Είμαι περήφανος που ποτέ δεν είχα κονσόλα ή κάτι μη IBM PC compatible. Ότι παίζανε κάποιοι σε κονσόλες και σε ST, Amiga, τα έπαιξα εγώ αργότερα σε emulators. Ότι άξιζε δηλαδή.
 
Οι κονσόλες ήταν μπροστά από 16 bit συστήματα μέχρι μια εποχή που τα pc πήραν τα πάνω τους μαζικά στα παιχνίδια.
 
οι emulators, ιδίως οι β μισό 90, α μισό 2000, είχαν άπειρα θέματα και απλώς τους χρησιμοποιουσες για να γίνει η δουλειά,χωρίς να νοιάζονται για ακρίβεια και πιστότητα. Πχ τα παιχνίδια στο nesticle ήταν άθλια σε εικόνα και ήχο, ενώ άλλοι τα πασαλειβαν με το bilinear. Δυστυχώς όμως είχαμε πουλήσει το nes και έτσι ήταν ο μόνος τρόπος να παίζω. Το ίδιο και στο Mega Drive μέσω kgen, έλειπαν γραφικά εφφε πχ στο Castlevania όπως και στο neo geo.
Μονο η μετά - bsnes εποχή αξίζει.
 
Οι κονσόλες ήταν μπροστά από 16 bit συστήματα μέχρι μια εποχή που τα pc πήραν τα πάνω τους μαζικά στα παιχνίδια.
Την άνοιξη του 1992 άλλαξε ο ρους της ιστορίας. Κυκλοφόρησε επιτέλους η AMD τους Am386, Am486, μετά από δικαστική διαμάχη εξαετίας με την Intel, έπεσαν κατακόρυφα οι τιμές στο hardware. Κυκλοφόρησαν SVGA κάρτες με GUI acceleration, οι SB PRO 2.0 και οι συμβατές και όλα πήραν τον δρόμο που γνωρίζουμε.
 
οι emulators, ιδίως οι β μισό 90, α μισό 2000, είχαν άπειρα θέματα και απλώς τους χρησιμοποιουσες για να γίνει η δουλειά,χωρίς να νοιάζονται για ακρίβεια και πιστότητα. Πχ τα παιχνίδια στο nesticle ήταν άθλια σε εικόνα και ήχο, ενώ άλλοι τα πασαλειβαν με το bilinear. Δυστυχώς όμως είχαμε πουλήσει το nes και έτσι ήταν ο μόνος τρόπος να παίζω. Το ίδιο και στο Mega Drive μέσω kgen, έλειπαν γραφικά εφφε πχ στο Castlevania όπως και στο neo geo.
Μονο η μετά - bsnes εποχή αξίζει.
Εγώ ξεκίνησα το 1998. Μια χαρά τα έπαιξα όλα στο nesticle. Το 2001 έπαιζα για SNES και Mega Drive. Δεν είχα θέματα.
 
Εγώ ξεκίνησα το 1998. Μια χαρά τα έπαιξα όλα στο nesticle. Το 2001 έπαιζα για SNES και Mega Drive. Δεν είχα θέματα.

Υπήρχε σοβαρό θέμα με τα raster effects σε αρκετά παιχνίδια. Πχ στο Castlevania Bloodlines έλειπαν τα εφφέ του νερού στη δεύτερη πίστα. Γιατί θυμάμαι μέσα 90 το είχα δοκιμάσει σε κατάστημα και είχα εντυπωσιαστεί από αυτό το εφφέ. 'Οπως και η τελευταία πίστα είχε θέμα. Κάπως με χάλασε αυτή η έλλειψη.
Αυτά ενσωματώθηκαν μερικά χρόνια αργότερα. Το ίδιο και στο Neo Geo με το Neo Rage X. Eλειπαν και εκεί raster effects. Για το SNES ηταν καλύτερα τα πράγματα κάπως.
 
Καλός ήταν ο ST αν ερχόσουν από 8μπιτο και δεν είχες ιδιαίτερες απαιτήσεις να παίζεις όπως στα ηλεκτρονικά. Η Amiga ήταν multimedia workstation, άλλη κατάσταση. Με μεγάλες ικανότητες για την εποχή σε scrolling-χρωματα και ήχο. Όπως μου είπε κάποτε ο λεκοπουλος ο ST ήταν μια τυπική μηχανή να πας στην δουλειά σου ενώ η Amiga ήταν ducati δηλαδή πολυτέλεια ίσως και αχρειαστη σε κάποιες περιπτώσεις. Και σήμερα αν φορτώσεις ένα 8μπιτο και παίξεις μισή ώρα και μετά βάλεις ST κανένα Xenon, Rainbow islands, Populous σου πέφτει το σαγόνι με την διαφορά. Τεχνολογία που λες είναι 10-15 χρόνια μπροστά από τον 8μπιτο
 
Υπήρχε σοβαρό θέμα με τα raster effects σε αρκετά παιχνίδια. Πχ στο Castlevania Bloodlines έλειπαν τα εφφέ του νερού στη δεύτερη πίστα. Γιατί θυμάμαι μέσα 90 το είχα δοκιμάσει σε κατάστημα και είχα εντυπωσιαστεί από αυτό το εφφέ. 'Οπως και η τελευταία πίστα είχε θέμα. Κάπως με χάλασε αυτή η έλλειψη.
Αυτά ενσωματώθηκαν μερικά χρόνια αργότερα. Το ίδιο και στο Neo Geo με το Neo Rage X. Eλειπαν και εκεί raster effects. Για το SNES ηταν καλύτερα τα πράγματα κάπως.
Το έψαξα λίγο. Υπήρχαν δύο εκδόσεις. Μία για DOS και μία για Windows 95. Για DOS η τελευταία κυκλοφόρησε αρχές του 1998 και για Windows μέσα του 2000. Εγώ παίζει και να είχα την τελευταία έκδοση για DOS την x.xx που ήταν και η τελευταία.
 
