Gaming: Τότε και τώρα

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Aardvark
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
manos426f είπε:
Λογικό ακούγεται να μιλούν μεν πολλοί για παλιά games,αλλά κάποιοι δε από αυτούς να παίζουν....Απλά ο αριθμός των δεύτερων δεν είναι και τόσο μικρός νομίζω...

Ύστερα,οι συνθήκες είναι το παν.Αν κάποιος από τους κολλητούς μου ήταν retro gamer,το Amigάκι μου θα είχε πάρει φωτιά.Αλλά δεν είναι...

Πάλι ασχολούμαι με την Amiga,αλλά όταν θα έρθει σπίτι μου κάποιος από αυτούς,θα θέλει να παίξουμε PES2008 αντί για Sensible...

Αυτό όμως ειδικά που λες δεν ισχύει,είναι,θα έλεγα,το λιγότερο κυνικό και μια επικίνδυνη όσο κι άστοχη γενίκευση,κατά την άποψή μου πάντοτε...
Υποθετω οτι αναφερεσαι στο WoW (ουτε εσυ το χωνευεις ε ;) . Ε βαλε guild wars, company of heroes, halo... :D

Εγω, απλα αναφερω τις παρατηρησεις μου... και δυστυχως ειναι αυτες. Τωρα ο καθενας εχει τις εμπειριες του. Αν τωρα θελεις μια επιηκεστερη διατυπωση, ειναι γνωμη μου οτι οι περισσοτεροι αρεσκονται περισσοτερο στο να μιλανε για τα παλια παιχνιδια παρα να τα παιζουν. Ειναι αντιστοιχο με το να βρισκεσαι με φιλους και να θυμασαι ωραιες στιγμες με μια παλια ερωμενη ενω στο σπιτι περιμενει η συμβια. Ειναι λιγοι αυτοι που εχουν μετατρεψει αυτες τις αναμνησεις σε πραγματικη σταθερη σχεση και που δεν εχουν εγκαταλειψει το oldskool gaming η για να συνεχισω την αναλογια, εχουν καταφερει η παλια ερωμενη να εξελιχθει σε καποια η οποια να μην εχει χασει την παλια της φλογα αλλα να ειναι και η συγχρονη συμβια.

Edit: Και για να γινω περισσοτερο πεζος: Μια αναζητηση για την εκφραση: "Πω πω τι μου θυμισες τωρα" θα σου δειξει ακριβως τι εννοω.

:)
 
Ναι Χρήστο,τώρα η διατύπωση με κέρδισε πολύ περισσότερα ομολογώ.... :D

Κοίτα,έχεις δίκιο,αλλά έτσι είναι τα πράγματα,όπως σε όλα τα άλλα στη ζωή μας άλλωστε,όλοι ξέρουμε ότι και τα games εξελίσσονται,προχωράνε,εκσυγχρονίζονται....

Αλλά γιατί να λέω και να μένω κολλημένος στο "αχ καλά ήταν με την Amiga,το πρώτο Doom στα PC δεν ήταν σαν τα δικά της games" αφού,κακά τα ψέμματα,το παιχνίδι αυτό ήταν μια επανάσταση ;

Δεν ανέφερα τυχαία το Doom ασφαλώς,καθότι για μένα το Doom II δεν ξεπεράστηκε ΠΟΤΕ από κανένα Quake,Unreal κτλ κτλ,ειδικά δε με την Doomsday engine (πολύ αργότερα) έσπερνε και σπέρνει ακόμη και τώρα...!Τι Halo3,COD4,Crysis και κουραφέξαλα...!

Aλλά νάτο πάλι,τώρα τι κάνω,απορρίπτω κάτι νέο για κάτι παλιό κι αγαπημένο!

Άρα,κάθε τέτοια κουβέντα πάλι καταλήγει στα ίδια,αλλά το συμπέρασμα είναι ένα:Παιχνιδάρες βγαίναν και θα βγαίνουν,το θέμα είναι να κρατάμε τις παλιές και να βρίσκουμε τις καινούργιες...

