RetroArch (PC)

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Wally
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
@Imgema Δεν καθεται.

Tα roms ειναι zipped (ΜΑΜΕ), το mess folder σου μεσα στο System, διορθωσα τα Path στο astrcde.ini και τα bios τα εβαλα και στο System
 

Συνημμένα

  • Clipboard0b.jpg
    Clipboard0b.jpg
    232,1 KB · Προβολές: 6
  • Clipboard0c.jpg
    Clipboard0c.jpg
    159,5 KB · Προβολές: 6
Τελευταία επεξεργασία:
@Imgema Δεν καθεται.

Tα roms ειναι zipped (ΜΑΜΕ), το mess folder σου μεσα στο System, διορθωσα τα Path στο astrcde.ini και τα bios τα εβαλα και στο System
Δοκιμασε να τα κανεις unzip. Δεν θυμαμαι πως ειναι τα δικα μου. Οταν παω σπιτι θα σου πω. Μπορει να θελει να αλλαξεις και core options οποτε να σου ποσταρω τι να γραψεις μεσα.

Ξέρεις τι γίνεται το Gameboy δεν είχε τόσο κοντραστ δηλαδή τα χρώματα ήταν κοντά το ένα στο άλλο και δεν ξεχώριζες πολύ καλά τι γίνεται στην οθόνη
Γινεται και αυτο. Αλλα δεν θα βλεπεις τιποτα. Θα κανω ενα preset αργοτερα.
 
@Wally

Tα roms τα έχω κι εγώ ζιπαρισμένα αλλά έχω και το bios μέσα στον ίδιο φάκελο, δεν ξέρω αν έχει σημασία.

Το cfg/opt τα βλέπει σαν "MESS 2015".

mess_alternate_renderer = "disabled"
mess_auto_save = "disabled"
mess_boot_from_cli = "enabled"
mess_boot_to_bios = "disabled"
mess_boot_to_osd = "disabled"
mess_cheats_enable = "enabled"
mess_media_type = "cart"
mess_mouse_enable = "disabled"
mess_read_config = "enabled"
mess_saves = "game"
mess_softlists_auto_media = "enabled"
mess_softlists_enable = "enabled"
mess_throttle = "disabled"
mess_write_config = "enabled"

Ετσι είναι τα δικά μου. Αν δεν σου λειτουργεί μάλλον φταίει το launcher. Εγώ χρησιμοποιώ Rocketlauncher/Hyperspin οπότε δεν ξέρω αν κάτι υπάρχει στο module που να το βοηθάει.
 
Και οπως καταλαβες, εκει που ελεγα οτι τελειωσα...προσθεσα αλλα 4 platforms...ετσι για να στεγνωσουμε και το Emumovies :)

Mεχρι να αποφασισω για το δισκο, δεν εχω πλεον πολλα περιθωρια για προσθηκες...

Αρα παω σε 2GB και αρα προσωρινα οχι σε SSD λογω κοστους.
 

Συνημμένα

  • launchbox_disk.jpg
    launchbox_disk.jpg
    8,8 KB · Προβολές: 2
Αρα παω σε 2GB και αρα προσωρινα οχι σε SSD λογω κοστους.
Εννοεις 2 ΤΒ.

Πάντως σκέψου και την λύση του να βαλεις μόνο τα media και το cache σε μικρότερο SSD. Δεν χρειάζεται καν να χαλάσεις τα path σου, απλά κάνε το κολπάκι με τα symbolic link. Οπως έκανα εγώ με τον φάκελο cache.

To image cache του Launchbox είναι καμια 350αρια ΜΒ κάθε για κάθε 10.000 games περίπου. Aλλά αμα το αφήσω στον σκληρό, κανει κάποια ώρα να δειξει τις εικόνες (το χρησιμοποιώ σαν desktop) ακόμα και αν είναι ήδη cached. Με το symbolic link όμως μεταφέρω τον φάκελο cache στο RAMDisk μου χωρις να αλλάξω κανένα path στο LaunchBox (ούτε καν χρειάζομαι SSD, κλέβω λίγη από την RAM). Eξάλλου δεν έχει καν την δυνατότητα το LaunchBox να αλλάξει το path του cache από μόνο του. Οπότε έκανα αυτό:

mklink /J G:\LaunchBox\Images\Cache F:\LaunchBox\Cache

Ετσι, παρόλο που από τον δίσκο G μεταφέρθηκε στον δίσκο F (που είναι το RAMDisk), το LaunchBox εξακολουθεί να το βλέπει σαν G αφού δεν άλλαξα paths. Και τώρα είναι πολύ πιο γρήγορο το διάβασμα των cached images. Εμφανίζονται σχεδόν αμέσως. Και δεν πείραξα τίποτα, το setup είναι ολόιδιο. Μπορείς δηλαδή μετά να σβήσεις το symbolic link και να μεταφέρεις τα media στον μεγάλο δίσκο οπως πριν και θα είναι σαν μα μην είχες κάνει τίποτα (απλα θα είναι πιο αργό).

