Android + RetroArch

Shinobi

RetroMasteR
Joined
26 Ιολ 2006
Μηνύματα
1.748
Αντιδράσεις
282
Δεν σώζει ούτε αυτόματα (save on exit) ούτε αν πατήσεις εσυ save current configuration (βγάζει μήνυμα failed to save).  Με save new configuration σώζει αλλά δεν το φορτώνει όταν ξεκινήσεις το core. Δηλαδή βάζω ένα shader, δουλεύει κανονικά και πατάω exit και αν ξαναβάλω το παιχνίδι ξεκινά πάλι χωρίς shader.

ΥΓ μάλλον το θέμα είναι στα shaders γιατί άλλαξα ένα option στο c64 core (joystick port 1 από 2), βγήκα και όταν ξεκίνησα πάλι το είχε κρατήσει. Shader όμως δεν τον φορτώνει αυτόματα.
 

Imgema

Alien RetroDatabase
Joined
4 Ιον 2009
Μηνύματα
4.825
Αντιδράσεις
803
Δοκίμασε να βρεις το κεντρικό retroarch.cfg αρχείο που κρατάει όλα τα settings και να το σβήσεις μπας και φτιάξει ένα φρέσκο που να δουλεύει.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

Shinobi

RetroMasteR
Joined
26 Ιολ 2006
Μηνύματα
1.748
Αντιδράσεις
282
Λοιπόν βασικά δεν σώζει όταν έχεις ξεκινήσει ένα core, ενώ στο αρχικό μενού χωρίς να έχεις φορτώσει core σώζει κανονικά.
 

Shinobi

RetroMasteR
Joined
26 Ιολ 2006
Μηνύματα
1.748
Αντιδράσεις
282
Όλα τα λεφτά ο shader lcd grid-v2-psp-color που είναι στο φάκελο handheld. Μιλάμε για οθόνη κινητού πάντα. Σαν να έχεις ένα φορητό και μην πω πως έτσι έχεις την καλύτερη εικόνα σε κινητό πάντα και μιλαμε για τις οθόνες αυτές των 5 και κάτι ιντσών και αναλύσεις 1080p.
 

Aardvark

Retromaniax Co-Founder
Joined
26 Σεπ 2006
Μηνύματα
14.023
Αντιδράσεις
1.552
Ναι είναι απίστευτη, έχεις δικιο.
 

Shinobi

RetroMasteR
Joined
26 Ιολ 2006
Μηνύματα
1.748
Αντιδράσεις
282
Βασικά ίδια εικόνα κατά 99% βγάζει το απλό PSP που έχω, πάντα έλεγα πόσο όμορφα φαίνονται τα παλιά παιχνίδια στην οθόνη του PSP χωρίς κανένα άλλο φίλτρο. Εκτός κάτι Spectrum, C64, NES που εκεί βασικά θέλεις composite φίλτρο να "μακιγιαρει" λίγο τα κακά (έως τραγικά του Spectrum) γραφικά.
 
Μπλουζα