Αυστηρά για μένα,π.χ το COD4 ΔΕΝ είναι παιχνιδάρα,θα ξεχαστεί πολύ γρήγορα (μόλις βγει το #5 αυτό είναι...),ενώ το Halo3 προσωπικά μου άφησε μια ξενέρωτη γεύση όσο -λίγο- το είδα....

Το Crysis τεχνικά είναι επαναστατικό ναι,αλλά που είναι η ατμόσφαιρά τoυ;Πουθενά !

Anyway,η κουβέντα αυτή είναι μάλλον ατελείωτη νομίζω,αλλά -μια και το παραλλήλισες με τις ανθρώπινες σχέσεις το πράγμα- επειδή στη ζωή άλλη αγαπάμε καμιά φορά κι άλλη παντρευόμαστε,τουλάχιστον σκέψου ότι στα games μπορούμε στο ντουλάπι,στη καρδιά και στα μηχανήματά μας να κρατάμε για ΠΑΝΤΑ τις παλιές καλές ερωμένες μας,όσο και τις πρώτες μας αγάπες....

Και να γνωρίζουμε και νέες.....!! :D
 
COD4 ΔΕΝ είναι παιχνιδάρα,θα ξεχαστεί πολύ γρήγορα (μόλις βγει το #5 αυτό είναι...)
Το #5 δεν θα ειναι Infinity Ward οποτε μαλλον θα παιζουμε #4 για καιρο ακομη...

ενώ το Halo3 προσωπικά μου άφησε μια ξενέρωτη γεύση όσο -λίγο- το είδα....
Ιεροσυλε! Στην πυρααααααααααααααααααααααα

:biglaugh:
 
Wally είπε:
Το #5 δεν θα ειναι Infinity Ward οποτε μαλλον θα παιζουμε #4 για καιρο ακομη...

Χμμμμμ,ωραία "πάσα" that's my point ακριβώς....!

Ότι -για μένα ξαναλέω- το,επί μακρό διάστημα,massive playing ενός τίτλου,στα δικά μου μάτια δεν θα τον αναγάγει ΠΟΤΕ σε παιχνιδάρα...

WoW και Counter Strike είναι δυο καλά παραδείγματα που μου έρχονται τώρα στο μυαλό...

Καλά,για το πρώτο είμαι μάλλον ο πιο άδικος κριτής,καθότι το όλο είδος μου είναι από παγερά αδιάφορο έως υπερβολικά αντιπαθές,ενώ για το δεύτερο,τι να πω,ένα συνηθισμένο παιχνίδι ήταν χωρίς το παραμικρότερο ψίγμα πρωτοτυπίας κι αυτό,που -πραγματικά ακόμη αναρωτιέμαι γιατί- τρέλανε ένα κάρο κόσμο...

Έπαιξα πόσο,4-5 φορές και γύρισα στις δικές μου ερωμένες,που λέει κι ο ChrisTOS...
 
Κοιτα,δικτυακα παιχνιδια και old-school δεν πολυσυγκρινονται.

Tι εννοω...μολις εδω και λιγα χρονια αρχιζουν να αναπτυσονται αποτελεσματικοι netcodes στα παιχνιδια.

Δεν μπορουμε να συγκρινουμε το τοτε θαυμα UT(για να μην παω πισω σε τιποτα Laser Squad) με το σημερινο Halo3.Θα ηταν αδικο.

To Halo3,μιας και το αναφεραμε,ειναι η αιχμη της δικτυακης gaming εμπειριας.Αρκει να ριξει καποιος μια ματια στο τι περιλαμβανει το multiplayer κομματι οχι μονο ποσοτικα αλλα και οσο αφορα balance,speed,fairness.Telamona Believe! :P

Σιχαινομαι τα MMO αλλα και αυτα ειναι αναγκαια διοτι κρατανε ζωντανο το PC gaming - ζωντανη την ισοροπια των gaming platforms.

Τα "παλια" παιχνιδια τα βιωνω καλυτερα ως single player εμπειρια.Αν κατσει φυσικα κανα kailera ή κανα XBOX1 Q2 port over Xlink ποτε δεν λεω οχι...
 
