Μια γρηγορη σουμα...
Μια πολυ διαφορετικη παρουσιαση η φετινη.
Ξεκινησε με τις κλασικες αναγγελιες τιτλων
*
Rock Band Beatles αλλα ξενερωσα που ειδα την Yoko Ono, Ringo Starr και McCartney να μας λενε τι ωραιο που θα ειναι!!
*Demo toy
Call of Duty MW2 με, επιτελους, εναν τυπα που ηξερε το αθλημα.Πραγματικος θεριστης, τρελο παιχνιδι βεβαιως βεβαιως.
*Το νεο
Tony Hawk Ride με ενα τρελο
board controller.
*Στα καπακια σκαει ο
Toriyama και μας εδειξε για πρωτη φορα
gameplay απο
Final Fantasy 13.
*Στη συνεχεια ξεκινησαν τα
exclusives με πρωτο τoν CliffyB που παρουσιασε ενα φοβερο (για arcade) νεο τιτλο της Epic (
Shadow Complex).
*Ενα χαζο τζαμπε παιχνιδακι-ραλακι που θα χρησιμοποιεις avatar σου (
Joy Ride).
*Επιτελους το
Crackdown 2!!!!
*
Left for Dead 2.
*
Splinter Cell Conviction (
gameplay). Ωραια γραφικα και γουστοζικο το pre-plan των κινησεων του Sam.
*
Forza 3 με 60fps (κλασικα) αλλα και cockpit view, καλυτερα γραφικα, πιο γεματα landscapes,καλυτερα physics αμα κρινουμε απο τις συγκρουσεις, 400 αυτοκινητα. Συνεχιζει να ειναι
υπερανω συναγωνισμου σε αυτη τη γενια.
It feels awesome to go into a corner faced with understeer, only to kick the clutch to induce rear slippage and then modulate throttle to power-over for the turn. It's so subtle but the fact that you can ride that edge of traction all the way through while adjusting all the while puts Forza physics into a whole separate category. It's a gameplay mechanic I've really yet to experience in any other racing game on consoles.
*
HALO ODST απο τη Bungie και αποκαλυψη του
HALO Reach και αβιαστα συμπερασματα οτι η Bungie δεν τα εχει σπασει με την MS και οτι το 360 παραμενει o αρχηγος ΚΑΙ στα FPS.
*Εντυπωσιακοτατο gameplay απο
Alan Wake. Οι τυπαδες στη Remedy εχουν δικους τους ρυθμους αλλα το αποτελεσμα τους δικαιωνει.
Καμια αναφορα σε Mass Effect 2, Crysis2, Game for Windows κτλ παρολες τις αφισες και τις διαφημισεις στο χωρο της εκθεσης. Φετος η παρουσιαση ειχε αλλο στοχο.
Στη συνεχεις ειχαμε
casual ανακοινωσεις
*LastFM, FaceBook, Twitter, SkyTV,Zune video στο 360.
Διευρυνση του LIVE (λες να μας "επισημοποιησουν"?

) και Full retail games on demand
Μετα, το χειροτερα κρατημενο μυστικο στην ιστορια των video games...ο
Kojima ανακοινωσε το franchise του
Metal Gear Solid θα ειναι και στο
360. Υπο αλλες συνθηκες και εποχες θα το ειχαν ως announcement εκπληξη για το τελος...
Και μετα αρχισαν τα
οργανα...
Οι φημες περι πανισχυρου πατενταρισμενου απο την MS, αισθητηρα ηταν σωστες.
Το νεο motion controller του 360 ειμαστε
εμεις. Τρελο video, εντυπωσιακοτατη ζωντανη παρουσιαση του νεου τροπου χειρισμου!
Και αυτο μας εμπασε στο
Project Natal.
Αναγνωριση φωνης, προσωπου, κινησεων ακαριαια.
Διαδραστικο παιχνιδι breakout τυπου καθως και μια τρελη interactive ζωγραφικη ως ζωντανο μεζεδακι.
Σπανιως εχω δει πραγματα που με εχουν αφησει χανο.
Και εκει που νομιζαμε οτι αυτο το
hardware του 2005 το εφτασαν στα
ορια, σκαει ο
Mollyneux με το
project Milo να κανει το scifi...πραγματικοτητα.
Ενας "αληθινος" χαρακτηρας στην οθονη...
Θα ανεβασω youtube links αργοτερα διοτι η οποια περιγραφη απλα θα το αδικησει...