RetroArch (PC)

Ace

RetroAdept
Joined
29 Απρ 2007
Μηνύματα
1.115
Αντιδράσεις
494
To Core του RetroArch είναι το Vice και έχει καποια παρόμοια options. Αλλά και στο standalone πάλι ελάχιστα παιχνίδια καταφέρνω να φορτώσω.

Κατ' αρχήν έχε υπόψη σου ότι το φόρτωμα του VIC -όπως και του C64- είναι αργό σαν την κόλαση, ακόμα και σε warp mode, οπότε περιμένεις λιγάκι... Επίσης, το joystick, αντίθετα με τον C64, συνήθως μπαίνει στην πρώτη θύρα.

Το Digger είναι σε μορφή .tap; Δεν βρήκα κάποιο Digger (USA) σε No Intro, αλλά υποθέτω ότι το TOSEC ισοδύναμο είναι το «Digger (1983)(Mr. Micro)[8k].tap.»


Τα .tap, d64 και .prg εξαρτώνται από τη διαθέσιμη μνήμη και το συγκεκριμένο, θέλει τουλάχιστον 8k (11775 bytes free) σύμφωνα με την ονοματολογία TOSEC, αλλά δεν τρέχει πάντα, θέλει κάνα-δυο προσπάθειες με ενδιάμεσα hard reset. Πάντως με full επέκταση μνήμης (3k+4*8k) δεν τρέχει με τίποτα. Θέλει ή 8k(block 1) ή 16k(blocks 2+3) ή 24k(blocks 1+2+3). Όποτε βάζω μνήμη στο block 0 ή 5 δεν φορτώνει με τίποτα.

Alien σκέτο δεν κατόρθωσα να βρω, αλλά το Alien Impact που αναφέρεις, μάλλον είναι το "Alien (1982)(Impact).prg" το οποίο δεν θέλει καμία επέκταση μνήμης, αλλιώς κολλάει. Πρέπει δηλαδή να έχεις 3583 bytes free.

Τα Dig Dug και Donkey Kong είναι cartridges και σου λείπουν τα «Part 2». Φορτώνεις το Part 1 και ότι και να δείξει -καπάκι- φορτώνεις το Part 2. Στην ουσία είναι ξεχωριστά dump, από ξεχωριστά block μνήμης του ίδιου cartridge. Στον C64 δεν χρειάζεται αυτό, γιατί η .crt μορφή για C64, έχει έναν header, που «δείχνει» στον emulator τον «χάρτη» των περιεχομένων του cartridge.

Γενικά μανουριάρικη φάση ο VIC-20 και θα σου πρότεινα να αποκτήσεις το TOSEC set για τον συγκεκριμένο, μήπως γίνει η ζωή σου λίγο πιο εύκολη... Εκτός αν θες μόνο cartridges, οπότε παίζεις με το "No Intro" set.

Δοκίμασε οπωσδήποτε Vic Nibbler, Zombie Calavera Prologue, Game Theory 1+2, Spikes, Lala Prologue και για να σου ανοίξω λίγο την όρεξη δες παρακάτω το Tenebra Macabre των Digital Monastery. Αυτό θέλει full μνήμη για να παίξει.


Επίσης το Cheese & Onions, που όμως δεν είναι δωρεάν...

 
Τελευταία επεξεργασία:

Imgema

Alien RetroDatabase
Joined
4 Ιουν 2009
Μηνύματα
4.965
Αντιδράσεις
923
Το set που έχω αν θυμαμαι καλά είναι "Hyperspin ready" δηλαδή έχει οσα περισσότερα games γίνεται, οπότε τα έχει σε διάφορες μορφές, από διάφορα πακέτα στην περίπτωση του VIC.

Το project μου είναι να φτιάξω ενα όσο μεγαλύτερο database retro games που όμως να μπορω να το λειτουργήσω από τον καναπέ με χειρηστήριο. Ετσι όπως τα βλέπω με το VIC είναι μάλλον αδύνατον να γίνει.
 

Imgema

Alien RetroDatabase
Joined
4 Ιουν 2009
Μηνύματα
4.965
Αντιδράσεις
923
Εχει δοκιμάσει κανείς το καινούριο DosBox-pure?

Eίναι φοβερό. Φορτώνεις παιχνίδια DOS από τον καναπέ και τα παίζεις με joypad χωρίς πολλά πολλά. Με τα πιο παλιά cores με το ζόρι να δούλευε 1 στα 10 παιχνίδια που φόρτωνα. Και αυτά που δούλευαν με το ζόρι μπορούσα να φτιάξω τον χειρισμό.

