Shenmue 3

Αντι να ονειρευομαστε ξυπνιοι για πραγματα που δεν θα γινουν ποτε, δεν στελνουμε κανα email στους "προγραμματιστες" της sega μπας δουμε κανα σοβαρο αποτελεσμα απο τις συνχρονες κυκλοφοριες τους; Πχ κανα Sonic; Πολυ μεγαλη πιπιλα εγινε το dreamcast 2 χωρις κανενα λογο.
 
Μην ειστε γκρινιαρηδες.Τουλαχιστον απο αυτα που εχουμε δει, το Sonic Unleashed θα σκοτωνει...
 
Έτσι. BELIEVE που λένε. :D
 
Μιας και φύγαμε offtopic, ας το σκίσουμε τελείως το thread (στην τελική το μεταφέρουμε κιόλας :p ).

Η Sega δεν μπορει να βγάλει κονσόλα. Για την ακρίβεια, κανείς δεν μπορεί να βγάλει κονσόλα. Η βιομηχανία παιχνιδιών είναι τόσο μεγάλη που πλέον πρέπει να είσαι τεράστιος παίκτης στην αγορά για να κάνεις τέτοιο βήμα. Όπως αποκαλύφθηκε και στην φετείνή Ε3, πλέον ο τζίρος των παιχνιδιών παγκοσμίως είναι μεγαλύτερος απο DVD, Μουσική ακόμα κι απ'το Box Office. Οπότε με την τωρινή οικονομική επιφάνεια της Sega, η έκδοση κονσόλας είναι μάλλον ανέκδοτο και κάπως έτσι το αντιμετωπίζουμε (εξού και τα Believe κλπ).

Getta Robo είπε:
Αντι να ονειρευομαστε ξυπνιοι για πραγματα που δεν θα γινουν ποτε, δεν στελνουμε κανα email στους "προγραμματιστες" της sega μπας δουμε κανα σοβαρο αποτελεσμα απο τις συνχρονες κυκλοφοριες τους; Πχ κανα Sonic; Πολυ μεγαλη πιπιλα εγινε το dreamcast 2 χωρις κανενα λογο.
Όσον αφορά το ονειρευόμαστε ξύπνιοι και τις πιπίλες, νομίζω σε κάλυψα με το παραπάνω σχόλιο :p :p

Για τα παιχνίδια, συμφωνώ οτι θέλουν ένα γερό ταρακούνημα. Ειδικά η Sonic Team θέλει μεγάλο σπρώξιμο, αν και είναι γνωστό οτι δεν είναι πλέον η Sonic Team που έβγαζε τα έπη της δεκαετίας του 90 - έχει αλλάξει η σύνθεσή της κατα πολύ.

Μοναδική μας ελπίδα το επερχόμενο Sonic Unleashed, το οποίο βέβαια έθαψε όλο το internet αλλα προσπαθώ να παραμείνω αμερόληπτος κι αισιόδοξος μέχρι να το τεστάρω αυτοπροσώπως ;)
 
keeper7k θα διαφωνισω μαζι σου μονο στο κομματι για το ταρακουνημα.

Δεν θελει ταρακουνημα, χαστουκια θελουν στη sega.

Αν και αγαπω εξισου την sega οπως και την nintendo, δεν κρυβω την πλεον αγανακτηση μου με την σαβουροπαραγωγη της sega. Απο που να το πιασω και απο που να το αρχισω;

Η μεγαλυτερη λανθασμενη κινηση στη βιομηχανια τα τελευταια 5 χρονια, ηταν η μη εξαγορα της sega απο την nintendo, οταν αυτη ειχε την ευκαιρια. Ειμαι απολυτα σιγουρος πως πολλα απο τα θρυλικα ονοματα της sega θα ειχαν πολυ καλυτερη μοιρα.
 
Φιλε Getta Robo,η δηλωση σου παραλιγο να μου προκαλεσει εγκεφαλικο επεισοδιο. :D

Να αγοραζε η Nintendo τη Sega????

H μεγαλυτερη ιεροσυλια που μπορει να συμβει μεσα στη video gaming industry..Τρεχα Μαρτεληηηηηηηηη :)
 
Προτειμω αμετρητες φορες να γινοταν κατι τετοιο, παρα να βλεπω το λογοτυπο της sega να ξεπεφτει και να διασυρεται καθε φορα με τις απογοητευτικες κυκλοφοριες της καθε φορα.

Στην τελικη.. Αντι για believe it (habeeb it!), και μια νεα κονσολα, αμφιβολου επιτυχιας, θα προτειμουσα ενα επανασχεδιασμενο κλασσικο dreamcast, με καλυτερο εξαερισμο, λιγοτερα λειτουργικα προβληματα και ενσωματομενο broadband adapter.
 
