RetroArch (PC)

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Wally
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Πανω κατω τα ιδια. Εκανα ενα αλφαβητικο export απο το Launchbox. Arcades εχω κανει επιλογες γιατι με βολευει πολυ το TATE, τα shaders που εχω στησει στο κανονικο MAME (που με κουρασε αρκετα μεχρι να ερθει στα μετρα μου).
Τα κοκκινα ειναι με standalone. Τα υπολοιπα με Retroarch (και στα "δυσκολα" εχω και alternative τον αντιστοιχο standalone για τις κακοτοπιες).

3DO Interactive Multiplayer
Acorn BBC
Amstrad CPC
Amstrad GX4000
Arcade Vector
ArcadeCave
ArcadeCPS2
ArcadeFavorites
ArcadeNeoGeo
Atari 2600
Atari 5200
Atari 7800
Atari 800
Atari Jaguar
Atari Lynx
Atari ST
Bally Astrocade
ColecoVision
Commodore 64
Commodore Amiga
Commodore Amiga CD32
Commodore Plus 4
Daphne
Emerson Arcadia 2001
Entex Adventure Vision
Fairchild Channel F
Game&Watch(MESS)
GCE Vectrex
Interton VC 4000
Magnavox Odyssey 2
Mattel Intellivision
MS-DOS
MSX
MSX2
NEC PC Engine
NEC TurboGrafx-16
NEC TurboGrafx-CD
Nintendo 64
Nintendo DS
Nintendo Entertainment System
Nintendo Game & Watch
Nintendo Game Boy
Nintendo Game Boy Advance
Nintendo Game Boy Color
Nintendo GameCube
Nintendo Virtual Boy
Nintendo Wii
Nintendo Wii U
PC Engine SuperGrafx
RetroGames
ScummVM
Sega 32X
Sega CD
Sega Dreamcast
Sega Game Gear
Sega Genesis
Sega Master System
Sega Model 3
Sega Naomi
Sega Saturn
Sega SG-1000
Sharp X68000
Sinclair ZX Spectrum
Sinclair ZX Spectrum Homebrew
Sinclair ZX81
SNK Neo Geo Pocket Color
Sony Playstation
Sony Playstation 2
Sony PSP
Super Nintendo Entertainment System
Thomson
Touhou Project
VisualPinballX
WonderSwan Color

Wally παρατηρω πως και συ οπως και γω δεν εχεις το Watara Supervision.Να το προσεξεις αυτο :p :p :p :p :p :p :p :p
 
Βγαζουν αβερτα νεες εκδοσεις. Καλο αυτο (αν και εγω συνεχιζω να κατεβαζω σχδον καθημερινα τα nightlies)

Ευπροσδεκτη η αλλαγη στο Disk Control και θα αναγκαστω να ολοκληρωβη την κατασκευη των M3u που ειχα αφησει στη μεση. Για να γινει πιο περιπλοκο, το Launchbox προσφερει μια αντιστοιχη λειτουργια (ειχα παλια ζητησει αυτοματα M3u αλλα το πιασαν αλλιως) που δεν εχω πολυκαταλαβει τι κανει και πως λειτουργει.