Τώρα από τα 20-30 παιχνίδια που δοκίμασα μόνο 1 δεν φόρτωσε. Και σχεδόν όλα δούλευαν μια χαρά με το joypad εκτός απο το ότι ήθελα να κάνω κάποιες αλλαγές που δεν με βόλευαν σαν default.

To πιο κουφό που δεν το περίμενα είναι ότι ακόμα και τα παιχνίδια που έχουν CD, παίζουν τέλεια ακόμα και με το redbook audio. Χωρίς εσύ να κάνεις τίποτα απολύτως. Τεσταρα 5-6 παιχνίδια που έχουν CD music (από eXoDOS) και δούλευαν όλα εκτός από ένα, το οποίο φτιάχτηκε και αυτό μόλις έκανε update το core ο τυπάς. Θυμάμαι όταν δοκίμαζα παλιότερα DOsBox παιχνίδια που έπρεπε να κάνεις ένα σωρό ρυθμίσεις για να τα κάνεις να φορτώσουν CD music.

Μέχρι και τα save states δουλεύουν! Nομίζω πρώτη φορά στα χρονικά του DOS emulation. A και δεν χρειάζεται να κάνεις extract τα παιχνίδια. Δουλεύει άψογα με τα archives του eXoDOS, κατευθείαν φορτώνεις τα zip σαν να φορτώνεις ένα απλό rom από κονσόλα. Οπότε δεν χρειάζεται να έχεις χύμα φακέλους με χύμα αρχεία μέσα. Συν το ότι έτσι κάνεις τα παιχνίδια scrap για box art, videos, κλπ πολύ πιο εύκολα.

Ειναι τόσο καλό που αποφάσισα να κατεβάσω ένα μεγάλο μέρος του eXoDOS pack (100GB) και να φτιάξω ένα DOS setup στο Hyperspin/Launchbox. Mέχρι στιγμής έχω σετάρει πάνω από 600 παιχνίδια με όλα τα assets και όσα τυχαίνει να φορτώνω λειτουργούν.
 

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.456
Αντιδράσεις
2.888
Και εγω κατεβασα ολο το Exodos V5 λιγο πριν βγει το pure (για να εγκαινιασω την 100αρα χαχαχα).
Δεν εκατσα καν να στησω το Exodos. Τσιμπησα καμια 200αρια καλα DOS παιχνιδακια και βουρ στον pure. Χτες βγηκε τριτη revision του

EDIT:Ποιον CRT shader χρησιμοποιεις για αυτα?
 
Τελευταία επεξεργασία:

Imgema

Alien RetroDatabase
Joined
4 Ιουν 2009
Μηνύματα
4.965
Αντιδράσεις
923
Ποιον CRT shader χρησιμοποιεις για αυτα?
Guest venom πάντα, σχεδόν σε όλα εκτός από N64 και handhelds. Απλώς ψιλο-αλλάζω τα parameters ανάλογα ο σύστημα αν χρειαστει.

Αλλιώς τον reflection shader, ανάλογα την όρεξη (που και αυτός Venom έχει μέσα).

Κατέβασες 500+GB ρε θηρίο?
 

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.456
Αντιδράσεις
2.888
Βαζω μια λιστα απο DOS παιχνιδια που διαλεξα (δεν ειμαι ειδικος, PC πηρα με βαρια καρδια το 95-96) μηπως και σε καποιον φανει χρησιμη (δεν παιζω RTS/rogue και τα adventure τα προτιμω με ολον emulator)

