RetroArch (PC)

1@Imgema[/USER] Ενα θεμα που με απασχολει ειναι η αυτοματη δημιουργια m3u για τα disks στα διαφορα cores του RetroArch (απο CPC μεχρι DC).

Δεν ξερω αν υπαρχει κατι ή αν πρεπει να κατσω να το γραψω.

Ιδανικα θελω να τα βρισκω, να φτιαχνω το m3u και μετα στο Launchbox με καποιο batch τροπο να αντικαθιστω το υπαρχον map στα CD με νεο map στο m3u

Αααααα να μην ξεχασω 1@metalcandyman[/USER]  χαχαχαχαχαχα

 
Εγώ παρατήρησα ότι όταν ανοίγω στο RetroArch, πχ το παιχνίδι "D" στο PS1 που είναι 3 CD, μου φτιάχνει αυτόματα ένα "D (USA).m3u" στον φάκελο του πρώτου CD.

Δεν ξέρω αν ο 1@metalcandyman[/USER] έχει παρατηρήσει κάτι παρόμοιο.

 
Μηπως το κανει το RocketLauncher αυτο?
 
Δεν ξερω, μπορεί και να το κανει το RL. Δεν δίνω και πολύ σημασία. Ετσι κι αλλιώς στο RA υπάρχει η δυνατότητα να αλλάξεις CD, έχεις δεν έχεις αυτό το αρχείο (main menu/disk control).

Στην Amiga όλα τα roms είναι Whdload οπότε δεν έχει να αλλάζεις δισκέτες. Στα 8bit δεν ξέρω πως τις αλλάζεις ή αν γίνεται.
 
Tασο ναι ρε φιλος τωρα που το λες και σε μενα συμβαινει αυτο αλλα με μια διαφορα.Για παραδειγμα οταν ανοιγω στο RetroArch πχ το παιχνίδι "F" στο PS1 που είναι 3 CD με φτιαχνει αυτοματα ένα "F (EU).m3u" στον φακελο του τριτου CD ομως και οχι του πρωτου.Πραγματικα εχω σπασει το κεφαλι μου να βρω λυση γιαυτο το θεμα αλλα κλαιν μαιν καποια στιγμη θα βρω την ακρη εξαλου το Retroarch στην ουσια ειναι το δωρο του θεου στην gaming κοινοτητα.αχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ τι ωραια που νιωθω να καθομαι στον υπολογιστη 4 ωρες και να ρυθμιζω,ρυθμιζω και ξανα ρυθμιζω και στο τελος να συνειδητοποιω πως εχω παιξει μολις κανα δεκαλεπτο σκετη απολαυση λεμε.Τι ωραιες που ειναι οι ρυθμισεις ποιο gaming τωρα εξαλου αν ολα τα φιλτρα δεν ειναι στην εντελεια οι scanlines και οι αναλυσεις δεν θελω ουτε να το βλεπω :p :p :p :diablotin:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Θα είναι υπερβολή αν πω ότι αυτά που έγραψε ο Βασίλης εγώ τα νιώθω πραγματικά?  :p
 
Τασος προς Retroarch με πολυ αγαπη.

:p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
.Τι ωραιες που ειναι οι ρυθμισεις ποιο gaming τωρα εξαλου αν ολα τα φιλτρα δεν ειναι στην εντελεια οι scanlines και οι αναλυσεις δεν θελω ουτε να το βλεπω :p :p :p :diablotin:


Θα είναι υπερβολή αν πω ότι αυτά που έγραψε ο Βασίλης εγώ τα νιώθω πραγματικά?  :p
Στα ρετρο παιχνιδια η καλη εικονα για μενα τουλαχιστον παιζει μεγαλο ρολο.Και σε καινουργια παιχνιδια εννοειται παιζει ρολο η εικονα.Αν ενα καινουργιο παιχνιδι εχει σχεδιαστει να δεiχνει καλα στα 1080p με hdmi θα φαινεται χαλια αν αλλαξουμε την συνδεση και παιζουμε με scart και 480p στην hd οθονη.Ακομα και με hdmi σε 480p θα φαινεται πολυ χειροτερα.Δεν θα ειναι ενοχλητικο αυτο?

Το καλο ειναι οτι τα καινουργια HD παιχνιδια ειναι σχεδιασμενα για την σημερινη τεχνολογια τηλεορασεων που υποστηριζουν υψηλες αναλυσεις αλλα οχι τα παλια 2d παιχνιδια δεκαετιας 80-90.Η hd οθονη ειναι η λαθος τεχνολογια για την απεικονιση των παλιων παιχνιδων και πιστευω οι περισσοτεροι θα ηθελαν την αυθεντικη απεικονιση CRT σε αυτα τα παιχνιδια.Στην hd θα ηθελαν να ειχαν το καλυτερο δυνατο αποτελεσμα μεσω φιλτρων.