Σιγουρα μια επανακυκλοφορια των Saturn και DC μαζι με μια επιθεση με παλιους τιτλους τσιτα στο extra αλλα και δωρεαν SDK σε οποιον θελει ωστε να εχουμε και φρεσκα παιχνιδια θα εφερνε φραγκα στη Sega.

Δυστυχως στο καστρο του κοιμισμενου γιγαντα μονο η Sumo και ο Yo δουλευουν...

Τωρα η εξαγορα απο τον αιωνιο εχθρο οπου θα συνοδευοταν με καποιο χαρουμενο port καποιου N franchise θα ηταν τραγικη καταληξη (το ζησαμε ηδη 2 φορες με τη Sinclair και τη 3Dfx)...:nervous:
 
Φρεσκια συνεντευξη του Simon Jeffery (Sega USA CEO) στο Gamasutra οπου λεει οτι ο Yo Suzuki δεν ειναι ουσιαστικα στη Sega ή τουλαχιστον ενεργο μελος καποιου project.

What do you think is the importance of names in the industry right now? Sega had a lot of its name developers in Japan go away. Right now, there's Toshihiro Nagoshi, and not a whole lot else, though you do have the Platinum guys to rely on right now. But is it important right now, or is it not? It seems to be for some companies.
SJ: I think it is still important. We're still working with [Yuji] Naka. The Prope relationship exists. They're building content. Nothing's been released yet, but we still work with them. The Platinum relationship is definitely part of it. We want to work with big-name people.

But part of that is not just because they're a name. It's because we know they're going to build great games, and that's the most important part. [Ed. note: Prope is ex-Sonic Team head Yuji Naka's independent Tokyo studio. No titles have been announced since its formation in 2006.]

Can you give any more details on the Prope thing? Does he have an actual studio now?

SJ: There's not much being talked about right now or announced on that yet, so we probably can't say anything, other than we're working with Naka-san still.

Speaking of names, what has happened to Yu Suzuki?

SJ: Last I heard, he was doing some online stuff in China.

He's spearheaded an arcade racing title. Is he just really off in his own world?

SJ: Yeah. He's kind of his own man right now. Every now and again, he'll come up with an idea, and I don't think anything has come out of that yet, but we're still working with him. He's not an employee anymore, but...

I wasn't sure if he was still actually a Sega employee.

SJ: Not as far as I know.
Φοβαμαι οτι πρεπει σιγα σιγα να συνηθισουμε τη φαση οτι δεν θα δουμε Shenmue 3 ποτε...
 
Η κλασσική SEGA που μας έχει συνηθίσει τόσα χρόνια...

Άλλο ένα αναξιοποίητο κεφάλαιο... :angry:
 
Wally είπε:
Φοβαμαι οτι πρεπει σιγα σιγα να συνηθισουμε τη φαση οτι δεν θα δουμε σοβαρα παιχνιδια απο την sega ποτε...
fixed.

Περα απο την πλακα.. εμεινε κανενας εκει στη sega;

Οχι πως εχω καποιο κομπλεξ να βλεπω "φιρμες" στο χωρο.. Αλλα να ειχαν και καποιον αξιολογο σε αυτη την καποτε τιμημενη εταιρια, καλα θα ηταν.
 
Η Team Andromeda διαλυθηκε,o Naka,o Suzuki,o Yasuhara,ο Οshima εφυγαν.

Απο τη παλαια φρουρα μονο η Rieko Kodama μαλλον υπαρχει ακομα...και αυτη παει απο το κακο στο χειροτερο (βλεπε Altered Beast στο PS2)

Θολο το τοπιο...
 
Jeffery: Yu Suzuki Still With Sega As 'Creative Officer'

Famed game designer Yu Suzuki, known for helming the Outrun, Space Harrier, and Shenmue franchises, is still working with Sega Corp, according to new information provided by Sega representatives.

Yesterday, as part of Gamasutra's in-depth interview on the state of everything Sega, Sega of America president Simon Jeffery was asked for specifics on the notable, but recently low-profile creator.

At the time, Jeffery noted of Suzuki: "He's kind of his own man right now. Every now and again, he'll come up with an idea, and I don't think anything has come out of that yet, but we're still working with him. He's not an employee anymore..." -- adding when Gamasutra asked for clarification on whether he was employed at Sega, "not as far as I know."

"I can safely say that Yu Suzuki is in fact still a Sega employee," said Jeffrey in a corrective statement made to Gamasutra today, adding that Suzuki "...is a Creative Officer of Sega Corp."

