The Legend Of Zelda Wii U

Γιατι ποιος ειπε πως θα εχει παρουσιαση η NINTENDO στην Ε3 ειναι γνωστο εδω και πολυ καιρο πως δεν θα εχει.Το παιχνιδι θα ειναι playable κανονικα αλλα οταν μιλαμε για 90 λεπτα παρουσιαση δεν εννοουμε πως θα μπορει ο κοσμος για 90 λεπτα πχ να παιξει το παιχνιδι αλλα για 90 λεπτα θα υπαρξει μια παρουσιαση του παιχνιδιου απο καποιον που θα μας δειχνει τους μηχανισμους του,καποιο dungeon,να δουμε πως θα ειναι το hyrule field και γενικα διαφορα τετοια.Οπως για παραδειγμα οτα μας εδειξαν το παιχνιδι που επαιζε ο Aonuma και διπλα ηταν ο Miyamoto και εξηγουσαν καποια πραγματα αυτο εννοω παρουσιαση.
 
Π-Α-Ν-Ε-Μ-Ο-Ρ-Φ-Ο,μακαρι να σαρωσει στις πωλησεις και να δειξει οτι ενα παιχνιδι προσεγμενο μεχρι την τελευταια λεπτομερεια απο αυτα που εχει μερακι και κανει μονο η Νιντυ μπορει να κανει την διαφορα για μια κονσολα.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild - Official Game Trailer - Nintendo E3 2016




 
Πράγματι ήταν εντυπωσιακό το demo που έδειξαν. Πολύ καλή δουλειά, με πλούσια φύση, φυσικά εφέ και απίστευτους φωτισμούς (προσέχτε την σκηνή με την βροχή και τους κεραυνούς). Ο κόσμος επίσης αναμένεται τεράστιος και θα είναι σχεδόν πλήρες προσπελάσιμος. Αργεί ακόμα.

Καλό καλοκαίρι με υπομονή μέχρι τον Απρίλιο 2017.
 
Πραγματικα παρα πολυ ομορφο , οπως το περιμεναμε δηλαδη :D

Αντε να αναψουν λιγο τα "αιματα" γιατι καιρο ειχαμε να δουμε κατι μεγαλο απο την Nintendo.

Μου αρεσει που εχει μια "πιο Rpg" προσεγγιση με τα οπλα και τα ρουχα/πανοπλιες που βρισκεις. Πιστευω θα ειναι ενα επικο παιχνιδι.

Ειναι μακρια ο Μαρτιος ρεεεεε :(

Και το βιντεακι με το Gameplay(30λεπτα) απο το Treehouse με τον Aunoma :


Απο τι ειπανε ο κοσμος του θα ειναι 12 φορες μεγαλυτερος απο το Twilight Princess.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Eιναι μερικες φορες που θες να γραψεις τοσα πολλα πραγματα απο τον ενθουσιασμο σου οταν πριν λιγες ωρες εχεις δει κατι τοσο μαγικο οπως το νεο Zelda αλλα τελικα μετα απο σκεψη δεν το κανεις γιατι θα γραφεις,θα γραφεις,θα γραφεις και δεν θα τελειωσης ποτε χαχαχαχαχαχαχαχα.

Αυτο που μας παρουσιασαν λοιπον ηταν απιστευτο,μαγικο,φανταστικο και δεκαδες αλλες τετοιες λεξεις που δειχνουν το ποσο υπεροχο ειναι το Zelda breath of the wild.Πραγματικα πιστευω πως ανταποκρινεται 100% αυτο που ειπαν πως αυτο το παιχνιδι θα αλαξει τον τροπο που βλεπαμε και παιζσαμε τα Zelda μεχρι τωρα και με εναν πραγματικο open world οπως ακριβως τον ηθελαν οι δημιουργοι του και οπως τον απολαυσαμε πρωτη φορα στο αρχικο Zelda του NES.Σε εναν παραλληλισμο που εκανε ο Aonuma με το Witcher 3 ειπε πως το νεο Zelda δεν θα εχει καμια σχεση με αυτο το παιχνιδικαι με τον και καλα open world Που εχει.Στο Witcher 3 οπως ειπε ο aonuma εχεις μια καλη ιστορια,ανοιγης τον χαρτη και βλεπεις εκατονταδες εικονιδια που δειχνουν ακριβως που πρεπει να πας και αν δεν μπορεις να πας πατας ενα κουμπι και μια φωτεινη ακτινα σε πιανει απο το χερι και σε οδηγει στον προορισμο σου.Μια σπηλια ειναι απλα μια σπηλια με εναν εχθρο και εναν θησαυρο δεν υπαρχει τιποτα special σε ολα αυτα το παιχνιδι απο μονο του σε περνει απο το χερι και σε οδηγει μεχρι το τελος του.Το νεο Zelda δεν εχει καμια σχεση με ολα αυτα ειναι το απολυτο open world και μαλιστα οπως ειπε σε συνεντευξη του στο polygon εχεις τοση ελευθερια που απο την αρχη κιολας του παχνιδιου μπορεις να πας και να πολεμησεις τον τελικο και να τελειωσης το παιχνιδι αλλα δεν θα εχεις δει τιποτα απο το παιχνιδι δεν θα μαθεις τιποτα απο την ιστορια γιατι ο Link ξυπνει χρονια μετα γιατι το hyrule ειναι ερειπια και χιλιαδες αλλα ερωτηματικα που μας αφησε το trailer και ολα οσα εδειξαν.Μπορεις να κανεις τα παντα,να πας παντου να εξερευνησεις ακομα και την πιο απομακρυσμενη κορυφη που μπορεις να δεις και πραγμτικα αυτο το παιχνιδι ταιριαζει απολυτα στον θρυλο που ονομαζεται Zelda.

Επισης οσοι απο σας ειδατε μονο κανα μισαωρο απο το treehouse πραγματικα δεν ειδατε απολυτως τιποτα.Μεχρι της 2 τα ξημερωματα εκατσα και εβλεπα δεν ξερω αν συνεχιστηκε και μετα αλλα πραγματικα εδειξαν απειρα πραγματα.

Ολα αυτα που εδειξαν και ειδα στης 7 αυτες ωρες ολο αυτος ο τεραστιος αρχικος χαρτης ειναι μολις το 1 με 2% ολοκληρου του παιχνιδιου και μπορεις να πας παντου να κανεις τα παντα απλα και ενοειται αυτο για καποια πραγματα και για να παμε σε συγκεκριμενα μερη θα χρειαστουν καποια ειδικα αντικειμενα.

Ο Link πλεον μπορει να κανει αλμα με το πατημα κουμπι και οχι απο μονος του οταν φτασουμε σε καποιο χασμα και πρεπει να κανει αλμα οπως στα προηγουμενα zelda και μπορει να σκαρφαλωσει παντου να κολυμπησει να τρεξει και να κανει γενικα τα παντα απλα υπαρχει ενα stamina meter Για ολα αυτα.

Οι καιρικες συνθηκες πλεον παιζουν μεγαλο ρολο αν βρεχει θα σβησει η φωτια που εχουμε αναψει,αν φυσαει αερας θα αναψει η φωτια πιο ευκολα αλλα μπορει να επεκταθει και να βαλουμε και φωτια κατι που δεν θελουμε αλλα και αν εχει καταιγιδα με αστραπες κλπ μπορει να πεσει καποιος κεραυνος σε μεταλικα αντικειμενα που μπορει να εχουμε.Μεγαλο ρολο επισης παιζει και η θερμοκρασια οποτε αν παμε σε χιονισμενα μερη με πολυ κρυο θα χρειαστουμε πιο χοντρα ρουχα αλλα και να αναψουμε φωτια πχ να ζεσταθουμε η να μαγειρεψουμε διαφορα κλπ.

Υπαρχουν βασεις με εχθρους σε ολο τον χαρτη που σε καποιες απο αυτες αν σκοτωσουμε ολους τους εχθρους θα εμφανιστη σεντουκι αλλα θα υπαρχουν και 100 shrines σε ολο τον κοσμο που καθενα εχει γριφους,δοκιμασιες,μαχες και μπορουμε να περνουμε special skills απο αυτα η αντικειμενα και δεν εχουν καμια σχεση με τα κανονικα dungeons του παιχνιδιου και φυσικα θα υπαρχουν και χωρια,πολεις με κατοικους κλπ απλα για ευνοητους λογους δεν εδειξαν κατι τετοιο γιατι σε καμια περιπτωση δεν ηθελαν να κανουν spoiler της ιστοριας κλπ και επισης θα υπαρχουν και κρυμενα kuroks οπως ειδαμε στο Wind waker.

Στον χαρτη μπορουμε να κανουμε τα παντα να κοψουμε δεντρο και να δημιουργησε γεφυρα να περασουμε καποιον γκρεμο,να ριξουμε εναν μεγαλο βραχο απο ψηλα και να σκοτωσουμε τους εχθρους απο κατω,να βαλουμε φωτια τους εχθρους αλλα και τα χορτα κλπ.Εχουμε νεα αντικειμενα οπως ο μαγνητης που μπορουμε να ελεγχουμε μεταλικα αντικειμενα και μπορουμε πχ να ριξουμε το σπαθι κατω η οτι μεταλικο οπλο εχουμε και με την δυναμη του μαγνητη να το οδηγησουμε οπου θελουμε και να χτυπησουμε εχθρους η καποιο αντικειμενο σε καποιον γριφο που μπορει να χρειαστη.Αλλο αντικειμενο ονομαζεται SΤΑSIS και μπορει να παγωση αντικειμενα στο χρονο και πλεον εχουμε απειρες βομβες που εμφανιζουμε και της σκαμε οποτε θελουμε και μαλιστα 2 ειδη η μια ειναι η κανονικη η κυκλικη και η αλλη τετραγωνη και μπορουμε να της χρεισιμοποιουμε οποτε θελουμε αλλα υπαρχει και ενα φοβερο αντικειμενο που δημιουργη παγοκολονες στο νερο.Μας χτυπανε εχθροι και δεν εχουμε κατι να καλυφθουμε αν υπαρχει νερο φτιαχνουμε μια παγοκολονα και κρυβομαστε απο πισω υπαρχει καποιο μερος που δεν μπορουμε να φτασουμε δημιουργουμε παγοκολονες και πολλες και διαφορες τετοιες χρησεις.

Οι μαχες ειναι οπως στο στα TP,WW κλπ αλλα και με νεοτερες επιλογες και η προσβαση στο εξοπλισμο γινετε με πιο ευκολο τροπο.Καθε οπλο συμεριφερεται ακριβως οπως και στην πραγματικοτητα για παρδειγμα το σπαθι ειναι πιο ελαφρυ και μπορουμε να χτυπαμε πιο ανετα σε σχεση με το τσεκουρι πχ που ειναι βαρυ αλλα ειναι ομως πιο δυνατο.Μπορουμε να χρησιμοποιουμαι την ασπιδα για skateboard να κατεβαινουμε βουνοπλαγιες και επιστρεφει και η epona οπως στο TP με διαφορα combos και χτυπημα με αλμα κλπ πανω απο το αλογο οπως και επιστρεφουν οι μπλε και κοκκινοι εχθροι απο το πρωτο Zelda με τους κοκκινους να ειναι πιο επικυνδυνους.

Καρδιες δεν θα βρισκουμε στον χαρτη οποτε για να αναπληρωνουμε ενεργεια θα πρεπει να βρισουμε τροφη οπως μανιταρια,μηλα,ψαρια,κρεας κλπ και αν δεν μαγεθρευουμε θα εχουμε και απωλεια ενεργειας οποτε ειναι βασικο το μαγηρεμα και μπορουμε να συνδιαζουμε διαφορα ωστε να πετυχενουμε συνταγες που θα εχουν καλητερα αποτελεσματα.Γενικοτερα μπορουμε να κανουμε πολλους και διαφορους συνδιασμους.

Οσοι τυχεροι εχουμε το wolf link amiibo θα εχουμε την καβαντζα και την παρεα του wolf link στο παιχνιδι και μαλιστα δεν θα ειναι απλα διακοσμητικος αλλα θα μπορει να κυνηγαει για μας αλλα να χτυπαει και εχθρους.

θα μπορουμε να παιξουμε και με το Wii U gamepad αλλα και με το pro controller και μαλιστα θα εχει και off tv play λειτουργια το παιχνιδι.

Θα μπορουσα να γραψω δεκαδες πραγματα ακομα πραγματικα δεν χορταινω με τιποτα και ανυπομωνω τρομερα γιαυτη την παιχνιδαρα και το μονο κακο ειναι πως θα μπορουσαμε να το εχουμε μεχρι τα χριοστουγεννα αλλα η καθυστερηση ειναι λογο του NX ωστε το παιχνιδι να ειναι launch τιτλος της κονσολας.

Το Zelda breath of the wild δειχνει γιατι η NINTENDO ειναι η κορυφαια εταιρια του χωρου και κανει μαθηματα πως και μονο με ενα παιχνιδια μπορεις να κλεψεις της εντυπωσεις σε ολοκληρη την Ε3.Eπισης το νεο αυτο Zelda ειναι ικανο απο μονο του να κανει καποιον να παρει Wii U αλλα και σε οσους εχουν την κονσολα να αισθανονται χαρουμενοι γιαυτο.Υπομονη λοιπον 8,9 μηνακια εμειναν ακομα και θα το εχουμε στα χερια μας ειτε στο Wii U ειτε στο NX.
 
Ειδα ενα 40λεπτο gameplay του νεου zelda αλλα οσο καλο gameplay και αν εχει αν βλεπω γραφικα να μου θυμιζουν εποχες στο ιδιο στυλ προς cartoon γραφικα 15 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ το πιο πιθανο ειναι να με κανει να αρχιζω να χαζμουριεμαι συνεχεια και να με παρει ο υπνος γιατι οσο ναναι ειναι βαρετο να βλεπω χρονια τωρα την ιδια παστα γραφικων!!μια αλαγη σε γραφικα για την εποχη δεν νομιζω να ειναι κακη ιδεα για την nintendo!!καλο χρυσο το gameplay αλλα και λιγο γραφικο να δωσει αλλον αερα στο πσιχνιδι!!
 
Ολα τα πραγματα γινονται για καποιον λογο και ολα εχουν μια εξηγηση.Δεν υπαρχει καμια κονσολα αυτη την στιγμη και δεν ειμαι σιγουρος ουτε για της επομενες που θα μπορουσε να σηκωσει ολο αυτο τον τεραστιο κοσμο του Zelda breath of the wild που ομοιος του δεν εχει υπαρξει σε παιχνιδι μεχρι τωρα φτιαγμενος με γραφικα τυπου unreal engine 4 και μονο που καταφεραν να μας δειξουν κατι τετοιο να τρεχει στο Wii U ειναι μεγαλητερος αθλος και απο τους αθλους του ηρακλη.Τωρα οσο για τα 15 χρονια πριν αν πριν απο 15 χρονια βλεπαμε τετοια γραφικα θα χυναμε κιλα δακρυων απο την χαρα μας για να μην πω τιποτα αλλο ακομα και τα cel shaded γραφικα του Zelda the wind waker ειναι μερα με την νυχτα με αυτα που εχει το breath of the wild.Oποτε φιλε μου αν αυτο που ειδες σε κανει να χασμουριεσαι και να βαριεσαι μπορεις πολυ απλα να το προσπερασεις και να μην ασχοληθεις ουτε ενα λεπτο μαζι οταν κυκλοφορησει.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

1@milntov[/USER]

Γουστα ειναι αυτα... σε καποιους αρεσει , σε καποιους οχι.

Παντως δεν γινεται να το αποκαλεις παιχνιδι 15ετιας κανανε τοσες αναλυσεις και ειδαμε ποσο αρτιο τεχνολογικα ειναι , τα physics , ο κυκλος μερας νυχτας , οι σκιες , draw distance κτλ.

 
metalcandyman είπε:
Ολα τα πραγματα γινονται για καποιον λογο και ολα εχουν μια εξηγηση.Δεν υπαρχει καμια κονσολα αυτη την στιγμη και δεν ειμαι σιγουρος ουτε για της επομενες που θα μπορουσε να σηκωσει ολο αυτο τον τεραστιο κοσμο του Zelda breath of the wild που ομοιος του δεν εχει υπαρξει σε παιχνιδι μεχρι τωρα φτιαγμενος με γραφικα τυπου unreal engine 4 και μονο που καταφεραν να μας δειξουν κατι τετοιο να τρεχει στο Wii U ειναι μεγαλητερος αθλος και απο τους αθλους του ηρακλη.Τωρα οσο για τα 15 χρονια πριν αν πριν απο 15 χρονια βλεπαμε τετοια γραφικα θα χυναμε κιλα δακρυων απο την χαρα μας για να μην πω τιποτα αλλο ακομα και τα cel shaded γραφικα του Zelda the wind waker ειναι μερα με την νυχτα με αυτα που εχει το breath of the wild.Oποτε φιλε μου αν αυτο που ειδες σε κανει να χασμουριεσαι και να βαριεσαι μπορεις πολυ απλα να το προσπερασεις και να μην ασχοληθεις ουτε ενα λεπτο μαζι οταν κυκλοφορησει.
Ελεος ρε Βασιλη! lol Πολυ ομορφο το Zelda δεν λεω και μακαρι να το επαιρνα, αλλα ενταξει μην αναιρεις καποια πραγματα οσον αφορα στο θεμα του hardware.

Τι το ιδιαιτερο εχει το Wii U που θα κανει τις αλλες κονσολες να μην το τρεξουν;
 
Ρε φιλος μηπως σε πειραξε η ζεστη που ειδες να γραφω εγω πως δεν θα μπορουσαν οι αλλες κονσολες να τρεξουν το νεο Zelda; Ο φιλος milntov παραπανω ειπε πως καλο το gameplay αλλα θα ηθελε πιο γυαλιστερα κλπ γραφικα οπως για παραδειγμα αν φτιαχνοταν το παιχνιδι με την unreal engine 4 οπως ανεφερα εγω αλλα λογο του hardware του Wii U δε θα μπορουσε ουτε μια στο δισεκατομμυριο να τρεξει ολος αυτος ο τεραστιος κοσμος με γραφικα τυπου UE4 και 60fps και εδω κολαει αυτο που ειπα και σημειωσα πως το νεο Zelda φτιαγμενο με UE4 και 60fps πχ δεν θα μπορουσαν ουτε μια στο δισεκατομμυριο να το τρεξουν ουτε οι αλλες κονσολες και εχω αμφιβολιες και για της επομενες.Αυτο εγραψα και οχι πως δεν θα μπορουσαν να τρεξουν το νεο Zelda οπως ειναι αυτη την στιγμη.
 
metalcandyman είπε:
Ο φιλος milntov παραπανω ειπε πως καλο το gameplay αλλα θα ηθελε πιο γυαλιστερα κλπ γραφικα οπως για παραδειγμα αν φτιαχνοταν το παιχνιδι με την unreal engine 4 οπως ανεφερα
Ετσι ακριβως metalcandycam!!ξερω ποσο ψαγμενος εισαι και εχεις δει ολη την εξελιξη απο απο τα πρωτα 3d εως σημερα!!οταν ομως μετα το ασιληπτο ocarina of time που και στα γραφικα ηταν οτι καλυτερο για την εποχη και μετα στις 128 bit κονσολες ηρθαν και πολυ ρεαλιστικα γραφικα!! η nintendo παρουσιαζει στην spaceword το 2000 zelda με φοβερα γραφικα

και την περιοδο 2000 με 2005 ειδα να βγαινουν παιχνιδια με τρομερη αληθοφανεια οπως π.χ(ecco the dolphin-half life 2-the chronicles of riddick:e.f.b.b-far cry-doom 3) περιμενα ενα zelda με τα γραφικα που εδειξαν στην εκθεση spaceworld το 2000!!βγηκε μετα το zelda w.w και αντι για ρεαλιστικα γραφικα αλαξε προσεγγιση!συνεχεια το twilight princess ωραια γραφικα αλλα δεν ειδα να φτανει τα γραφικα τις spaceworld!!10 χρονια μετα 2016!! θελω να δω ενα zelda με πιο φωτορεαλιστικη προσεγγιση η εστω να δω επιτελους την ποιοτητα του zelda απ την εκθεση spaceworld του 2000!!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ετσι ακριβως metalcandycam!!ξερω ποσο ψαγμενος εισαι και εχεις δει ολη την εξελιξη απο απο τα πρωτα 3d εως σημερα!!οταν ομως μετα το ασιληπτο ocarina of time που και στα γραφικα ηταν οτι καλυτερο για την εποχη και μετα στις 128 bit κονσολες ηρθαν και πολυ ρεαλιστικα γραφικα!! η nintendo παρουσιαζει στην spaceword το 2000 zelda με φοβερα γραφικα




Επιστρεφοντας στο Zelda μετα spaceworld 2000 demo εποχης 2 χρονια μετα ειδαμε επιτελους το οραμα του aonuma και αυτο ηταν το wind waker.Το Zelda αυτο με μια λεξη ηταν και παραμενει μαγεια.Μας εδωσε εναν τοσο ζωντανο κοσμο που ομοιο του δεν ειχαμε δει σε κανεναν Zelda μεχρι εκεινη την στιγμη εναν κοσμο που δεν θα μπορουσε με τιποτα να φτιαχτει αν δεν τον εφτιαχαν με cel shaded γραφικα και που που απο τοτε ειχαν στο μυαλο τους πως το παιχνιδι αυτο δεν προκειται να παλιωσει ποτε και θα παιζεται σαν το παλιο καλο κρασι πραγμα που κανενα Zelda δεν θα μπορεσει να κανει γιατι με την 3D τεχνολογια καθε μερα να αναπτυσεται ολο και πιο πολυ ακομα και παιχνιδια που κλυκλοφορησαν πριν 2 χρονια πχ σημερα φαινονται παλια και μη ρεαλιστικα και φανηκε αυτο στο remaster του wind waker το wind waker HD που το παιχνιδι πραγματικα με μια ΗD πινελια ειναι απιστευτο μαζι φυσικα με καποιες αλλες μικρες προσθηκες στο gameplay Που εχουν βαλει αν ειχες την τυχη να το παιξεις η αν εχεις την δυνατοτητα να το παιξεις τωρα σε προτεινω ανεπιφυλαχτα να το κανεις.Φυσικα το Wind waker στο game cube δεν σημαινει πως επειδη ειχε καρτουνιστικα γραφικα ηταν απλο στην υλοποιηση του καθε αλλο μαλιστα γιατι ου ο λιγες τεχνικες ειχε πανω τους Οπως real time lightning,depth of field blur και διαφορες αλλες που ολα αυτα συνεβαλαν στα μεγιστα για να δουμε στης οθονες μας αυτον τον αληθοφανη κοσμο του παιχνιδιου.

Φτανουμε λοιπον στο Twilight Princess που βλεπω και παλι να το συγκρινεις με το Demo του 2000 και πραγματικα απορω πως σε εχει κολησει αυτο το πραγμα οταν δεν εχουν καμια σχεση το ενα με το αλλο.Για το demo της spaceworld μιλαμε για ενα demo 15 δευτερολεπτων και τιποτα παραπανω μιλαμε για κατι που δεν ειναι καν in game gameplay για εναν LinK που πιο πολυ μοιαζη με κοριτσι και για ενα demo με πολυ καλο για την εποχη anti aliasing που τρεχει στα 60fps αλλα το ξαναλεω μιλαμε για demo δεν ειναι gameplay και γενικα περα απο την μονομαχια του Link με τον ganondorf δεν βλεπουμε τιποτα αλλο ολο το art direction ειναι μαπα και γενικα δεν συγκρινεται με το twilight princess που μιλαμε για ενα παιχνιδι πανεμορφο για το hardware του game cube και του Wii με φοβερο art direction και γενικα μιλαμε για ενα ολοκληρωμενο παιχνιδι δεν μιλαμε για 15 δευτερολεπτων demo οποτε δεν νομιζω να ειχε κανεις σοβαρα παραπονα για τα γραφικα του TT.

Καταληγοντας το νεο Zelda breath of the wild ειναι το κλασικοτερο πραδειγμα γιαυτο που λεω πως το θεμα δεν ειναι αν περειμενουμε εμεις ενα ρεαλιστικο Zelda αλλα το τι εχει στο μυαλο του ο δημιουργος του αλλα και το τι μπορει να κανει αναλογα με το hardware της κονσολας που θα δουμε το παιχνιδι.Τα παιχνιδια Zelda εχουν μια μαγεια που δυσκολα την συνταμαι σε αλλα videogames μια μαγεια που πρεπει να το παρουμε η καλητερα παρετε αποφαση πως θα χαθει αν τυχον φτιαξουν ενα Zelda με γραφικα τυπου uncharted 4 το εχει δηλωσει πεντακοσιες φορες ο aonuma και εχει απαντησει σε συγκριση που εκαναν με το Witcher 3.Ο ανθρωπος ειπε πως το witcher 3 ειναι ενα εξαιρετικο παιχνιδι δεν το αμφισβητει κανεις αυτο αλλα μοιαζη ψευτικο δεν υπαρχει ρεαλισμος οπως στο νεο Zelda και δεν ενοουσε τα μοντελα των χαρακτηρων αν ειναι ρεαλιστικα αλλα ενοουσε τον κοσμο γενικοτερα την συμπεριφορα της φυσης και γενικα τον κοσμο του παιχνιδιου και που οπως ειπε στο witcher μια σπηλια ειναι απλα μια σπηλια μπαινεις μεσα βρισκεις εναν θησαυρο και αυτο ηταν ενω στο νεο Zelda δεν ειναι απλα μια σπηλια αλλα κατι πολυ παραπανω και πιο περυπλοκο τα εχω γραψε αναλυτικα στο post μου στην προηγουμενη σελιδα για ολα αυτα που ειδαμε στο νεο Zelda μην τα γραφω παλι.Ολα αυτα λοιπον που ειδαμε και ο τεραστιος αυτος χαρτης που o χαρτης και ο κοσμος του witcher μοιαζη νανος μπροστα του για να μην μιλησω για GTA 5,SKYRIM κλπ που ειναι πολυ μικροτερα ακομα και απο τον νανο witcher σε σχεση με το breath of the wild ειναι αδυνατον να ετρεχαν στο Wii U με ρελιστικα γραφικα φτιαγμενα σε unreal engine 4 πχ.Ουτε στα ονειρα τους δεν γινοταν αυτο το πραγμα γιαυτο λοιπον και προσπαθησαν να βρουν μια φορμουλα στα γραφικα ωστε να μπορεσουν και να εχουν ενα παρα πολυ καλο αποτελεσμα αλλα κυριως να μπορεσουν να φτιαξουν τον κοσμο που ηθελαν τον κοσμο που ονειρευονταν εναν κοσμο πρωτοποριακο εναν κοσμο οπως ο κοσμος του πρωτου Zelda στο NES open world με ολη την σημασια της λεξεως με απιστευτη λεπτομερεια που θα μπορεις να πας παντου οπου βλεπει το ματι σου και να κανεις τα παντα οτι θελησεις με απιστευτα Physics που δεν υπαρχουν αντιστοιχα σε παιχνιδιου του αντιστοιχου ειδους.Μονο ετσι με αυτα τα γραφικα και με αυτο το στυλ θα μπορουσαν να κανουν το οραμα τους πραγματικοτητα σε μια κονσολα με το hardware του Wii U μονο ετσι θα καταφερναν να κανουν μια παιχνιδαρα οπως αυτη που η αναπτυξη της εχει ξεκινησει απο το 2010-11 και μονο ετσι θα μπορουσαν να φτιαξουν ενα νεο Zelda που θα κρατουσε σε ισοροπια αυτα τα εκατομμυρια που πιστα στην NINTENDO αγορασαμε το Wii U γιατι και εδω βλεπουμε την ιστορια zelda twilight princess game cube-Wii να επαναλαμβανεται βλεπουμε το νεο Zelda να ειναι το κυκνειο ασμα του Wii U και επιβραβευση σε οσους αγορασαν την κονσολα αλλα και η αρχη του μελοντος ως launh tilte για το ΝΧ την επομενη κονσολα της Ν αλλα προσοχη γιατι το νεο αυτο Zelda δεν ειναι το Zelda Που οραματιζονται για το ΝX χρονια μετα θα δουμε το πραγματικο Ζelda NX γιατι το breath of the wild ειναι φτιαγμενο για τα κυβικα του Wii U και οχι του NX απλα στο NX θα δουμε καποιες βελτιωσεις με της πιο πιθανες να ειναι τα 1080p και σταθερα 60fps.

Οποτε φιλε milntov ειτε θα μπεις στην μαγεια του νεου Zelda αν εχεις Wii U η σκοπευεις να παρεις το NX να το παιξεις εκει ειτε δεν θα ασχοληθεις και θα περιμενεις 5 με 7 χρονια να δεις το πραγματικο Zelda ΝΧ ελπιζωντας να δεις εκει το ρελαιστικο Zelda που τοσο πολυ θελεις αλλα να ειναι σιγουρος με ολα αυτα που ειδαμε στην Ε3 πως αν εχεις την δυνατοτητα να παιξεις το breath of the wild και δεν το κανεις θα εχεις χασει μια απο της καλητερες gaming εμπειριες μεχρι τωρα της ζωης σου και το κορυφαιο Zelda ολων των εποχων μεχρι και σημερα που μιλαμε.
 
Εγώ προσωπικά δεν είμαι φαν του πολύ φωτεινού art direction με τα πολύ ανοιχτά χρώματα σε τέτοιου είδους games. Θα προτιμούσα κάτι λίγο πιο σκοτεινό. Θα μπορούσαν πχ να εξελίξουν το στυλ του Majora's Mask και να φτιάξουν κάτι με παρόμοια ατμόσφαιρα. Γενικά πιστεύω ότι η Nintendo το έχει με το θέμα της σκοτεινής ατμόσφαιρας. Το Majora's ήταν εκπληκτικό ενώ τα σκοτεινά/ατμοσφαιρικά σημεία του Twilight Princess και ειδικά του Ocarina (Forest Temple, Ganondorf's Keep κλπ) ήταν πολύ πετυχημένα. Πιστεύω ότι μερικές φορές τα καταφέρνει καλύτερα και από άλλες εταιρίες που φτιάχνουν σκοτεινά ή και horror games. Οπότε είναι κρίμα που δεν το εξελίσσουν πλέον καθόλου το στυλ αυτό.

Ετσι κι αλλιώς, όλα τα άλλα franchises της εταιρίας είναι χαρούμενα και πολύχρωμα (εκτός του Metroid το οποίο είναι νεκρό πια). Και γενικά τα περισσότερα exclusives στο WiiU ακολουθούν το πολύχρωμο, φωτεινό, χαρούμενο στυλ. Οπότε ήταν ευκαιρία να φτιάξουν κάτι διαφορετικό με το Zelda αφού εκεί ταιριάζει το στυλ όπως είδαμε.

.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Tασο ξερεις πιο ειναι το θεμα φιλος πως και γω γουσταρω τα σκοτεινα Zelda και πολλοι θεωρητικα τα γουσταρουν και ακομα πιο πολλοι ηταν αυτοι που διαρρηγνυαν τα ηματεια τους προς την κακια NINTENDO που δεν εβγαλε ακομα ενα HD remaster του Majora's mask αλλα αν κατσεις να δεις της πωλησεις που εκανε στο N64 το παιχνιδι ειναι μολις το δωδεκατο Zelda σε πωλησεις και ειναι κατω ακομα και απο το ocarina of time 3D του 3DS που το εχουμε χιλιοπαιξει και σε Game Cube και σε Wii κλπ οποτε παραμυθια της χαλιμας και να χαμε να λεγαμε πως ο κοσμος θελει σκοτεινα Zelda κλπ ελαχιστοι ημαστε που θα θελουμε κατι τετοιο ειμαστε η πολυ μικρη μειοψηφια και οχι η μεγαλη πλειοψηφια.Τελως παντων προσωπικα δεν μενοιαζη αυτο εγω ειμαι οπαδος των Zelda ειτε ειναι σκοτεινα ειτε φωτεινα και με αυτα που ειδα στην E3 επαθα την πλακα μου και ανυπομωνω για την παιχνιδαρα αυτη.Στην τελικη μπορει το Breath of the wild να ειναι και το πιο σκοτεινο Zelda μεχρι σημερα γιατι το σκοτεινο παιχνιδι το κανει κυριως η ιστορια και οχι μονο τα χρωματα και επειδη δεν ξερουμε τιποτα απο την ιστορια ολα ειναι πιθανα.
 
Σχετικά με το θέμα του αν θα πουλήσει το παιχνίδι ή όχι αν είναι σε στυλ Majora's Mask.

Πραγματικά έχω κουραστεί με αυτό το πράγμα όσον αφορά τα videogames. Παλιότερα βλέπαμε τις εταιρίες να πειραματίζονται πιο πολύ, τώρα ολοι φοβούνται να κάνουν κάτι το διαφορετικό και ως αποτέλεσμα, τα videogames έχουν καταντήσει να είναι 99% προϊόντα και 1% τέχνη, ενώ παλιότερα ήταν πιο ισορροπημένο το ποσοστό. Πλέον μόνο από μικρές εταιρίες ή indie θα δεις πειραματισμούς.

Το θέμα είναι ότι αν κάποια μεγάλη εταιρία μπορεί να πειραματιστεί, αυτή είναι η Nintendo. Να, τώρα ας πούμε, με το Pokemon Go, ανέβηκε πάλι πολύ ψηλά στο χρηματιστήριο. Και όπως όλοι λένε, έχει μπόλικο χρήμα να βγάζει αποτυχημένες κονσόλες για 3-4 γενιές ακόμα. Οπότε δεν νομίζω να έχει πρόβλημα να βγάλει ένα Zelda που να πουλήσει 2 εκατομμύρια κομμάτια αντί για 4. Και το Majora's Mask που δεν πούλησε όσο άλλα Zelda, δεν σημαίνει ότι είχε ζημιά, απλά είχε μικρότερο κέρδος. Και στην τελική, το budget του Majora's ήταν πολύ μικρότερο του Ocarina (δεν τους πήρε 5 χρόνια να το φτιάξουν), οπότε και τα κέρδη ήταν μια χαρά αναλογικά. Δηλαδή εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι δεν νομίζω να το μετάνιωσαν κιόλας που το βγάλανε... μια χαρά παιχνιδάρα είναι με αρκετούς fans.

Πρέπει δηλαδή ντε και καλά να πουλάει κάτι 500 δισεκατομμύρια κομμάτια? Δηλαδή η From Software ήταν ηλίθια που ήταν ευχαριστημένη (πάρτι κάνανε) με τα "μόλις" 1 εκατομμύρια κομμάτια του Dark Souls? Στο τέλος η Nintendo θα καταλήξει σαν την Eidos/Square που το Tomb Raider πούλησε τα κέρατά του αλλά δεν ήταν ευχαριστημένοι. Στο τέλος δεν θα υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι στον πλανήτη για να μπορούν να είναι υποψήφιοι πελάτες...

Ας φτιάξουν ένα σωστό, ισορροπημένο budget και ας στοχεύσουν σε ένα συγκεκριμένο κοινό, όχι σε όλο τον κόσμο. Ολοι ξέρουμε τι παθαίνουν οι τίτλοι που στοχεύουν σε όλο τον κόσμο. Ολοι είδαμε που κατέληξε το Metroid. Δεν είναι ανάγκη όλα τα games να είναι casual και να έχουν την ίδια κατάληξη. Κατανοώ ότι είναι business και το χρήμα έχει την σημασία του αλλά πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχει και μία ισορροπία. Ελπίζω να μην καταντήσει η Nintendo σαν την Capcom πχ που έβγαλε από μόνη της πόρισμα πριν από κάποιο καιρό ότι "ο κόσμος δεν θέλει να παίζει survival horror games" για παράδειγμα και έκανε τα RE casual/action games που σε μερικά χρόνια θα ξεχαστούν...

.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
H NΙΝΤΕΝDO ουτε c®apcom προκειται να γινει ουτε square enix ουτε τιποτα γιατι ειναι η μοναδικη εταιρια που σεβεται τον gamer οπαδο της μπορει οχι παντα αλλα τουλαχιστον σε παρα πολυ μεγαλητερο ποσοστο απο ολες της αλλες μαζι και οσον αφορα τα οικονομικα της μπορουσε να εχει και αλλες αποτυχιες σαν το Wii U για 3,4 γενιες ακομα χωρις να εχει κανενα απολυτως προβλημα δεν περιμενε το Pokmeon GO απλα με αυτο πραγματικα εκτοξευτηκε και γινετε χαμος παντου χωρις καν να κυκλοφορησει στην ιαπωνια που εκει θα γινει απλα πανικος.Οσο για το Zelda Που γιαυτο μιλαμε δεν με νοιαζη το Dark souls κλπ ενοειται πως δεν κρινει ποσο καλο ειναι ενα παιχνιδι αποκλειστικα και μονο οι πωλησεις του και οσο για το Majora's mask τους πηρε δυο χρονια μονο γιατι ολα τα ειχαν ετοιμα δεν χρειαστηκε να δημιουργησουν απο την αρχη μια νεα αμηχανη γραφικων υπηρχε ηδη απλα την βελτιωσαν με το expansion pak και μπορεσαν να προσθεσουν καλητερο draw distance Πιο πολλες λεπτομερεις στα textures και στο animation,περισσοτερους χαρακτηρες ταυτοχρωνα στην οθονη,εξαφανιστηκε σχεδον η ομιχλη που ειχε το ocarina of time και γενικα μπορεσαν να βελτιωσουν πολλα πραγματα.Απλα η NINTENDO ειναι η μονη εταιρια που τολμαει η μονη που παει ενα βημα παραπερα χωρις να φοβαται το κοστος γιατι αν ηταν αλλιως θα εφτιαχνε και αυτη ενα pc με εμφανιση κονσολας και θα τελειωνε το πραμα αλλα δεν το κανει αυτο γιατι ξερει πως δεν υπαρχει χωρος για τριτο παικτη με ιδια χαρακτηριστηκα στον χωρο του hardware οποτε εφτιαξε το NX που μπορει να εχει X86 αρχιτεκτονικη μπορει λεω γιατι ακομα δεν ξερουμε τιποτα απλα υποθετουμε αλλα θα εχει παλι κατι το διαφορετικο που θα κανει την κονσολα να ξεχωριζει απο της αλλες γιαυτο και οταν πριν λιγες μερες ρωτησαν τον Miyamoto γιατι δεν παρουσιασαν το NX ειπε ο ανθρωπος με ολη την ηλικρινεια του πως δεν το παρουσιαν γιατι δεν ηθελαν να τους κλεψουν της ιδεες οι ανταγωνιστες πραγμα που φανερωνει περιτρανα πως δεν θα μιλαμε απλα για ενα pc σε κουτι κονσολας.

Οσο για τους πειραματισμους βρισκονται μπροστα σου στο νεο Zelda που οι ανθρωποι εφεραν τα πανω κατω και προσθεσαν ενα σωρο νεα χαρακτηριστικα απο τον open world την επιλογη των οπλων το σκαρφαλωμα το αλμα με κουμπι πλεον και οχι αυτοματα την επιλογη να τελειωσης το παιχνιδι αμα εισαι μαγκας χωρις να δεις καθολου την ιστορια οποτε τελος το γραμικο gameplay και διαφορα αλλα που τα εγραψα στην προηγουμενη σελιδα.Μετα απο τοσα χρονια αποφασισαν να αλαξουν την κλασικη συνταγη των Zelda κρατωντας παρα πολλα πραγματα και βαζωντας πολλα αλλα νεα και αυτο μονο καλο ειναι για μενα και γιαυτο ειχε την αποδοχη που ειχε απο την gaming κοινοτητα.Ειμαι σιγουρος πως στο NX θα δουμε πολλα και ενδιαφεροντα πραγματα και ειμαι 1000% πως αυτη την στιγμη περιμεναν την κυκλοφορια του NX δηλαδη και την απαιτουμενη ισχυ ωστε να φτιαξουν το metroid Που ονειρευονται,το metroid που περιμενουμε ολοι μας τοσα χρονια.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πραγματικα οπως λεει και ο τυπος η προσοχη στην λεπτομερεια ειναι απιστευτη.

1
 
Πραγματικα οπως λεει και ο τυπος η προσοχη στην λεπτομερεια ειναι απιστευτη.



CpN-NoaVUAEeCxH.jpg
 
Πίσω
Μπλουζα