RetroArch (PC)

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Wally
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Για οσους δεν παιχουν με nightlies* αλλα μονο με stable, εδω και κανα δυο μερες εχει βγει 1.7.6

*και για οσους θελουν να τσιμπανε φρεσκα nightlies και cores οπως εχω πει πολλες φορες, το Stellar ειναι σωτηρια
 
Και ναι, επιτέλους έχουμε μία φρέσκια έκδοση του Mupen + GlideN64 στο RetroArch!
 


Δοκίμασα κάποια παιχνίδια που ξέρω ότι έχουν σχετικά πρόσφατα fixes στο standalone GlideN64 (Blast Corps map screen, F-Zero X γυαλάδες στα οχήματα, κλπ) και είναι όλα εκεί.

Ακόμα είναι WIP αλλά λειτουργεί μια χαρά εκτός του ότι κάνει λίγη περισσότερη ώρα loading τα ROM.

Επιτέλους, καλό N64 emulation στο RetroArch χωρίς να χρειάζεται να τρέχεις Parallel+Angrylion και να παίζεις στα 10fps...
 
Αντιμετωπιζω θεματα (ανεξηγητα) στo RetroArch μου (το οποιο λειτουργω μεσω LaunchBox και HyperSpin):

  • ολα τα DC cores μου βγαζουν μαυρη οθονη αλλα ακουω κανονικα ηχο
  • To GUI στα nightly builds του retroarch.exe δεν ανοιγει (!) αλλα απο command line (πχ οι κλησεις απο το Launchbox) λειτουργουν! Παρολα αυτα το τελευταιο stable retroarch.exe ανοιγει κανονικα GUI
Εχω λοιπον τις εξης αποριες:

  1. Ποια αρχεια .ini πρεπει να σβησω απο το RetroArch φακελο ωστε να αρχικοποιηθει εντελως η εγκατασταση (ολες οι ρυθμισεις "μαμα", σαν να το εστησα τωρα)
  2. Επισης θελω να εχω ενα σετ απο confugurations (ενα  για OpenGL με τις αντιστοιχες shader ρυθμισεις ανα core και ενα για Vulkan με τις core shader ρυθμισεις) και να κανω overwrite με το χερι οποιο θελω να χρησιμοποιησω. Γινεται? Ποια αρχεια ειναι?


Φχαριστω
 
Αυτό με τα DC cores και την μαύρη οθόνη το είχα πάθει κι εγώ για κάποιο διάστημα. Δεν θυμάμαι πως διορθώθηκε δυστυχώς. Δοκίμασε να σβήσεις ότι overrides έχεις κάνει για το σύστημα και ξεκίνα το από την αρχή. Η ακόμα καλύτερα παίξε με Demul.

Το main cfg είναι το retroarch.cfg στο root folder. Το σβήνεις και δημιουργεί καινούριο. Οτι overrides όμως που ενδεχομένως έχεις παραμένουν. Απλώς κρατάνε ότι έχεις αλλάξει από το main cfg. Τα overrides είναι στον φάκελο config.

Λογικά αυτό που θες να κάνεις γίνεται με overrides. Σώσε ένα με ότι config θες και βάλτο σε ένα zip, πχ "Reicast.cfg.(VULKAN).zip". Μετά άλλαξε ρυθμίσεις, σώσε το πάλι και βάλτο και αυτό σε άλλο zip με άλλο όνομα (μονο το zip θα έχει αλλο όνομα, μέσα το cfg θα είναι πάντα το ίδιο σωστό όνομα, δηλαδή "Reicast.cfg"). Οπότε θα έχεις 2-3 ζιπάκια με διαφορετικά cfg μέσα και θα κάνεις extract ποιο θέλεις κάθε φορά, αντικαθιστώντας το προηγούμενο.

To ίδιο μπορείς να κάνεις και με το main cfg αν θες. Αλλά καλύτερα να έχεις ένα καλό default και απλά ότι αλλάζεις να είναι με overrides.

.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Εσβησα ολα τα Cfg και ισιωσαν οι μαυρες οθονες στο Reicast 

Επιασα μετα και εστησα εξ αρχης την RetroArch σε Vulkan. Για πρωτη φορα εφυγα μαλιστα απο τα παραδοσιακα scanlines και πηγα σε CRT Royale που προσομοιαζουν εξαιρετικα πετυχημενα την CRT TV (grill, bleeding κτλ). Θα δω αν το συνηθισω ή θα γυρισω σε EasyCRT και λοιπα παραδοσιακα.