Για DC, GameCube,Wii (τα τρεχω και αυτα απο RetroArch με Vulkan) που ο venom δεν πολυπαιζει λογω αναλυσης, κατεληξα στον 4xsoft-easymode-halation-3D-480-vga
alias0 = ""
alias1 = ""
alias2 = "ORIG_LINEARIZED"
alias3 = ""
alias4 = ""
alias5 = ""
alias6 = ""
BRIGHTNESS = "1.000000"
CONTRAST = "3.000000"
DIFFUSION = "0.120000"
filter_linear0 = "true"
filter_linear2 = "false"
filter_linear3 = "true"
filter_linear4 = "true"
filter_linear5 = "false"
filter_linear6 = "true"
float_framebuffer0 = "false"
float_framebuffer1 = "false"
float_framebuffer2 = "false"
float_framebuffer3 = "false"
float_framebuffer4 = "false"
float_framebuffer5 = "false"
float_framebuffer6 = "false"
GAMMA_INPUT = "2.400000"
GAMMA_OUTPUT = "2.200000"
GEOM_CORNER_SIZE = "0.000000"
GEOM_CORNER_SMOOTH = "150.000000"
GEOM_CURVATURE = "0.000000"
GEOM_WARP = "0.000000"
HALATION = "0.120000"
ia_B = "1.050000"
ia_black_level = "0.000000"
ia_BOTMASK = "0.000000"
ia_bright_boost = "0.050000"
ia_contrast = "1.100000"
ia_FLIP_HORZ = "0.000000"
ia_FLIP_VERT = "0.000000"
ia_G = "0.950000"
ia_GRAIN_STR = "0.000000"
ia_LMASK = "0.000000"
ia_luminance = "1.100000"
ia_monitor_gamma = "2.200000"
ia_overscan_percent_x = "0.000000"
ia_overscan_percent_y = "0.000000"
ia_R = "0.950000"
ia_RMASK = "0.000000"
ia_saturation = "1.200000"
ia_SHARPEN = "0.000000"
ia_target_gamma = "2.400000"
ia_TOPMASK = "0.000000"
ia_XPOS = "0.000000"
ia_YPOS = "0.000000"
ia_ZOOM = "1.000000"
INTERLACING_TOGGLE = "0.000000"
MASK_SIZE = "1.000000"
MASK_STRENGTH_MAX = "0.500000"
MASK_STRENGTH_MIN = "0.200000"
MASK_TYPE = "6.000000"
mipmap_input0 = "false"
mipmap_input1 = "false"
mipmap_input2 = "false"
mipmap_input3 = "false"
mipmap_input4 = "false"
mipmap_input5 = "false"
mipmap_input6 = "false"
parameters = "RESOLUTION_X;RESOLUTION_Y;CONTRAST;ia_target_gamma;ia_monitor_gamma;ia_overscan_percent_x;ia_overscan_percent_y;ia_saturation;ia_contrast;ia_luminance;ia_black_level;ia_bright_boost;ia_R;ia_G;ia_B;ia_ZOOM;ia_XPOS;ia_YPOS;ia_TOPMASK;ia_BOTMASK;ia_LMASK;ia_RMASK;ia_GRAIN_STR;ia_SHARPEN;ia_FLIP_HORZ;ia_FLIP_VERT;GAMMA_INPUT;GAMMA_OUTPUT;SHARPNESS_H;SHARPNESS_V;MASK_TYPE;MASK_STRENGTH_MIN;MASK_STRENGTH_MAX;MASK_SIZE;SCANLINE_STRENGTH_MIN;SCANLINE_STRENGTH_MAX;SCANLINE_BEAM_MIN;SCANLINE_BEAM_MAX;GEOM_CURVATURE;GEOM_WARP;GEOM_CORNER_SIZE;GEOM_CORNER_SMOOTH;INTERLACING_TOGGLE;HALATION;DIFFUSION;BRIGHTNESS"
RESOLUTION_X = "0.000000"
RESOLUTION_Y = "0.000000"
scale_type_x0 = "source"
scale_type_x2 = "source"
scale_type_x3 = "source"
scale_type_x4 = "source"
scale_type_x5 = "source"
scale_type_y0 = "source"
scale_type_y2 = "source"
scale_type_y3 = "source"
scale_type_y4 = "source"
scale_type_y5 = "source"
scale_x0 = "1.000000"
scale_x2 = "1.000000"
scale_x3 = "1.000000"
scale_x4 = "1.000000"
scale_x5 = "2.000000"
scale_y0 = "1.000000"
scale_y2 = "1.000000"
scale_y3 = "1.000000"
scale_y4 = "1.000000"
scale_y5 = "2.000000"
SCANLINE_BEAM_MAX = "1.000000"
SCANLINE_BEAM_MIN = "1.000000"
SCANLINE_STRENGTH_MAX = "0.000000"
SCANLINE_STRENGTH_MIN = "0.000000"
shader0 = ":\shaders\shaders_slang\xsoft\shaders\4xsoft.slang"
shader1 = ":\shaders\shaders_slang\misc\image-adjustment.slang"
shader2 = ":\shaders\shaders_slang\crt\shaders\crt-easymode-halation\linearize.slang"
shader3 = ":\shaders\shaders_slang\crt\shaders\crt-easymode-halation\blur_horiz.slang"
shader4 = ":\shaders\shaders_slang\crt\shaders\crt-easymode-halation\blur_vert.slang"
shader5 = ":\shaders\shaders_slang\crt\shaders\crt-easymode-halation\threshold.slang"
shader6 = ":\shaders\shaders_slang\crt\shaders\crt-easymode-halation\crt-easymode-halation.slang"
shaders = "7"
SHARPNESS_H = "0.600000"
SHARPNESS_V = "0.600000"
srgb_framebuffer0 = "false"
srgb_framebuffer1 = "false"
srgb_framebuffer2 = "true"
srgb_framebuffer3 = "true"
srgb_framebuffer4 = "true"
srgb_framebuffer5 = "true"
srgb_framebuffer6 = "false"
wrap_mode0 = "clamp_to_border"
wrap_mode1 = "clamp_to_border"
wrap_mode2 = "clamp_to_border"
wrap_mode3 = "clamp_to_border"
wrap_mode4 = "clamp_to_border"
wrap_mode5 = "clamp_to_border"
wrap_mode6 = "clamp_to_border"

