Angel_grig:
Σωστά, η built-in basic είναι πάντα ένας παράγοντας επιλογής για τον απλό χρήστη. (λέω "απλό χρήστη", για να ξεχωρίσω την ανάπτυξη εμπορικών games που παρουσιάζουμε παραπάνω, τα οποία δεν φτιάχτηκαν σε basic).
Αρκετοί κάτοχοι C64 κατέφευγαν σε άλλη, πληρέστερη επιλογή (π.χ. Simons basic).
Ευτυχώς, η basic του επόμενου μοντέλου (C128) ήταν εξαιρετική. (αν και το μηχάνημα ήταν πανάκριβο...)
Wally:
O Atari βγάζει και χαμηλότερες αναλύσεις απο αυτήν που μισείς !! (οπότε ίσως ο Atari να είναι ακόμα πιό απεχθές μηχάνημα για εσένα...
)
Eγώ φυσικά δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα blocky graphics.
Christos:
Πολύ καλά δείγματα παιχνιδιών (φαίνεται ότι φτιάχτηκαν για Atari) - και πολύ γρήγορα σε ταχύτητα, όπως είπες.
Μία ερώτηση/απορία: Σε παιχνίδια όπως το Rescue on Fractalus και το Eidolon, η ανάλυση που χρησιμοποιείται στο κεντρικό παράθυρο όπου εκτυλίσσεται η δράση, είναι περίπου σε επίπεδα 160x200 όπως του C64, ή μήπως ο Atari χρησιμοποιεί κάποιο αρκετά χαμηλότερο mode για να κερδίσει σε ταχύτητα;
Geoanas:
Aν και δεν συνηθίζω να συγκρίνω σε "μη-εργοστασιακά" modes γραφικών, παρ' όλα αυτά μιά που ανέφερες και κάποια "πειραγμένα" modes του VIC-II, σου αφιερώνω
με τις πολύ εντυπωσιακές στατικές οθόνες.
Η παλέττα του C64 μπορεί να είναι μεν κατώτερη σε ποιότητα απο του Αtari (και όχι μόνο), αλλά σε αυτά τα modes η μίξη των χρωμάτων είναι τέτοια (και σε υψηλή ανάλυση παρακαλώ !!), που βελτιώνει
σαφώς το αισθητικό αποτέλεσμα.