Αφοτου τελειωσα καταλαβα οτι εφαγα πακετο με το Mupen και το Reicast αφου δεν τρεχουν σε Vulkan...αρα και το ξηλωμα πηγε στραφι αφου παλι δεν φορτωνει το Reicast.

Εφτιαξα ενα αρχειο στο φακελο του RetroArch (retroarch_gl_override.cfg) που περιειχε μια γραμμη 

 και σε αυτα τα δυο cores εδωσα μεσα στο Launchbox μια extra command line   (--appendconfig retroarch-gl-override.cfg)

Λογικα μιας και τρεχω το RetroArch μεσω Launchbox (δηλαδη καθε φορα που φορτωνω παιχνιδι το ανοιγω και οταν κανω exit απο το παιχνιδι το κλεινω), δεν θα επρεπε να ειχα θεμα ομως:

[libretro ERROR] mupen64plus: libretro frontend doesn't have OpenGL support
Για καποιο ΗΛΙΘΙΟ λογο, ενω του λεω ξεκινα με OpenGL, το RetroArch μαλλον πρωτα ξεκιναει το περιβαλλον (που ειναι σε Vulkan) και μετα παει να εφαρμοσει το appendconfig και να τρεξει σε OpenGL!!!

Και το προβλημα δεν ειναι τα γενικα cfg αλλα κυριως οι shaders οπου στο Vulkan ψαχνει στα slang που ειναι ακυρα στο OpenGL.

Πoλυ πραμα για overwrite καθε φορα...προσπαθω να καταλαβω πως λειτουργουν τα αρχεια μεσα στο shaders\presets μηπως και καταφυγω σε κατι πιο εκλεπτυσμενο απο το σβησε/αντεγραψε...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Μμμμ πολλά θέματα άνοιξες και έχω κι εγώ ερωτήσεις και βαριέμαι να γράφω έκθεση τώρα :P

Η τηλεφωνική εξηπηρέτηση είναι ανοικτή ή περάστε από το μαγαζί για σεμινάρια.

Πάντως μπορώ να σου πω για το πως λειτουργούν τα τα αρχεια μεσα στο shaders\presets.

Ειναι όπως όλα τα overrides. Βάζεις ένα σύστημα, βάζεις τον shader που θες και κάνεις Save Core Preset. H οδηγία αυτή σώζεται στον φάκελο αυτό και κάθε φορά που ανοίγεις το συγκεκριμένο core ανοίγει και το shader που έχεις σώσει. Ειναι όμως απλά οδηγία, δηλαδή του λέει ποια shaders να φορτώσει και από που. Δεν είναι shader το ίδιο.

Γενικά μην κάνεις load configs από το Launchbox. Ολα γίνονται load μέσω RetroArch και των overrides. Το μόνο που θα κάνεις από το Launchbox είναι να κάνεις load τα cores. Μπορείς επίσης να κανεις load το Rocketlauncher και να τελειώνεις, εφόσον τα έχεις φτιαγμένα όλα εκεί. Εγώ αυτό κάνω με το Launchbox, δεν του λέω ούτε καν τι core να φορτώνει, απλά το Rocketlauncher που τα έχω όλα έτοιμα.
 
270 glsl shaders

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Αυτο το καταλαβα. Αυτο που θελω να καταλαβω ειναι αν μπορω να ανοιξω και slang και glsl προφιλ για καθε core/platform και να μπορω απο καπου οταν αλλαζω σε GL να δειχνω στους glsl και οταν ειμαι σε Vulkan στα slang. Με αλλα λογια να χρειαζεται να αλλαξω τα 2 βασικα .ini (ενα σετ για GL και ενα για Vulkan) και αντι ολου του φακελου των shaders, να αλλαξω ενα αρχειο σε καθε φακελο που να δειχνει στο σωστο σετ shaders files.
 
Geom, hylian, lottes_multipass είναι τα καλύτερα για μένα. Δυστυχώς, στο video δεν φαίνονται καθόλου καλά, καμία σχέση με το πως φαίνονται κανονικά.