Απορια. Χρησιμοποιω ως χειρηστηρια ενα XBOX 360 wired και μια ιδιοκατασκευη μου arcade stick με τον Dragonrise encoder (ZeroDelay) ως XInputs.
Για να δει με το ονομα του το arcade stick, πειραξα τα autoconfig διοτι με το ιδιο ID (121) ειναι και το Retrolink_N64_USB

Για το 360 θυμαμαι οτι παλιοτερα οταν ξεκιναγα ενα core το εκανε popup ως XBOX 360 Controller.
Εδω και καμποσο καιρο το κανει ως XInput Controller
Οντως στο XInput φακελο δεν βρισκω ΧΒΟΧ360.cfg (που υπαρχει στο φακελο DInput αλλα δεν θελω να μπλεξω με το παλιακο DInput)

Γιατι?

Για το Dolphin Core και τον Dolphin εχει κανεις να ποσταρει καποιο βελτιωμενο controller config για 360 pad?
 
Δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω γιατί έχω μόνο XBOX controllers (και τώρα απέκτησα και από XBOX One) οπότε δεν έτυχε να μπλέξω με τέτοια προβλήματα στο θέμα input.

Επίσης Dolphin δεν χρησιμοποιώ στο RetroArch, βάζω το Standalone. Το core είναι λίγο σε άθλια κατάσταση αυτήν την στιγμή να πω την αλήθεια μου. Δεν του δίνουν την ίδια σημασία που δίνουν στο flycast ή τις τελευταίες μέρες ακόμα και στο PUAE. Ασε που στα Windows 7 κολλάει το core στα background processes και πρέπει να το σκοτώσεις manually αλλιώς δεν μπορείς να κάνεις load τίποτε άλλο μετά.

Ευτυχώς το standalone συμπεριφέρεται πολύ καλά με frontends.
 
Δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω γιατί έχω μόνο XBOX controllers (και τώρα απέκτησα και από XBOX One) οπότε δεν έτυχε να μπλέξω με τέτοια προβλήματα στο θέμα input.

Επίσης Dolphin δεν χρησιμοποιώ στο RetroArch, βάζω το Standalone. Το core είναι λίγο σε άθλια κατάσταση αυτήν την στιγμή να πω την αλήθεια μου. Δεν του δίνουν την ίδια σημασία που δίνουν στο flycast ή τις τελευταίες μέρες ακόμα και στο PUAE. Ασε που στα Windows 7 κολλάει το core στα background processes και πρέπει να το σκοτώσεις manually αλλιώς δεν μπορείς να κάνεις load τίποτε άλλο μετά.

Ευτυχώς το standalone συμπεριφέρεται πολύ καλά με frontends.

Μα με το 360 controller εχω και εγω την απορια :)
Eσενα πως στο εμφανιζει οταν ξεκιναει ενα παιχνιδι?