Ωραία κουβέντα. Πάντως η αλήθεια (όπως πάντα) βρίσκεται κάπου στη μέση και δεν μπορεί μια γενίκευση να συμπεριλάβει το 100% μιας κοινότητας.

Θεωρώ πάντως οτι όσον αφορά το retrogaming είναι απο τις πλέον "εύκολες" πηγές παιχνιδιού, καθώς με έναν emulator και μερικές roms, μπορείς εύκολα και γρήγορα να ξεκινήσεις ενα-δυο παιχνιδάκια και να ασχοληθείς για ώρα (όσο σου το επιτρέπει η "κανονική" ζωή βεβαίως βεβαίως). Οπότε, δεν βλέπω το λόγο που κάποιος θα ασχολείται περισσότερο με την κουβέντα περι retrogaming παρά με το παιχνίδι το ίδιο - τη στιγμή ειδικά που το έχει και στο πιάτο (IMHO πάντα).

Τώρα, όσον αφορά το μοντέρνο gaming - προσφέρει το κυριότερο. Γρήγορο gameplay. Αν πάρουμε ως δεδομένο οτι τα FPS είναι το λιγότερο εμπνευσμένο είδος παιχνιδιού ever, καθώς πάνω κάτω όλα είναι ίδια - τότε και ο χρόνος εκμάθησης είναι μηδαμινός. Ρίξε στην κατσαρόλα με τα συστατικά και τα εκπληκτικά γραφικά - και παίρνεις ένα δημοφιλέστατο και εύπεπτο είδος, που ο καθένας "κολλάει" με τις ώρες ( και πως να τον κατηγορήσεις άλλωστε ).

ή ακόμα καλύτερα - πως να ΜΑΣ κατηγορήσεις :D

Ο λόγος που ασχολούμαι κι εγώ κατα κύριο λόγο με παιχνίδια της τρέχουσας γενιάς είναι γιατί προσφέρουν γρήγορη "διασκέδαση", χωρίς να χρειάζονται οι ώρες ( ή μέρες ) που διέθετα παλαιότερα για να τελειώσω το Riven ή το Zork Nemesis. Αν είχα πάντως χρόνο σήμερα, το σίγουρο είναι οτι θα γυρνούσα εκεί ....
 
Wally είπε:
Παιχνιδαρες βγαιναν,βγαινουν και θα βγαινουν...
Μετρημένες στα δάχτυλα όμως, ετησίως! Πανε οι εποχές με τις 100άδες παιχνιδάρες σε ένα έτος. Βέβαια τότε το μόνο συγκρίσιμο ήταν το gameplay, γιατί από γραφικά ήταν όλα παραπλήσια και δεν είχαν καμία σχέση με την πραγματική πραγματικότητα που επικρατεί π.χ. στο Crisis. Από την εποχή μας πάντως, εγώ προσωπικά, μονο με τα θεματολογίας WWII παιχνίδια μπορώ να πω ότι έχω ένα κόλλημα, και από αυτά μονο τα MOH και COD (μεχρι το 3) με είχαν συνεπάρει και τα είχα παίξει από 2 φορές το καθένα. Από κει και ύστερα δεν υπάρχει κάποιο ιδιαίτερο ενδιαφέρον για κάτι άλλο. Α, το ίδιο είχε συμβεί με τα POP1,2,3 και MAX PAYNE. Αλλωστε αυτά άφησαν εντονα στίγματα ενός ξεχωριστού gameplay. Τα υπόλοιπα με αφήνουν αδιάφορο (οχι παγερά όμως). Οπως επίσης και τα γραφικά με αφήνουν αδιάφορο.
 
Περί χταποδιών ο λόγος: μου έφτασε σήμερα το Condemned 2 για το Ξμποξ μου. Ανοίγω το εγχειρίδιο (άλλο αυτό - πλέον *πρέπει* να το διαβάζεις!) και παθαίνω την πλάκα μου, το παιχνίδι χρησιμοποιεί όλα τα κουμπάκια και συνδιασμούς αυτών! Φοβάμαι να το βάλω στο μηχάνημα...