Το έψαξα λίγο. Υπήρχαν δύο εκδόσεις. Μία για DOS και μία για Windows 95. Για DOS η τελευταία κυκλοφόρησε αρχές του 1998 και για Windows μέσα του 2000. Εγώ παίζει και να είχα την τελευταία έκδοση για DOS την x.xx που ήταν και η τελευταία.
ήταν ο Kega, έκδοση 2002 και ο gens 2.11 το ίδιο έτος.
 
Έκαστος εφ' ω ετάχθη, φίλοι μου. Βουτήξαμε σε μια θάλασσα υπολογιστικών συστημάτων εκείνη την εποχή, και ότι έκατσε στον καθένα μας. Υπέροχα περάσαμε. Εγώ ας πούμε ήθελα Falcon 3.0 το 1991, τουτέστιν PC.
 
Χμμ, εγώ πάντως είχα 386Dx (Τulip AT 386 25) στα 25 MHz μέχρι το 1998, από τον Νοέμβριο του 1992. Ευτυχώς το 1994 έβαλα CD-ROM, κάρτα ήχου, 528 MB σκληρό και πήγα στα 8 ΜΒ RAM. Έχασα δηλαδή την καλύτερη περίοδο gaming των Windows 95. Μέχρι και Destruction Derby, MK3 και Screamer είχα τρέξει στον καημένο τον 386 και NBA Live 95, αλλά σερνόταν. Ευτυχώς ότι ήθελα τα έπαιζα σε φίλους μετά το 1995.
Ήθελε ο πατέρας μου να βγάλω 17,5 το 1995 - 1996 για να μου πάρει κανούριο PC. Τελικά το 1997 - 1998 πήγαινε πρώτη γυμνασίου ο αδελφός μου, έβγαλε 18,9 και δεν μπορούσε να μην πάρει. Είχα και εγώ απολυτήριο Γυμνασίου με 17,1 και ήρθε αναπόφευκτα το νέο PC.

To Falcon 3.0 το έπαιζα κανονικά, όπως και το Tornado, είχα λιώσει το F-15 Strike Eagle II και ΙΙΙ, F-117, Cyclones, Doom 2, Fate of Atlantis, Alone in the Dark, Darker, Flight of the Amazon Queen, Speed Racer, Monkey 1-2, Lotus 3, Lamborghini Challenge, Super Street Fighter II Turbo και ένα σωρό άλλα. Αλλά τότε θυμάμαι ήμασταν αφιερωμένοι σε ένα παιχνίδι μέχρι να το τελειώσουμε, όσους μήνες και να έπαιρνε.
 
Και ST αν είχα το '89 δεν θα με χαλαγε καθόλου αντί για Manic Miner και block graphics, να παίζω populous, dungeon master. Άλλη κλάση, ο ήχος του βέβαια ήταν λίγος για 16μπιτο. Όσο έβγαιναν ποιοτικά rpg, strategy, simulators, adventures δηλαδή computer games και όχι platforms είχαν ζωή αυτά τα μηχανήματα. Στα platforms δεν το είχαν με τίποτα, ούτε η amiga. Μόνο μερικά coin op conversions κάτι έλεγαν, μετρημένα στα δάχτυλα.
 
Και ST αν είχα το '89 δεν θα με χαλαγε καθόλου αντί για Manic Miner και block graphics, να παίζω populous, dungeon master. Άλλη κλάση, ο ήχος του βέβαια ήταν λίγος για 16μπιτο. Όσο έβγαιναν ποιοτικά rpg, strategy, simulators, adventures δηλαδή computer games και όχι platforms είχαν ζωή αυτά τα μηχανήματα. Στα platforms δεν το είχαν με τίποτα, ούτε η amiga. Μόνο μερικά coin op conversions κάτι έλεγαν, μετρημένα στα δάχτυλα.

καλά τότε και στις κονσόλες υπήρχαν χάλια και μέτρια jump'n'run παιχνίδια αλλά η διαφορά ήταν πως τα καλύτερα των υπολογιστών δεν έφταναν τα καλύτερα τον κονσολων.

Και εγώ τώρα που το σκέφτομαι, φθηνότερα θα μου έβγαινε αν αγόραζα τσιπαρισμενο ps1, Saturn ή Jaguar (άσε το Phillips CDI) πάρα υπολογιστή μιας και τέτοια παιχνίδια μου άρεσαν όπως και τα arcades. To N64 θα έβγαινε με τα παιχνίδια πιο ακριβό και από υπολογιστή. Τα adventures μόνο με λυσαριο τα τερμάτιζα, ενώ δεν είχα την υπομονή ούτε για στρατηγικής, crpg, flight sim, sim sports κλπ Άντε κάνα ισομετρικο adventure ή τύπου Resident Evil.

Όμως ήταν και το ίντερνετ και η επανάσταση στα πολυμέσα που χρειάζονταν υπολογιστής για τον νέο κόσμο που ανοίγονταν.

Ένας λόγος που αρχές 2000 πήρα ένα μεταχειρισμένο Dreamcast.
 
Πίσω
Μπλουζα