Αυτο το καταλαβα. Αυτο που θελω να καταλαβω ειναι αν μπορω να ανοιξω και slang και glsl προφιλ για καθε core/platform και να μπορω απο καπου οταν αλλαζω σε GL να δειχνω στους glsl και οταν ειμαι σε Vulkan στα slang. Με αλλα λογια να χρειαζεται να αλλαξω τα 2 βασικα .ini (ενα σετ για GL και ενα για Vulkan) και αντι ολου του φακελου των shaders, να αλλαξω ενα αρχειο σε καθε φακελο που να δειχνει στο σωστο σετ shaders files.
Εγώ να ρωτήσω κάτι, για ποιο λόγο θες να χρησιμοποιείς και GL και Vulkan σε κάθε core? Αν κατάλαβα καλά αυτό θες να κάνεις?

Για μένα διάλεξε τι λειτουργεί καλύτερα στο κάθε ένα και σώσε αυτό με overrides και όχι με cfg που να καλεί το Launchbox.

Εκτός και αν δεν κατάλαβα καλά. Γιατί διαβάζοντας το post χάθηκα λίγο, σορρυ.
 
Tο γραπτο δεν ειναι το φορτε μου. Θα στα πω τηλεφωνικως. :)

Βασικα θελω να ελαχιστοποιησω τα αρχεια που θα θελουν αντικατασταση οταν θα θελω να τρεξω Mupen και Reicast.

EDIT:Τωρα που το σκεφτομαι...αν στα Mupen και Reicast φτιαξω ΜΟΝΟ glsl shaders και στα αλλα cores αφησω τα slang...αρκει η αλλαγη στα 2 βασικα .ini

Θα το δοκιμασω το βραδυ.

Τωρα που πιασατε τα shaders...εκανα την παληκαριά να παω σε CRT Royale, με εντυπωσιασε οπτικα (και χρησιμοποιωντας τον μεχρι SNES και SegaCD, δεν ειχα θεματα επιδοσεων στο PC μου Q9400 @3Ghz Nvidia GTX750ti)...ΑΛΛΑ διαβαζω οτι χρειαζεται αναλυση ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 1440p για να δειξει σωστα (ενω εγω ειμαι 1080p)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ο 1@Imgema[/USER] μου εδω σε την ιδεα των 2 RetroArch, μια Vulkan και μια OpenGL για Mupen και Reicast/Redream

Λατρεψα ακομα περισσοτερο το Launchbox οπου ειναι εξαιρετικα ευελικτο και μου επετρεψε να βαλω τη δευτερη RetroArch (και οσες αλλες ηθελα)

Παιζω μια χαρα.

Για N64 βρηκα ενα πολυ ομορφο (οχι και τοσο ρεαλιστικο) CRT glsl shader (μου διαφευγει το ονομα, τελειωνει σε 64) που κανει την N64 λιγοτερο καταθλιπτικη.

Στο DC, το ReDream core μου παιζει στα 100% taxythta αλλα εχει περιορισμενο file format compatibility. Ο Reicast το αντιθετο εντελως.

Μπορει να μην εχουμε ακομα δει το SuperModel core που μας εχουν υποσχεθει απο περσι αλλα φαινεται οτι σε λιγο θα εχουμε δυνατο MegaDrive core. Ο καλυτερος MegaDrive emulator (BlastEm) εχει ξεκινησει να γινεται και retroarch core!

Ειχα διαβασει οτι ηδη ο developer εχει αρχισει να προσθετει 32Χ υποστηριξη, οποτε οταν μπει και αυτο δεν θα χρειαζομαστε το αρχαιο PicoDrive core.

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ο 1@Imgema[/USER] μου εδω σε την ιδεα των 2 RetroArch, μια Vulkan και μια OpenGL για Mupen και Reicast/Redream

Λατρεψα ακομα περισσοτερο το Launchbox οπου ειναι εξαιρετικα ευελικτο και μου επετρεψε να βαλω τη δευτερη RetroArch (και οσες αλλες ηθελα)

Παιζω μια χαρα.
Ωραία, χαίρομαι που λύθηκε το θέμα που είχες.

Ωστόσω, δοκίμασε μία αυτό:

Στο Vulkan default setup ας πούμε, τρέξε ένα παιχνίδι σε core που θες να είναι gl, πχ το N64.

Καθως είναι ανοιχτό, πας στους drivers και το αλλάζεις σε gl.