Από την άλλη, η κοπέλα μου παίζει Feeding Frenzy με τις ώρες... για να μην πω για το Fishie Fishie, που θέλει ένα πλήκτρο (http://www.farbs.org/games.html - και κοιτάξτε οπωσδήποτε το ROM Check Fail!!!)...
 
Rygar είπε:
Μετρημένες στα δάχτυλα όμως, ετησίως! Πανε οι εποχές με τις 100άδες παιχνιδάρες σε ένα έτος. Βέβαια τότε το μόνο συγκρίσιμο ήταν το gameplay, γιατί από γραφικά ήταν όλα παραπλήσια και δεν είχαν καμία σχέση με την πραγματική πραγματικότητα που επικρατεί π.χ. στο Crisis. Από την εποχή μας πάντως, εγώ προσωπικά, μονο με τα θεματολογίας WWII παιχνίδια μπορώ να πω ότι έχω ένα κόλλημα, και από αυτά μονο τα MOH και COD (μεχρι το 3) με είχαν συνεπάρει και τα είχα παίξει από 2 φορές το καθένα. Από κει και ύστερα δεν υπάρχει κάποιο ιδιαίτερο ενδιαφέρον για κάτι άλλο. Α, το ίδιο είχε συμβεί με τα POP1,2,3 και MAX PAYNE. Αλλωστε αυτά άφησαν εντονα στίγματα ενός ξεχωριστού gameplay. Τα υπόλοιπα με αφήνουν αδιάφορο (οχι παγερά όμως). Οπως επίσης και τα γραφικά με αφήνουν αδιάφορο.
Αυτο δεν ειναι αληθεια. Τα περισσοτερα παιχνιδια που βγαιναν και τοτε ηταν πατατες. Το οτι τωρα θυμομαστε οτι βγαιναν απειρα καλα παιχνιδια ειναι ενα παιχνιδι που παιζει η μνημη μας. Χαρακτηριστικο παραδειγμα το SOTB το οποιο ειναι ηταν και θα παραμεινει unplayable crap. Ομως εχει μεινει χαραγμενο στην μνημη πολλων ως παιχνιδαρα. Αλλα ειναι unplayable crap...
 
Εισαι λιγο απολυτος? :D

Τουλαχιστον το 3 ειχε αρκετο βαθος και μειωμενη δυσκολια...
 
ChrisTOS είπε:
Αυτο δεν ειναι αληθεια. Τα περισσοτερα παιχνιδια που βγαιναν και τοτε ηταν πατατες. Το οτι τωρα θυμομαστε οτι βγαιναν απειρα καλα παιχνιδια ειναι ενα παιχνιδι που παιζει η μνημη μας. Χαρακτηριστικο παραδειγμα το SOTB το οποιο ειναι ηταν και θα παραμεινει unplayable crap. Ομως εχει μεινει χαραγμενο στην μνημη πολλων ως παιχνιδαρα. Αλλα ειναι unplayable crap...
Για την ακρίβεια είναι .... re-playable crap...

.... το έπαιζες 10 φορές απανωτά για να πιστέψεις τα γραφικά που έβλεπες :D

Πάντως είσαι λίγο απόλυτος , καλά λέει ο Γουόλης :tease:

To SOTB το θυμόμαστε κυρίως για τα γραφικά του και έχει μείνει στην μνήμη μας σαν "παιχνιδάρα" λόγω γραφικών και όχι λόγω gameplay.

... τουλάχιστον στη δική μου μνήμη αυτό συμβαίνει :D
 
Ναι μεν, αλλά. Καταλαβαίνω απολύτως το τί θες να πεις για το SotB, αλλά ο λόγος που μας έμεινε χαραγμένος είναι το ότι είχε μία ατμόσφαιρα... τώρα, το αν οι γραφικάρες (που δεν είχα στον STFM) ή η μουσικάρα ή, ή... ήταν που το έκαναν να μας μείνει ανεξίτηλο, δεν ξέρω πόση σημασία έχει.