1000 Miglia
Abuse
Alien Carnage
Alone in the Dark
Alone in the Dark 3
Archer Maclean's Pool
Archipelagos
Battle Chess
Battle Chess: Enhanced CD-ROM
Battlerace
Bio Menace
BioForge
Blake Stone: Aliens of Gold
Blake Stone: Planet Strike
Blood
Cannon Fodder
Captain Blood
Carmageddon: Max Pack
Chasm: The Rift
The Colonel's Bequest
Corridor 7: Alien Invasion
Dark Rage
Dark Seed
Deadline
Death Rally
Defcon 5
Demon Gate: 666 New Levels for Doom & Doom II
Descent
Descent II
Descent: Anniversary Edition
Desert Storm Command Deluxe
DOOM
Duke Caribbean: Life's A Beach
Duke Nukem 3D
Duke Nukem 3D: Atomic Edition
Duke: Nuclear Winter
EF2000: Special Edition
Epic
F-22 Lightning II
FIFA Soccer 96
Firewind
Galactix
Grand Prix II
Grand Theft Auto
Heart of China
Heretic
Heretic: Shadow of the Serpent Riders
Hexen: Beyond Heretic
Hi-Octane
Hugo III: Jungle of Doom
Ignition
The Incredible Machine 2
IndyCar Racing II
Jazz Jackrabbit CD-ROM
Jet Set Willy
Jetpack
Jetstrike
Kick Off 97
Kick Off 98
KKND: Krush Kill 'N Destroy
Knights of the Sky
L.A. Blaster
Laura Bow: The Dagger of Amon Ra
Lighthouse: The Dark Being
Lightspeed
Little Big Adventure
Lure of the Temptress
Magic Carpet 2: The Netherworlds
Magic Carpet Plus
MDK
MechWarrior 2: Limited Edition
MechWarrior 2: Mercenaries
MegaRace 2
Midwinter II: Flames of Freedom
Mortal Kombat 3
The Need for Speed
Network Q RAC Rally Championship
Nihilist
Noctis
Oddworld: Abe's Oddysee
One Must Fall: 2097
Pinball Fantasies
Pinball Illusions
Powerslave
Prince of Persia
Prince of Persia 2: The Shadow & The Flame
Pro Pinball: The Web
Quake
Quake Mission Pack 1: Scourge of Armagon
Quake Mission Pack 2: Dissolution of Eternity
Quarantine
Quarantine II: Road Warrior
Radix: Beyond the Void
Raiden
Rally Championships
Rampart
Raptor: Call of the Shadows
Rayman Forever
Red Baron
Redneck Rampage Rides Again
Redneck Rampage: Suckin' Grits on Route 66
Revolution X
Rex Nebular and the Cosmic Gender Bender
Rise of the Triad: Dark War
Rise of the Triad: The HUNT Begins
Screamer 2
Screamer Rally
Seek and Destroy
Sensible World of Soccer '96/'97
Shadow of the Comet
Shadow Warrior
Sherlock Holmes: Consulting Detective Volume II
SimCity 2000: CD Collection
SkyRoads
Solar Winds: Galaxy & The Escape
Space Ace
Spear End of Destiny
Spear of Destiny
Star Control II
Star Rangers
Star Wars: Dark Forces
Star Wars: Rebel Assault II: The Hidden Empire
Star Wars: TIE Fighter
Starfighter 3000
Starglider 2
Stargoose Warrior
Stargunner
Starquake
Stormlord
Stunts
Super Stardust
SWIV 3D
Syndicate Plus
System Shock
Tau Ceti
Tempest 2000
Terminal Velocity
The Terminator: Future Shock
Test Drive II: The Collection
Test Drive III: The Passion
Thexder
Tomb Raider Gold
Touring Car Champions
Tunnel B1
Turrican II: The Final Fight
TV Sports: Basketball
Tyrian
Tyrian 2000
Veil of Darkness
Virtual Pool
Vroom
Wing Commander
Wing Commander II: Deluxe Edition
Wing Commander Privateer (CD-ROM)
Wings of Glory
Wolfenstein 3D
WWF WrestleMania: The Arcade Game
XCar: Experimental Racing
XS
Zool 2

@Imgema παιζει κανα 3dfx emulation σε αυτο το core?
 

Shinobi

RetroMasteR
Joined
26 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.916
Αντιδράσεις
401
Το δοκιμασα στο χρεπι-πειραματωζωο νετμπουκ που εχω, μου εκανε εντυπωση που φορτωνει στο καπακι απο ζιπ και σου βγαζει μενου πιο exe να τρεξει, επισης joystick και ηχος δουλευει χωρις καμια επεμβαση. Το μονο θεμα οτι το χρεπι δεν την παλευει και παιζει 52-53 fps (ειναι στημενο σε tv μονο για retroarch καναπεδατο gaming), δεν δοκιμασα να πειραξω καμια ρυθμιση μηπως παιξει 60fps.
 

freaktmp

Expert
Joined
20 Απρ 2009
Μηνύματα
7.830
Αντιδράσεις
5.158
Τα παιχνιδια DOS δεν ειχαν ενα συγκεκριμένο framerate. Καποια ηταν πολυ πιο κατω απο 60 fps.

Εδω εχει καποιες περισσότερες λεπτομέρειες.
 

Imgema

Alien RetroDatabase
Joined
4 Ιουν 2009
Μηνύματα
4.965
Αντιδράσεις
923
Το δοκιμασα στο χρεπι-πειραματωζωο νετμπουκ που εχω, μου εκανε εντυπωση που φορτωνει στο καπακι απο ζιπ και σου βγαζει μενου πιο exe να τρεξει, επισης joystick και ηχος δουλευει χωρις καμια επεμβαση. Το μονο θεμα οτι το χρεπι δεν την παλευει και παιζει 52-53 fps (ειναι στημενο σε tv μονο για retroarch καναπεδατο gaming), δεν δοκιμασα να πειραξω καμια ρυθμιση μηπως παιξει 60fps.
Οταν λες 60fps εννοείς αυτό που λέμε full speed ότι δηλαδή κανει emulate και τα 60hz της οθόνης? Γιατι πολλοί το μπερδεύουν αυτό, αλλο τα 60fps που σημαίνει ότι ο emulator τρέχει full speed και άλλο τα in-game fps.

@Wally
Δεν έφτασα ακόμα στο θέμα της voodoo.
 

Shinobi

RetroMasteR
Joined
26 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.916
Αντιδράσεις
401
Παίζει συνέχεια 52.8 fps σε καμία 10ρια που δοκίμασα. Στο άλλο λάπτοπ που δοκίμασα τώρα με gtx 1060 παίζει 60 fps σε 2-3 που έβαλα
 

Ace

RetroAdept
Joined
29 Απρ 2007
Μηνύματα
1.115
Αντιδράσεις
494
Για N64 ποιον core προτιμάτε;

Προς το παρόν έχω καταλήξει σε Mupen64Plus-Next με ParaLLEl plugins (RSP και RDP) με 2x rendering και 1/2 downscaling. Αρκετά κοντινή σε real thing εμπειρία μεν, ελαφρώς αναβαθμισμένη δε, ώστε να μη σου βγαίνουν τα μάτια...

Ο ParaLLEl core παρότι καλός, μου κάνει lock up μετά από 5-10 λεπτά παιχνιδιού στο Conker's BFD, σε recompiler αλλά και cached interpreter mode. Μόνο σε pure interpreter δεν lockάρει αλλά σαν να κομπιάζει λίγο -ακούω λίγα κρακ-κρακ στον ήχο, ενώ η χρήση GPU και CPU στον task manager είναι χαμηλή -κάτω από 20%

Πάντως σε plugin γενικά ψηφίζω ParaLLEl δαγκωτό!
 

Imgema

Alien RetroDatabase
Joined
4 Ιουν 2009
Μηνύματα
4.965
Αντιδράσεις
923
@Ace

Ωραίος. Kι εγώ αυτό ακριβώς χρησιμοποιώ πλέον σαν default. Να αναφέρουμε κιόλας αν κάποιος θελει να δοκιμάσει τον συνδυασμό αυτόν, θα πρέπει το RetroArch να τρέχει με Vulkan. Επίσης να αναφέρουμε ότι δεν μιλάμε για τον Parallel core αλλά για τον Mupen64+Next core με Parallel plugins επιλεγμένα στα options. Ο Parallel core πλέον δεν χρειάζεται.

H διαφορά μου με το δικό σου setup είναι ότι δεν χρησιμοποιώ 1/2 downscaling μαζί με το 2x rendering. Για να πετύχω μια καλή ισορροπία μεταξύ πραγματικού N64 και να μην σου βγαίνουν τα μάτια, χρησιμοποιώ έναν συνδυασμό CRT shader με μία ιδέα blurring. H εικόνα θυμίζει έντονα το πραγματικό N64 (το οποίο έχω συνδεδεμένο σε CRT και μπορώ να συγκρίνω) αλλά είναι ίσα ίσα αναβαθμισμένη.

Παρόλα αυτά, για κάποια συγκεκριμένα games (όπως το Conker) χρησιμοποιώ το GlideN64 plugin. Αν και όλα δουλεύουν με Parallel, καποια παιχνίδια θέλουν interpreter για να μην έχουν ποτέ κανένα θέμα. Και τα Zelda ακόμα το θέλουν αυτό για αποφυγή random crashes. Δυστηχώς ο συνδυασμός Parallel plugins + interpreter στον i5 4670 μου είναι λιγάκι βαρύς. Το crackling που ακούς είναι ακριβώς αυτό, οτι δηλαδή δεν έχεις 100% emulation speed. Και ο λόγος που έχεις CPU usage κάτω από 20% είναι γιατί το emulation δεν χρησιμοποιεί όλα τα cores. Γι αυτό καλύτερα είναι να έχεις λίγα cores και πολλά GHz με καλό IPS παρά 8+cores μικρότερων επιδόσεων που σε multi-threaded applications θα ήταν καλύτερα.

