Οι shaders είναι φτιαγμένοι (από ότι έχω καταλάβει) για τα internal resolutions του κάθε emulator. Πχ, αν βάλω το N64 σε native internal resolution (320 x 240) σε 1080p screen resolution της οθόνης τότε οι shaders φαίνονται εντάξει με αρκετά ομοιόμορφα scanlines. Αν όμως το βάλω 640 x 480 ή παραπάνω τότε τα scanlines ποτέ δεν είναι ομοιόμορφα και φαίνονται χάλια. Δυστυχώς στο Mupen θέλω 640 x 480 με ένα blur shader για να φαίνεται σαν το πραγματικό οπότε εκεί δεν βάζω scanlines. Γιατί μπορεί το N64 να ήταν low resolution είχε όμως πολύ antialising που δεν φαίνεται στον emulator αν το βάλεις 320 x 240. Με Angrylion δεν έχει θέμα, το antialiasing του N64 γίνεται emulated, οπότε μόνο ένα απλό scanline θέλει.Δεν ξέρω γιατί αλλά ο kurozumi.cgp σε PSX παιχνίδια με Beetle PSX (σκέτο) και gl driver φαίνεται κάπως grainy δηλαδή το mask είναι πιο έντονο και σαν να μην είναι ευθυγραμμισμένο, σε άλλα cores φαίνεται πιο νορμάλ. Μιλάμε για 4χ ανάλυση, integer scale σε 1280χ1024 μονιτορ. Χτες έπαιζα λίγο Diablo με χειριστήριο καναπεδάτο και το παρατήρησα. Άντε βγάλε άκρη. Το Beetle PSX HW ξεκινά και βγάζει μια μαύρη οθόνη ήχο ακούς όμως και ο PSX ReARMed δεν ξεκινά καν σε Windows πάντα. Το ίδιο iso όμως το παίζει καμπάνα σε κινητό Android ο ReARMed.
Εγώ έχω πάρει ένα νέο μόνιτορ στα 240hz. Ειληκρινά, έχει μεγάλη διαφορά από κοινά LCD στα 60hz και πλησιάζει πολύ (αλλά δεν φτάνει) την CRT στο θέμα της θολούρας στην κίνηση.Υπαρχει και το προβλημα με την κινηση.Δεν μπορουν να φτασουν οι hd led/lcd τηλεορασεις την καθαρη κινηση των crt τηλεορασεων.Δεν ξερω αν εχει βγει καποια καινουργια καλη τηλεοραση πχ oled που να εχει την ιδια καθαρη κινηση με crt.Η διαφορα στα 2d ειναι πολυ εμφανης
Η κάθε οθόνη έχει δικο της προφίλ χρωμάτων ανάλογα με το μοντελο. Πχ σε μια φτηνή CRT έβλεπα αλλες αποχρώσεις σε PC με soft15khz απο μια Philips. Εντάξει εννοείται πχ το πρασινο ηταν πρασινο και στις 2 απλα άλλαζε λίγο η απόχρωση και στην ακριβή TV είχες λίγο καλύτερη εικόνα. Μετα η φωτο αυτή δεν είναι screenshot, μπορεί η κάμερα να έχει παραμορφώσει τα χρωματα, συμβαίνει οταν βγαζεις τέτοιες φωτο. Τέλος ορισμένα arcade monitor τα είχαν παίξει σε τέτοιο βαθμο απο τις χιλιαδες ώρες χρήσης που είχαν πεσμένο κοκκινο η μπλε κλπ σε πολλά ηλεκτρονικά που θυμάμαι εγώ. Είχα πετύχει ενα pacman πρόσφατα όταν ταξίδευα με ενα καράβι και είχε μονο μπλε τα αλλά 2 καλώδια r,g πρέπει να είχαν κοπεί lol.τα χρώματα στην εικόνα που πόσταρες έχουν μεγάλη διαφορά. Τελείως άλλες αποχρώσεις. Για ποιο λόγο να γίνεται αυτό? Στο MAME υποτίθεται ότι είναι accurate το emulation. Εχει να κάνει με την LCD? Και πάλι όμως σε άλλη οθόνη η ίδια φωτό δεν θα έπρεπε να έχει τα σωστά χρώματα? Με προβλημάτισε αυτό τώρα.
Πηρα μια sony trinitron 21" πριν λιγο καιρο με λιγες ωρες λειτουργιας να την εχω καβατζα και η εικονα στα ρετρο ειναι το κατι αλλο.Εννοείται οτι η CRT δεν έχει αντίπαλο και ειδικα αν εχεις καμια Trinitron το αποτέλεσμα είναι φαντασμαγορικό.