Θα μπορούσες να κάνεις κι εσύ το ίδιο, όχι μόνο με το cache αλλά με όλο τον φάκελο images, videos, κλπ. Θα γλιτώσεις και χώρο στον ήδη υπάρχον δίσκο για να βάλεις εξτρά συστήματα οπότε δεν θα χρειαστείς καινούριο μεγάλο.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Τελικα καταφερες να τρεξεις τα G&W με το RetroArch MAME core?
 
Ναι απλά πήγαιναν αργά. Είπα ότι θα κάτσω να κάνω το ίδιο που έκανα με τα artwork των Tiger αλλά βαρέθηκα και το άφησα. Ετσι κι αλλιώς με το standalone MAME συμπεριφέρεται πολύ καλά με όλα τα launchers και δεν θα έβαζα κάποιον shader σε αυτά οποτε δεν με νοιάζει τόσο. Θα κάτσω σε κάποια φάση να το κάνω όμως παρόλα αυτά.

Εμένα το μηχάνημα που με νοιάζει πιο πολύ να παίξει στο retroarch είναι η Amiga αλλά όλα τα games τα έχω σε WHDload και δεν τρέχουν στο core λόγω καποιου bug μου είπαν. Πρέπει να μετονομάσω λέει κάτι αρχεία μέσα στα zip, το κάθε ένα να έχει την ονομασία του παιχνιδιού. Ναι καλά, ποιος κάθεται να κανει edit σε 2.000 αρχεία ξεχωριστά?

Edit: Πείραξα μόνο ένα artwork για να το τεστάρω, έκανα ότι και στα Tiger. Εξακολουθεί και σέρνεται το MAME core.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Εγώ τώρα ανακάλυψα τα thumbnails στην playlist, είμαι πολύ πίσω. Άλλαξε όλη η εμπειρία παράδειγμα έχεις 100 roms του pc engine και δεν ήξερες τι παιχνίδι είναι το καθένα. Τώρα βγάζεις άκρη.
 
Ετσι ξεκιναει :)

Σε λιγο θα δεις οτι θελεις και Info του παιχνιδιου (σεναριο, χρονολογια, κατασκευαστης κτλ).
Μετα θα θελεις και Videos (να εχεις μια αποψη του gameplay).
Μετα θα θελεις Manuals (μην μου πεις οτι καταλαβαινεις πως παιζεται το E.T στο 2600 χωρις εγχειριδιο?)
Μετα θα θελεις να βλεπεις και Ratings απο την κοινοτητα να αποφευγεις τη σαλαμουρα
Μετα θα θες να τσεκαρεις τι ψαρια πιανεις οποτε θα τσιμπησεις και RetroAchievements
Μετα θα θελεις να ψαχνεις, ομαδοποιεις μεσα στη συλλογη σου (πχ να παιξεις το Alien 8 σε ολες τις πλατφορμες)

οποτε θα οδηγηθεις μαθηματικα σε καποιο Launcher... :P
 
@Wally

Την Amiga την τρέχεις με RetroArch?

Tα ADF κλπ τρέχουν κανονικά. Ομως εγώ έχω αρπάξει ένα πανέμορφο Amiga πακέτο (το οποίο ήταν μέσα στο 8TB Hyperspin setup) με 2.000 παιχνίδια, όλα WHDload για να μην κάνει swap+loading συν ολα τα media, με ελάχιστα κενά. Δυστηχώς αυτά τρέχουν μόνο με το standalone WINUAE που δεν βολευει καθόλου γιατί το core δεν τα τρέχει τα συγκεκριμένα αρχεία.

Ειναι το μόνο αγκάθι στο setup μου.
 
Εχω κολλησει στο Damien pack με το WinUAE.
Εχει το κακο με τα χαζο-scanlines του WinUAE αλλα εχει ξεχωριστο config για καθε παιχνιδι και ετοιμα τα multi disk
Ξερεις αν το RetroArch amiga core τρεχει .uae αρχεια?
 