Θελω και εγω να τσιμπησω ενα wired ΧΒΟΧ One controller? Τι λεει το Dpad?
 
Μα με το 360 controller εχω και εγω την απορια :)
Eσενα πως στο εμφανιζει οταν ξεκιναει ενα παιχνιδι?

Θελω και εγω να τσιμπησω ενα wired ΧΒΟΧ One controller? Τι λεει το Dpad?
Σαν xinput τα βλέπει. Του ΧΒΟΧ one το βλέπει με το όνομά του. Απλά λέω ότι ποτέ δεν έμπλεξα με κάποιο πρόβλημα με τα controls.

To ΧΒΟΧ one pad είναι ότι καλύτερο έχω πιάσει σε pad. Το D-pad είναι πολύ καλό με "clicky" αίσθηση αν και του 360 τα είχα βελτιώσει ο ίδιος και στα τρία χειρηστήρια που έχω και ποτέ δεν είχα θέμα. Αλλά η μεγάλη διαφορά για μένα είναι στα shoulder buttons, είναι πολύ πιο άνετα να τα πατάς στο One μαζί με τα triggers, έχουν και πιο "ανατομικό" μέγεθος/σχήμα. Επίσης οι αναλογικοι μοχλοί είναι πιο ελαφριοί χωρίς όμως να σου φεύγουν κιόλας. Γενικά το βρήκα πολύ άνετο.

Το κακό είναι ότι θες άλλα 30 ευρώ για τον αντάπτορα, εκτός αν έχεις ήδη κάποιο bluetooth της προκοπής. Εγώ έχω ένα που είναι για πέταμα και δεν λειτουργεί καλά με αυτό. Οπότε πήρα ένα καλωδιάκι USB 3 μέτρα απο Public MALL, έχει ένα που είναι πολύ καλό με 7 ευρώ και παρόλο που είναι παλιού τύπου USB έχουν κάνει πατέντα και μπαίνει όπως και αν το βάλεις.

Α και δεν λειτουργεί στα Windows 7 και ακόμα και αν το καταφέρεις (οπως έκανα) κολλάει το guide button.
 
Στο autoconfig φακελο εχει conf για XBOX One.
Δεν εχω καποιο θεμα με τη λειτουργια του 360 στο RetroArch απλα μου την σπαει να το βλεπει XInput Controller. Διορθωνεται αν φτιαξω ενα conf απλα μου κανει εντυπωση που δεν υπαρχει ετοιμο (καποτε πρεπει να υπηρχε)

Στο 360 εκανες την βελτιωση με τον πλαστικο δισκο? Ολο λεω να το κανω αλλα βαριεμαι. Το εχω στο προγραμμα.
 
Eίχα 5 χειριστήρια 360 συνολικά (ούτε που θυμάμαι πως τα απέκτησα όλα), το ένα του έλιωσα το πίσω πλαστικό με ασετόν (το πέρασα για νέφτι, άσε μην τα ρωτάς) και το άλλο ήταν wired αλλά κόπηκε το καλώδιο και αν κοπεί το καλώδιο αχρηστεύεται όλο το pad. Οπότε ουσιαστικά κατέληξα να έχω 3 με ανταλλακτικά για 5. Ετσι τα αποσυναρμολόγησα όλα και έκανα τράμπες από δω και απο κει συν ότι βελτιώσεις και με τα πολλά έφτιαξα 3 χειριστήρια με τα καλύτερα parts. Τώρα και στα τρία το d-pad είναι πολύ άνετο και "σφιχτό" χωρίς να κάνει το ενοχλητικό κλακ κλακ και χωρίς να "παίζει" καθόλου. Μην σου πω ότι τα προτιμάω έτσι όπως είναι από το κατα τα άλλα ανώτερο D-Pad του One.

Αλλο ένα κακό του One είναι πως δεν έχει βίδες, τα πλαστικά είναι όλα κουμπωμένα. Οπότε αν τύχει κάτι και θες να το ανοίξεις κλαφ το, τα έσπασες όλα. Και είναι και λίγο πιο "ντελικάτο" από του 360 τα οποία τα νιώθω λίγο πιο στιβαρά.
 
