Εσβησα ολα τα Cfg και ισιωσαν οι μαυρες οθονες στο Reicast
Επιασα μετα και εστησα εξ αρχης την RetroArch σε Vulkan. Για πρωτη φορα εφυγα μαλιστα απο τα παραδοσιακα scanlines και πηγα σε CRT Royale που προσομοιαζουν εξαιρετικα πετυχημενα την CRT TV (grill, bleeding κτλ). Θα δω αν το συνηθισω ή θα γυρισω σε EasyCRT και λοιπα παραδοσιακα.
Αφοτου τελειωσα καταλαβα οτι εφαγα πακετο με το Mupen και το Reicast αφου δεν τρεχουν σε Vulkan...αρα και το ξηλωμα πηγε στραφι αφου παλι δεν φορτωνει το Reicast.
Εφτιαξα ενα αρχειο στο φακελο του RetroArch (
retroarch_gl_override.cfg) που περιειχε μια γραμμη
και σε αυτα τα δυο cores εδωσα μεσα στο Launchbox μια extra command line (
--appendconfig retroarch-gl-override.cfg)
Λογικα μιας και
τρεχω το RetroArch μεσω Launchbox (δηλαδη καθε φορα που φορτωνω παιχνιδι το ανοιγω και οταν κανω exit απο το παιχνιδι το κλεινω
), δεν θα επρεπε να ειχα θεμα ομως:
[libretro ERROR] mupen64plus: libretro frontend doesn't have OpenGL support
Για καποιο
ΗΛΙΘΙΟ λογο, ενω του λεω ξεκινα με OpenGL, το RetroArch μαλλον πρωτα ξεκιναει το περιβαλλον (που ειναι σε Vulkan) και μετα παει να εφαρμοσει το appendconfig και να τρεξει σε OpenGL!!!
Και το προβλημα δεν ειναι τα γενικα cfg αλλα κυριως οι shaders οπου στο Vulkan ψαχνει στα slang που ειναι ακυρα στο OpenGL.
Πoλυ πραμα για overwrite καθε φορα...προσπαθω να καταλαβω πως λειτουργουν τα αρχεια μεσα στο
shaders\presets μηπως και καταφυγω σε κατι πιο εκλεπτυσμενο απο το σβησε/αντεγραψε...