Xαχα !! ελεος !!Leon είπε:Για το NWN πλήρωναν 6$ την ώρα. Ούτε ροζ γραμμή να ήταν!
Εννοείς να πληρώνεις συνδρομή συγκεκριμένα για ένα παιχνίδι και όχι για ένα online service (πχ. Compuserve) που έχει παιχνίδια, από ότι καταλαβαίνω. Νομίζω και για το MUD1 στην Αγγλική Compunet πλήρωνες τη συνδρομή της υπηρεσίας και όχι ξεχωριστά για το παιχνίδι.billy είπε:Απο τα παραπάνω παίγνια, ποιό μπορούμε να θεωρήσουμε ότι ήταν το πρώτο που εισήγαγε αυτές (τις ρημαδιασμένες ) συνδρομές; Εύχομαι να είναι κανα MUD για να αποκτήσουν ακόμα περισσότερο κύρος τα Special Review του αθάνατου Pixel !!
Για τα platform games, εφόσον βγαίνουν ακόμα ΑΑΑ τίτλοι για όλες τις κονσόλες (Rachet & Clank και LittleBig Planet για PS3, Super Mario Galaxy 1 και 2 για Wii, Banjo-Kazooie για 360) δε νομίζω ότι μπορούμε να τα βάλουμε στα retro genres.alkis21 είπε:Μου είχε διαφύγει αυτό το post, πράγματι πολύ καλό. Κι εγώ συμφωνώ ότι τα platform games θα μπορούσαν να συμπεριληφθούν.
Χωρίς να θέλω να ανοίξω πάλι μια τέτοια συζήτηση, ως adventure game developer θα πω απλά ένα παλιό σύνθημα της ORIGINAL: "Είμαστε πολλοί για να'μαστε νεκροί".
Mμμμ... τι να σου πω βρε παιδί μου...Leon είπε:Α και βρήκα ένα άρθρο πάλι του Koster που μιλά για την σχέση των MUDs και των MMOs και χαρακτηρίζει τα δεύτερα "reskinned MUDs". Άρα νομίζω ότι έχω δίκιο ότι τα MUDs δεν αποτελούν retro genre και εξελίχθηκαν στα σημερινά MMOs.
Leon είπε:Billy, έβαλα και τα arcade adventures στην λίστα. Φυσικά οι απόψεις που εκφράζω για το θέμα είναι καθαρά προσωπικές και μπορεί να μην έχουν απολύτως καμία σχέση με την πραγματικότητα.
Aψογος.Leon είπε:Για να ικανοποιήσω τον Maddog και τον Άλκη, προσέθεσα όχι τα 2D platformers όπως ζήτησαν αλλά τα 2D games γενικά.
Σε αυτό έχεις δίκιο...Leon είπε:Επίσης υπάρχουν αρκετά subgenres των strategy που νομίζω ότι είναι retro και έχουν μεγάλο ενδιαφέρον, δηλαδή γεωπολιτική στρατηγική και διπλωματία, εκλογικές καμπάνιες και άλλα. Αλλά νομίζω ότι παραείναι εξειδικευμένα και ποτέ εξάλλου δεν είχαμε μεγάλο αριθμό τέτοιων παιχνιδιών.
Δεν υπάρχει χρόνος, να κάτσεις να ασχοληθείς τόσο ώστε να βλέπεις τα παιχνίδια σαν προκλήσεις. Άσε που μειώνονται και οι χρόνοι αντίδρασης όσο μεγαλώνουμε. (Το Freespace 2 το παίζω πλέον σε easy, όπως και όλα τα παιχνίδια πλέον. Που να το μάθει ο billy )Οι παίκτες παρέγιναν κομφορμιστές (δεν βγάζω την ουρά μου απ'έξω και εγώ "καλόμαθα") και προτιμούν τις εύκολες λύσεις παρά την πραγματική πρόκληση.
Μουαχαχά !!Captain Kal είπε:Δεν υπάρχει χρόνος, να κάτσεις να ασχοληθείς τόσο ώστε να βλέπεις τα παιχνίδια σαν προκλήσεις. Άσε που μειώνονται και οι χρόνοι αντίδρασης όσο μεγαλώνουμε. (Το Freespace 2 το παίζω πλέον σε easy, όπως και όλα τα παιχνίδια πλέον. Που να το μάθει ο billy )