το άλλο ήταν wired αλλά κόπηκε το καλώδιο και αν κοπεί το καλώδιο αχρηστεύεται όλο το pad.
Ειχα και εγω προβλημα με κομμενο καλωδιο σε 360 pad που δεν επαιζε αλλα φτιαχνεται παρα πολυ ευκολα αν ξερει καποιος να το κολλησει.
 
Ειχα και εγω προβλημα με κομμενο καλωδιο σε 360 pad που δεν επαιζε αλλα φτιαχνεται παρα πολυ ευκολα αν ξερει καποιος να το κολλησει.
Από ότι θυμάμαι μέσα είχε πολύ λεπτές ίνες σαν τρίχες. Δεν έχω ιδέα πως φτιάχνεται αυτό.
 
Τον δικο μου τον ειχε φτιαξει πιο παλια ενας φιλος που ασχολειται με επισκευες.Δεν τον ρωτησα τι εκανε αλλα μου ειπε οτι φτιαχνεται πανευκολα.Απ οτι εχω δοκιμασει εγω σε αλλο κομμενο μοχλο 360 (κομμενες ινες) ακομα και με ενα απλο λεπτο συρμα (καλος αγωγος ρευματος) τυλιγοντας το ωστε να ακουμπουν οι ινες στο συρμα και απο τις 2 πλευρες περναει το ρευμα και δουλευει μια χαρα.Το τυλιξα με μια μονοτικη ταινια και ολα κομπλε.

Τωρα για να κολλησουν σωστα οι ινες ισως να υπαρχουν και συγκεκριμενα κολλητηρια για αυτη την δουλεια.Θα το ρωτησω.
 
Για DC, GameCube,Wii (τα τρεχω και αυτα απο RetroArch με Vulkan) που ο venom δεν πολυπαιζει λογω αναλυσης, κατεληξα στον 4xsoft-easymode-halation-3D-480-vga

Μαλλον ο venom θα μας ξελασπωσει και εκει. Αυριο που θα εχουν σιγουρα ανεβει στα Nightlies θα κατεβασω να τσεκαρω
 
Δοκιμασε και πες. Τεσταρε Virtua Fighter 2 στο Saturn.
 
@milntov: τα ίδια σύρματα έχουν και τα τηλεφωνικά καλώδια (όχι τα UTP!) και δεν έχω δοκιμάσει καν να τα ενώσω με το χέρι μιας και είναι πολύ δύσκολο. πρεσάρω πάντα με την πρέσα φις RJ11. αυτά υπάρχουν σε ηλεκτραποθήκες και μπορείς να πάρεις λίγα-λίγα. ίσως να σε βολεύει να πάρεις μια φτηνή πλαστική πρέσα και να βάλεις τέτοια, αλλά με το θηλυκό τι θα γίνει;έχω ακούσει διάφορα "γιατροσόφια" για αυτά τα καλώδια κατά καιρούς, άλλοι λένε να τα κάψεις με αναπτήρα, άλλοι να τα ξύσεις προσεκτικά με μαχαίρι, άλλοι να να τα κολλήσεις προσεκτικά με μικρό κολλητήρι, εγώ προσωπικά δεν έχω δοκιμάσει τίποτα απ αυτά.
 
Kαι γω το ιδιο προβλημα με τον Wally εχω τασο αμα βρεις την λυση λοιπον για το παραπανω προβλημα σφυριξε την και σε μενα :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p
 
Κατεβαζεις απο εδω, ολα τα shaders και κανεις overwrite τα υπαρχοντα (ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΕΠΕΜΒΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ)
Ο shader ειναι μεσα στο φακελο Presets
 
Οχι δεν κανω overwrite στο main, έχω ένα δευτερο setup για πειράματα.

Κατέβασα τους shaders αλλά δεν υπάρχει πουθενά ο guest-venom-stock. Αν λέγεται αλλιώς πες μια ποιος είναι να μην τους ψάχνω έναν έναν.
 
Δεν μου δουλευει, όταν βάζω το preset μου δείχνει μηδέν shaders.
 
Πίσω
Μπλουζα