Anyway, εχω φτιάξει ξεχωριστά core options για αυτά τα συγκεκριμένα games ώστε να τρέχουν με GlideN64. Ευτυχώς είχα ήδη ασχοληθεί πολύ με το να φτιάξω έναν shader για το GlideN64 ώστε να έχω ένα παρόμοιο οπτικό αποτέλεσμα οπότε δεν με ενοχλεί που δεν χρησιμοποιώ Parallel για αυτά αφού και ο GlideN64 έχει τρομερό compatibility.

Γενικά το N64 emulation έχει πάρει πολύ τα πάνω του με το Mupen64_plus_next core αλλά και το m64p standalone. Το μόνο που έχει μείνει από όσο ξέρω είναι να λυθούν κάποια timing issues. Επίσης θα ήθελα πολύ να δω τα overclocking options του PJ64 στον mupen. Δεν έχουν καμία σχέση με τα χαζά VI options του Mupen. Μπορείς να παίξεις Goldeneye σε πρόσφατο PJ64 στα 60fps χωρίς stutters απλά ανεβάζοντας το CPU speed στο 3x. Ούτε hacks ούτε τίποτα.
 

Ace

RetroAdept
Joined
29 Απρ 2007
Μηνύματα
1.115
Αντιδράσεις
494
Άρα @Imgema, λοκάρει και με Mupen+PareLLEl χωρίς interpreter, ε; χμμμμ...

Για πες, ποιους shaders έβαλες για N64;
 

Imgema

Alien RetroDatabase
Joined
4 Ιουν 2009
Μηνύματα
4.965
Αντιδράσεις
923
aa-shader-4.0 μαζί με CRT-Geom.

Στα shader options βάζω το resolution του aa-shader στο 2 ή το 3.
 

Imgema

Alien RetroDatabase
Joined
4 Ιουν 2009
Μηνύματα
4.965
Αντιδράσεις
923
Super Mario 64 (USA)-210119-100024.jpg

Aυτό είναι το αποτέλεσμα με τον συνδυασμό shaders που έφτιαξα (CRT-Geom + aa-shader 4.0). Και όποια settings πείραξα (για να φανεί σωστά πρέπει να δεις την εικόνα στο 100% του μεγέθους).

Ειναι πολύ κοντά στο αποτέλεσμα με μία Sony CRT τηλεόραση που έχω αλλά έχει λίγο καλύτερο definition στα μακρινά γραφικά. Δυστυχώς, δεν είναι τέλειο γιατί τα ψιλά text έχουν λίγα artifacts. Θα μπορούσα να χρησιμοποιώ κάποιον άλλον shader εκτός του Geom αλλά κανένας άλλος δεν μπορεί να δείξει high-res γραφικά με scanlines που ταιριάζουν σε low-res. Και όταν δίνεις 2x scale στα γραφικά του Ν64, το κάνεις high-res. Οπότε σχεδόν όλοι οι CRT shaders το δείχνουν σαν high-res.

Βέβαια αν του αφήσεις native, τότε είναι τέλεια όλα, μαζί με το text. Αλλά ετσι σου βγαίνουν τα μάτια όπως στο κανονικό N64.
 

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.456
Αντιδράσεις
2.888
Δεν μπορω με τιποτα να στησω HighScore με το MAME core.
Καθε βοηθεια, ευπροσδεκτη
 

Shinobi

RetroMasteR
Joined
26 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.916
Αντιδράσεις
401
Στο mame2003 σωζει κανονικα. Γράφει ένα αρχείο στον φακελο system/mame2003/hiscore.dat. Μολις εκανα δοκιμη στο bubble bobble, εκανα ενα score, εκανα restart το retroarch και το εχει κρατησει.
 

Imgema

Alien RetroDatabase
Joined
4 Ιουν 2009
Μηνύματα
4.965
Αντιδράσεις
923
Nα ρωτήσω, γιατί χρησιμοποιείς ακομα το mame 2003?
 

Shinobi

RetroMasteR
Joined
26 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.916
Αντιδράσεις
401
Στην τυχη το εβαλα για να δω αν δουλευουν τα high score. Το romset που εχω το ειχα κανει mame2000 για να παιζει στο Wii, Στο PC εχω mame2000 και 2016 για καποια νεα roms. Στην τελικη αν παιζουν αυτα που θες ποιος νοιαζεται. Στο mame2000 τα high score δεν δουλευουν, απο οτι θυμαμαι στα μετεπειτα mame αναμεσα στις βλακειες που εκαναν ειναι και η αφαιρεση high score και τα αντικατεστησαν με save states. Οτι να ναι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.456
Αντιδράσεις
2.888
@Shinobi tanx mate αλλα τρεχω την κανονικη κορα
@Imgema δωσε λυση. Επειγομαι :)
 
Μπλουζα