Αν βλεπουμε μια ταινια πιστευω ολοι θελουμε καθαρη σωστη hd εικονα.Το ιδιο και στα παιχνιδια του ps4,xbox one,pc.Το ιδιο και για την σωστη εικονα των ρετρο.Ετσι και για μενα το retroarh θα ηταν τελειως αχρηστο στις hd τηλεορασεις χωρις σοβαρα φιλτρα.Δεν φτανουν στο 100% της αποδοσης της εικονας της crt αλλα καποιος που δεν εχει crt ειναι μια καλη επιλογη.Δυστυχως ομως η θολουρα στην κινηση για μενα χτυπαει ασχημα στο ματι.

Χωρις φιλτρα στην hd οπως εχω γραψει και σε αλλα ποστς η εχεις απλα την εκδοση του mame η το retroarch η το hyperspin κλπ δεν νομιζω να εχει καποιο νοημα με αυτο το αποτελεσμα.

/monthly_2019_08/haggar.jpg.9befb0886ce0dc5e2edee4a83e95a536.jpg

Τα σοβαρα φιλτρα για μενα ειναι οτι σημαντικοτερο στις hd οθονες για να μην ειναι αχρηστα το retroarch,emulators 
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Και ηδού το αποτέλεσμα με CRT-Lottes χωρίς Bloom, στο αγαπημένο μου 2D game σε γραφικά, το Gunforce 2.

(Δεξί κλικ, view image και zoom για σωστά scanlines):

gunforc2-190926-191357.png
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ωραια η φωτο imgema και πολυ καλο παραδειγμα ενος σοβαρου φιλτρου.

Μεγαλη φωτο για καλυτερα συμπερασματα με zoom.Ωραιες scanlines παλιας καμπυλωτης οθονης τεχνολογιας shadow mask.Σ αυτο που υστερει ομως ειναι στην λαμψη του φωσφορου.Σε μια normal ρυθμιση contrast στην crt οθονη το χρωμα και η λαμψη φαινονται πιο εντονα.Πχ στις εκρηξεις με την φωτεινοτητα του ασπρου η στο μπλε με το ασπρο η λαμψη/αντιθεση ειναι πιο εντονη στην crt με αποτελεσμα να φαινονται και τα χρωματα πιο λαμπερα.Μιλαω για το normal contrast σε μια καλη crt.Εννοειται ομως και στην crt μπορεις να δεις λιγοτερη λαμψη αν χαμηλωσεις contrast φωτεινοτητα η σε monitors με πολλες χιλιαδες ωρες λειτουργιας.

Εννοειται ομως το αποτελεσμα ειναι πολυ καλο για την hd οθονη.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Σ αυτο που υστερει ομως ειναι στην λαμψη του φωσφορου.Σε μια normal ρυθμιση contrast στην crt οθονη το χρωμα και η λαμψη φαινονται πιο εντονα.Πχ στις εκρηξεις με την φωτεινοτητα του ασπρου η στο μπλε με το ασπρο η λαμψη/αντιθεση ειναι πιο εντονη στην crt με αποτελεσμα να φαινονται και τα χρωματα πιο λαμπερα.
Το γνωρίζω αυτό αλλά επίσης έχει να κάνει και με την οθόνη που βλέπεις την φωτογραφία αυτήν την στιγμή.

Εγώ πάντως όταν παίζω τέτοια games, βάζω ένα profile που έχω φτιάξει για το καινούριο monitor που έχω ώστε να πάει το contrast και το backlight στο 90%. Δίνει αρκετή λάμψη θεωρώ, τουλάχιστον στο συγκεκριμένο monitor.

Το μόνο που μένει, για μένα, είναι το motion blur. Παρότι 240hz, αμα το content είναι 60fps δεν μπορεί να κάνει κάτι η οθόνη να το φτιάξει. Ενώ αμα έτρεχε στα 240fps θα ήταν πεντακάθαρο. Έπαιξα ένα σύγχρονο παιχνίδι 2D (το Monster Boy) που μπορεί να τρέξει όσο πάει η οθόνη και να το σηκώσει το PC μου στα 240fps και ήταν λες και έπαιζα σε CRT. Μηδέν θολούρα στην κίνηση. Και πεντακάθαρο 1080p artwork ταυτόχρονα. Το καταευχαριστήθηκα και άξιζε τα παραπάνω χρήματα που έδωσα για 240hz οθόνη. Γιατί φαντάσου ότι και στα 144hz υπάρχει ακόμα λίγη θολούρα.
 
Έπαιξα ένα σύγχρονο παιχνίδι 2D (το Monster Boy) που μπορεί να τρέξει όσο πάει η οθόνη και να το σηκώσει το PC μου στα 240fps και ήταν λες και έπαιζα σε CRT.
Eχει και hd γραφικα που ειναι οτι πρεπει για hd οθονες.Αυτο που δεν μου αρεσει σε καινουργια 2d παιχνιδια ειναι οταν τα φτιαχνουν πιξελιασμενα (pixel art) για τις hd οθονες.Μου αρεσει μερικοι που τα λενε και ρετρο γραφικα η πως ηταν τα παιχνιδια την δεκαετια 80-90 οταν βλεπουν 2d παιχνιδια pixel art στην hd ενω δεν εχει καμια σχεση με ρετρο αυτο το πραγμα.Ειναι κατι που μπορουμε να το δουμε μονο σε hd οθονεs. 
 
Ανακοίνωσαν ότι θα κάνουν πιο συχνά updates λέει στο RetroArch.

Δεν μπορώ να πω ότι είμαι φαν της ανακοίνωσης. Θα προτιμούσα να αξιοποιούσαν περισσότερο χρόνο στα cores παρά στο ίδιο το πρόγραμμα το οποίο είναι ολοκληρωμένο και απλά τώρα προσθέτουν/αλλάζουν πολύ δευτερεύοντα πράγματα. Υπάρχουν outdated cores, προβληματικά/unfinished cores και ακόμα να πιάσουν το SuperModel core που είχαν υποσχεθεί πριν από 8.500 χρόνια.
 
Συμφωνω. Ουσιαστικα αλλαξε η εκδοση για τα gestures στα mobile. Σκοτιστηκα.

Υπαρχουν cores που θελουν σοβαρη δουλεια (πχ EightyOne, ο FreeIntv κτλ) καθως και open source emulators που θα μπορουσαν να γινουν cores.

Αυτο με το Supermodel εχει καταντησει ανεκδοτο
 
Μιας και όλα επανήλθαν είπα να κάνω το post που περίμενα εδώ και κάποιες μέρες.

Το εξαιρετικό shader για Game Boy έχει διαφορετικές χρωματικές παλλέτες και ήθελα την γνώμη σας για το ποια προτιμάτε και ποια πιστευετε ότι είναι πιο κοντά στο πραγματικό Game Boy:

Kung-Fu Master (USA, Europe)-191112-180854.png

Kung-Fu Master (USA, Europe)-191112-180952.png

Προσωπικά θεωρώ το δευτερο λίγο καλύτερο αλλά δεν ξέρω μηπως το πρώτο είναι πιο κοντά στο κανονικό? Εχω Game Boy αλλά που να του αγοράζω μπαταρίες τώρα...
 
Πρεπει να ντρεπεσαι που το ρωτας αυτο λες και δεν εχεις ξαναδει Game Boy :p :p :p :p
Φυσικα και η πρωτη φωτογραφια ειναι πιο κοντα στο original Game Boy.
 
  • Like
Reactions: Ace
Πρεπει να ντρεπεσαι που το ρωτας αυτο λες και δεν εχεις ξαναδει Game Boy :p :p :p :p
Φυσικα και η πρωτη φωτογραφια ειναι πιο κοντα στο original Game Boy.
Ελα ρε συ, τόσο πράσσινο ήταν?

Εχω καιρό να δω, άσε.

Δεν ξέρω αν προτιμώ να είναι πιο κοντά στο original ή στο τι μου αρέσει οπτικά. Μήπως αμα ανέβαζες το contrast κιτρίνιζε όπως η κάτω φωτό?
 
Tασο οτι κιτρινιζε κιτρινιζε αλλα δεν θυμαμαι αν κιτρινιζε τοσο πολυ.Η κλασσικη εικονα που εχω στο μυαλο μου ειναι η πρωτη φωτογραφια η οποια ειναι λες και εχεις μπροστα σου το Game Boy.Δυστηχως δεν εχω το δεικο μου αυτη την στιγμη στο σπιτι για να σε πω σιγουρα.
 
imgema ειχα κρατησει την εικονα με το final fight απο το arcade monitor που ειχες βαλει (εχουν χαθει τα ποστς) και μιας και αλλαξα για λιγο τηλεορασεις απο sony σε philips για το pc εβαλα το mame και εβγαλα και μια φωτο.

Ενωσα τις φωτο.Αριστερα ειναι η δικια σου φωτο και δεξια η δικια μου.Δεξι κλικ για να φαινεται καλυτερα.

arcade monitor and crt tv.JPG
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πίσω
Μπλουζα