Μετά μπες στο "Quick Menu" και κάτω κατω έχει μία επιλογή "overrides"

Μπες εκεί και επέλεξε "save core overrides"

Λογικά όταν θα ανοίγεις κάποιο παιχνίδι στο N64 core, και χωρίς να κάνεις load άλλα configs μέσω LB (Με το LB δεν φορτώνω ποτέ τίποτε εκτός από το core που θέλω. Ολα τα άλλα γίνονται από το RA) θα στο ανοίγει με gl ενώ τα υπόλοιπα με Vulkan. Στο δικό μου setup έτσι το κάνω.

Λειτουργεί μια χαρά και το να έχεις 2 ή παραπάνω RA setups, απλά δεν είναι "clean".

 
Eγω αυτο που εχω καταλαβει διαβαζοντας αυτο το θεμα ειναι πως με ολα αυτα που ασχολειστε και με χιλιες δυο ρυθμισεις και cores και πως τα λενε ολα αυτα τελως παντων το μονο που κανετε ειναι να παιδευεστε με ρυθμισεις κατα 80 με 90% και ενα 10 με 20% το πολυ παιζετε παιχνιδια.
 
Eγω αυτο που εχω καταλαβει διαβαζοντας αυτο το θεμα ειναι πως με ολα αυτα που ασχολειστε και με χιλιες δυο ρυθμισεις και cores και πως τα λενε ολα αυτα τελως παντων το μονο που κανετε ειναι να παιδευεστε με ρυθμισεις κατα 80 με 90% και ενα 10 με 20% το πολυ παιζετε παιχνιδια.
Μαζί σου, και εγώ δεν μπορώ να παιδεύω ένα σύστημα για ημέρες, μέχρι να παίξει ένα παιχνίδι που το απλό mame το τρέχει κατευθείαν. Πάντως τους θαυμάζω για την επιμονή τους. :D
 
Χαχαχαχαχαχα

Απο την αλλη ομως, δεν ειναι πολυ καλη φαση απο εναν launcher να μπορεις να τρεχεις οποιοδηποτε πλατφορμα σε ενδιαφερει, οποιοδηποτε παιχνιδι, με τις ρυθμισεις που γουσταρεις, με ολες τις πληροφοριες (ratings, screenshots,videos,manuals,reviews,achievements κτλ) και ολο αυτο το setup ναι ειναι και portable ωστε οταν αλλαξεις Windows  ή PC, να μην κλαις και χανεις ξανα χρονο να στησεις τα σκορπια εμουλατορια?

Τρως (πολυ) χρονο αλλα μετα εχεις ενα πραγμα που τρεχει παντου και παντα και εχει την προσωπικη σου πινελια ;)  

Ειναι και μερος της ρετρο-απασχολησης η αδιακοπη πορεια προς το completion... :)  
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Σουπερ αφου ειναι και portable στην επομενη συναντηση θα σου δωσουμε απο ενα usb ο καθενας να μας το περασεις. :P
 
Εγω wally ειμαι νευρικος ανθρωπος ειμαι συνεχεια στην τσιτα και γενικα γεννηθηκα με νευρα η καλητερα γεννηθηκα με ενα νευρο οπως λεει η κοπελα που ημαστε μαζι αυτο το διαστημα.Εχω πεταξει απο παραθυρο που πρεπει να το τσιμενταρω καποια στιγμη γιατι ειναι διπλα απο κει που παιζω απο gamepad και κονσολα μεχρι και laptop και την οθονη του pc απο τα νευρα μου οποτε αυτο που θελω ειναι απλα να παταω το κουμπι και να παιζω η απλα καποιον απο τους δεκαδες emulators να πεταξω τα roms μεσα και να σεταρω σε ενα λεπτο το gamepad και να ξεκινησω να παιζω.Αμα ειναι να σπαω το κεφαλι μου με ολα αυτα και να με γυρναει το μυαλο και να κινδυνευουν και οι συσκευες μου μακρια και αγαπημενοι :fafoutis: :fafoutis: :fafoutis:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
RetroArch stable (1.7.7)

Launchbox stable (9.8) με Pause screen που ενεργοποιειται με συνδυασμο κουμπιων (η αχιλλειος πτερνα του RetroArch)

Ολα σε ενα, νοικοκυρεμενα :)

LB1.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα