Γιαννη καταλαβε τι εννοω φιλε για να μη γραφουμε τζαμπα posts με τα ιδια πραγματα δεκαδες φορες.Ολα αυτα που βλεπουμε στο Zelda σε αυτο που μας εδειξαν δηλαδη ΔΕΝ μπορει να τα αποδοσει καποιος με textures και πολυγωνα και κυριως στης κονσολες σε οποιαδηποτε κονσολα.Χρειαζεται τεραστια επεξεργαστικη ισχυ,παρα πολυ δυνατη καρτα γραφικων,πολυ μνημη κλπ και μονο σε παρα πολυ δυνατο PC θα μπορουσαν να φτιαξουν κατι τετοιο αλλα μετα το προβλημα θα ηταν πως ελαχιστοι θα μπορουσαν να το παιξουν γιατι θα επρεπε να εχουμε ολοι τερατα PC.Ολα αυτα οπως τα φανταστηκε η NINTENDO και οι ανθρωποι τους για το νεο Zelda δεν θα μπορουσαν με τιποτα να τα αποδοσουν με γραφικα του τυπου σαν το tech demo του 2011 και ακομα καλητερα γιαυτοι επελεξαν αυτο το υφος που το ξαναλεω για οποιον θελει να το καταλαβει πως δεν εχει καμια σχεση με τα wind waker και Skyward sword ειναι τεχνικα κλασεις πιο πανω απο αυτα.Ετσι λοιπον δεν συγκρινω τα δυο παιχνιδια αλλα συγκρινω τους κοσμους τους και το ποσο ζωντανοι ειναι πως αναπνεει το καθε παιχνιδι και παμε να τα δουμε λιγο πιο αναλυτικα.
Στο Zelda βλεπουμε ενα τεραστιο λιβαδι με καταπληκτικο draw distance και που τα παντα και οταν λεω τα παντα εννοω τα παντα ειναι ζωντανα.Βλεπουμε το καθε χορταρακι και λουλουδι να κινητε απο τον αερα και οχι μονοκοματα ολα μαζι αλλα εχουν διαφορετικη συμπεριφορα,βλεπουμε το ιδιο πραγμα να κανουν τα δεντρα και τα φυλα τους,βλεπουμε εναν τσοπανο με κατι κατσικες να κινουνται,βλεπουμε ομιχλη και καπνο και μπροστα μπροστα και στο βαθος,βλεπουμε ενα σμηνος με πουλια να σηκωνεται καθως πλησιαζει ο octorok,βλεπουμε εναλαγη φωτισμου και δεν μιλαω για νυχτα μερα αλλα να περναει το παραμικρο συνεφο απο τον ουρανο και να κρυβει τον ηλιο,βλεπουμε τον octorok να ερχεται και της ακτινες που πεταει και της φωτιες στο λιβαδι,βλεπουμε να κυνηγαει τον Link η οποιος ειναι τελως παντων και να γκρμιζει τα παντα στο περασμα του μεχρι την μαχη που βλεπουμε να διαλυει την γεφυρα και μετα την επιθεση του link.Oλα αυτα συμφωνα με χθεσινες δηλωσης του anouma που θελησε να φτιαξει ακομα περισσοτερο του fans ειναι gameplay δεν ειναι απλα In engine ουτε CGI ειναι gameplay και κατι αλλο που ειπε ειναι πως οσο βλεπει το ματι μας στο λιβαδαδι οποιοδηποτε μερος και αν θελησουμε να παμε θα το μπορουμε να το κανουμε,Απολυτη ελευθερια σε εναν απιστευτα τεραστιο open world που οσο ειναι το hyrule στο ocarina of time εδω θα ειναι απλα ενα dungeon.Oλο αυτο το οραμα τους δεν θα μπορουσαν να το κανουν σε καμια περιπτωση με τα γραφικα του tech demo η του xenoblade πχ ειναι αδυνατων και απο την αλλη θελουν να φτιαξουν και ενα παιχνιδι που δεν προκυται να γερασει ποτε και μονο με αυτο το υφος μπορει να γιννει αυτο
Το xenoblade απο την αλλη ειναι παιχνιδαρα ειναι φανταστικο ειναι απιστευτο βλεπουμε και εδω τεραστιο draw distance,νερα,καταπρασινα τοπια,δεντρα,χορτα να κινουνται με τον αερα,τεραστια τερατα και γενικα τα παντα αλλα αν ηθελαν να αποδοσουν ολα αυτα που σε περιγραφω στο Zelda παραπανω δεν θα μπορουσαν να το κανουν ουτε στο Wii U ουτε σε καμια αλλη κονσολα.
Το ξαναλεω για να τελειωνω δεν συγκρινω τα γραφικα τους δεν συγκρινω κατι τετοιο απλα συγκρινω την ζωντανια την φρεσκαδα και το πως αναπνεει ο καθε κοσμος και αυτο που βλεπουμε στο Zelda δεν μπορει να το αποδοσει κανενα παιχνιδι μεχρι τωρα με textures και πολυγωνα.