Playmobil

Thebest τα τελευταία συνημμένα στο παραπάνω ποστ σου δεν εμφανίζονται. Ανέβασέ τα σε 2 ποστ και θα τα συγχωνεύσω.

Τα playmobil στο κοκκινο χαλι των Καννων!!!!! :D

500c1db89e43e.jpg

Πηγη

thebest20 είπε:
και bonus μία που βρήκα χθες 3958 (πρέπει να είναι εποχής 1987-88 και λογικά κάποιο exclusive set καθώς δεν υπάρχει σε κανέναν κατάλογο).

Προβολή συνημμένου 97674

Την κυρία τη συναντάμε μερικά χρόνια αργότερα και στο 5350
Οντως exclusive set ηταν το οποιο κυκλοφορησε 1988-1989. ;)

Η μανταμιτσα του 5350 κυκλοφορησε την αμεσως επομενη χρονια (1990)

και κρατησε μεχρι και το 1992. :)

Παρατήρησα ότι πολλοί κωδικοί με τρένα είναι διαφορετικοί,και περιέχουν ακριβώς το ίδιο set

πχ 4001 4002 4003 4004 ίδιο set

Eπίσης

Δεν τις έβαλα όλες,αλλά με μια αναζήτηση στο google φαίνεται ότι δεν διαφέρουν καθόλου,ακόμα και τα κουτιά τους είναι ίδια,μόνο οι κωδικοί αλλάζουν!

Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Aπο σημερα το βραδυ ο κ. Βαγγοπουλος

ξεκιναει να στηνει το διοραμα με το West

για δευτερη φορα στο Athens Metro Mall

στον Αγ. Δημητριο. :)

Προβλεπονται δυο κουραστικα ξενυχτια

αλλα το αποτελεσμα θα μας αφησει αφωνους...οπως παντα!!!! :eek: :sealed:

attachment.php

Κυριε Βαγγοπουλε...απο ολους εμας τους playmobilοπληκτους του retromaniax....

:thumbup:Kαλη επιτυχια!!!!!! :thumbup:

:sta2

Παίζει να είναι μακράν το thread με τα περισσότερα ποστ που πλησιάζουν τα 2000. Φυσικά με τρελά καλούδια σε κάθε ποστ.

Κλαψ... :cry: Εμείς στα βόρεια θα το δούμε ποτέ αυτό το διόραμα? Είναι και West... Αχ... Αδυναμίες...

Σταύρο δε χρειάζεται να σου πω οτι θα πας από κει και θα το αποθανατίσεις με τη φωτογραφική. :flower:

Κλαψ... :cry: Εμείς στα βόρεια θα το δούμε ποτέ αυτό το διόραμα? Είναι και West... Αχ... Αδυναμίες...

Σταύρο δε χρειάζεται να σου πω οτι θα πας από κει και θα το αποθανατίσεις με τη φωτογραφική. :flower:

Kambia είπε:
Ναταλι μου...δυστυχως δεν γινεται...για λογους υγειας. :(

Με την playmodb τι γίνεται?Έχει γίνει με πληρωμή μόνο?????

thebest20 είπε:
Με την playmodb τι γίνεται?Έχει γίνει με πληρωμή μόνο?????
Οχι,απλα ο τυπος που την εχει φτιαξει απ' οτι ειχε πει στο Twitter οτι ειχε καποιο προβλημα

με τον σερβερ που την φιλοξενει και ενα μερος της σελιδας "επεσε".

Μπορεις μονο να δεις τα σετ και τις φιγουρες αλλα οχι το περιεχομενο απο καθε σετ.

Edit

H απαντηση που ειχε δωσει στο Playmofriends.

Well, I'm back from my travels, and tackling all the backlog in the rest of my life as well as the big problem of PlaymoDB. I'll do a little explaining here.

When the whole site went down April 1st, it was because the server it was on was actually crashing because of PlaymoDB, so they shut down the whole thing until I could fix the problem. It's a shared server that I pay for space on (like most hobby and small-business websites) so they had every right to do so. I worked with their tech support to identify that it was the set-pages and part-pages that were causing the most trouble, so I turned them off, and they re-instated the rest of the site. The remaining functions are still causing slowdowns, though. It may be suspended again at any time.

The cause of the overload is that the amount of data is growing well beyond what I wrote the original search functions to handle. I had no idea in 2004 that I'd someday have 30,000 parts and 3000 sets to deal with! Searching through this huge pile to show all the set inventories and part- and klicky-information is what's giving the server the heart-attack. The whole site has to be re-written to be more efficient - not a quick fix.

And here's my problem with this. I'm one person, with a full-time job and heavy family and community commitments that have nothing to do with PlaymoDB. I'm not a "they", I'm a "she". I might have a few hours to spend on it daily if nothing else takes priority. Moreover, I receive no income or other benefits from it except the goodwill of the users - indeed, I pay for the server out of my own pocket, but the TIME is what costs the most.

I can't see a big enough chunk of time in the near future to devote to re-writing PlaymoDB so it will be able to keep running. I might be able to do a little bit. I'm receiving dozens of emails and personal messages wondering when the site will be back, and I don't have anything to tell them. I had to consciously ignore the email on my very special trip last week to avoid the mess ruining the whole trip for me - if I can't maintain enough life balance to do that without PlaymoDB interfering, then it's PlaymoDB that I'll have to give up. It's as simple as that.

I've written to the Playmobil Company in hopes of starting discussion about them taking over my data repository - no more specifics than that, no idea how they might want to go about it, what form it will take, whether I'll stay involved past a certain time period, no details and no expectations at all at this point. Maybe they won't want anything to do with it, but since they do use it and benefit the most from it, they're the logical ones to take it over, so I hope some arrangements can be made. Don't pester Playmobil just yet with suggestions, demands or requests on my behalf - let them figure it out. I'll do my best to keep everyone informed, but, again... TIME. I just don't have enough of it.

I'd like to acknowledge and thank all the volunteers who have sent me loads of instruction plans, photos, inventories, corrections, comments over the years. It's been great working with you. But really? Thank each other. You've benefited yourselves, and thousands of visitors that never show their faces here or anywhere else, so much more than me. It's been fun for a long time. I hope I can continue to have fun with it - we'll just have to wait and see.

Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Κατάλαβα!!!Πάντως τώρα που μπήκα μου βγάζει τα sets (παλιότερα δεν μου έμπαινε καν) αλλά δεν μου βγάζει καμία photo σε καλή ανάλυση!!!

Λάβε μέρος στον πιο διασκεδαστικό διαγωνισμό του Athens Metro Mall και της PLAYMOBIL και διεκδίκησε τα πιο διάσημα παιχνίδια! Απάντησε στις παρακάτω απλές ερωτήσεις και κέρδισε υπέροχα δώρα με τους αγαπημένους ήρωες της PLAYMOBIL.

https://www.facebook.com/athensmetromall?sk=app_781033698575776&app_data

Πάντως στις ερωτήσεις έχει ένα λάθος,στο πότε κυκλοφόρησαν τα πρώτα playmobil στην Ελλάδα,και η απάντηση που δέχεται ως σωστή είναι το 1989.Μάλλον επειδή το 1989-1990 κυκλοφόρησαν τα πρώτα της Geobra.

Τα Playmobilκια σε αφιερωμα για τα 40 χρονια στο in.gr :D

Eνδιαφέρουσες πληροφορίες,αν και τις περισσότερες τις γνωρίζαμε.Καλό όμως που είναι συγκεντρωμένες,αν και μία αναφορά στη βικτωριανή σειρά 1900 θα έπρεπε να γίνει!!!!!!!!!

Το αριστουργηματικό διόραμα Η ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΑΓΡΙΑ ΔΥΣΗ προέρχεται αποκλειστικά από την ιδιωτική συλλογή

με κωδικούς PLAYMOBIL 1976-1990 του συλλέκτη Ντέννη Βαγγόπουλου,

ο οποίος χρειάστηκε 3 μήνες δουλειάς για να δημιουργήσει τη μοναδική αυτή σύνθεση.

Προβολή συνημμένου 98688

Προβολή συνημμένου 98690

Προβολή συνημμένου 98689

Προβολή συνημμένου 98691

Περισσοτερες φωτογραφιες απο την εκπληκτικη δουλεια του κ.Βαγγοπουλου

μπορειτε να δειτε πατωντας εδω. :)

Σταύρο κάνε έναν κόπο και ανέβασε πάλι τις εικόνες από το τελευταίο σου ποστ. Για κάποιον λόγο δεν εμφανίζονται!

Πίσω
Μπλουζα