Δεν είμαι απολύτως σίγουρος γι αυτό που λέω, δεν έχω αποφασίσει, απλά ένας προβληματισμός. Άττερ κραπ δεν ήταν όμως το SotB αλλά το Space Ace, που ήταν και πιο όμορφο!
 
Το space ace δεν ηταν παιχνιδι, αλλα interactive movie... το SOTB ηταν Demo... Για την ακριβεια καλυτερα να παιξει κανεις το main menu του dark side of the spoon...

P.S. Δεν ειμαι απολυτος. Το SOTB ειναι unplayable crap, εχω δει πολυ καλυτερα demo...
 
Επιμένω ότι τότε έστω ενα 60-70% των παιχνιδιών είχαν και από κάτι διαφορετικό να δείξουν, και ο λόγος είναι ο δεν υπήρχε έλλειψη φαντασίας. Τώρα πιστεύω ότι εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις, δεν υπάρχει ζουμί.... Οι εταιρείες αναλώνονται στα γραφικά, ενώ το gameplay πάει περίπατο. Τεσπά, άποψή μου είναι αυτή. Πάντως, συμφωνώ ότι το SOTB ήταν ένα playable demo. Είναι όμως πάντοτε στο τοπ 10 των προτιμήσεών μου όταν πρόκειται να παίξω κάτι ρετρό...
 
Προσωπικά, αν είχα ένα καλό adventurακι, θα κολούσα πάλι!! Αλλά που...μην ξεχνάμε πάντως ότι έχουν βγει πολύ καλά παιχνίδια που και σε γραφικά είναι άψογα και σε καθηλώνουν με τις ώρες. Ένα πρόσφατο ήταν το Drake's fortune για ps3..
 
Christos έλεος πια με την αγάπη σου με τα Atari. Οι εποχές Atari εναντίον Amiga έχουν περάσει προ πολλού. Σταμάτα να μας λες πια με την κάθε ευκαιρία πως το beast είναι μάπα. Αν εσύ δεν μπορούσες να παίξεις το παιχνίδι αυτό δεν σημαίνει πως το παιχνίδι δεν αξίζει μία. Ήμαρτον πια δηλαδή.
 
telonio είπε:
Christos έλεος πια με την αγάπη σου με τα Atari. Οι εποχές Atari εναντίον Amiga έχουν περάσει προ πολλού. Σταμάτα να μας λες πια με την κάθε ευκαιρία πως το beast είναι μάπα. Αν εσύ δεν μπορούσες να παίξεις το παιχνίδι αυτό δεν σημαίνει πως το παιχνίδι δεν αξίζει μία. Ήμαρτον πια δηλαδή.
Θες να σου πω ενα αντιστοιχο παιχνιδι για Atari? Κανενα προβλημα... Enchanted land. Unplayable crap! Αυτο ομως δεν κανει το SOTB καλυτερο...

Σημ... το SOTB το επαιξα για πρωτη φορα στο WinUAE. Δεν ετρεχε στο falcon.

EDIT: PS, αν νομιζεις οτι εχει καμια σχεση αυτο με "κοντρα atari st και amiga" προφανως αρνεισαι να διαβασεις αυτα που γραφω...
 
Ειρηνη υμιν...η αποψη ειναι σαν την μυτη αλλωστε
 
Κάτι έλεγε ο Παπαγιαννόπουλος στη Βιλα των Οργίων.....Α ναι....... Iεεεεεπ........ :D

Ρε παιδιά, απόψεις είναι αυτές, ημαρτον! Ο καθένας θα πει το κοντό του και το μακρύ του. Υπάρχουν πιο σοβαρά πράγματα να ασχοληθούμε...

Οπως π.χ. να τσουλήσει το θρεντ ομαλά, αν δε σας πειράζει δηλαδή :D
 
Αλλωστε δεν μπορει να τεθει ποτε ζητημα συγκρισης παιχνιδιων μεταξυ Amiga-Atari ST

doomedaz3.jpg
 
Πίσω
Μπλουζα