Ερώτηση 1 σε spectrum-c64-amstrad δεν μου βγάζει thumbnails στα playlist σε εσάς βγάζει;
Ερώτηση 2 με ποιο core παίζουν τα adf;
 
1)Δυστυχως δεν εχω ασχοληθει με Thumbnails στη RetroArch. Θα σου προτεινα να πας κατευθειαν σε καποιο Launcher (πχ LaunchBox, Hyperspin κτλ)
2)Με το PUAE (το οποιο btw λειτουργει με uae αλλα οχι με τα πολυπλοκα uae του Damien - για να απαντησω στην προηγουμενη ερωτηση μου)
Παντως με CRT shaders, "τρεμει" (ισως λογω υψηλοτερης αναλυσης)
 
Τελευταία επεξεργασία:
@Imgema
Αν εχεις κρατησει το Damien WINUAE pack, φαινεται να παιζει σχεδον οπως ειναι με τον PUAE
Χρειαζεται απλα να κανεις με Notepad++ :
ενα μαζικο replace σε ολα τα uae αρχεια ωστε τα relative path να γινουν absolute path​
ενα μαζικο delete τη γραμμη

Φορτωνεις τα .uae και αυτα φροντιζουν τα υπολοιπα

Αν βρεις καια κανα κολπο να μην κανει τρεμουλο στα CRT shaders, φαινεται να καθεται η φαση.
Θα δοκιμασω και περαιτερω (5 παιχνιδια φορτωσα)

Οποιος θελει βοηθεια, μου λεει
 
Τελευταία επεξεργασία:
Για το τρέμουλο είχα γράψει σε εκείνο το θέμα hatari με retroarch και shaders

 
Με τον crt_pi δεν τρεμει αλλα εχει ενα moire...κατι σαν αναγλυφο απο πισω
 
Κάνε αυτό που γράφω στο λινκ που έβαλα. Κάνε μοντιφα την λίστα και σώσε ως glslp και θα παίξει χωρίς τρέμουλο.
 
Ξεκίνησα να στήνω Nintendo 3DS. Δύσκολο να βρεις όλα τα assets αλλά στο Launchbox φαίνεται να έχει περισσότερα box art από ότι στο Emumovies. Μονο 20 παιχνίδια έστησα, δεν ξέρω και πολλά από 3DS, συν το ότι μερικά πιάνουν και πάνω από 3GB, όπως το Resident Evil Revelations.

To Citra Core φαίνεται να λειτουργεί καλύτερα από ότι περίμενα, σε σχέση με το standalone. Συν το ότι μπορείς να ελέγχεις το touch screen με το δεξί analog stick αντί για το mouse (Οπως και στο DS core) οπότε κάνει και για πολυθρόνα, αυτό δεν θυμάμαι να το είχα καταφέρει στο standalone, μπορεί και να γίνεται αλλά στο core μπορείς να ελέγχεις με mouse και analog stick ταυτόχρονα (το πάτημα του μοχλού προς τα μέσα μετράει σαν touch/click). Πολύ εύχρηστο.

Και το αποτέλεσμα των δύο multi-screen κονσολών της Nintendo στο RetroArch

DS:

DS.png


3DS:

3DS.png


Υπάρχει και η λύση για ρεαλιστικό overlay με χωρισμένες τις οθόνες:

Untitled.png


Το παραπάνω δεν γίνεται με το 3DS όμως γιατί το Citra δεν σου δίνει επιλογή να έχεις χώρισμα μεταξύ των οθονών. Οπότε τα έκανα και τα δύο όπως στις πρώτες εικόνες. Καλύτερα έτσι, είναι και λίγο πιο μεγάλες οι οθόνες σε μέγεθος.

Shaders δεν βάζω σε αυτά, τα θεωρώ "σύγχρονα μηχανήματα" με καθαρή εικόνα, έτσι κι αλλιώς έχω ανεβάσει και λίγο το internal resolution.
 
Τελευταία επεξεργασία:
@Wally

Θυμασαι που σου είχα δείξει πως το Flycast δεν τρέχει τα παιχνίδια με το ίδιο ομαλό frame rate όπως το Demul?

E, το πρόβλημα ήταν ότι το ηλίθιο Flycast τα έτρεχε στα 50hz αντι για 60hz. Και αυτό γιατί το "Broadcast" στα core options ήταν στο "auto" και μάλλον το Flycast θεωρεί τα 50hz σαν το Default... Πρέπει να το αλλάξεις στο NTSC για να φτιάξει.

Ωρες ώρες ακόμα κι εγώ απορώ.
 
Πίσω
Μπλουζα