Καταρχήν όταν είχα δει το promo κόντεψα να πάθω εγκεφαλικό. Χωρίς σκέψη έκανα upgrade το pc που είχα τότε και περίμενα να αγοράσω το παιχνίδι την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας. Είχα πρήξει τους πάντες γύρω μου με το να τους δείχνω το promo και να μιλάω συνέχεια για αυτό.
Στην αρχή γράφει ξεκίνησαν στο σπίτι ενός. Αυτά είναι, αν υπάρχει γνώση, πάθος και θέληση τίποτα δεν είναι αδύνατο.
Κατά τα άλλα,
Some team workload imbalances during this initial stage, plus some differing opinions in terms of graphics styles and team management*, led to retiring Sakis from the position of Team Leader and structuring the team in a more open manner, in which more team members were aware of the progress and had expanded responsibilities. The management of the team shifted to Chris Tripkos (Manager)
Για τα παραπάνω, με άλλα λόγια τυπική ελληνική εταιρία, κλίκες και ο καθένας στην κοσμάρα του. Και μόνο αυτό φτάνει για να ματαιώσει την κατασκευή και την εκτόξευση ολόκληρου διαστημικού σταθμού.
Και επιβεβαιώνεται εδώ: The Art Team started to create the various levels outlined in the script and the objects needed to make the puzzles, as well as the creation of the huge cast of mythological creatures featured in the game. Team members were added, while others left.
8 μήνες για να φτιάξουν το promo. Να το έφτιαχνε ένας να το καταλάβω αλλά εδώ μιλάμε για ολόκληρη ομάδα ποδοσφαίρου που εργαζόταν πρωί - βράδυ, με βάζει σε υποψίες.
Και εν τέλει η ελληνική νοοτροπία στον επαγγελματικό χώρο και η απειρία σε τόσο μεγαλεπήβολα σχέδια σταμάτησε την ολοκλήρωση του παιχνιδιού. Σε άλλο τομέα βέβαια το έχω ζήσει το έργο και το ξέρω καλά.
Κρίμα πολύ κρίμα. Ακόμη και μετά από τόσα χρόνια σκέφτομαι που σταμάτησε το παιχνίδι.