Suzuki has largely been under the radar in recent years, famously working on Shenmue Online in China for a number of years, and heading a prototype-only arcade title called Psy Phi for Sega in 2006.

His last known credit is more contemporary, though. He reportedly worked on Sega Race TV, a late 2007 Lindbergh arcade board-based racing title. The game, which featured link play and running AI commentary throughout the races, was also released in Western markets.

http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=19807
 
Απο το τελευταιο Famitsu μια νοτα αισιοδοξιας

"As it happens every year, the Xbox 360 dedicated edition of the Japanese magazine Famitsu interviewed some Japanese developers to know more about their future plans for the 360. These developers always end up saying something about other consoles as well.
In this year's edition, SEGA has stood themselves out by talking about the much requested sequel to Shenmue 2. SEGA still thinks a lot in making the game, however there exists the selling and profitability factors.

None of the previous games sold really well for the investment made, and SEGA is in doubt as to if it will resurrect the series. However SEGA assured the fans that if there is some opportunity to revisit the series, they'll love to do it.

SEGA also mentioned the chance of one of the three hardware makers financing the game's production in exchange for an exclusivity deal. Let's see if Microsoft, Nintendo or Sony are interested."

This is interesting as we usually don't see Sega say something other then their usual company line about the Shenmue series.
Μπιλακο βαλε το χερι στη τσεπη, δωσε μισο δις στα Γιαπωνια της Sega, φερε και τον χαμενο Yo απο την Κινα μηπως και δουμε το Shenmue3 πριν αποκτησουμε εγγονια...
 
Δεν υπάρχει περίπτωση να βγει ποτέ Shenmue 3.Το Shenmue στοίχισε τρελά λεφτά και στην τελική επειδή κόστισε τόσο δεν κατάφερε να πουλήσει αρκετά ώστε να καλύψει τα έξοδα.Ήταν ένας από τους λόγους που κόντεψε να χρεοκοπίσει η Sega.

Οπότε γιατί να βγάλει Sequel;
 
Διοτι αν διαβασεις το quote, η Sega εριξε τυρακι σε MS,Sony, Nintendo. Οποιος της σκασει τα φραγκα του development, το τσιμπαει ως exclusive!
 
Συνεχίζω να πιστεύω πως καμμία εταίρια δεν θα δώσει λεφτά για να πάρει Shenmue 3.Ξεχασμένα είναι τα παιχνίδια,στους hardcore fans θα πουλήσουν μόνο.Το θέμα είναι να έχει σοβαρές πωλήσεις όχι να καλύψουν τα έξοδα.
 
Παντα το Shenmue απευθυνοταν σε niche κοινο. Mε την αλλαγη στα δημογραφικα μειωθηκε η οποια ελπιδα κλεισιματος της τριλογιας.

Παρολα αυτα, τα νεα ειναι για πρωτη φορα ελπιδοφορα.

Κακα τα ψεματα, η ανακοινωση της Sega στοχευε σε Sony και MS.

Αν θελουμε να κανουμε υποθεσεις...

Η Sony δεν βλεπω να "τσιμπησει" διοτι ουτε το ταμειο της επιτρεπει αυτο το τεραστιο ανοιγμα αλλα και θα σαμποταρει τη σειρα Yakuza.

Απο την αλλη για της MS (που ηδη εχει στο παλμαρε της τα ports των πρωτων δυο επεισοδιων) θα ειναι οτι δραστικοτερο (ενταξει, το να υιοθετουσει τα Dragon Quest θα ηταν ακομα πιο καιριο για τους Ιαπωνες gamers αλλα ειναι σχεδον αδυνατον) μπορει να κανει για να "πατησει" γερα στην Ιαπωνικη αγορα - δεν μιλαμε για κερδος φυσικα.

Παντως δεν θυμαμαι αλλο VG franchise που μια εταιρεια να εχει αφησει τους gamers σε τετοιο cliffhanger οπως το τελος του Shenmue2 και μαλιστα να μετραει ηδη 9 χρονια χωρις καποιο πειστικο φως στον οριζοντα!!
 
Αυτοί έχουν όρεξη να βγάλουν το παιχνίδι. Τους δίνει όμως κανείς τα χρήματα;

Δεν ξέρω κατά πόσο μια εταιρία θα μπορέσει να βγάλει αρκετά χρήματα από έναν exclusive τίτλο όπως το Shenmue 3. Να ήταν cross-console, ίσως. Αλλά να βγεί exclusive στο κουτί Χ (ή σε οποιαδήποτε άλλη κονσόλα) και να πουλήσει τόσο όσο να συμφέρει η επένδυση που έκαναν... χλωμό...
 
Πίσω
Μπλουζα